Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
7021/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuntuu että joku K:n lähipiiristä käy lukemassa täällä viestejä. 😄 jotenkin niin sopivasti tulivat eilisen IG-tarinat. Mutta sehän olisi positiivista, jos ns kansan ääntä kuunnellaan.

Seuraavaksi voisimmekin antaa vinkkejä tähän, että mihin B:n voisi viedä Suomen reissulla - formulalakanoilla pedatun sängyn lisäksi

Mun top-toiveet, missä K ja B voisivat käydä ja mistä vaikka laittaa livevideoita, olisi aika perinteisiä:

- Suomenlinna (kesällä must-kohde ihan kaikille, sivistyneelle B:lle historiaa ja estetiikkaa, siellä olis myös ranta, mahdollisuudet vaikka piknikkiin ja jalkapalloon tai frisbeen heittelyyn, B tykkäis varmasti),

- Lintsi (miettikää niitä videoita nauravista ja höpöttelevistä miehistä taatusti iloisella tuulella istumassa vierekkäin kylki kyljessä eri laitteissa)

- Allas Sea Pool ja siinä vieressä Helsinki-pyörän saunavaunu (K vois esitellä tulevan keikkapaikan, uima-altaat on ydinkeskustassa eksoottisia, ja se maailmanpyörän saunavaunu on ehkä B:lle tuttu viisujen postikortista, kun näytettiin K siinä, nyt voisivat päästä kahdestaan)

- Tavastia ja sen bäkkäri (Suomen legendaarisin rokkibändien keikkapaikka on must B:n nähdä, toivottavasti 9.6. Ja tietenkin nollarivistä, heh)

- Nuuksio (pääkaupungin vieressä mahdollisuus rauhoittua, olla poissa muiden silmistä ja nauttia suomalaisesta luonnosta, lisäksi B on sanonut tykkäävänsä kävelyretkistä luonnossa, siellä voisi kivasti paistella makkaraa ja pötkötellä sammalmättäällä)

- jäähalli (pitäähän K:n päästä näyttämään lätkätaitojaan ja opettaa B:lle pari kikkaa, ehkä sitten vastavierailulla B voi opettaa K:lle wakeboardingia tms)

Saisiko nää kannatusta ja mitä muita ideoita tulee mieleen?

No luulen että ei he kyllä noin julkisiin paikkoihin voi lähteä tosta vaan käppäilylle, Käärijä alkaa olla sen luokan julkkis Suomessa että ei varmaan ihan onnistuis livevideohöpöttelyt kaiken kansan keskellä rauhassa. Aika moni taitais tunnistaa myös Bojanin

Vierailija
7022/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi musta tuntuu että joku K:n lähipiiristä käy lukemassa täällä viestejä. 😄 jotenkin niin sopivasti tulivat eilisen IG-tarinat. Mutta sehän olisi positiivista, jos ns kansan ääntä kuunnellaan.

Seuraavaksi voisimmekin antaa vinkkejä tähän, että mihin B:n voisi viedä Suomen reissulla - formulalakanoilla pedatun sängyn lisäksi

Mun top-toiveet, missä K ja B voisivat käydä ja mistä vaikka laittaa livevideoita, olisi aika perinteisiä:

- Suomenlinna (kesällä must-kohde ihan kaikille, sivistyneelle B:lle historiaa ja estetiikkaa, siellä olis myös ranta, mahdollisuudet vaikka piknikkiin ja jalkapalloon tai frisbeen heittelyyn, B tykkäis varmasti),

- Lintsi (miettikää niitä videoita nauravista ja höpöttelevistä miehistä taatusti iloisella tuulella istumassa vierekkäin kylki kyljessä eri laitteissa)

- Allas Sea Pool ja siinä vieressä Helsinki-pyörän saunavaunu (K vois esitellä tulevan keikkapaikan, uima-altaat on ydinkeskustassa eksoottisia, ja se maailmanpyörän saunavaunu on ehkä B:lle tuttu viisujen postikortista, kun näytettiin K siinä, nyt voisivat päästä kahdestaan)

