Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Next-sanan x-kirjaimen oikean puoleisen sakaran alla on ne kolme raitaa jalkaterässä, sokeat.
Kai kaikki nuo näkee. Puhe on muista.
Ai näkee? No eihän nyt kellään muulla ole tuota tatuointia takuulla.
Paitsi esim Tommyn kahdella parhaalla ystävällä. 😂 Anteeksi, oli pakko, kun tän lauseen oon nyt nähnyt liian monta kertaa. Uskon siis, että kuvassa on Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tatuointeja ei siinä K:n kuvassa ole:
https://www.instagram.com/p/CfJ8Ub0Lf98/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei hele, vai onko sittenkin?! Toi adidas kolmiraita jalkaterässä?
Tuo ylempänä oleva isompi tatuointi jalassa ei mitenkään jäisi piiloon.
No se kyltti just peittää sen alueen :/
2 muutakin tatuointia näkyisi. Plus luomet. Ja väärä kropanmalli.
Ei näkyisi. Shortsit peittävät toisen ja kyltti loput. Plus kenellä muulla on adidas kolmiraita jalkaterässä? K:n kuvasta erottuu henkilöllä siinä *kauemman* jalan (vasen) jalkaterässä kolme raitaa, himmeinä tosin, mutta silti.
Onko Tommy käynyt poistattamassa luomet ennen yhteiskuvaa K n kanssa?
Mitkä luomet?
Katsopa sitä K:n postaamaa kuvaa. Vierailijalla on vasemmassa jalassaan jalkaterässä kolmelta raidalta näyttävä kuvio, aivan kuten Cashilla on.Tommylla on huomattavasti enemmän luomia esimerkiksi rintakehässä. Voi käydä instasta kurkkaamassa, tykkää olla ilman paitaa niin helposti löytyy.
Linkitä kuva, itse en löytänyt yhtäkään sopivaa kuvaa.
Himmeät kolme raitaa The Listalle?
Okei, saitte myytyä mulle ton, että on Tommy. Ei kellään muulla ole tota kolmea raitaa just tossa. Ei varmana ole.
Siis missä v*tussa Kärtsän kuvassa näkyy toisen miehen nilkat ja jalkaterät? Vai olenko sokea? Postatkaa linkki siihen kuvaan tänne niin ihmetellään kaikki yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Next-sanan x-kirjaimen oikean puoleisen sakaran alla on ne kolme raitaa jalkaterässä, sokeat.
Paitsi esim Tommyn kahdella parhaalla ystävällä. 😂 Anteeksi, oli pakko, kun tän lauseen oon nyt nähnyt liian monta kertaa. Uskon siis, että kuvassa on Tommy.
Ai jaa? Ovatko porukalla ottaneet, tuskinpa kellään muulla musiikkimiehellä kuitenkaan on, joka tähän sopis.
Pääasia kuutenkin on, että Bojanilla ei ole, joten se ei ole Bojan. Muuten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuka se on. Kunhan ei sit myöskään ole kukaan K:n miesgalleriasta.
Eikö K'veli ole valokuvaaja? Hänen täytyy osata käyttää Photoshopia...ehkä hän muokkasi valokuvaa....(myyrät, tats...)
Vierailija kirjoitti:
Siis missä v*tussa Kärtsän kuvassa näkyy toisen miehen nilkat ja jalkaterät? Vai olenko sokea? Postatkaa linkki siihen kuvaan tänne niin ihmetellään kaikki yhdessä.
Ota siitä K:n instassa kuvakaappaus niin pystyt katsomaan kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa? Ovatko porukalla ottaneet, tuskinpa kellään muulla musiikkimiehellä kuitenkaan on, joka tähän sopis.
Pääasia kuutenkin on, että Bojanilla ei ole, joten se ei ole Bojan. Muuten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuka se on. Kunhan ei sit myöskään ole kukaan K:n miesgalleriasta.
No siis, eiköhän hän pääse sitten miesgalleriaan. Tommy on ihan julkihomo/bi, en ole varma, kummaksi itsensä kokee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia kuutenkin on, että Bojanilla ei ole, joten se ei ole Bojan. Muuten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuka se on. Kunhan ei sit myöskään ole kukaan K:n miesgalleriasta.No siis, eiköhän hän pääse sitten miesgalleriaan. Tommy on ihan julkihomo/bi, en ole varma, kummaksi itsensä kokee.
Ai on? Hienoa, että räppärit uskaltaa nykyään olla avoimesti omia itsejään vaikka tuossa genressä ennakkoluulot on varmaan aika isoja vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia kuutenkin on, että Bojanilla ei ole, joten se ei ole Bojan. Muuten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuka se on. Kunhan ei sit myöskään ole kukaan K:n miesgalleriasta.No siis, eiköhän hän pääse sitten miesgalleriaan. Tommy on ihan julkihomo/bi, en ole varma, kummaksi itsensä kokee.
Sekin vielä 😖
Jos se kävelee kuin Ankka, ääntelee kuin Ankka ja ehkä ON Ankka, niin miksei se nai, rakasta ja seurustele kuin Ankka!!? 😩 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on? Hienoa, että räppärit uskaltaa nykyään olla avoimesti omia itsejään vaikka tuossa genressä ennakkoluulot on varmaan aika isoja vielä.
Tommy on persoonana ihan omaa luokkaansa ja tosi kiistelty hahmo kotimaassaan. Tekee mitä haluaa ja mistä itse tykkää, ei kiinnosta, mitä muut sanoo. Kuulostaa tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on persoonana ihan omaa luokkaansa ja tosi kiistelty hahmo kotimaassaan. Tekee mitä haluaa ja mistä itse tykkää, ei kiinnosta, mitä muut sanoo. Kuulostaa tutulta.
K nyt ei ole tehnyt vielä mitään ihan hirveän kontroversaalia käsittääkseni. Lisäksi mitä katsoin tuon Tommyn puuhia, niin vaikuttaa tosiaan luovalta vaikkakaan ei ihastuttanut minua. Taiteellisia projekteja näyttäisi herralta pukkaavan monenlaisia. So omaperäisyyttä.
Jos Tommylla ja Kärtsällä on yhteisbiisi, niin mitähän kieliä siinä on käytetty?
Tommy esiintyi muuten Turun kesärauhassa samana päivänä, kun K.
Vierailija kirjoitti:
Jos Tommylla ja Kärtsällä on yhteisbiisi, niin mitähän kieliä siinä on käytetty?
JOS näin olisi niin suomea ja eestiä kuten Miklun ja Nublun biisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoista K- kuumuutta havaittavissa 🔥
https://www.instagram.com/reel/Cv-7-XavrKW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
On kyllä taideteos tuo vartalon rakenne.
Onpas kivasti asettunu lihat luiden päälle tuossa ohikiitävässä sekunnissa. 💋
Siinä yksi kiva Tommyn haastattelu, jos jotakuta huvittaa tehdä tuttavuutta.
Mitävitun tommy -spämmiä tänne on tuutattu.
Eihän sen tartte peittää ku se polven alla oleva. Reidessä oleva ei näy jalan asennosta ja kuvakulmasta johtuen. Jalkojen alaosia ei näy kuvassa ollenkaan niin vaikea sanoa onko mysteerimiehellä nilkka ja jalkaterätatskoja vai ei.