Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupala possujunaa mutta ei B:n loistavaa CCC tulkintaa. Ois ollut miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin fanien kuvaaminen yawn. Liian nopeat kuvakulmat vanhalle, en pysy perässä. Tää konsepti videoille on vähän puuduttava. Ois kiva nähdä oikeasti behind the scenes juttuja, ja kuulla Joksujen ajatuksia. Jännä juttu että ylläri samana päivänä iih!
Kuvataankohan samantyyppistä sarjaa Nordic tourilla? Laitan paperipussin päähän keikalle, enkä todellakaan mene eturiviin.
Siis mulle tuli ekaa kertaa sellainen fiilis että ei hitto kehtaako sitä edes mennä noille keikoille. Suomessa mammalauma (siis lukeudun mammoihin myös) ja muualla kiljuvat nuoret naiset. Tai ehkä ne vanhemmat on olleet takarivissä tuollakin.
Sano muuta. Haluan suht eteen koska bileet on parhaat niin mutta ei saakeli baby boot siellä kiljumassa. Olen vielä S-keikalla Tavalla ei hemmetti kun K18 en lippua saanut. Masentaa. Pitääkö hypätä vaan laivasta ja alkaa elää keski-ikäisen elämää.
Toisaalta mun pelko on että siellä ei ole nättiä baby boota rivissä ollenkaan vaan kuolemanvakava mammalauma nyyhkimässä kaiholauluille 😀
Älkääs nyt, olkaamme ylpeitä itsestämme. Jos itkettää, niin se johtuu siitä, että biisit aidosti koskettaa. Tämä on varmasti merkityksellinen asia artistille. Luotan myös vakaasti siihen, että e-naudat saavat itsensä edustuskuntoon ja ihan näpsäkän näköiseksi (vrt. arjen karjakko-look), kun näinkin tärkeästä tapahtumasta kyse.
Ja keikoilla voi käydä myös ilman mitään sen kummempaa tälläytymistä, jos se ei ole yhtään oma juttu. Eli en ottaisi stressiä siitäkään, että pitää olla vimpan päälle laittautunut.
Mä ajattelin mennä kyllä ilman mitään tälläytymistä. Se on tosin K keikka ja kelpaan sinne varmaan tälläisenä perussiistinä tai viskatkoon pihalle.
K:n keikoista ei tuu yhtään sellaista oloa etteikö sinne voisi mennä kuka vaan.
Voiko yli 60 vuotias muka mennä niin ettei kukaan kato pitkään.
Kyllä voi! Meitä on siellä monenlaisia, joka ikinen vaan paikalle omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan rakastaa Jania.
Näpit irti
T. Nace
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan samaa dokkarissa et B oli jotenkin vähän rähjäsen ja resusen näkönen. Mä lanseerasin ne karitapioviikset ja aiemmin joskus vertasin muistaakseni Irwiniin. Et vaikka se sen tukkakin on ilmeisesti ihana ja pehmeä, niin ei hikisenä ja lättäsenä välttämättä ole kovin houkutteleva, ainakaan jos siihen liittää ne (kytevät) karitapioviikset. Kokonaisuus liian irwinmäinen. Se raitanen kauluspaita vielä lisäsi vaikutelmaa. 70-luvun Irwin Goodman.
Ne B viikset ei kai nyt ole noin kamalat. Esimerkiksi siinä hupparimainoksessa.
Mä katsoin webinaarin ja joo, päivämäärpaljastus oli virhe ja lopun kuvat mutta kokonaisuutena mä pidin tästä. Käärijä/Jere antoi todella sympaattisen kuvan itsestään, mikä ei ollut yllätys. Mielelläni häntä kuuntelin, olisin kuunnellut pidempäänkin. Kuitenkin hän itse oli nuo kuvat tuonut, joten varmastikin oli tiedossa, ettei tässä nyt puhuta pelkästää korkoa korolle ilmiöstä. Ihana Jere .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko melki 50v. olla beibiboo? Jokereiden beibiboo.
Vai onko se vaan irvokasta.
On. Sitä se nimenomaan on.
Voi ku vois kääntää aikaa taaksepäin.😭
Voi olla!
Ja hei mä oon 50v ja osaan melkein kaikki Kärtsän biisit ulkoa. No, ysärillä jo kuuntelin drumn base jota Kärtsänkin tuotannossa on joten aidosti tykkään. Ja tekstit on luovasti koottu.
