Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mua v****s, jos joku tykkäämäni bändi tekis tänne rundin ja samalla sanois, että kaduttaa, kun tulee takkiin. Kannattaisko vähän miettiä sanoja ihan niiden fanien takia.
Ehkä jokaisen joka aikoo fanittaa K:ta pidemmän päälle on vaan pikkuhiljaa tultava sinuiksi sen kanssa että K ei halua olla sisäsiisti sliipattu artisti jonka pitää miettiä sanojansa fanien tai oman imagon takia. Sitä se joutui tekemään siellä Liverpoolissa, mikä oli sille selvästi tosi raskasta. Sanoi siinä yleX haastiksessakin että tuntui menettävänsä itsensä, eikä se K varmaan halua joutua tekemään taas sitä samaa jotta ulkomaanfanit ei loukkaannu. Saattaa jopa ahdistaa tuo "takaisin sinne joutuminen" kun se tietää että iso osa niistä odotta jotain viisu-Käärijää eivätkä edes tule tykkäämään Käärijä-Käärijästä. Ja joutuupa ehkä vielä jostain välispiikistä johonkin paikalliseen juorulehteen ruodittavaksi rundin lopuksi, huhheijaa. Ihan siitäkin syystä saattaa jäädä viimeiseksi euroopan-visiitiksi.
Ulkomaillakin on tosin niitäkin faneja jotka tykkäävät juuri siitä että J/K on kipeän aito ja suorasanainen myös näissä asioissa. Ja sitten niitä jotka ovat tykästyneet ideaan Käärijästä joka on muiden artistien tapaan hieman mielistelevämpi, mutta se Käärijä ei ole meidän K.
Tuskin K kuitenkaan haluaa mitenkään loukata fanejaan. Sellaista käsitystä en ole itse koskaan saanut K/J vaikka millaista läppää heittäisi.
Itse en tosin oikein näe tuota loukkaavana jos joku artisti sanoisi että takkiin tulee ja siksi jos saisi valita uudestaan niin tuskin lähtisi. Ihan ymmärrettävää ja kuitenkin K on sinne menossa tuosta huolimatta.
Niinpä. Muutama tumblr-fani veti herneen nenään aiheesta. Ja toinen asia josta sanottiin, oli se, että K sanoi, että mieluummin keikkailee Suomessa, ja fanit voivat lentää tänne, tukea taloutta jne. Olihan se ehkä vähän ajattelemattomasti sanottu, mutta K ei ole pahantahtoinen ihminen. Hän tulee tekemään tällaisia virheitä, ja oppimaan niistä. Lisäksi seminaarin aihe oli nimenomaan raha, eli puhui asioista rahaan peilaten. Toivon, että fanit antavat armoa ja koettavat ymmärtää J:tä. J ei ole ollut julkisuudessa kauaa, ja nykyään paljon etsitään asioita, joista voisi loukkaantua. Jos J näkee palautetta, niin kyllä hän varmaan asiaan palaa, jos tuntuu että on tarve.
Vihdoin sain viestit luettua ja agenttien kertomusten perusteella seminaari ei ollutkaan eeppinen vaan jotain ihan muuta. En edes tiedä toivoako että se tulee jonnekin myös meille muille katsottavaksi. Että osaakin harmittaa.
Miten se K nyt on sitten suustaan sen pvm päästänyt, eli sen syyhän se on loppujen lopuksi kuitenkin. Voi nyt, varmaan aika paskana on. Vaikutti sen webinaarin loppupuolella jotenkin et oli ihan valmis jo lopettaan sen koko keskustelun. Painoiko toi 'lipsahdus' sitten niin paljon vai oliko muuten väsynyt ja kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.
Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.
Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.
Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??
Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.
Et sä nyt selkeästi valitettavasti tajua. Sitä julkaisupäivää ei olisi saanut kertoa livessä koko kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mua v****s, jos joku tykkäämäni bändi tekis tänne rundin ja samalla sanois, että kaduttaa, kun tulee takkiin. Kannattaisko vähän miettiä sanoja ihan niiden fanien takia.
