Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69881/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraako K n koko crew tosiaan tätä tyyppiä? Entä hän heitä?

Vierailija
69882/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy ei ole koskaan seurannut instassa ketään. Siis yhtään ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69883/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi joku ketjussa katsoi tarpeelliseksi kertoa, että Tommy on homo. Jos se ei olisi oleellista, miksi se pitää heti mainita?

Sillä maininnalla saa kyllä heti lisää sympatiapisteitä suvaitsevaisilta heteroilta. Ei ole NIIN ok arvostella, toinen onkin gay. Sillä on ehkä ollut sen vuoksi vaikeampaa kuin muilla ja se selittää osan kulmikkuudesta tai outoudesta, joka muuten oiskin ehkä vain ärsyttävää.

Öö, no se olin minä ja vastasin vaan siihen, kun joku kertoi, ettei Tommy ole K n poikaystäväkerhossa (läppä juttu esim Tumblrin puolella).

Vierailija
69884/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti homofobia ei kuulu tähän ketjuun. Ei kuulu toki yhtään mihinkään koskaan, mutta tämä on ketju kahden miehen välisten fiilisten fiilistelemisestä.

Vierailija
69885/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crew seuraa.

Vierailija
69886/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko näin: kukaan ei enää vastaa trollin kommentteihin. Alapeukutuskin turhaa huomiota.

Raportoikaa sen sijaan. Poistetaan tuo.

Vierailija
69887/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaakko, Jukka, K, Allu ja Häärijä ainakin.

Vierailija
69888/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut seurenneet vissiin jo pidemmän aikaa, K ainakin jo useamman vuoden? Mutta Häärijän seuratuista se löytyy melko tuoreena.

Vierailija
69889/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kyllä maku koko juttuun, jos K rupeaa ton pellen kanssa jotain musiikkia tekemään.

Millä perustein Tommy on pelle? Nopeasti kävit vilkaisemassa hänen Instaa ja sitten tulit tänne huutamaan tulkintasi? Tommy on ihana!

Vierailija
69890/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei olla seurattu aiemmin 👀 että ovatko aina seuranneet... Mutta olisihan se aika iso sattuma että noin moni crewssa seuraisi... Ja se tatska

Vierailija
69891/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kyllä maku koko juttuun, jos K rupeaa ton pellen kanssa jotain musiikkia tekemään.

Sama täällä. 🤮

Mut ei mennä asioiden edelle.

Onneksi K ta ei varsinaisesti teidän mielipiteet kiinnosta. Tommya kiinnostaa vielä vähemmän.

Vierailija
69892/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä kuvatodisteet, että nämä kohdat mätsää ja nuolet/ympyrät, tai nämä kohdat osoittavat että ei voi olla. :D Joko jonkun muun jo tekemät, tai sitten laittakaa kuvia jollekin netin anonyymileikepöytä-tyyppiselle saitille ja linkatkaa tänne.

Vierailija
69893/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista Tommyn musiikki on? Jos tekevät yhteistyötä, niin mihin suuntaan lähtisivät soundin kanssa..?

Onko kuva jostain tiedetystä studiosta? Asuuko tommy Tallinnassa? Sinne olisi kyllä helppo ja nopea matka Helsingistä 👀

Vierailija
69894/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä kuvatodisteet, että nämä kohdat mätsää ja nuolet/ympyrät, tai nämä kohdat osoittavat että ei voi olla. :D Joko jonkun muun jo tekemät, tai sitten laittakaa kuvia jollekin netin anonyymileikepöytä-tyyppiselle saitille ja linkatkaa tänne.

Yksi fanitili jakoi stooreissa sellaisen kuvan johon oli Adidas tatska ympyröity 😂

Vierailija
69895/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista Tommyn musiikki on? Jos tekevät yhteistyötä, niin mihin suuntaan lähtisivät soundin kanssa..?

Onko kuva jostain tiedetystä studiosta? Asuuko tommy Tallinnassa? Sinne olisi kyllä helppo ja nopea matka Helsingistä 👀

Asuu Tallinnassa kyllä. On mukava mixi viroa, venäjää ja joku kolmas mielestäni vielä. Mun mielestä tekee tosi kivaa musiikkia, YouTubesta löytyy keikkavideoita ja itse olin katsomassa Kesärauhassa. Olen kyllä Vironkin puolella keikalla käynyt.

Vierailija
69896/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 🤮

Onneksi K ta ei varsinaisesti teidän mielipiteet kiinnosta. Tommya kiinnostaa vielä vähemmän.

Niinpä! On täällä ahdasmielistä porukkaa! Vai vihataanko täällä kaikkia K:n lähellä, jotka eivät ole B? K tulee tekemään yhteistyötä aika monen tahon kanssa tulevaisuudessa, että olisi hyvä tottua

Vierailija
69897/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 🤮

K ja Tommy on parivaljakko, joita en tiennyt tarvitsevani yhteen ennen tätä aamua. Ja nyt en malttaisi enää odottaa.

Vierailija
69898/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teamkaarijauk23 :n stooteissa on ympyröity raitatatska

Vierailija
69899/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 🤮

Niinpä! On täällä ahdasmielistä porukkaa! Vai vihataanko täällä kaikkia K:n lähellä, jotka eivät ole B? K tulee tekemään yhteistyötä aika monen tahon kanssa tulevaisuudessa, että olisi hyvä tottua

Taitaa nyt enemmän ongelma olla Tommyn persoona, hänen ns. ristiinpukeutuminen, provosoivuus ja varmaan se kansalaisuuskin tän palstan tuntien. Samat asiat puhuttaa siis, kun kotimaassaankin.

Provosoidutko ristiinpukeutumisesta?

En, ja outoa olisi olla tässä keskustelussa jos olisin ahdasmielinen: yläpeukku.

Kyllä provosoidun: alapeukku.

Vierailija
69900/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat yhteen kuin paita ja p.pp. Kappaleiden aiheet, sanat, videoiden tyyli, provokatiivisuus...kropasta pituus, hiukset, luinen olkapää ja rinnan "kuoppa". 💚😈

Ketju on lukittu.