Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
69461/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ei oikeen tykänny tost kommentista, että jere haluaa mielummin heidän tulevan suomeen eikä toistepäin. Köyhemmästä maasta reissu suomeen on aika kallis.

Tuo minua ihmetyttää, että kuin ihmeessä ne on onnistuneet sössimään tuon Euroopan keikkamyynnin,että siitä tulee tappiota? Vrt. JO jossa on bändi ja koko crew, jotka koko ajan myyvät keikkaa ulkomaille eivätkä sano että se ei ole kannattavaa.

Tuntuu että viisujen jälkeen Kärden olisi voinut myydä isollakin hinnalla mihin vaan. Tuolla on joku mokannut nämä jutut pahasti vai onko sillä joku moni kymmen päinen posse joka pitää kanssa kustantaa? Ihme homma.

Vierailija
69462/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puremista, tuoksua, hehkua ...

A sem ti povedal. Ihanat sanat.

Ihana biisi. 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69463/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simerockista... K sanoo että ensi kuussa uutta musaa 👀👀👀👀👀👀 en malta odottaa! Rakastan K:n musan soundia, ja ehkä näemme uutta tuotantoa livenäkim esim. EU-kiertueella 🥹

https://vm.tiktok.com/ZGJpxJXpj/

Jännästi sanoo kohdassa "ens kuussa tulee uutta musaa. ja se onkin semmonen juttu, että voi... ,(😅jos haluu kuulla, niin melkein kuin...Bojan")..sitten ääni sekottuu... Tietysti se sanoi "pojat" tms. Mut oishan se ihanaa!💚💙

Mitä jos se uusi biisi on "Karmit kaulassa kaapista", ja sen biisin myötä K julistaa B:n elämänsä rakkaudeksi? Mä manifestoin tätä. Jopa uskon tähän hieman.

Voi ei, oot niin väärässä.

Vierailija
69464/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K oli kyllä oikeen edukseen tässä setissä verrattuna tuohon aktian toteutukseen. Eihän tää ollut talouskoulua nähnytkään vaan pelkkää toisen elämän vatvomista. Lisäksi muutama tosi omituinen möläytys josta jäi sen verran paha mieli, etten viitsi toistaa edes tässä viestissä. Mietin, että pitäiskö noi viestit missä julkkari mainittu poistaa myös tämän palstan kaikista viesteistä, ettei lähde leviimään tieto, jollon seuraamuksiltakin ehkä vältytään. Tai toivottavasti.

Se tieto on jo ympäri somea, vaikka täältä poistaisikin sitä koskevat viestit.

Vierailija
69465/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ei oikeen tykänny tost kommentista, että jere haluaa mielummin heidän tulevan suomeen eikä toistepäin. Köyhemmästä maasta reissu suomeen on aika kallis.

Tuo minua ihmetyttää, että kuin ihmeessä ne on onnistuneet sössimään tuon Euroopan keikkamyynnin,että siitä tulee tappiota? Vrt. JO jossa on bändi ja koko crew, jotka koko ajan myyvät keikkaa ulkomaille eivätkä sano että se ei ole kannattavaa.

Tuntuu että viisujen jälkeen Kärden olisi voinut myydä isollakin hinnalla mihin vaan. Tuolla on joku mokannut nämä jutut pahasti vai onko sillä joku moni kymmen päinen posse joka pitää kanssa kustantaa? Ihme homma.

Mutta tekeekö nekin tappiota? Eivät vaan kerro.

Vierailija
69466/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K oli kyllä oikeen edukseen tässä setissä verrattuna tuohon aktian toteutukseen. Eihän tää ollut talouskoulua nähnytkään vaan pelkkää toisen elämän vatvomista. Lisäksi muutama tosi omituinen möläytys josta jäi sen verran paha mieli, etten viitsi toistaa edes tässä viestissä. Mietin, että pitäiskö noi viestit missä julkkari mainittu poistaa myös tämän palstan kaikista viesteistä, ettei lähde leviimään tieto, jollon seuraamuksiltakin ehkä vältytään. Tai toivottavasti.

