Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69601/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli molempien puolesta surullinen olo. Jotenkin tuo dokumentti oli sekava ja kun tietää mitä sen jälkeen tapahtui. Siitä pankki tädistä jäi pee fiilis ja siitä jos nyt K saa tästä kaikki sonnat niskaan. Prkl

Protect these men with all costs!

Mietin, olisiko jakso jouduttu leikkaamaan uusiksi G kohun jälkeen ja poistettu kaikki kohdat missä näkyy. Hänhän oli kuitenkin mukana keikkabussissa ja keikkapaikoilla.

Katsomista häiritsi koko ajan se, kun mietti mitä tuon jälkeen on tapahtunut. Vähän sellainen surumielisyys itsellä, niin ehkä videon kohellus ei siksikään oikein iskenyt.

Vierailija
69602/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika saa tanallinen pettymys, jos ei olekaan yhteisbiisi. :P Tai siis, voi aivan hyvin olla olematta, mutta pelkästään tuo mahdollisuus olemisesta on jo niin kutkuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69603/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa palautetta laitettu menemään. Ihan tosi kiva juttu, jos K lta ja Jokereilta tulisikin yhteisbiisi ja sitten toi nainen meni möläyttämään sen päivämäärän, joka on sama päivämäärä, kun Jokereilla. Eikä sitä olisi sopimussyistä saanut vielä kertoa julkisuuteen. Miten tällaisen kanssa voi mokata niin pahasti?

On kyllä kohtalon ivaa, että se vuosi ensin nykyhetkessä K:n puolelta, ja JO:n dokumentti, joka oli kuvattu aikoja sitten paljasti asian tunnin myöhemmin :D

Vierailija
69604/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mua v****s, jos joku tykkäämäni bändi tekis tänne rundin ja samalla sanois, että kaduttaa, kun tulee takkiin. Kannattaisko vähän miettiä sanoja ihan niiden fanien takia.

Ehkä jokaisen joka aikoo fanittaa K:ta pidemmän päälle on vaan pikkuhiljaa tultava sinuiksi sen kanssa että K ei halua olla sisäsiisti sliipattu artisti jonka pitää miettiä sanojansa fanien tai oman imagon takia. Sitä se joutui tekemään siellä Liverpoolissa, mikä oli sille selvästi tosi raskasta. Sanoi siinä yleX haastiksessakin että tuntui menettävänsä itsensä, eikä se K varmaan halua joutua tekemään taas sitä samaa jotta ulkomaanfanit ei loukkaannu. Saattaa jopa ahdistaa tuo "takaisin sinne joutuminen" kun se tietää että iso osa niistä odotta jotain viisu-Käärijää eivätkä edes tule tykkäämään Käärijä-Käärijästä. Ja joutuupa ehkä vielä jostain välispiikistä johonkin paikalliseen juorulehteen ruodittavaksi rundin lopuksi, huhheijaa. Ihan siitäkin syystä saattaa jäädä viimeiseksi euroopan-visiitiksi.

Ulkomaillakin on tosin niitäkin faneja jotka tykkäävät juuri siitä että J/K on kipeän aito ja suorasanainen myös näissä asioissa. Ja sitten niitä jotka ovat tykästyneet ideaan Käärijästä joka on muiden artistien tapaan hieman mielistelevämpi, mutta se Käärijä ei ole meidän K.

Tuskin K kuitenkaan haluaa mitenkään loukata fanejaan. Sellaista käsitystä en ole itse koskaan saanut K/J vaikka millaista läppää heittäisi.

Itse en tosin oikein näe tuota loukkaavana jos joku artisti sanoisi että takkiin tulee ja siksi jos saisi valita uudestaan niin tuskin lähtisi. Ihan ymmärrettävää ja kuitenkin K on sinne menossa tuosta huolimatta.

Vierailija
69605/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että siinä on ne Norjan ja Ruotsin keikat välissä. Jos 15.9. ei ole yhteisbiisi, niin ensilive-esitys Tavalla olisi ollut okei lohdutuspalkinto. :D

Nyt harmittaa kyllä todella paljon, kun ei saanut Tavalle lippua :(:( Varsinkin jos sellaista olis luvassa.

