Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69721/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma, että K vetää Euroopan keikat täysillä ja ne vaan haluu lisää tai sit ei jää nähtäväksi

Vierailija
69722/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Bojanilla on tuossa dokkarissa Ron Jeremy viikset? Näyttää ihan karseelta niissä.

Bojanilla on Ronin viikset ja Janilla sitten jotain muuta.

Siitä tuli sit Rojan noilla viiksillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69723/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei tee raahaa eu-kiertueella, mikä tuli varmaan yllätyksenä hänelle. Sanoi, ettei olisi ehkä lähtenyt, jos olisi tiennyt etukäteen. 

Ei ehkä lähde enää eurooppaan...

No mitenhän JOn kannattaa tulla Suomeen 🤔 Harmittaa ettei ole lippua, hekään eivät ehkä tule enää tänne.

No, eihän niille siitä mitään käteen jää. Esim. Tampereella liput 25 euroa, paikkaan mahtuu 800 ihmistä. Lipputulot 20 000 euroa. Toki fanimyynti oheen, mutta ei sekään huikea summa voi olla.

Maksat paikan vuokran, matkat ja asumisen, koko porukan palkat (ehkä 10 henkeä), niin ei todellakaan paljoa käteen jää.

Ei nämä todellakaan mitään kultakaivoksia ole

Mä voin tarjota majoituksen koko bändille!

Vierailija
69724/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mun mielestä edes Bojan ei ollut kovin edukseen tuossa dokkarissa. En tiedä miten se on edes mahdollista mutta näköjään on.

Vierailija
69725/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks teistä oo kiva laittautua keikalle? Edes vähän?

No enpähän tiedä. En ole esim. käyttänyt ripsiväriä vuosiin ja tuntuu että silmät ei enää kestä sitä. Toki nyt vähän katson että mitä laitan päälle mutta siinäpä se. Ja eikö kaikki katso siellä kuitenkin lavalle joten ei hirveästi väliä miltä siellä ihmismassassa näyttää.

Vierailija
69726/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi huono olo siitä kuvaleikistä lopusta, mistä moni onkin kommentoinut. Siis webinaarissa. Jo ekasta kuvasta, kun K ei osannut nimetä henkilöstä mutta rupesi selittämään, että eikö se liity Sveitsiin jotenkin. No, ei ilmeisesti liittynyt, mutta tää haastattelija ei voinut antaa olla vaan naureskeli asialle ja suorastaan pilkkasi siitä.

Oikeasti, älä oo noin herkkis. K itse siinä intti siitä Sveitsistä. Liittyi se Nallern tai ei.

Vierailija
69727/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.

Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.

Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.

Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??

Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.

Voi luoja miten hölmöjä jotkut on. Eihän se ehkä meidän mielestä ole iso juttu et paljastaa päivän mut tosiaan kyse on sopimuksesta ja sen rikkomisesta. Ei ole kyse siitä mitä mieltä tai miltä tuntuu, vaan puhtaasti bisneksestä.

Miten se bisnes kärsi asian vuotamisesta?

Tiedätkö, mitä sopimusrike tarkoittaa? K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee sanomista, eikä sitä olisi saanut kertoa. Eikä ollut mikään vitsi, minkä tietää kuka vain sen reaktion nähnyt.

Katsoin webinaarin, mutta toi kohta meni ohi. Haluaisin vain ymmärtää, miten bisnes tuosta kärsii? Sinuna en huutelis mitään, jos et tiedä vastauksia.

Mieti mitä tahansa työtä. Miten se kärsii, kun paljastuu jotakin salassapidettävää/tapahtuu sopimusrike? Ymmärrätkö sä yhtään, mitä nämä sanat tarkoittaa? Mä en ole edes sen kirjoittaja, jonka mukaan bisnes kärsii. Itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee sanomista tästä.

No vähän eri asia paljastaa vaikkapa jonkun terveystietoja, kuin biisin julkaisupäivä, noin lähtökohtaisesti. Ja kysyinkin, että mitä taloudellista tai muuta haittaa tuosta syntyi? Edes arvailun tasolla? En itse keksi yhtään mitään.

Ois kiva, jos vouhkaajana osaisitte edes kertoa, mistä vouhotatte.

Sun kanssa on selkeästi turha vängätä, mutta sopimusrike on sopimusrike.

Vierailija
69728/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko melki 50v. olla beibiboo? Jokereiden beibiboo.

Vai onko se vaan irvokasta.

On. Sitä se nimenomaan on.

Voi ku vois kääntää aikaa taaksepäin.

😭

Voi olla!

