Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69921/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…

Parijoogaa kuvattu 3vkoa sitten. Olisko vähän aikaista musiikkivideota varten?

Niinpä... Jos on vasta nyt äänitetty..

Vierailija
69922/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen Next-sanan x-kirjaimen oikean puoleisen sakaran alla on ne kolme raitaa jalkaterässä, sokeat.

Kai kaikki nuo näkee. Puhe on muista.

Ai näkee? No eihän nyt kellään muulla ole tuota tatuointia takuulla.

Paitsi esim Tommyn kahdella parhaalla ystävällä. 😂 Anteeksi, oli pakko, kun tän lauseen oon nyt nähnyt liian monta kertaa. Uskon siis, että kuvassa on Tommy.

Ai jaa? Ovatko porukalla ottaneet, tuskinpa kellään muulla musiikkimiehellä kuitenkaan on, joka tähän sopis.

Pääasia kuutenkin on, että Bojanilla ei ole, joten se ei ole Bojan. Muuten mulle on herttaisen yhdentekevää, kuka se on. Kunhan ei sit myöskään ole kukaan K:n miesgalleriasta.

No siis, eiköhän hän pääse sitten miesgalleriaan. Tommy on ihan julkihomo/bi, en ole varma, kummaksi itsensä kokee.

Ai on? Hienoa, että räppärit uskaltaa nykyään olla avoimesti omia itsejään vaikka tuossa genressä ennakkoluulot on varmaan aika isoja vielä.

Tuli hakematta mieleen tämä Tuiskun tapaus keväältä, kun jo sovittu yhteistyö kaatui juurikin noihin ennakkoluuloihin ja homofobiaan:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009457905.html

Ja aika pian tämän jälkeen saatiinkin sitten Tuiskun ja K:n yhteisbiisi. Ei ehkä sinänsä mikään kuolematon hitti, mutta mulle siinä oli myös mieletön symboliarvo ja kertoi paljon K:n asenteesta ja arvomaailmasta. 💚

Jos nuo syyt pitävät paikkansa niin melko mielenkiintoinen ratkaisu tuolla madboialilla. Saattoipa sulkea monia ovia yhteistyökuvioita ajatellen eikä tuollainen nyt ainakaan omaa mielenkiintoa artistia kohtaan nosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69923/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kyllä maku koko juttuun, jos K rupeaa ton pellen kanssa jotain musiikkia tekemään.

Sama täällä. 🤮

Mut ei mennä asioiden edelle.

Onneksi K ta ei varsinaisesti teidän mielipiteet kiinnosta. Tommya kiinnostaa vielä vähemmän.

Niinpä! On täällä ahdasmielistä porukkaa! Vai vihataanko täällä kaikkia K:n lähellä, jotka eivät ole B? K tulee tekemään yhteistyötä aika monen tahon kanssa tulevaisuudessa, että olisi hyvä tottua

Taitaa nyt enemmän ongelma olla Tommyn persoona, hänen ns. ristiinpukeutuminen, provosoivuus ja varmaan se kansalaisuuskin tän palstan tuntien. Samat asiat puhuttaa siis, kun kotimaassaankin.

En ole kuullutkaan Tommysta ennen eilistä, mutta pikaisen googletuksen ja Youtubesta kuuntelun perusteella ei vaikuta erityisen mainstream tyyppiseltä artistilta eli en tiedä lisäisikö tämä K:n suosiota varsinaisesti. Sementoisi enemmänkin K:n tyyliä varmaan omaleimaiseen suuntaan, mutta se voi myös karkoittaa osan viisuajan uusista faneista. Tommy vaikuttaa olevan aika tunteita herättävä tyyppi. 

Katsoin vaan, että miljoona ig-seuraajaa.

Vierailija
69924/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole valmis Tommyyn ja Tommy tulee silti! Aivan sama, mitä muut sanoo. Ja se on huippua.

Vierailija
69925/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua naurattaa tää palsta. Ikäänkuin kaikki ensinnäkin katsois eri kuvaa. Yksi näkee kiharan tukan ja toinen diagnosoi skolioosin pelkästä asennosta jne. 😆 Ollaanko edes samaa mieltä siitä, että kuvassa on sentään Kärde itse?

On kyllä ensimmäinen yhteistyöspeku mikä herättää mussa mielenkiintoa. Osa haluais K:sta selvästi jonkun humpparäppärin fiittaileen kivojen pikku iskelmäpumppujen kanssa pelkästään.

Jep! Mielestäni tuo olisi mielenkiintoinen ja K:n uran kannalta hyvä yhteistyö. Tommyyn verrattuna nyt Jesse ei vaikuta niin innostavalta vaihtoehdolta, vaikka olen Jesse-jankkaaja 😂

Yikes, sen naisen möläytys eilen saattoi olla aika paha, jos laulu on Tommyn kanssa... No, ainakin fandomin sisällä se nostatti hypeä mahdolliseen JO-yhteisbiisiin liittyen 😅

Vierailija
69926/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole valmis Tommyyn ja Tommy tulee silti! Aivan sama, mitä muut sanoo. Ja se on huippua.

Jep! Ei kai suomalaiset ole niin ahdasmielisiä? Tommy on itse virosta, joka on konservatiivisempu valtio, esim. Homoavioliitto ei ole vielä laillinen siellä. Otetaan avosylin vastaan, eikä olla kukkahattutätejä!

Vierailija
69927/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua naurattaa tää palsta. Ikäänkuin kaikki ensinnäkin katsois eri kuvaa. Yksi näkee kiharan tukan ja toinen diagnosoi skolioosin pelkästä asennosta jne. 😆 Ollaanko edes samaa mieltä siitä, että kuvassa on sentään Kärde itse?

