Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups aktia-nainen paljasti sinkun julkaisupäivän ilman lupaa.
Tää oli paha.
Oikeasti aika katastrofaalinen moka, minkä huomasi K n reaktiostakin.
Mitä hit.. Siis liikesalaisuuksiin verrattavissa toi julkkaripäivä! Miten voi päästä suusta tollanen sammakko.
Jäätävä moka. K n mukaan tulee palautetta levy-yhtiöltä.
Mitenhän se edes tiesi sen päivän, K kertonut? Vaikka yritti pelastaa tilannetta sanomalla että joo olis tarkoitus katsotaan nyt vai mitä sanoikaan. Toivottavasti ei tule mitään sanktioita tästä.
Otetaanpa uusiksi kun lainaukset meni pieleen:
Mietin just tota samaa. Olisikohan kulisseissa joku laulajakollega, jonka kanssa on aiemmin tänään väsätty studiossa yhteisbiisiä? 😆 Ja tämän mukana oloa on sitten haastattelijalle selitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei tee raahaa eu-kiertueella, mikä tuli varmaan yllätyksenä hänelle. Sanoi, ettei olisi ehkä lähtenyt, jos olisi tiennyt etukäteen.
Ei ehkä lähde enää eurooppaan...
No mitenhän JOn kannattaa tulla Suomeen 🤔 Harmittaa ettei ole lippua, hekään eivät ehkä tule enää tänne.
No, eihän niille siitä mitään käteen jää. Esim. Tampereella liput 25 euroa, paikkaan mahtuu 800 ihmistä. Lipputulot 20 000 euroa. Toki fanimyynti oheen, mutta ei sekään huikea summa voi olla.
Maksat paikan vuokran, matkat ja asumisen, koko porukan palkat (ehkä 10 henkeä), niin ei todellakaan paljoa käteen jää.
Ei nämä todellakaan mitään kultakaivoksia ole
Mä voisin kyl majoittaa ja kuskata ihan ilmaiseksi. 😇
Vierailija kirjoitti:
Söpöliiniä ei vissiin kiinnosta nuo yhteiskunta aiheet suuremmin, jos Elon Musk ja Nalle jäävät tunnistamatta.
Se on varmaan näitä sukupolvien eroja.. Meidän vanhemmat lukevat joka päivä lehtiä, kun taas nuoremmat sukupolvet saavat tietonsa somesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan Bojan. Portion Boysin ukolta vaikuttaa. Tai joku muu junttiräppäri.
Ja Bojan ei tosiaankaan pullistelisi vatsaansa noin kuvissa. Vaikka sillekin voi osua hassuja ilmeitä tai tekee niitä tahallaan kuviin niin kyllä se haluaa olla hyvännäköinen niissä.
Mun mielestä tossa asennossa/ryhdissä on kyllä jotain todella samaa kuin Bojanissa siinä Unicorn -lanteidenketkutteluvideossa (taisi olla poikien ekasta yhteisestä pre partysta)
Totta muuten 😅
Hei pankkitäti kun palstailet, oliko Jertsu saaneen näköinen? Kävelikö hassusti ja oliko Boitsu mukana? Tämänkin voisit lipsauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei tee raahaa eu-kiertueella, mikä tuli varmaan yllätyksenä hänelle. Sanoi, ettei olisi ehkä lähtenyt, jos olisi tiennyt etukäteen.
No mitenhän JOn kannattaa tulla Suomeen 🤔 Harmittaa ettei ole lippua, hekään eivät ehkä tule enää tänne.
No, eihän niille siitä mitään käteen jää. Esim. Tampereella liput 25 euroa, paikkaan mahtuu 800 ihmistä. Lipputulot 20 000 euroa. Toki fanimyynti oheen, mutta ei sekään huikea summa voi olla.
Maksat paikan vuokran, matkat ja asumisen, koko porukan palkat (ehkä 10 henkeä), niin ei todellakaan paljoa käteen jää.
