Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Pidetäänkö täällä live-seuranta seminaarin aikana vai raportoivatko agentit sitten jälkikäteen?😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥
https://www.instagram.com/reel/CvT3QFctgZd/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Miltä keikalta tämä on?
Glasgow ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö täällä live-seuranta seminaarin aikana vai raportoivatko agentit sitten jälkikäteen?😄
Kyllä mä voin ainakin jotain tänne webinaarin aikanakin kirjoittaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä semman aikanakin ehdi jotain päivittää. 🙂
Sitten analysoimaan, kuka toi toinen on K n viimeisessä stoorissa 😅
K:n uusin IG-stoori, veikkauksia kenen kanssa siinä pönöttää studiolla? 😅
Mun veikkaus on, että toi toinen on Jesse. Kädet on sopivat ja hiuksia näkyy vähän. Käsivarsi, jossa tunnistettava diabetes-tatuointi on piilotettu.
Vierailija kirjoitti:
Se on Bojan!
Kasuaali nöpötyskö paljasti? 🧐
Vierailija kirjoitti:
K:n uusin IG-stoori, veikkauksia kenen kanssa siinä pönöttää studiolla? 😅
Se on Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan K:n uudet biisit erilaisia CCC:n jälkeen
Jukka sanoi siinä yhdessä haastiksessa että olivat jo yhdessä keskustellet asiasta ja päätyneet tulokseen etteivät aio yrittää jahdata CCC:n menestyksen perässä musiikillisesti, vaan aikovat tehdä sellaista musaa mikä heitä inspiroi. Enemmän sähkökitaraa tulossa, ja että Allu on se joka sanoo viimeisen sanan Käärijän musan biiteistä ja soundista.
Linkkiä? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Tuossa linkki Jukan alkukesän haastatteluun, paljon kiinnostavaa taustatietoa: https://www.tervareitti.fi/artikkelit/vaalan-treenikampalta-helsingin-j…
Loppupuolella oli se mainittu osa:
"
Viisuhuuman jälkeinen aika ei pelota Sorsaa, koska hänestä on täysin luonnollista, että huuma jossain vaiheessa laskee.
- Se ei tarkoita, että suosio laskisi nollaan. Käärijälle on varmasti löytynyt oma paikka ja yleisö. Jotkut netissä sanovat Käärijän olevan yhden hitin ihme, mutta ei se ole. Jäähallin keikalla kaikki muutkin biisit kiinnostivat ja ne nousevat Spotifyssa, Sorsa sanoo.
Cha cha chan luomista paineista Käärijän porukka on jo hieman keskustellut. Yhdessä tuumin porukka totesi, ettei menestys tarkoita, että alettaisiin tehdä vain samantyylisiä biisejä.
- Teemme samaa kuin ennenkin. Aleksi Nurmi sanoo viimeisen sanan siitä, mikä on Käärijän kuuloista. Omissa sävellyksissä tuon kitaraa, mutta on tulossa vielä kitarattomiakin biisejä, Sorsa sanoo.
Tulevaisuus on tällä hetkellä auki. Käärijässä katsotaan, miten kesä menee ja mietitään sitten jatkoa.
- Teemme biisejä niin kauan kuin Käärijän ura kestää.
"
Jos se olikin niin päin että B oli Suomessa viime viikolla?!? Miettikö kukaan tätä vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on, että toi toinen on Jesse. Kädet on sopivat ja hiuksia näkyy vähän. Käsivarsi, jossa tunnistettava diabetes-tatuointi on piilotettu.
Selkeä Jesse. Ois kyllä kiva toinenkin yhteisbiisi heiltä.
Kuvassa Bojan. Alushousujen päälle vedetty noi bokserit, ettei reisitatska näy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois Jesse nii miks ois naama peitetty, miks ois muka salaisuus? Eihän siinä ois mitään yllätystä jos ois Jesse.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa Bojan. Alushousujen päälle vedetty noi bokserit, ettei reisitatska näy.
Bojaniin ei sovi hiukset.
Jessellä on kyllä tollaset pitkät kädet.
Olen ehdoton K ja B shippaaja, mutta Bojan tuo kuvassa oleva ei mitenkään päin ole. Jesse voisikin olla.
Aika härskiä kyllä jos ei-Bojanista yritetään feikata Bojania. :D
Niinpä! Pelkäsin, ettei nähtäisi ollenkaan :) Ja uusi poikkis: kähinäpete on liitetty poikkis-pokedeksiin!