Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta voit ostaa katseluoikeuden kuukausimaksulla, mutta Ruutu lähettää myös yksittäisiä keikkoja kertamaksulla. JVG tuli viime lauantaina, nyt Kaija K. Silloin sulla on vain kertakatseluoikeus Ruutu+-sivustolle.
En löytänyt Ruudusta tuota kertamaksua. Viitsiskö joku vinkata mistä löytyy, linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta voit ostaa katseluoikeuden kuukausimaksulla, mutta Ruutu lähettää myös yksittäisiä keikkoja kertamaksulla. JVG tuli viime lauantaina, nyt Kaija K. Silloin sulla on vain kertakatseluoikeus Ruutu+-sivustolle.
En löytänyt Ruudusta tuota kertamaksua. Viitsiskö joku vinkata mistä löytyy, linkkiä?
Is there has been a reason why is this beeven so sparklative?
-Jan, JokerOut
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni meinaa seurata Käärijän keikkaa Ruudusta? Kaipa tosta vois kympin maksaa, vaikka Kaija ei niin kiinnostakaan. Sit kun näkis vielä Jokereiden keikan jostain heti perään..
Näytettäispä Jokereiden keikka jossain. Siitä voisin maksaa useamman kympin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni meinaa seurata Käärijän keikkaa Ruudusta? Kaipa tosta vois kympin maksaa, vaikka Kaija ei niin kiinnostakaan. Sit kun näkis vielä Jokereiden keikan jostain heti perään..
En meinaa, mutta maksasin vaikka satasen, että näkisin Jokereiden keikan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin Persu mies himassa, en tiedä miten siitä pääsee eroon?
Ei niistä pääse.
Mulla on Mersu mies. Ei siitäkään pääse.Persumiehestä pääset kun pukeudut vihreeseen boleroon ja matavyötäröisiin
nahkahousuihin, jossa stringit alla.
Vetäset cha cha cha siihen malliin, että kyllä persu lähtee.
Eihän se diggaa vihreitä.Mersumiehestä pääsee eroon kun ostat itsellesi punaisen Ferrarin.
Sitä ei Mese mies kestä ja lähtee.
Mä taidan kyllä nostaa ton mun Mersumiehen niskapersotteella ovesta pihalle. Tulee halvemmaksi. Mersun pidän minä.
Vierailija kirjoitti:
-Jan, JokerOut
Täydellinen t-paita teksti 👌
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän täältä lähti paljon taas ihan tavallisia viestejä?
No jaa, tavallisia ja tavallisia... 😄 Koko keskustelu survimella ilottelusta on pyyhitty palstan muistista Aidon toimesta. 😆 Tsot tsot! Peskää ne mielet ja pysykää hurskaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinaa, mutta maksasin vaikka satasen, että näkisin Jokereiden keikan!
Oon menossa Kaija K keikalle käärijän takia. Jokerit kiinnostaisivat tällä hetkellä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän täältä lähti paljon taas ihan tavallisia viestejä?
No jaa, tavallisia ja tavallisia... 😄 Koko keskustelu survimella ilottelusta on pyyhitty palstan muistista Aidon toimesta. 😆 Tsot tsot! Peskää ne mielet ja pysykää hurskaina.
Huoh, kai se on sit laitettava listalle Kärtsän sauvasekoittimella surauttelut.
Todellakin!
Miettikää millainen voima ihmisen mielikuvitus on. Tämä ketju pysyy vaan hengissä, vaikkei päähenkilöiltä tule mitään materiaalia tänne.
Mitä. Sauvasekotin-viestitkö poistettu? Miks? Kaikki kiva pilataan.
Vierailija kirjoitti:
-Jan, JokerOut
Tästä(kin) viisaudesta voisi kirjoa huoneentaulun.
Täällä on päällä kyllä aikamoinen Kärtsän-puutostila 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä. Sauvasekotin-viestitkö poistettu? Miks? Kaikki kiva pilataan.
Kaikki kiva pitäis ottaa talteen.
Maksoin, kiinnostaa se uusi kappale, Jo maksaisin myös, en satasia kylläkään
Vierailija kirjoitti:
En minäkään italiaa puhu mut ymmärsin kyl et sanoi Slovakia.
Tänään viimeksi aktivoiduin, kun uutisissa mainittiin Slovakia, kunnes tajusin, että väärä hälytys.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päällä kyllä aikamoinen Kärtsän-puutostila 😂
Eiku Bojanin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on kuulkaas Normal kauppa tyhjennetty sparkling glitter vartaloöljy ja suihke pulloista. Minä poika olen valmis syyskuussa kohtamaan Janin leopardi tangoissa sekä vartalo täysin kimalteen peitossa. Jos ette vielä tiedä, mikä on sparklatiivin synonyymi, niin se on kuulkaas Viisugay. Täältä tullaan Jan, loistavampana kuin yksikään Discopallo. Saat viedä mut vaikka Sloveniaan asti.
Yöllä kuitenkin laitat taas Kukkista seinälle.
Kukkis vaihtoi kämppäänsä lukot ja hankki mulle lähestymiskiellon. En kyllä yhtään tiedä, että miksi.🤷