Tämän kun tajuaisivat ne, jotka täällä vinkuu siitä, että Jere ns. larppaa köyhää. Ei hän missään rahassa vielä kylve, varsinkin kun monet kesän keikoista on myyty jo alkuvuonna, jolloin hänen keikkapalkkiot oli vielä paljon pienempiä. Ja esim. Spotify-streameista jää häviävän pieni osa artistille.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJp9XwnT/
Short king 👑
Milloin tää haastattelu oli tehty? Siis ennen vai jälkeen viisujen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hyvä, nyt pääsen suihkuun kun oon tässä istunut yli 1,5 h kylpytakissa voimatta liikkua. Kiitos aktiagentit.
Seuraava istunto sit kymmeneltä, kun Jokerien dokkari tulee ulos.
Klo 21!
Siis PANKIN webinaarissahan kysyttiin mm. myös, että muistaako Jere ekan pankkikorttinsa pinkoodia. Mihin kertoi, ettei viitsi sanoa ääneen, kun se on käytössä edelleen.
Mutta mikä ihmeen kysymys tää nyt silti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kyl majoittaa ja kuskata ihan ilmaiseksi. 😇
Joo, meillekin mahtuisi, kun kakarat on muuttaneet omiin huusholleihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin hyvä, nyt pääsen suihkuun kun oon tässä istunut yli 1,5 h kylpytakissa voimatta liikkua. Kiitos aktiagentit.
Klo 21!
Kiitos kun korjasit, ois muuten mennyt ohi tunnilla 😱
Vierailija kirjoitti:
Siis PANKIN webinaarissahan kysyttiin mm. myös, että muistaako Jere ekan pankkikorttinsa pinkoodia. Mihin kertoi, ettei viitsi sanoa ääneen, kun se on käytössä edelleen.
Mutta mikä ihmeen kysymys tää nyt silti on?
No ei kai oikeesti sentään?
Täytyy tietty muistaa et tietääkö minkä ikäiset ihmiset mitäkin tai seuraa. Itse melkein 50v. tutut Nallet ja muut. Mut Jere on eri sukupolvea (eikä alalla). En tiedä onko Nalle W ja Elon M yleissivistystä. Mut oli typerää laittaa tommonen tunnistusjuttu tohon joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Söpöliiniä ei vissiin kiinnosta nuo yhteiskunta aiheet suuremmin, jos Elon Musk ja Nalle jäävät tunnistamatta.
Söpöliini keskittyy vapauttamaan valtavaa esiintymiskarismaa mitä sillä on. K energia on sellainen, että ihmettelisin, jos vielä pystyisi käyttämään aikaa ja voimia yhteiskunnallisiin aiheisiin.
Ei liity webinaariin. Mutta kun on ollut puhetta, että kaikkia biisejä voi kuunnella shippaus mielessä, niin myös tätä 😊 Löytyy joitakin osuvia kohtiakin, kuten "mä olin köyhä, olit kuuma, meil oli nälkä" ja "muistan kun lähdit Lontooseen". Ja ylipäätään toi ihana haikeus. Loppu vaan ei ole se, mitä toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä ihmeen kysymys tää nyt silti on?No ei kai oikeesti sentään?
Kyllä ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tietty muistaa et tietääkö minkä ikäiset ihmiset mitäkin tai seuraa. Itse melkein 50v. tutut Nallet ja muut. Mut Jere on eri sukupolvea (eikä alalla). En tiedä onko Nalle W ja Elon M yleissivistystä. Mut oli typerää laittaa tommonen tunnistusjuttu tohon joka tapauksessa.
Ja muutenkin Wahlroos ja Musk esimerkkinä self made maneista 🙄
Vierailija kirjoitti:
So. Hot. 🔥🔥🔥https://vm.tiktok.com/ZGJpC8Qgp/
Huh ...mitähän se on miettinyt tossa.