Ehkä jokaisen joka aikoo fanittaa K:ta pidemmän päälle on vaan pikkuhiljaa tultava sinuiksi sen kanssa että K ei halua olla sisäsiisti sliipattu artisti jonka pitää miettiä sanojansa fanien tai oman imagon takia. Sitä se joutui tekemään siellä Liverpoolissa, mikä oli sille selvästi tosi raskasta. Sanoi siinä yleX haastiksessakin että tuntui menettävänsä itsensä, eikä se K varmaan halua joutua tekemään taas sitä samaa jotta ulkomaanfanit ei loukkaannu. Saattaa jopa ahdistaa tuo "takaisin sinne joutuminen" kun se tietää että iso osa niistä odotta jotain viisu-Käärijää eivätkä edes tule tykkäämään Käärijä-Käärijästä. Ja joutuupa ehkä vielä jostain välispiikistä johonkin paikalliseen juorulehteen ruodittavaksi rundin lopuksi, huhheijaa. Ihan siitäkin syystä saattaa jäädä viimeiseksi euroopan-visiitiksi.
Ulkomaillakin on tosin niitäkin faneja jotka tykkäävät juuri siitä että J/K on kipeän aito ja suorasanainen myös näissä asioissa. Ja sitten niitä jotka ovat tykästyneet ideaan Käärijästä joka on muiden artistien tapaan hieman mielistelevämpi, mutta se Käärijä ei ole meidän K.
Tuskin K kuitenkaan haluaa mitenkään loukata fanejaan. Sellaista käsitystä en ole itse koskaan saanut K/J vaikka millaista läppää heittäisi.
Itse en tosin oikein näe tuota loukkaavana jos joku artisti sanoisi että takkiin tulee ja siksi jos saisi valita uudestaan niin tuskin lähtisi. Ihan ymmärrettävää ja kuitenkin K on sinne menossa tuosta huolimatta.
K ei haluakaan faneja loukata. Kiva, että murtaa jäitä puhumalla näistä asioista suoraan. Mutta twitterissä noi jutut kääntyy taas ihan omiksi tarinoikseen, että ulkomaan fanit luulevat K inhoavan sinne tuloa jne.
Varsinkin, kun Twitterfanit kääntää joko sanatarkasti ilman taustatietoa/konseptia tai sitten tahallaan/vahingossa väärin/liioitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupala possujunaa mutta ei B:n loistavaa CCC tulkintaa. Ois ollut miljoona kertaa kiinnostavampaa kuin fanien kuvaaminen yawn. Liian nopeat kuvakulmat vanhalle, en pysy perässä. Tää konsepti videoille on vähän puuduttava. Ois kiva nähdä oikeasti behind the scenes juttuja, ja kuulla Joksujen ajatuksia. Jännä juttu että ylläri samana päivänä iih!
Kuvataankohan samantyyppistä sarjaa Nordic tourilla? Laitan paperipussin päähän keikalle, enkä todellakaan mene eturiviin.
Siis mulle tuli ekaa kertaa sellainen fiilis että ei hitto kehtaako sitä edes mennä noille keikoille. Suomessa mammalauma (siis lukeudun mammoihin myös) ja muualla kiljuvat nuoret naiset. Tai ehkä ne vanhemmat on olleet takarivissä tuollakin.
Mahtaako se Aktia linkki/tallenne tulla edes meille osallistujille enää tai onko sitä vähän pätkitty mahdollisesti....
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako se Aktia linkki/tallenne tulla edes meille osallistujille enää tai onko sitä vähän pätkitty mahdollisesti....
Me paikallaolleet voidaan varmaan käydä läpi että onko jotain poistettu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.
Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.
Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.
Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??
Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.
Voi luoja miten hölmöjä jotkut on. Eihän se ehkä meidän mielestä ole iso juttu et paljastaa päivän mut tosiaan kyse on sopimuksesta ja sen rikkomisesta. Ei ole kyse siitä mitä mieltä tai miltä tuntuu, vaan puhtaasti bisneksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme on jos ei tuota kohtaa ole pätkäisty pois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että toi toinen on Jesse. Kädet on sopivat ja hiuksia näkyy vähän. Käsivarsi, jossa tunnistettava diabetes-tatuointi on piilotettu.
Mikä diabetes-taruointi? Onko Jessellä diabetes??
On. Toisessa käsivarressa lukee diabetic.