Vierailija
69606/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten se haastattelija sen päivämäärän möläytti? Missä yhteydessä siis? Harmittaa kyllä K puolesta todella paljon!

Puhuivat K n musiikista ja haastattelija tokaisi, että sultahan on tulossa 15.9 uusi kappale. Johon K jäätyi hetkeksi, ennen kuin totesi, että sitä ei olisi kyllä saanut kertoa, mutta ei nyt enää peruakkaan voi. Ja että levy-yhtiöltä tulee sanomista.

Vierailija
69607/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa palautetta laitettu menemään. Ihan tosi kiva juttu, jos K lta ja Jokereilta tulisikin yhteisbiisi ja sitten toi nainen meni möläyttämään sen päivämäärän, joka on sama päivämäärä, kun Jokereilla. Eikä sitä olisi sopimussyistä saanut vielä kertoa julkisuuteen. Miten tällaisen kanssa voi mokata niin pahasti?

Siellä on takuulla selitetty että tää Boitsu on tässä mukana kun ollaan just oltu huomassa yhteisbiisiä joka julkaistaan 15.9. ja toimittajalla (joka on siis työnsä puolesta tarttumaan tämmöisiin muilta ehkä ohi meneviin yksityiskohtiin) on jäänyt tämä tidbit pyörimään mieleen ja möläyttänyt sen sitten vahingossa kun hypnotisoitui kärtsän kauniista silmistä (räps räps) ja hymystä, eikä oikein tiennyt miten päin olisi ollut.

Vierailija
69608/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.

Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.

Vierailija
69609/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten se haastattelija sen päivämäärän möläytti? Missä yhteydessä siis? Harmittaa kyllä K puolesta todella paljon!

Puhuivat tulevasta musasta, ja se oli silleen "uusi biisi on tulossa siis ulos 15.9" D: Nainen, olet Aktian pankki-tantta, et seiska! :D

Vierailija
69610/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJp9XwnT/

Short king 👑

Milloin tää haastattelu oli tehty? Siis ennen vai jälkeen viisujen?

Ennen

Kiitos!

Eli Bojan on ihastunut Kärtsässä ajatukseen, että on itse sitä vähän isompi mies. (Siis ei vain siihen, mutta muun lisäksi!)

Vierailija
69611/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on takuulla selitetty että tää Boitsu on tässä mukana kun ollaan just oltu huomassa yhteisbiisiä joka julkaistaan 15.9. ja toimittajalla (joka on siis työnsä puolesta tarttumaan tämmöisiin muilta ehkä ohi meneviin yksityiskohtiin) on jäänyt tämä tidbit pyörimään mieleen ja möläyttänyt sen sitten vahingossa kun hypnotisoitui kärtsän kauniista silmistä (räps räps) ja hymystä, eikä oikein tiennyt miten päin olisi ollut.

Huomassa=hiomassa

Vierailija
69612/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä hössötystä, että mikå nyt jossain biisipäuvän paljastuksessa nyt on niin OMG kauheaa.

Se on vaan BIISI, ja olennainen juttuhan on se, MIILLAINEN se biisi on - eikä se, minä päivänä se julkaistaan.

Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.

Vierailija
69613/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuivat K n musiikista ja haastattelija tokaisi, että sultahan on tulossa 15.9 uusi kappale. Johon K jäätyi hetkeksi, ennen kuin totesi, että sitä ei olisi kyllä saanut kertoa, mutta ei nyt enää peruakkaan voi. Ja että levy-yhtiöltä tulee sanomista.

No oliko Kärppyle itse sanonut sen kulissien takana haastattelijalle - eihän K sais tommosia kertoa kellekään

Vierailija
69614/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja Tiia menossa töihin stadionille!

https://twitter.com/tiiaohman/status/1691511518825684995

Vierailija
69615/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mua v****s, jos joku tykkäämäni bändi tekis tänne rundin ja samalla sanois, että kaduttaa, kun tulee takkiin. Kannattaisko vähän miettiä sanoja ihan niiden fanien takia.

