Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Okei K tiesi et mokas pahan kerran taas ku suostui Polkan ehdotukseen tunkea ananas mukaan videoon. Tiesi et fanit kieli pitkällä odottaa jotain aivan muuta ja heti perään laittoi hätäpäissään tän "I miss you" -viestin Bojanille.
Vähän samoinhan toiminut kokoajan. Ensin Polkka vilahtaa taustalla täysin tunnistettavasti (omistajan elkein) eikä K kehtaa kieltääkään sitä vilahtelemasta millon missäkin (uima-allas, vessa). Sitten melkein heti perään K postaa taas ikäväänsä Bojanille ja vakuuttelee et B on aina numero ykkönen, ja varmistelee "onhan".
Polkka taltioi K:n toilauksia videolle minkä polkaltaan ehtii, ja K tanssii kuin pieni sirkusapina hälventääkseen epäilyt ja epäluulon. Hassut klipit vastaan jumalaton ikävä.
En haluaisi olla ankeuttaja, mutta pelkään, että ketju poistuu, jos nuo tyttis jutut jatkuvat.
Tykkään Carpe Diemistä, hyvä ja tarttuva!
Vähän hassusti irrallinen tuo K:n i miss you-pätkä yhtäkkiä Bojanille tuossa ananaksen perään. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai että nää viimeiset päivät ollut melkoset taas puutarhaunelmia seuratessa.
"I miss you"
Odotan niiiin paljon et nähdään näitten kahden kuumiksen yhteisvideoita pian! 🔥🔥
Sen on pakko tapahtua, muuten muutan Sloveniaan, tai meen sinne lomalle ainakin kuukaudeksi.
minä itse joko pitäisin sen tyttiksen somessa niin että hänestä kertoisin tai sitten en pitäisi häntä somessa edes pieninä vihjeinä a la Robinin ja Antti Tuiskun tyyli pitää kumppanit pois julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi koko ajan päässä Jokereiden Carpe Diem. Myös välillä se versio, jossa Kääräri lauloi (tai yritti laulaa 🥹) osia mukana 😚
Eli tää:
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7231218340923067674?_r=1…
Ihaninta tässä on toi miten bojan sulkee käärijän kädet omiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko tämä epäsuosittu mielipide mutta: Carpe diem on jokereiden yksi huonoimmista biiseistä. Jännä että juuri sillä päättivät lähtä viisuihin.
En ihan huonoimmaksi sanoisi. Se on mun mielestä hyvä biisi, mutta ei todellakaan heidän parhaimmistoaan. Demoni ois voinut toimia viisuissa hyvin.
En siis sanoisi että se on vaikka umpisurkea, mutta se on vaan todella perus rallatus kun vertaa muihin poikien biiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Ananasta kaivannut ehkä takahuoneeseen, koska Malediivit vielä tiukasti muistissa. Tai sit Ähtäri halunnu huomioida hauskasti pinacoladan.
Mut niin tai näin, miks pitkäkynsimyrkkyköynnös sen ananaksen on napannut kynsiinsä ja pilannut koko videon. Miks.
Analyysiä 🧐
Myrtsi vaikuttaa halukkaalta merkkaamaan reviiriä ja pitämään kynsin hampain kiinni Jericon ruususta. Ymmärrettävää toki, mutta vähän tökeröä jotenki tuo kiihtyvä klippeihin työntyminen.
Jericon ruusussa on monta puolta. Vaikuttaa myös tarvitsevalta. Haastiksessa kertonut, ettei ollut koskaan asunut yksin, kun ero tuli, miten jäi tyhjän pälle. Ja pian pariutuikin. Ja eka pitkä suhde päättyi kun oli sairaalassa. Varmasti myös hänen toive, että on joku halikamu siinä rinnalla ja häntä varten matkassa mukana, uskoisin näin.
