Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7001/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt B vastata ennen klo 23.

Vierailija
7002/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sekin jotain kertoo, että K ja B ovat tapaamista järjestämässä näin pian viisujen jälkeen.

Ihanaa, ihanaa..sanois A.M.kiekkofinaalin jälkeen, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tour manager bongattu ja hän mitä ilmeisimmin tyttiksen kaveri... blondi myöskin

Vierailija
7004/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttiksestä vihamielisesti kiinnostuneet on niitä, joilla tää shippaus on mennyt yli. Voitteko tehdä vaikka oman ketjun? Mä haluaisin keskittyä aiheeseen eli Käärijään ja Bojaniin

Jep, jatketaan hyväntuulista fiilistelyä, onhan sen sekä K:n ja B:n molempien tavaramerkki.

Vierailija
7005/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt oli 🥰

See you soon, bro. . .

? Eli milloin?

Vierailija
7006/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt oli 🥰

See you soon, bro. . .

? Eli milloin?

Niin, kun se 7.6. ei mun järkeni mukaan onnistu, koska jokereilla ylimääräinen Irlannin keikka silloin. Taas muuten käyttää tuota brotheria.

Huomasin kanssa että oli brother zonelle laitettu xd

Vierailija
7007/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää blondi artist manager trainee kyllä varmasti yrittää hyötyä nyt käärijän suosiosta. Epäilen olisiko hän ollut esim 2v sitten kiertueella messissä

Vierailija
7008/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy oikein hyvin tuo brother-läppäkin. Sielunveljeys paistanut alusta saakka ja pääasia että yhteys säilyy välimatkasta ja varmaan jo häiritseväänkin mittakaavaan yltyneestä nettikirjoittelusta ja videoista. Mulle riittäisi Suomen reissulta videot, joissa kaksi läheistä (hyvin läheistä) ystävää heittää läppää ja viettää hauskaa aikaa yhdessä. Mieluiten silti lähinnä kahdestaan.

Mun mielikuvitus riittää hyvin siihen, mitä tapahtuu julkisuuteen päätyvien videoiden ulkopuolella. 😉

Eilisillan tarinat oli kuitenkin helpottavia ja vaikuttaa siltä, että B on täällä 8.6.-14.6. välisenä aikana jonkin aikaa

Vierailija
7009/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy oikein hyvin tuo brother-läppäkin. Sielunveljeys paistanut alusta saakka ja pääasia että yhteys säilyy välimatkasta ja varmaan jo häiritseväänkin mittakaavaan yltyneestä nettikirjoittelusta ja videoista. Mulle riittäisi Suomen reissulta videot, joissa kaksi läheistä (hyvin läheistä) ystävää heittää läppää ja viettää hauskaa aikaa yhdessä. Mieluiten silti lähinnä kahdestaan.

Mun mielikuvitus riittää hyvin siihen, mitä tapahtuu julkisuuteen päätyvien videoiden ulkopuolella. 😉

Eilisillan tarinat oli kuitenkin helpottavia ja vaikuttaa siltä, että B on täällä 8.6.-14.6. välisenä aikana jonkin aikaa

Sana jäi puuttumaan eli pääasia että yhteys säilyy välimatkasta ja varmaan jo häiritseväänkin mittakaavaan yltyneestä nettikirjoittelusta ja videoista huolimatta.

Selvästi haluavat ottaa askeleen taaksepäin eikä ruokkia shippailua. Toivoisin että fanit kunnioittavat tätä ja antavat ruusujen katsella tilannetta ihan rauhassa nyt vaikka sillä velimeiningillä. Kauheinta mitä voisi tapahtua on överishippaus heidän nähden mikä voisi aiheuttaa sen, etteivät he uskalla enää tavata.

Vierailija
7010/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt oli 🥰

See you soon, bro. . .

? Eli milloin?

Niin, kun se 7.6. ei mun järkeni mukaan onnistu, koska jokereilla ylimääräinen Irlannin keikka silloin. Taas muuten käyttää tuota brotheria.

No hei se ei *voi* jatkaa julkisesti enää yhtään enempää *homostelevampana*, jos nytkin jo on huudettu perään somessa homoa 🙁

. . . ja se tuntuu hetken jossain, anna mulle mitä vaan. . .

Vierailija
7011/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt oli 🥰

See you soon, bro. . .

? Eli milloin?

Ei tuo bro vaadi mitään ylianalysointia. Jos tutkii vaikka miestenvölisiä luontofilmejä, huomaa sitä käytettävän yhteyttämiskumppaneiden kesken.

Kun koko ajan on puhuttukin bromancestä niin siinäkin se bro on.

Bromance conveys a male homosocial relationship that goes much further than traditional homosocial practices.The increased closeness goes beyond being mere friends, to a deep bond that has been characterized as capturing the conceptual edge of "is gay / is not gay".