On kyllä ensimmäinen yhteistyöspeku mikä herättää mussa mielenkiintoa. Osa haluais K:sta selvästi jonkun humpparäppärin fiittaileen kivojen pikku iskelmäpumppujen kanssa pelkästään.

Jep! Mielestäni tuo olisi mielenkiintoinen ja K:n uran kannalta hyvä yhteistyö. Tommyyn verrattuna nyt Jesse ei vaikuta niin innostavalta vaihtoehdolta, vaikka olen Jesse-jankkaaja 😂

Yikes, sen naisen möläytys eilen saattoi olla aika paha, jos laulu on Tommyn kanssa... No, ainakin fandomin sisällä se nostatti hypeä mahdolliseen JO-yhteisbiisiin liittyen 😅

Millälailla möläytys paheni, jos kappale on tuon Tommyn kanssa?

Vierailija
69928/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti homofobia ei kuulu tähän ketjuun. Ei kuulu toki yhtään mihinkään koskaan, mutta tämä on ketju kahden miehen välisten fiilisten fiilistelemisestä.

Tässäkään ei ole ollut mitään homofoobista. Vain sen toteamista, että K:n kiinnostus esitellä homoartisteja ja tehdä heidän kanssaan yhteistyötä voi olla taloudellista perua ja olisi siinä fiksu veto. Ihmettelen vaan, miten ei näin homomyönteinen kaveri sitten ota Bojania, jonka olemme kaikki todelleet supervalloittavaksi persoonaksi. Something here doesn*t add up, niin sanotusti.

Bojanin jäämistä rannalle tässä eniten harmittelen ihan itseni takia. Se antais mulle niin paljon, jos noilla ois rakkaustarina, ei nää Tommy-kuviot anna mulle lähellekään sitä samaa.

En tiedä onko tätä täällä jo pohdittu, mutta mietin olisiko Kärtsän uran kannalta oleellista hyötyä tehdä musiikillista yhteistyötä Bojanin tai JO:n kanssa. Ja toisinpäin. Toisiko se enää lisää näkyvyyttä tai fanipohjaa kummallekaan, vai onko tuosta viisusuhteesta saatu musiikkiuran kannalta oleellinen jo irti? En tiedä, pohdin vain. Shippinäkökulmasta tietty kaikki K&B kanssakäyminen on toivottavaa, mutta se on eri ulottuvuus kuin musiikkiura.

I'm never 100% sure if I understand these Google translations correctly, but I think you're onto something.

As much as I'd like to see K&JO collab, I think musically, right now, it would make more sense for K to collaborate with someone like Tommy, but if they all can drop hints and get the conversation going and make us talk and wonder who is collabing with who, they all benefit from it.

I'll probably get thumbdowns for this but I'm starting to think pretty much none of what we saw yesterday was by accident or a coincidence, it was all smart music promotion for all of them - K, JO and whoever the mystery man is.

Vierailija
69929/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla möläytys paheni, jos kappale on tuon Tommyn kanssa?

Koska Tommy on suurempi artisti, eikä samalla lailla K:n ystävä kuin JO

Vierailija
69930/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on nyt tätä heteropakotusta esim. K, Tommykin joko bi tai homo ilmeisesti, ei tiedetä? Riittää, että asianosaiset itse tietää

Vierailija
69931/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien kuvienko perusteella olet tähän auraan tutustunut?

Vierailija
69932/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää Tommysatuilu on saanu faktisesti alkunsa? Hä?

Vierailija
69933/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koettakaa nytvittu ymmärtää - esim mulle on paskan hailee onko tämä tommy hetero, homo, bi vai esine-erootikko.

Herättää vaan vastenmieliset rottavibat noin niinkun auraltaan. Sen voin näin K -fanina sanoa.

Ketään ei kiinnosta. Mee muualle nimittelemään ihmisiä rotiks.

Vierailija
69934/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy on näköjään tehnyt yhteistyötä myös Little Bigin kanssa. Alkaa vaikuttaa hyvältä omasta mielestä.

Vierailija
69935/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin mätsäävät luometkin rinnalla 👀 olenkontullut hulluksi, vai tunnistiko internet mysteeri miehen muutamassa tunnissa?

Vierailija
69936/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on nyt tätä heteropakotusta esim. K, Tommykin joko bi tai homo ilmeisesti, ei tiedetä? Riittää, että asianosaiset itse tietää

Tänne on varmaan eksynyt joku hetero-aatteen kannattaja. Ja Huom heterous on toki suuntaus mutta aate on aate ja asian joka paikkaan tuputus ja rummutus minulle ainakin liikaa. Kotonaan voi kukin tehdä mitä tekee.

Vierailija
69937/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko vastauksen? Mitä kuvaa nyt arvuutellaan?

Vierailija
69938/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää Tommysatuilu on saanu faktisesti alkunsa? Hä?

Siitä, että tommylla näyttäisi olevan sama tatuointi jalkapöydässään kuin mysteerimiehellä

Vierailija
69939/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tommykin tituleeraa itseään jossain biisissä mr worlwideksi? 😄

Vierailija
69940/123801 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko vastauksen? Mitä kuvaa nyt arvuutellaan?

K:n stooreissa olevan mysteerimiehen henkilöllisyyttä on yritetty selvittää. Esim. Jodelissa ja instassa jotkut fanit ovat päätelleet kuvassa olevan Tommy Cash

Ketju on lukittu.