Balkanin ruusu on sitten aivan omaa luokkaansa. Uskon, että hänen kanssaan Pohjolan ruusu vasta pääsi puhkeamaan uudella tapaa ja todella kukkaan. Tuo oli ehkä väläys jostain uuden maailman kartasta. Varmasti herättää ristivetoa nyt. Mutta arjen elämässä Pohjolan ruusu tarvii ehkä siltikin sellaista tuttua turvasatamaa, omassa historiassaan kun on hylkäämiskokemuksia.
Mitä mieltä olette?
Ihana esimerkki on muuten Alan Walker ja Viivi. Ekat 3v Viiviä ei näkynyt missään somessa yhtään, sitten hän tuli Alanin vapaa ajan IG kuviin yheisposeerauksena harvakseltaan ja nimellään heti tägättynä. Keikka jutuissa ym ei näy. Jotenkin tosi kivalla tavalla ja tasapainoisesti näyttäytyy suhde. Ihan eri viba tulee kun tässä ruusujen tarinassa. Toki myrtsin kaa suhde on kuitenkin tosi tuore vielä, ja tuntuu, että myrtsi haluaa kasvaa just köynnöstäen mukaan Pohjolan ruusun julkkis maailmaan. Vähän sellaisen viimeisen vaikutelman ja sanan haluaa jättää sinne tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei K tiesi et mokas pahan kerran taas ku suostui Polkan ehdotukseen tunkea ananas mukaan videoon. Tiesi et fanit kieli pitkällä odottaa jotain aivan muuta ja heti perään laittoi hätäpäissään tän "I miss you" -viestin Bojanille.
Vähän samoinhan toiminut kokoajan. Ensin Polkka vilahtaa taustalla täysin tunnistettavasti (omistajan elkein) eikä K kehtaa kieltääkään sitä vilahtelemasta millon missäkin (uima-allas, vessa). Sitten melkein heti perään K postaa taas ikäväänsä Bojanille ja vakuuttelee et B on aina numero ykkönen, ja varmistelee "onhan".
Polkka taltioi K:n toilauksia videolle minkä polkaltaan ehtii, ja K tanssii kuin pieni sirkusapina hälventääkseen epäilyt ja epäluulon. Hassut klipit vastaan jumalaton ikävä.
En haluaisi olla ankeuttaja, mutta pelkään, että ketju poistuu, jos nuo tyttis jutut jatkuvat.
Onhan tässä ketjussa aikoinaan joku jopa maininnut murtsin etunimen, eikä edes silloin ketju hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nonniin vieno pyyntö, jätetäänpäs tyttikset rauhaan ettei ketju lähde
Mä tykkään tosta Bojanin tavasta laittaa semmoisia hienostuneita savumerkkejä kuten poseeraa K:n paidassa. K taas sanoo suomalaiskansallisten miesten tapaan (:D) suoraan ajatuksensa ja tunteensa laittaen kaipailuviestejä.
Tyttiksestä vihamielisesti kiinnostuneet on niitä, joilla tää shippaus on mennyt yli. Voitteko tehdä vaikka oman ketjun? Mä haluaisin keskittyä aiheeseen eli Käärijään ja Bojaniin
"Ihana esimerkki on muuten Alan Walker ja Viivi. Ekat 3v Viiviä ei näkynyt missään somessa yhtään, sitten hän tuli Alanin vapaa ajan IG kuviin yheisposeerauksena harvakseltaan ja nimellään heti tägättynä. Keikka jutuissa ym ei näy. Jotenkin tosi kivalla tavalla ja tasapainoisesti näyttäytyy suhde. Ihan eri viba tulee kun tässä ruusujen tarinassa. Toki myrtsin kaa suhde on kuitenkin tosi tuore vielä, ja tuntuu, että myrtsi haluaa kasvaa just köynnöstäen mukaan Pohjolan ruusun julkkis maailmaan. Vähän sellaisen viimeisen vaikutelman ja sanan haluaa jättää sinne tänne"
Ei tästä aiheesta enää enempää mutta jotenkin tuo tuntuu kivalta tavalta tuoda kumppania esiin, siis ihan suoraan tägätä.