- Tavastia ja sen bäkkäri (Suomen legendaarisin rokkibändien keikkapaikka on must B:n nähdä, toivottavasti 9.6. Ja tietenkin nollarivistä, heh)

- Nuuksio (pääkaupungin vieressä mahdollisuus rauhoittua, olla poissa muiden silmistä ja nauttia suomalaisesta luonnosta, lisäksi B on sanonut tykkäävänsä kävelyretkistä luonnossa, siellä voisi kivasti paistella makkaraa ja pötkötellä sammalmättäällä)

- jäähalli (pitäähän K:n päästä näyttämään lätkätaitojaan ja opettaa B:lle pari kikkaa, ehkä sitten vastavierailulla B voi opettaa K:lle wakeboardingia tms)

Saisiko nää kannatusta ja mitä muita ideoita tulee mieleen?

No luulen että ei he kyllä noin julkisiin paikkoihin voi lähteä tosta vaan käppäilylle, Käärijä alkaa olla sen luokan julkkis Suomessa että ei varmaan ihan onnistuis livevideohöpöttelyt kaiken kansan keskellä rauhassa. Aika moni taitais tunnistaa myös Bojanin

Jäähalliin ja Helsinki-pyörään saisi varmasti sovittua yksityishetkenkin, taitava manageri ainakin. Nuuksioon mahtuu vaikka sata julkkista samoilemaan ilman häirintää. Suomenlinnaan voivat mennä vaikka Kärtsärin kavereiden kanssa. Kiva olisi Bojanin nähdä varmaan K:n vapaa-ajan porukkaakin eikä isompaa porukkaa varmaan muut lähestyisi niin helposti. Lintsi on haastavin, koska siellä on paljon nuoria jotka lähestyy idoleita herkemmin. Mutta ehkei se haittaisi heitä, jos jonottaessa tulisi joitakin kuvan ottajia ja laitteissa saisi olla rauhassa. Eli en näe suurta ongelmaa missään noissa.

Suomalaiset on yleisesti ottaen toisten yksityisyyttä kunnioittavaa porukkaa. Tää on niitä harvoja maita joissa julkkiksetkin pystyy liikkumaan suht rauhassa.

Parempia ideoita vastaanotetaan. Mutta ei kai tarkoitus ole pitää Bojania purkissa neljän seinän sisälläkään koko matkan ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän huono tuntuma nyt tuosta manageriharjoittelijasta...ei näin!!!!! Ja kyllä, mulle tuli esim toissailtaisista viesteistä mieleen jotenkin se, että paitsi joku K lukee näitä viestejä, myös kirjoittaa..

Vierailija
7024/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on nuori managerinalku

Kaikkea hyvää toivon hänelle urallaan, mutta Kärtsäri on nyt sen luokan tekijä hirmuisessa nosteessa, että nyt kaivattais kokenutta manageria kehiin (samoin kuin muuta tiimiä esim viestintään). Hirvittää hieman.

Tulee mieleen erään Saaran tapaus. Kunnon kokenut manageri kehiin, kuten Carla Ahonius. Enkä kirjoita tätä ilkeyttäni, vaan toivoisin oikeasti, että Käärijä pääsisi pitkälle.

Just näin! Ja apua! Miten saatais Carla messiin. Hän oli liekkiemoji kommentoinut jotakin Warnerin postausta K:ta. Kyl tässä tarvittaisiin ammattilaista eikä mitään tyttiksen kaveri TET harjoittelijaa. Juurikin Saara Aalto tulee mieleen.