Se tieto on jo ympäri somea, vaikka täältä poistaisikin sitä koskevat viestit.

Voi ei sitä mä pelkäsinkin :(

Vierailija
69467/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko oikeesti, ettei olisi halunnut Euroopan kiertueelle? Vai mitä tästä sanoi?

Vierailija
69468/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So. Hot. 🔥🔥🔥https://vm.tiktok.com/ZGJpC8Qgp/

B oli kyllä niin jossain tiloissa tän biisin ajan. Huoh. 🥵

A sem ti povedal, luepa sanat! Ja Belgrad 19.6.2023 (huom pvm!).💚7

Kyllä tuosta tulkinnasta kaikenlaista tulee mieleen, kun muistaa konsertin ajankohdan. Saa nähdä millaisia tulevat olemaan Bojanin seuraavat esiintymiset tauon ja kaikenlaisten tapahtumien jälkeen, mitä tässä on ollut.

Vierailija
69469/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei oo yhtä paljon välikäsiä vetämässä välistä.

Vierailija
69470/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K, etsi ammattilaiset yhteistyökumppaneiksi ja keikkamyyntiin. Tässä tulee semmoinen käsitys, että sua kustaan linssiin useasti.

Ja mikä ihmeen täti siellä on ollut haastattelemassa? No, täytyy itse katsoa tuo haastis.

Vierailija
69471/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat tehdäkin, mutta eivät olekaan yhtä iso nimi kuin Käärijä. Ei todellakaan kannattaisi Kärden huudella tuosta.

Vierailija
69472/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua v****s, jos joku tykkäämäni bändi tekis tänne rundin ja samalla sanois, että kaduttaa, kun tulee takkiin. Kannattaisko vähän miettiä sanoja ihan niiden fanien takia.

Vierailija
69473/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko oikeesti, ettei olisi halunnut Euroopan kiertueelle? Vai mitä tästä sanoi?

Muistaakseni jotain, että kiertueen suunnitteluvaiheessa tapahtui jotain, jos olisi tiennyt etukäteen ei olisi lähtenyt. Ja rivien välistä sai käsityksen, että paine lähteä ulkomaan kiertueelle tuli Kärtsän ulkopuolelta, joku juttu mikä hänen pitää kuulema tehdä. Mieluummin itse näkisi, että fanit tulevat Suomeen keikoille, niinkuin monet on jo tehneet tänä kesänä.

Vierailija
69474/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin että JO ottaa ulkomaan keikat ihan vaan markkinointina ja pelinavauksena vaikka tulisikin hiukan takkiin. Kärtsää ei taida oikein edes kiinnostaa lähteä ulkomaille tai sellaisen mielikuvan saa.

Vierailija
69475/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina siitä miten Martin ja Bojan tapasivat.

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1691157309009915904?t=lrW_8jS3U…

Awwww, ihan ylisöpöä!

Vierailija
69476/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tekee ne. Eihän noilla voi millään mitään tienata. Kärde on vaan niin rehellinen, vilpitön tai ehkä kokematon, että möläyttelee kaiken julki.

Vierailija
69477/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais eu kiekan järjestelyjen ulkoistaminen Live Nationille olla se kallein virhe.

Vierailija
69478/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä sanonut vaan, että jos olisi tiennyt tuosta ettei jää käteen niin ei olisi varmaan edes lähtenyt. Ja ymmärsin, että sitä kiertuetta supistettiin juuri sen takia, ettei se ollut kovinkaan kannattavaa bisnestä.

Vierailija
69479/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lapset ja nuoret oppi tästä webinaarista?

1. Kerro vaan pankkikortin pin-koodi

2. Salaisuuksia voi aina vähän lipsauttaa

3. Tinder

4. On ok nolata toinen julkisesti ja nauraa asialle

Vierailija
69480/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vielä ne serbian kieliset sanat kappaleessa

Ketju on lukittu.