Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69741/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaas pieni illan kevennys 😂

https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…

Ai hitsi rakastan tätä kuvaa 😄 Kuin renessanssin maalaus.

Vierailija
69742/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne viikset on nyt saatava Bojanilta pois (ja Kärtsyn risuparta!). Ihan kauheet.

Molemmilla on ns. Playoff karvoitus. Kun tapaavat sitten karvoja ajellaan.

Pojat suihkussa sheivaamassa toisiaan.😳 No sen jälkeen sitten päästään itse asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69743/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks oo hirveetä et me vanhat rupsut, joskus ehkä ne paikan hemaisevimmat mimmit, ollaan nyt näkymättömiä ja epä-kiinnostavia ja tiedostetaan se niin voimakkaasti, ettei edes haluta yrittää enää.

Samaan aikaan (okei vaikka tässä kuolataankin nuorten miesten perään) ne meidän ikäiset miehet ei varmaan ajattele itsestään näin, ja ovat vain charmantteja harmaine hiuksineen ...

Äläs nyt sisko! Milf on kuulepas yksi suosituimmista hakusanoista aikuisviihdepuolella, kyllä meillekin löytyy ottajia😘

Vierailija
69744/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset jotain-lasit päässä: Cha Cha Cha -possujunailu ei ollut dokkarissa, koska Kärtsä laittaa sen vielä omaankin Instaan promoksi kun yhteisbiisi tulee eikä haluta vielä kuluttaa sitä aivan loppuun. :D

Vierailija
69745/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Make ja Pena kesäretkellä.

Vierailija
69746/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas höpötetty yli tuhat viestiä, toivottavasti näkyy myös uusina lista-helminä kuten kytevät karitapioviikset ja Playoff-karvoitus. :)

Vierailija
69747/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla kolmannella äijällä ei oo nimeä?

Vierailija
69748/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne viikset on nyt saatava Bojanilta pois (ja Kärtsyn risuparta!). Ihan kauheet.

Ne voi laittaa Kiasmaan näytille.

Siellä on sitten tulevaisuudessa B&K aiheinen näyttely.

Vierailija
69749/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla on ns. Playoff karvoitus. Kun tapaavat sitten karvoja ajellaan.

Pojat suihkussa sheivaamassa toisiaan.😳 No sen jälkeen sitten päästään itse asiaan.

Tästä jollekin fanfic-ideaa😂😅

Vierailija
69750/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas höpötetty yli tuhat viestiä, toivottavasti näkyy myös uusina lista-helminä kuten kytevät karitapioviikset ja Playoff-karvoitus. :)

Karjakko-look

Vierailija
69751/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla kolmannella äijällä ei oo nimeä?

Se on Ake.

Vierailija
69752/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ake,Make ja Pera listalle

Vierailija
69753/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ihan samaa dokkarissa et B oli jotenkin vähän rähjäsen ja resusen näkönen. Mä lanseerasin ne karitapioviikset ja aiemmin joskus vertasin muistaakseni Irwiniin. Et vaikka se sen tukkakin on ilmeisesti ihana ja pehmeä, niin ei hikisenä ja lättäsenä välttämättä ole kovin houkutteleva, ainakaan jos siihen liittää ne (kytevät) karitapioviikset. Kokonaisuus liian irwinmäinen. Se raitanen kauluspaita vielä lisäsi vaikutelmaa. 70-luvun Irwin Goodman.

Vierailija
69754/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Bojanilla on tuossa dokkarissa Ron Jeremy viikset? Näyttää ihan karseelta niissä.

Jotta ankeuttajilla olisi edes jotain jutun juurta.

Taas tämä ankeuttaja kortti. Etkö muuta enää keksi.🤣 Minusta ne viikset on karseat ja jos se on sinusta ankeuttamista, niin olkoot sitten niin.😂

Jan oli kyseisen dokkarin helmi, muuten en lämmennyt koosteelle. Ehkä odotin liikaa heiltä.🤷

Vierailija
69755/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupala possujunaa mutta ei B:n loistavaa CCC tulkintaa. Ois ollut miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin fanien kuvaaminen yawn. Liian nopeat kuvakulmat vanhalle, en pysy perässä. Tää konsepti videoille on vähän puuduttava. Ois kiva nähdä oikeasti behind the scenes juttuja, ja kuulla Joksujen ajatuksia. Jännä juttu että ylläri samana päivänä iih!

