Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei ole Jesse! Ei oo tarpeeks karvoitusta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että toi toinen on Jesse. Kädet on sopivat ja hiuksia näkyy vähän. Käsivarsi, jossa tunnistettava diabetes-tatuointi on piilotettu.
Selkeä Jesse. Ois kyllä kiva toinenkin yhteisbiisi heiltä.
Minusta olisi hyvä, jos olisi Jesse.. mutta ei näytä tarpeeksi pitkältä ollakseen Jesse...
Uskokaa pois, ei ole Jesse. Tämä on tieto.
Jesseä ei ole kyllä järkeä piilotella? Kai muitakin vaihtoehtoja on kuin Jesse ja Boitsu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että toi toinen on Jesse. Kädet on sopivat ja hiuksia näkyy vähän. Käsivarsi, jossa tunnistettava diabetes-tatuointi on piilotettu.
Jos ois Jesse nii miks ois naama peitetty, miks ois muka salaisuus? Eihän siinä ois mitään yllätystä jos ois Jesse.
Jos ne on levyttänyt uuden biisin ni tietenkään K ei halua paljastaa sitä etukäteen. Plus voi olla, että Jesse ei halua olla tunnistettavissa puolialastomasta masukuvasta netissä haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeä Jesse. Ois kyllä kiva toinenkin yhteisbiisi heiltä.
Minusta olisi hyvä, jos olisi Jesse.. mutta ei näytä tarpeeksi pitkältä ollakseen Jesse...
Eihän se ole hirveän pitkä.
K kiusaa... ää tietää että seotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten totta! Sori vaan
Sivuhuomio: Matinviimeisimmässä kuvassa söpö keskustelu K:n kanssa UMK-hakuun liittyen <3 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tiedetäänkö me Jessen bodyhair situation...?! xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tiedetään. 😅 Ei meiltä mikään jää pimentoon. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa Bojan. Alushousujen päälle vedetty noi bokserit, ettei reisitatska näy.
Tää on muuten oikeesti relevantti pointti. Vois olla, miks muuten ois kahdet housut päällekkäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään :D
Vierailija kirjoitti:
Jesseä ei ole kyllä järkeä piilotella? Kai muitakin vaihtoehtoja on kuin Jesse ja Boitsu. :)
Joku heitti tumpussa että Stig :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä satun tietämään, sori siitä.
Ei B ole noin vaalea iholtaan. Ja kyttäsin käsivartta, sillä on suonikkaampi. Kröhöm. Käsivarsi. Käsivarsi.
No, kuvassa olevalla on kihara tukka tai hiukset kiinni. Siksi voisin kallistua myös Jesseen (ja toki se tatuointikäsi on piilotettu.)
Kyllä minäkin Jesseen kallistun, on selvästi K:ta pidempi myös kuten K:n storyssa.