Ehkä jokaisen joka aikoo fanittaa K:ta pidemmän päälle on vaan pikkuhiljaa tultava sinuiksi sen kanssa että K ei halua olla sisäsiisti sliipattu artisti jonka pitää miettiä sanojansa fanien tai oman imagon takia. Sitä se joutui tekemään siellä Liverpoolissa, mikä oli sille selvästi tosi raskasta. Sanoi siinä yleX haastiksessakin että tuntui menettävänsä itsensä, eikä se K varmaan halua joutua tekemään taas sitä samaa jotta ulkomaanfanit ei loukkaannu. Saattaa jopa ahdistaa tuo "takaisin sinne joutuminen" kun se tietää että iso osa niistä odotta jotain viisu-Käärijää eivätkä edes tule tykkäämään Käärijä-Käärijästä. Ja joutuupa ehkä vielä jostain välispiikistä johonkin paikalliseen juorulehteen ruodittavaksi rundin lopuksi, huhheijaa. Ihan siitäkin syystä saattaa jäädä viimeiseksi euroopan-visiitiksi.

Ulkomaillakin on tosin niitäkin faneja jotka tykkäävät juuri siitä että J/K on kipeän aito ja suorasanainen myös näissä asioissa. Ja sitten niitä jotka ovat tykästyneet ideaan Käärijästä joka on muiden artistien tapaan hieman mielistelevämpi, mutta se Käärijä ei ole meidän K.

Tuskin K kuitenkaan haluaa mitenkään loukata fanejaan. Sellaista käsitystä en ole itse koskaan saanut K/J vaikka millaista läppää heittäisi.

Itse en tosin oikein näe tuota loukkaavana jos joku artisti sanoisi että takkiin tulee ja siksi jos saisi valita uudestaan niin tuskin lähtisi. Ihan ymmärrettävää ja kuitenkin K on sinne menossa tuosta huolimatta.

K ei haluakaan faneja loukata. Kiva, että murtaa jäitä puhumalla näistä asioista suoraan. Mutta twitterissä noi jutut kääntyy taas ihan omiksi tarinoikseen, että ulkomaan fanit luulevat K inhoavan sinne tuloa jne. 

Vierailija
69616/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se Aktia-nainen tiesi sen salaisen päivämäärän?

Vierailija
69617/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So. Hot. 🔥🔥🔥https://vm.tiktok.com/ZGJpC8Qgp/

B oli kyllä niin jossain tiloissa tän biisin ajan. Huoh. 🥵

A sem ti povedal, luepa sanat! Ja Belgrad 19.6.2023 (huom pvm!).💚7

Mitä tuossa pvm:ssä? Eikö Bojan lähtenyt Suomesta jotain 12.6.?

Vierailija
69618/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaja Tiia menossa töihin stadionille!

https://twitter.com/tiiaohman/status/1691511518825684995

Menee myös Tapiola Festivaaliin Espooseen ja ehkä myös Tuusulaan! 😄

Vierailija
69619/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähh voi että harmittaa Kn ja Jokereiden puolesta jos meni ylläri pilalle. Toivottavasti ei! Unohdetaan kaikki mitä ollaan tässä muutaman tunnin aikana kuultu, there's nothing to see here 😀 K 💚💚

Vierailija
69620/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Sen kertominen on sopimusrike. Ei olisi saanut sanoa vielä. Se siinä on paha. K itse sanoi, että levy-yhtiöltä tulee aivan varmasti sanomista.

Olkoon vaan sopimusrike, kyllä mä sen tajuun. Mutten sitä perustavanlaatuista kysymystä, että mitä siinä pelkän julkistuspäivän paljastamisessa on niin kauheaa??

Sit ymmärtäisin, jos Kärppy ois ajatuksissaan alkanu hoilata uutra kappaletta ja haastattelija ois kompannu, et hyvä toi teidän uus biisi.

Ketju on lukittu.