Ja hei mä oon 50v ja osaan melkein kaikki Kärtsän biisit ulkoa. No, ysärillä jo kuuntelin drumn base jota Kärtsänkin tuotannossa on joten aidosti tykkään. Ja tekstit on luovasti koottu.

Rakastan rumpubassoa/junkkaa! Ennen Kärtsää ainoat räppibiisit playlistallani olivat pari junkkabiisiä.

T: 40-vee.

Vierailija
69729/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Backstage-jakson paras kohta:

https://www.tumblr.com/jokaarija/725745021716938753/this-had-me-dead-ja…

Ihana Jan! Vähän tööt kyllä tässä mutta niin syötävän söpö.😍

Vierailija
69730/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi huono olo siitä kuvaleikistä lopusta, mistä moni onkin kommentoinut. Siis webinaarissa. Jo ekasta kuvasta, kun K ei osannut nimetä henkilöstä mutta rupesi selittämään, että eikö se liity Sveitsiin jotenkin. No, ei ilmeisesti liittynyt, mutta tää haastattelija ei voinut antaa olla vaan naureskeli asialle ja suorastaan pilkkasi siitä.

Oikeasti, älä oo noin herkkis. K itse siinä intti siitä Sveitsistä. Liittyi se Nallern tai ei.

Itseasiassa, saan olla niin herkkis, kuin haluan.

Vierailija
69731/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mun mielestä edes Bojan ei ollut kovin edukseen tuossa dokkarissa. En tiedä miten se on edes mahdollista mutta näköjään on.

Nojoo. Mutta Jan oli edukseen, rakastin sparklitiveä. :D Ja olen 100% Bojanisti.

Vierailija
69732/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aivan liian vähän keikkamatskua Glasgow'sta missä Bojan oli kovin kuumana.

Vierailija
69733/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saat, ja liityn jatkoksi. Jäi huono fiilis koko hommasta.

Vierailija
69734/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69735/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne viikset on nyt saatava Bojanilta pois (ja Kärtsyn risuparta!). Ihan kauheet.

Ne voi laittaa Kiasmaan näytille.

Kärpyllehän vois ehdottaa että myis sen partansa ja kattos paljon enemmän siitä nyt saa rahaa kuin aiemmin niistä viiksistä sai. 😅

(Vitsivitsi, musta se parta on hyvä jos Kärtsy tykkää ite. Ei se mikään tissiposki muutenkaan oo.)

Vierailija
69736/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.

Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.

Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.

Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??

Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.

Et sä nyt selkeästi valitettavasti tajua. Sitä julkaisupäivää ei olisi saanut kertoa livessä koko kansalle.

Nyt tuli sympatiat K:lle. Mä oon työssäni mokannu samankaltaisesti julkistuspäivien kanssa. Moka oli ERITTÄIN so. Hävettää hvetisti vieläkin.

Siinä on se, että toiset on mitoittanut ja ajoittanut kaikki asiaankuuluvat promootiot ja ehkå merchitkin just esim viikkoa ennen julkaisupäivää ja just yllätysmomentilla voi olla iso merkitys.

Kunhan aikaa vähän kuluu niin toivottavasti K tämäkin oli vaan yksi sähellys muiden joukossa.

Vierailija
69737/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne viikset on nyt saatava Bojanilta pois (ja Kärtsyn risuparta!). Ihan kauheet.

Molemmilla on ns. Playoff karvoitus. Kun tapaavat sitten karvoja ajellaan.

Vierailija
69738/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks oo hirveetä et me vanhat rupsut, joskus ehkä ne paikan hemaisevimmat mimmit, ollaan nyt näkymättömiä ja epä-kiinnostavia ja tiedostetaan se niin voimakkaasti, ettei edes haluta yrittää enää.

Samaan aikaan (okei vaikka tässä kuolataankin nuorten miesten perään) ne meidän ikäiset miehet ei varmaan ajattele itsestään näin, ja ovat vain charmantteja harmaine hiuksineen ...

Vierailija
69739/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Bojanilla on tuossa dokkarissa Ron Jeremy viikset? Näyttää ihan karseelta niissä.

Jotta ankeuttajilla olisi edes jotain jutun juurta.

Taas tämä ankeuttaja kortti. Etkö muuta enää keksi.🤣 Minusta ne viikset on karseat ja jos se on sinusta ankeuttamista, niin olkoot sitten niin.😂

Vierailija
69740/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saat tietenkin, mutta ehkä sen avulla ei synny maailman realistisimpia tulkintoja muiden kokemuksia tilanteista (Käärijän).

Ketju on lukittu.