Oi, vissiin ykköstyypin sitten. Yhdistävä tekijä K:n kanssa (vakavahko sairaus). Toki DM1 hoidettuna ts tasapainossa pysyessään on melko haitaton nuorena, mutta onhan siinä hypoglykemian vaara aina tietyllä tavalla olemassa. Mietin noita viisuaikojakin ja pitkiä päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä nyt selkeästi valitettavasti tajua. Sitä julkaisupäivää ei olisi saanut kertoa livessä koko kansalle.
Nyt tuli sympatiat K:lle. Mä oon työssäni mokannu samankaltaisesti julkistuspäivien kanssa. Moka oli ERITTÄIN so. Hävettää hvetisti vieläkin.
Siinä on se, että toiset on mitoittanut ja ajoittanut kaikki asiaankuuluvat promootiot ja ehkå merchitkin just esim viikkoa ennen julkaisupäivää ja just yllätysmomentilla voi olla iso merkitys.
Aiemmin esitin toiveen, että saataisiin minific jossa olisi sekä mysteerimies että Aktia (Sloveniassa), saisikohan siihen vielä muita tämän päivän juttuja mukaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Tais eu kiekan järjestelyjen ulkoistaminen Live Nationille olla se kallein virhe.
Joo tuota Live Nationiahan on aika paljon kritisoitu että käyttää monopoliaan surutta hyväkseen ja käärii (pun unintented) kaikki voitot kun taas artisteille tulee vaan rippeet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se Aktia-nainen tiesi sen salaisen päivämäärän?
Oli kyllä Arvopaperi-lehden päätoimittaja ja kivan luokan talousjournalisti, ei mikään Aktian nainen.
Kyllä voikin jäädä huono fiilis. Harkitsen sen palautteen laittamista itsekin, eikä tosiaan kyse pelkästään tästä yhdestä möläytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Muutama tumblr-fani veti herneen nenään aiheesta. Ja toinen asia josta sanottiin, oli se, että K sanoi, että mieluummin keikkailee Suomessa, ja fanit voivat lentää tänne, tukea taloutta jne. Olihan se ehkä vähän ajattelemattomasti sanottu, mutta K ei ole pahantahtoinen ihminen. Hän tulee tekemään tällaisia virheitä, ja oppimaan niistä. Lisäksi seminaarin aihe oli nimenomaan raha, eli puhui asioista rahaan peilaten. Toivon, että fanit antavat armoa ja koettavat ymmärtää J:tä. J ei ole ollut julkisuudessa kauaa, ja nykyään paljon etsitään asioita, joista voisi loukkaantua. Jos J näkee palautetta, niin kyllä hän varmaan asiaan palaa, jos tuntuu että on tarve.
Siis tämä juuri. Tämän piti olla talouskoulu. Jotenkin haastattelija sai sen näyttämään joltain ihan muulta ja nyt ihmiset vetää siitä omia johtopäätöksiään.
T. tämän piti olla talouskoulu -jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ei oikeen tykänny tost kommentista, että jere haluaa mielummin heidän tulevan suomeen eikä toistepäin. Köyhemmästä maasta reissu suomeen on aika kallis.
Mun mielestä silti oikea asenne Jereltä. Miksi Suomeen ei voisi tulla? Eihän täältäkään muualle ilman rahaa pääse.
Kaunis ajatus, mutta ei niille keikoille kotimaassakaan niin vaan pääse silloin kun haluaa/minne haluaa. Saatikka jonnekin ulkomaille. "Johan sellaisessa reissussa tulee takkiin".
Vierailija kirjoitti:
Miten se K nyt on sitten suustaan sen pvm päästänyt, eli sen syyhän se on loppujen lopuksi kuitenkin. Voi nyt, varmaan aika paskana on. Vaikutti sen webinaarin loppupuolella jotenkin et oli ihan valmis jo lopettaan sen koko keskustelun. Painoiko toi 'lipsahdus' sitten niin paljon vai oliko muuten väsynyt ja kyllästynyt.
Mun mielestä koko keskustelu oli vähän sellasta raiskaamista. Anteeksi nyt vaan.
Mun mielestä silti oikea asenne Jereltä. Miksi Suomeen ei voisi tulla? Eihän täältäkään muualle ilman rahaa pääse.