Kuvataankohan samantyyppistä sarjaa Nordic tourilla? Laitan paperipussin päähän keikalle, enkä todellakaan mene eturiviin.

Siis mulle tuli ekaa kertaa sellainen fiilis että ei hitto kehtaako sitä edes mennä noille keikoille. Suomessa mammalauma (siis lukeudun mammoihin myös) ja muualla kiljuvat nuoret naiset. Tai ehkä ne vanhemmat on olleet takarivissä tuollakin.

Sano muuta. Haluan suht eteen koska bileet on parhaat niin mutta ei saakeli baby boot siellä kiljumassa. Olen vielä S-keikalla Tavalla ei hemmetti kun K18 en lippua saanut. Masentaa. Pitääkö hypätä vaan laivasta ja alkaa elää keski-ikäisen elämää.

Toisaalta mun pelko on että siellä ei ole nättiä baby boota rivissä ollenkaan vaan kuolemanvakava mammalauma nyyhkimässä kaiholauluille 😀

Älkääs nyt, olkaamme ylpeitä itsestämme. Jos itkettää, niin se johtuu siitä, että biisit aidosti koskettaa. Tämä on varmasti merkityksellinen asia artistille. Luotan myös vakaasti siihen, että e-naudat saavat itsensä edustuskuntoon ja ihan näpsäkän näköiseksi (vrt. arjen karjakko-look), kun näinkin tärkeästä tapahtumasta kyse.

Ja keikoilla voi käydä myös ilman mitään sen kummempaa tälläytymistä, jos se ei ole yhtään oma juttu. Eli en ottaisi stressiä siitäkään, että pitää olla vimpan päälle laittautunut.

Mä ajattelin mennä kyllä ilman mitään tälläytymistä. Se on tosin K keikka ja kelpaan sinne varmaan tälläisenä perussiistinä tai viskatkoon pihalle.

K:n keikoista ei tuu yhtään sellaista oloa etteikö sinne voisi mennä kuka vaan.

Voiko yli 60 vuotias muka mennä niin ettei kukaan kato pitkään.

Vierailija
69756/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan rakastaa Jania.

Vierailija
69757/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Backstage-jakson paras kohta:

https://www.tumblr.com/jokaarija/725745021716938753/this-had-me-dead-ja…

Kyllä, ehdottomasti!

Ainut hyvä kohta.

No emmä tiiä, kohdassa 7:50-8:03 myös hyvää kamaa. 

Vierailija
69758/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ihan samaa dokkarissa et B oli jotenkin vähän rähjäsen ja resusen näkönen. Mä lanseerasin ne karitapioviikset ja aiemmin joskus vertasin muistaakseni Irwiniin. Et vaikka se sen tukkakin on ilmeisesti ihana ja pehmeä, niin ei hikisenä ja lättäsenä välttämättä ole kovin houkutteleva, ainakaan jos siihen liittää ne (kytevät) karitapioviikset. Kokonaisuus liian irwinmäinen. Se raitanen kauluspaita vielä lisäsi vaikutelmaa. 70-luvun Irwin Goodman.

More for me.

T. Kärde

Vierailija
69759/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko melki 50v. olla beibiboo? Jokereiden beibiboo.

Vai onko se vaan irvokasta.

On. Sitä se nimenomaan on.

Voi ku vois kääntää aikaa taaksepäin.

😭

Voi olla!

Ja hei mä oon 50v ja osaan melkein kaikki Kärtsän biisit ulkoa. No, ysärillä jo kuuntelin drumn base jota Kärtsänkin tuotannossa on joten aidosti tykkään. Ja tekstit on luovasti koottu.

Rakastan rumpubassoa/junkkaa! Ennen Kärtsää ainoat räppibiisit playlistallani olivat pari junkkabiisiä.

T: 40-vee.

Mitä tai mikä on junkka?

Vierailija
69760/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.

Ketju on lukittu.