Rakastan rumpubassoa/junkkaa! Ennen Kärtsää ainoat räppibiisit playlistallani olivat pari junkkabiisiä.
T: 40-vee.
Mitä tai mikä on junkka?
Jungle ja drum'n'bass ovat toisiaan hyvin lähellä olevia rikottujen biittien tanssimusiikkigenrejä, en osaa niitä hirveän hyvin erottaa 20+ vuoden kuuntelun jälkeenkään. :) (Yhdessä Kärtsän biisissäkin mainitaan junkkabiitti tms.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupala possujunaa mutta ei B:n loistavaa CCC tulkintaa. Ois ollut miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin fanien kuvaaminen yawn. Liian nopeat kuvakulmat vanhalle, en pysy perässä. Tää konsepti videoille on vähän puuduttava. Ois kiva nähdä oikeasti behind the scenes juttuja, ja kuulla Joksujen ajatuksia. Jännä juttu että ylläri samana päivänä iih!
Kuvataankohan samantyyppistä sarjaa Nordic tourilla? Laitan paperipussin päähän keikalle, enkä todellakaan mene eturiviin.
Siis mulle tuli ekaa kertaa sellainen fiilis että ei hitto kehtaako sitä edes mennä noille keikoille. Suomessa mammalauma (siis lukeudun mammoihin myös) ja muualla kiljuvat nuoret naiset. Tai ehkä ne vanhemmat on olleet takarivissä tuollakin.
Sano muuta. Haluan suht eteen koska bileet on parhaat niin mutta ei saakeli baby boot siellä kiljumassa. Olen vielä S-keikalla Tavalla ei hemmetti kun K18 en lippua saanut. Masentaa. Pitääkö hypätä vaan laivasta ja alkaa elää keski-ikäisen elämää.
Toisaalta mun pelko on että siellä ei ole nättiä baby boota rivissä ollenkaan vaan kuolemanvakava mammalauma nyyhkimässä kaiholauluille 😀
Älkääs nyt, olkaamme ylpeitä itsestämme. Jos itkettää, niin se johtuu siitä, että biisit aidosti koskettaa. Tämä on varmasti merkityksellinen asia artistille. Luotan myös vakaasti siihen, että e-naudat saavat itsensä edustuskuntoon ja ihan näpsäkän näköiseksi (vrt. arjen karjakko-look), kun näinkin tärkeästä tapahtumasta kyse.
Ja keikoilla voi käydä myös ilman mitään sen kummempaa tälläytymistä, jos se ei ole yhtään oma juttu. Eli en ottaisi stressiä siitäkään, että pitää olla vimpan päälle laittautunut.
Mä ajattelin mennä kyllä ilman mitään tälläytymistä. Se on tosin K keikka ja kelpaan sinne varmaan tälläisenä perussiistinä tai viskatkoon pihalle.
Nykyaika on erilaista kun viime vuosituhannella, on kehopositiivisuus ja kehorauha ja kiusaaminen kielletty. Men reippaasti vaan!
Ei oo muuten tullut webinaarin tallennetta sähköpostiin, vaikka piti tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo hirveetä et me vanhat rupsut, joskus ehkä ne paikan hemaisevimmat mimmit, ollaan nyt näkymättömiä ja epä-kiinnostavia ja tiedostetaan se niin voimakkaasti, ettei edes haluta yrittää enää.
Samaan aikaan (okei vaikka tässä kuolataankin nuorten miesten perään) ne meidän ikäiset miehet ei varmaan ajattele itsestään näin, ja ovat vain charmantteja harmaine hiuksineen ...
Äläs nyt sisko! Milf on kuulepas yksi suosituimmista hakusanoista aikuisviihdepuolella, kyllä meillekin löytyy ottajia😘
Joo ja tuota kun meikäläinen uskaltautui noihin deittiappseihin parin vuoden sinkkumökötyksen jälkeen niin yllättävän paljon sieltä parikymppiset jätkät ottaa yhteyttä. 😅 Mua tosin on lähinnä vielä ahdistanut ne kun ovat omien lasten ikäisiä enkä ole mitään jutustelua kummempaa kenenkään kanssa alkanut. 😂 Mutta kyllä ne ainakin esittävät ihan vakavissaan olevia. 😂😂😂
Mäkin haluan! Mulla vielä sinkkumökötysvaihe päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan rakastaa Jania.
Niin minäkin ja Nacea myös. Ensi yönä olen unessani taas heidän välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko melki 50v. olla beibiboo? Jokereiden beibiboo.