Vierailija
7012/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bro voi amerikanenglannissa tarkoittaa melkein mitä vain. Lähes tuntemattomia voidaan kutsua broksi, mutta useimmiten omia ystäviä. Puhutteluna se on minusta eurooppalaisen suusta lämmin eikä etäännyttävä. Kumpikaan ei ole amerikkalaisesta kulttuurista lähtöisin vaikka B. englantia hyvin osaakin.

Puhuuhan J:kin tuntemuksistaan nähdessään nice guyn. Amerikkalaiselle yksi sivumerkitys ilmaukselle on sama kuin Suomessa k*lttis.

Vierailija
7013/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tour manager bongattu ja hän mitä ilmeisimmin tyttiksen kaveri... blondi myöskin

"Tour manager/Artist manager trainee"

https://instagram.com/ewwee?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
7014/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on nuori managerinalku

Vierailija
7015/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itellä tulee näistä viesteistä ja tietyistä vilahteluista stooreissa, että jospa tässä nyt oikeesti kaipaillaan ystävää, eikä yhtään mitään sen enempää. Että ne muut tunteet kohdistuu kyllä muulle taholle, mutta ystävä/sielunveli on myös mielessä. Ja erittäin ihanaahan sekin on.

Vierailija
7016/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta tuntuu että joku K:n lähipiiristä käy lukemassa täällä viestejä. 😄 jotenkin niin sopivasti tulivat eilisen IG-tarinat. Mutta sehän olisi positiivista, jos ns kansan ääntä kuunnellaan.

Seuraavaksi voisimmekin antaa vinkkejä tähän, että mihin B:n voisi viedä Suomen reissulla - formulalakanoilla pedatun sängyn lisäksi

Mun top-toiveet, missä K ja B voisivat käydä ja mistä vaikka laittaa livevideoita, olisi aika perinteisiä:

- Suomenlinna (kesällä must-kohde ihan kaikille, sivistyneelle B:lle historiaa ja estetiikkaa, siellä olis myös ranta, mahdollisuudet vaikka piknikkiin ja jalkapalloon tai frisbeen heittelyyn, B tykkäis varmasti),

- Lintsi (miettikää niitä videoita nauravista ja höpöttelevistä miehistä taatusti iloisella tuulella istumassa vierekkäin kylki kyljessä eri laitteissa)

- Allas Sea Pool ja siinä vieressä Helsinki-pyörän saunavaunu (K vois esitellä tulevan keikkapaikan, uima-altaat on ydinkeskustassa eksoottisia, ja se maailmanpyörän saunavaunu on ehkä B:lle tuttu viisujen postikortista, kun näytettiin K siinä, nyt voisivat päästä kahdestaan)

- Tavastia ja sen bäkkäri (Suomen legendaarisin rokkibändien keikkapaikka on must B:n nähdä, toivottavasti 9.6. Ja tietenkin nollarivistä, heh)

- Nuuksio (pääkaupungin vieressä mahdollisuus rauhoittua, olla poissa muiden silmistä ja nauttia suomalaisesta luonnosta, lisäksi B on sanonut tykkäävänsä kävelyretkistä luonnossa, siellä voisi kivasti paistella makkaraa ja pötkötellä sammalmättäällä)

- jäähalli (pitäähän K:n päästä näyttämään lätkätaitojaan ja opettaa B:lle pari kikkaa, ehkä sitten vastavierailulla B voi opettaa K:lle wakeboardingia tms)

Saisiko nää kannatusta ja mitä muita ideoita tulee mieleen?

Vierailija
7017/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää toivon hänelle urallaan, mutta Kärtsäri on nyt sen luokan tekijä hirmuisessa nosteessa, että nyt kaivattais kokenutta manageria kehiin (samoin kuin muuta tiimiä esim viestintään). Hirvittää hieman.

Vierailija
7018/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt oli 🥰

See you soon, bro. . .

? Eli milloin?

Ei kai B ole missään vaiheessa mitään muuta sanonutkaan tai kirjoittanutkaan? Eli viestintä ei sinänsä ole muuttunut. Toki katseet kertoivat välillä muutakin, ainakin shippailijan shilmin ;)

Vierailija
7019/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tour manager/Artist manager trainee"

https://instagram.com/ewwee?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

No eipä ihme, että buukkaukset ja maailmanvalloitus päin veetä kun manageritkin tätä tasoa.

Vierailija
7020/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää toivon hänelle urallaan, mutta Kärtsäri on nyt sen luokan tekijä hirmuisessa nosteessa, että nyt kaivattais kokenutta manageria kehiin (samoin kuin muuta tiimiä esim viestintään). Hirvittää hieman.

Tulee mieleen erään Saaran tapaus. Kunnon kokenut manageri kehiin, kuten Carla Ahonius. Enkä kirjoita tätä ilkeyttäni, vaan toivoisin oikeasti, että Käärijä pääsisi pitkälle.

Ketju on lukittu.