Taas manifestoimaan heti aamusta.. 🌺 Jospa ne palstan lukijat nyt ottaisi tämän tosissaan

Ps. K ja B paikkaehdotukset oli kivoja! 💚

Vierailija
7025/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailkaas kavereiden ilmeitä 5:05 kohdasta eteenpäin, tais olla aika alkureissun haastis

Vierailija
7026/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailkaas kavereiden ilmeitä 5:05 kohdasta eteenpäin, tais olla aika alkureissun haastis

Saatte tähän enkunkielisen tekstityksen kun painasette yläkulmasta cc

Vierailija
7027/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan että K&B lähtevät ihmisvilinää pakoon Nivalaan K:n mummolaan. Ei taatusti ihmiset tule häiritsemään, ja saa syödä mummon tekemiä pullia :D

Sekä tietysti tutustua ihka-aitoon Suomalaisten elämään.

Vierailija
7028/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manageri taitaa olla joku Jeren vanha kaveri, ainakin Jere on tykännyt sen päivityksistä jo neljän vuoden ajan. (Ai minäkö stalkkaaja?)

Vierailija
7029/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa muuten pelataan 16.6 Suomen ja Slovenian välinen jalkapallon EM-karsintaottelu. Mulle on tullut mieleen olisivatko menossa sitä kattomaan yhdessä? En ole molempien keikkatauluista selvillä, että onko tämä ylipäätään mahdollista, mutta ainakin K tykkää jalkapallosta.

Vierailija
7030/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono tuntuma nyt tuosta manageriharjoittelijasta...ei näin!!!!! Ja kyllä, mulle tuli esim toissailtaisista viesteistä mieleen jotenkin se, että paitsi joku K lukee näitä viestejä, myös kirjoittaa..

Tässähän mennään ihan Saaran jalanjälkiä. Ei tuttavuuden perusteella ikinä pitäisi palkata, jollei samalla ole kyseessä rautainen ammattilainen. Mikä tässä on taas niin vaikeaa tajuta. Esim Mikke on ammattilainen. Taas tämä, että jos on tyhmä niin sitten toimii sen mukaan.

Joo. Manageri on tarjoilija joka kk sitten lopettanut ihkussa tarjoilutyönsä. Hmm. Tässä on nyt jotain hämärää himmeliä. Paljon pienempiäkin Warnerilla olevia nimiä on Carlan tallissa. Äh.

Kun nyt olis voinut mennä isosti ja miettiä noiden kuppiloiden sijaan paria isompaa keikkaa ja vierailua Eurooppaan, nostaa hypeä. Suhteita pitäisi luoda Gregoriin ja vähän joka suuntaan. Ja ei vanhaa kaveria manageriksi vaan ammattilainen, jolla suhteita, verkostoa, näkyä, pokkaa vaatia ja neuvotella ja ajaa artistin etua 110% 🥴

Vierailija
7031/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiiä onko itekin vaan liian syvällä tässä mut onhan toi jotenki koomista että ensin yhdessä stoorissa vilahtaa tyttis ja seuraavassa Jere kaipailee Bojania.. ihme taiteilua kahden ihmisen välillä xD vähän sellanen "Bojan babe, sori kun mulla on tää tyttis, oikeasti sä olet mun number one"

Tällaset leikit ei kauaa kestä. Jos ei kelpaa kokonaan, niin löytää omansa muualta. Toistaiseksi voi leikkiä kun toinen on available ja kiinnostus on ilmiselvää. Kestäköön sitten seuraukset kun kiinnostus vaihtaa kohdetta. Tää oli tällainen shippausmaailman vihainen purkaus tähän aamuun 😂 en tykkää näistä fiiliksistä mitä tulee, että roikotetaan vähän hirressä.

Vierailija
7032/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa muuten pelataan 16.6 Suomen ja Slovenian välinen jalkapallon EM-karsintaottelu. Mulle on tullut mieleen olisivatko menossa sitä kattomaan yhdessä? En ole molempien keikkatauluista selvillä, että onko tämä ylipäätään mahdollista, mutta ainakin K tykkää jalkapallosta.

Ikävä kyllä ei taida olla mahdollista kun molemmilla keikka 15.6.