Vai onko se vaan irvokasta.
On. Sitä se nimenomaan on.
Voi ku vois kääntää aikaa taaksepäin.😭
Voi olla!
Ja hei mä oon 50v ja osaan melkein kaikki Kärtsän biisit ulkoa. No, ysärillä jo kuuntelin drumn base jota Kärtsänkin tuotannossa on joten aidosti tykkään. Ja tekstit on luovasti koottu.
Rakastan rumpubassoa/junkkaa! Ennen Kärtsää ainoat räppibiisit playlistallani olivat pari junkkabiisiä.
T: 40-vee.
Mitä tai mikä on junkka?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jungle_music
90-luvun juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan samaa dokkarissa et B oli jotenkin vähän rähjäsen ja resusen näkönen. Mä lanseerasin ne karitapioviikset ja aiemmin joskus vertasin muistaakseni Irwiniin. Et vaikka se sen tukkakin on ilmeisesti ihana ja pehmeä, niin ei hikisenä ja lättäsenä välttämättä ole kovin houkutteleva, ainakaan jos siihen liittää ne (kytevät) karitapioviikset. Kokonaisuus liian irwinmäinen. Se raitanen kauluspaita vielä lisäsi vaikutelmaa. 70-luvun Irwin Goodman.
Jos B yrittää olla vähemmän ihana, niin kyllä onnistuu sekin näköjään. Tykkään mä siitä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Huomenta!
Jaaha, mä taidan nyt lukita vaihtoehdon Tommy Cash collab. Mikä on siis ihan älyttömän siisti juttu Kärtsän kannalta ja käy hyvin järkeen, kun molempien tyylit on hyvin provot. K seuraa ja tykkäilee ig:ssä ja likewise, mm. pyllistyskuvasta diggaillut. 😄 Vaikka täällä nyt kovasti oltais toivottu yhteisbiisiä JO:n kanssa, niin faktaa on se, että tällä yhteistyöllä sitä uraa edistetään ja siihen suuntaan mihin halunneekin. Odotan kovasti! 😊
Muuallakin ollaan tästä jo aika varmoja näköjään.
Kuva ainakin eniten näyttää Tommy Cash
Huomenta!
Vähän ihanaa katseltavaa K:ta tähän aamuun :) Mukavaa päivää!
Eikö joku eilen väittänyt, että Cashilla on jotain tatskoja ja/tai läväreitä, jotka eivät sovi kuvaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku eilen väittänyt, että Cashilla on jotain tatskoja ja/tai läväreitä, jotka eivät sovi kuvaan?
On sillä reisitatska, mikä asettuu niin ettei kuvasta näe. Läväreitä ei ole, ainakaan pysyviä, jos ig:tä on uskominen.
Myönnän tyhmyyteni, ku en ollu tästä cashista kuullutkaan, mutta nehän on melkein käärijän kanssa nimikaimojaki, €a$h ja rahan käärijä. Ja googlen kuvien perusteella sopis kyllä mysteerimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Jaaha, mä taidan nyt lukita vaihtoehdon Tommy Cash collab. Mikä on siis ihan älyttömän siisti juttu Kärtsän kannalta ja käy hyvin järkeen, kun molempien tyylit on hyvin provot. K seuraa ja tykkäilee ig:ssä ja likewise, mm. pyllistyskuvasta diggaillut. 😄 Vaikka täällä nyt kovasti oltais toivottu yhteisbiisiä JO:n kanssa, niin faktaa on se, että tällä yhteistyöllä sitä uraa edistetään ja siihen suuntaan mihin halunneekin. Odotan kovasti! 😊
Muuallakin ollaan tästä jo aika varmoja näköjään.
Sitten häneltä puuttuu kyllä tatuointeja ja läväreitä.
P.S. K on puhunut kokonaisesta albumista, ei vain yhdestä biisistä, joten eipä nää toisiaan sulkisi pois.
Joo ja tuota kun meikäläinen uskaltautui noihin deittiappseihin parin vuoden sinkkumökötyksen jälkeen niin yllättävän paljon sieltä parikymppiset jätkät ottaa yhteyttä. 😅 Mua tosin on lähinnä vielä ahdistanut ne kun ovat omien lasten ikäisiä enkä ole mitään jutustelua kummempaa kenenkään kanssa alkanut. 😂 Mutta kyllä ne ainakin esittävät ihan vakavissaan olevia. 😂😂😂