Vierailija kirjoitti:
minä itse joko pitäisin sen tyttiksen somessa niin että hänestä kertoisin tai sitten en pitäisi häntä somessa edes pieninä vihjeinä a la Robinin ja Antti Tuiskun tyyli pitää kumppanit pois julkisuudesta.
Mulle tulee aina tuollaisesta "esittelystä" (niinkuin et hups...) sellainen olo että henkilö on aavistuksen epävarma omasta menekistään nais(mies)markkinoilla (siis nainen miesmarkkinoilla, mies naismarkkinoilla), eli vaikka olisikin miten paljon fanisuosiota tahansa, niin kokee, että kuinka moni oikeasti haluais kanssani kunnon suhteeseen, hyväksyisi minut aitona itsenäni ja täysin, tiedättekö mitä tarkoitan?
Mietin vain, että ne K:n puheet siitä että pystyy suhteeseen kunnolla vasta kun on oppinut tuntemaan toisen (olen itse samanlainen), niin itse olen tosi epävarma siitä, että kelpaan kellekään. Jos mulla ois joku unelmieni kumppani niin vilauttelisin häntä ihan varmasti kanssa, vaikka se olisi uran kannalta miten tyhmää hyvänsä.
Olis ihana kun joku balkanilta vois auttaa hetkeksi unohtamaan kaiken tuollaisen :)
Vierailija kirjoitti:
Tyttiksestä vihamielisesti kiinnostuneet on niitä, joilla tää shippaus on mennyt yli. Voitteko tehdä vaikka oman ketjun? Mä haluaisin keskittyä aiheeseen eli Käärijään ja Bojaniin
ALLEKIRJOITAN.
Voihan universumi ja matrix ja perennapuutarhureiden manifestointi, että tuo K nyt vihdoin laittoi kunnon matskua, vaikkakin aurinkolasit silmillä ja ananaksen kera. Ristiriitaista on ja mielenkiintoista, mutta enää ei ole IHAN niin toivoton olo hänen somepresenssinsä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi koko ajan päässä Jokereiden Carpe Diem. Myös välillä se versio, jossa Kääräri lauloi (tai yritti laulaa 🥹) osia mukana 😚
Eli tää:
Tätä minäkin rakastan, olenkohan itsekin jotain muuta, mitä olen koskaan tajunnut.Kiitos Bojan ja Käärijä.Olen nainen, mutta what the ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALLEKIRJOITAN.
No mutta kun se nyt sattumoisin liittyy myös heihin, ainakin tästä ooh my boycrush -näkövinkkelistä, millä näitä kahta päähenkilöä yritetään shipata.
Jos lähdetään shippaamaan todellisia henkilöitä (mikä jo itsessään on monen mielestä erittäin kyseenalaista puuhaa) niin ei sitten valita sieltä todellisuudesta vain itselle mieluisia "roolihahmoja:. Tai siirrytåän sitten fiktiivisillä tv -hahmoilla romantisointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tää:
Tätä minäkin rakastan, olenkohan itsekin jotain muuta, mitä olen koskaan tajunnut.Kiitos Bojan ja Käärijä.Olen nainen, mutta what the ....
Mietin noita käsiä. Ilman mitään fetissiä huom. Kärtsyli oli Vikin ja Köpin vieraana taannoin ja en muista mikä juttu mut nää miehet totesi et heillä on niin isot kädet mut kappas sulla onkin noin pienet 🥰 siis liittyi johkin et mitä piti tehdä, tyyliin jotain pientä nappia painaa tms.
Onhan tuo aika huomionarvoista että Käärijä tänään polkaisemassa pitkää keikkakiertuetta käyntiin ja tämänkin illan keikkaan liittyy varmasti siis paljon valmistautumista ja silti näköjään vaan pyörii slovenialainen mielessä.
Eli tää: