Lapsettomista suurin osa olisi halunnut lapsia
Kommentit (74)
Paljonpuhuvaa, että miehistä suurempi osa olisi halunut lapsia kuin naisista. Isän rooli on kevyt.
Vierailija kirjoitti:
Paljonpuhuvaa, että miehistä suurempi osa olisi halunut lapsia kuin naisista. Isän rooli on kevyt.
Ja tästä voidaan suoraan päätellä, että jos saamme roolit muutettua tasaveroisiksi, naisten into tehdä lapsia lisääntyy vastaavasti. Jos syntyvyyden alenemista oikeasti pidettäisiin ongelmana, tähän puututtaisiin.
Miten muutat roolit? Mies synnyttää ja imettää vai?
Sadisteille ei tule lapsia. Jos toivot pahaa muille niin saat itsellesi. Toivottavasti et ole halunnut muiden lapsille pahaa. Nauran kun karma kostaa rumille ihmisille. :)
Vierailija kirjoitti:
Sadisteille ei tule lapsia. Jos toivot pahaa muille niin saat itsellesi. Toivottavasti et ole halunnut muiden lapsille pahaa. Nauran kun karma kostaa rumille ihmisille. :)
Juurikin näin ja joku saattaa sitten menettää omankin lapsensa..
Juuri tämän vuoksi on outoa miksi jotkut jaksaa jankuttaa vapaaehtoisesti lapsettomille lapsenhankinnasta. Miksi aika ja energia ei mene niille jotka niitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on kyse kuvitelmista, ei todellisuudesta, kun kerran lapsettomista on kyse. Eli naiset taas uhriutumassa jo etukäteen.
Minä olen vapaaehtoisesti lapseton. En olisi halunnut lapsia enkä halua.
Läskit eivät saa lapsia vaikka haluaisivat. Luonto on niin määrännyt. Jos sattuvat tulemaan tiineeksi niin heti tulee keskenmeno.
Vierailija kirjoitti:
Läskit eivät saa lapsia vaikka haluaisivat. Luonto on niin määrännyt. Jos sattuvat tulemaan tiineeksi niin heti tulee keskenmeno.
Suuri osa nykymammoista on läskejä.
Ihana olla lapseton. Ja sääliksi käy kaveria, joka itsekin toisinaan kiroilee miksi nitä pentuja tuli tehtyä. Siinä on elämä pilatu pariksikymmeneksi vuodeksi. Ja kuten huomaamme, melkein kaikki vanhemmat päätyvät nykyään eroon.
Olisi halunnut ehkä elämän, tuloja, monet. Ei sairastaa tai kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä voidaan suoraan päätellä, että jos saamme roolit muutettua tasaveroisiksi, naisten into tehdä lapsia lisääntyy vastaavasti. Jos syntyvyyden alenemista oikeasti pidettäisiin ongelmana, tähän puututtaisiin.
On käynyt juuri päinvastoin. Esimerkiksi naiset eivät ole koskaan aiemmin käyttäneet kotitöihin yhtä vähän aikaa kuin nykyään ja silti he eivät ole koskaan ennen synnyttäneet yhtä vähän kuin nykyään.
Tästä aiheesta jankataan aivan liian usein, kaikkien tiedossa on jo syyt miksi syntyvyys on alhaista ja miksi kaikki ei lapsia saa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta jankataan aivan liian usein, kaikkien tiedossa on jo syyt miksi syntyvyys on alhaista ja miksi kaikki ei lapsia saa.
Tai miksei kaikki lapsia halua.
No tänä päivänä ollaan kiitollisia ettei lapsia hankittu ja kerrotaan asiasta nuoremmillekin.
Minä olen maho, elikkä en saa omia lapsia. Vaikkakin miehekseni kyvyttömät lerpun . 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maho, elikkä en saa omia lapsia. Vaikkakin miehekseni kyvyttömät lerpun . 🤣🤣🤣🤣🤣
Korjaan valkkasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siihen ole puututtukin lainsäädännöllisesti. Kenenkään kotiin ei voida mennä laatimaan sääntöjä, se on tehtävä itse.
Niin. Se oli tiedossa ennestäänkin. Siksi mietitään miten näiden lapsihaaveet mahdollistettaisiin. Vapaaehtoisesti lapsettomat saavat rauhassa olla lapsettomia.