Vierailija
7033/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiiä onko itekin vaan liian syvällä tässä mut onhan toi jotenki koomista että ensin yhdessä stoorissa vilahtaa tyttis ja seuraavassa Jere kaipailee Bojania.. ihme taiteilua kahden ihmisen välillä xD vähän sellanen "Bojan babe, sori kun mulla on tää tyttis, oikeasti sä olet mun number one"

Tällaset leikit ei kauaa kestä. Jos ei kelpaa kokonaan, niin löytää omansa muualta. Toistaiseksi voi leikkiä kun toinen on available ja kiinnostus on ilmiselvää. Kestäköön sitten seuraukset kun kiinnostus vaihtaa kohdetta. Tää oli tällainen shippausmaailman vihainen purkaus tähän aamuun 😂 en tykkää näistä fiiliksistä mitä tulee, että roikotetaan vähän hirressä.

Musta taas ei ollenkaan tunnu että toista roikotetaan löysässä hirressä, vaan että molemmille on selvää missä mennään. Ovat ystäviä ja thats it. Toki itsekin toivoisin muuta, mutta noinkin on hyvä.

Vierailija
7034/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös 16.6. on molemmilla keikka. Veikkaan, että Bojan tulee suoraan Dublinista Helsinkiin 8.6.

Vierailija
7035/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän mennään ihan Saaran jalanjälkiä. Ei tuttavuuden perusteella ikinä pitäisi palkata, jollei samalla ole kyseessä rautainen ammattilainen. Mikä tässä on taas niin vaikeaa tajuta. Esim Mikke on ammattilainen. Taas tämä, että jos on tyhmä niin sitten toimii sen mukaan.

Joo. Manageri on tarjoilija joka kk sitten lopettanut ihkussa tarjoilutyönsä. Hmm. Tässä on nyt jotain hämärää himmeliä. Paljon pienempiäkin Warnerilla olevia nimiä on Carlan tallissa. Äh.

Kun nyt olis voinut mennä isosti ja miettiä noiden kuppiloiden sijaan paria isompaa keikkaa ja vierailua Eurooppaan, nostaa hypeä. Suhteita pitäisi luoda Gregoriin ja vähän joka suuntaan. Ja ei vanhaa kaveria manageriksi vaan ammattilainen, jolla suhteita, verkostoa, näkyä, pokkaa vaatia ja neuvotella ja ajaa artistin etua 110% 🥴

Onhan sillä oikeakin manageri. Tämä henkilö on kiertuemanageri/trainee. Eli apukäsi käytännössä, ei mitään toimivaltaa.

Vierailija
7036/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös 16.6. on molemmilla keikka. Veikkaan, että Bojan tulee suoraan Dublinista Helsinkiin 8.6.

Vierailija
7037/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas ei ollenkaan tunnu että toista roikotetaan löysässä hirressä, vaan että molemmille on selvää missä mennään. Ovat ystäviä ja thats it. Toki itsekin toivoisin muuta, mutta noinkin on hyvä.

Näin mäkin uskon, ja hyvä niin, vaikka toki muuta toivoisinkin. Ystävyys on aika pirun kallisarvoista, sen on tässä vanhemmalla iällä huomannut, kun kaikki ei ookaan mennyt ihan myötätuulessa.

Vierailija
7038/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut on kivoja, mutta lintsin jättäisin pois. Minusta se on kulahtanut paikka.

Riippuu varmaan siitä, mistä B tykkää ja mitä toiveita hällä on. Jos tykkää vuoristoradoista tms niin sitten on kiva paikka. Sloveniassa ei tuollaisia huvipuistoja taida olla lainkaan, niin saattaisi haluta mennäkin.

Vierailija
7039/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä oikeakin manageri. Tämä henkilö on kiertuemanageri/trainee. Eli apukäsi käytännössä, ei mitään toimivaltaa.

Kuka se oikea manageri on?

Vierailija
7040/123801 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tour manager bongattu ja hän mitä ilmeisimmin tyttiksen kaveri... blondi myöskin

"Tour manager/Artist manager trainee"

https://instagram.com/ewwee?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jos se olikin tuo se ananaksen ojentaja?

Ketju on lukittu.