Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
68781/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt nyt, että saattaisi romanttisten tunteiden kannalta olla tavallaan jopa eduksi, että tapaamisten välissä on enemmän väliä - uskottelee itselleen, että se nyt oli sellainen viisukuplajuttu (Tavastiakin vielä melkein viisukuplaa) ja sitten tapaa toisen ja yhtäkkiä sitä sähköä onkin taas älytön määrä, etkä voi enää yhtä hyvin keksiä selityksiä. :)

Hyvä teoria. Nyt pitäisi vaan saada K tsekkaamaan asia. 🙂 Toivottavasti sen verran löytyy motivaatiota, että saa itsensä siirretyksi Sloveniaan.

Eihän tämän ahaaelämyksen ole välttämätöntä syntyä Slovenian maaperällä, vaikka se olisikin mukava ajatus. Kelpuutamme myös Suomen. :)

Vierailija
68782/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simerockista... K sanoo että ensi kuussa uutta musaa 👀👀👀👀👀👀 en malta odottaa! Rakastan K:n musan soundia, ja ehkä näemme uutta tuotantoa livenäkim esim. EU-kiertueella 🥹

https://vm.tiktok.com/ZGJpxJXpj/

Uutta musaa kuullaan jo lauantaina yhden biisin verran.

Totta! Mutta en tiedä tuleeko se heti spotifyihin, ja julkaistaanko musavideo samalla jne. Tuossa videossa hän sanoo, että ensi kuussa tulee "uutta musaa"... viittaakohan tuohon stadionilla esitettävään biisiin, että se virallisesti julkaistaan ensikuussa, vai olisiko tulossa useampi biisi..? :) Haluan musiikkivideon! Nyt Warner voisi antaa vähän enemmän budjettia K:lle toteuttaa mahtavia videoita... Hän on niin kuvauksellinen, että mulle riittäisi vain tuijottaa K:ta koko videon ajan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68783/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa nyt noita silmiä tossa tyttökullivideossa, oon kattonut monta kertaa miten pirullisen seksikäs olento hän on! Tuun hulluksi.

Sama sama sama 😮💨😳. Taas hävettää.

Vierailija
68784/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä tyttökullille Rovaniemeltä

https://vm.tiktok.com/ZGJp9hag3/

Mikä tää oli!?

Fanivideo. Tälläsiä on K tehnyt aika monta, missä pyynnöstä lähettää terkkuja joillekin.

Oliks tää siis jonkun muun kanavalla kuin K:n omalla?

Kyllä, löytyy Instasta tämän kullin omalta sivulta alkuperäinen. Käärijä on siihen tägättynä, sillä tavalla löytyy.

Vierailija
68785/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni throwback, kun ei ole uutta materiaalia :D

https://www.tumblr.com/ervsn/725701113511280640?source=share

Tää on yks mun lempparipätkistä. Tuo i dont know what it is in English but formulalakanat on niin Jereä ja samalla se on jotain kauhean tuttua, joka osuu suoraan johonkin comfort zoneen omassa kehossa. Vaikea selittää. K/J jutuissa on tosi paljon sitä tuttuuden tunnetta, josta tulee tosi hyvälle fiilikselle. Ja toi B ilme 😂

Ja miten B sanoo formulalakanat täysin ilman mitään aksenttia. Saakelin kielinero.

Näitten kahden sekoiluja voisi katsella vaikka miten paljon. Oikeasti se taannoinen idea B:n ja J:n yhteisesestä matkailuohjelmasta oli loistava 😄

Oikeesti se sanoo täydellisesti formulalakanat kuultuaan sanan kaks kertaa. Uskomaton.

Vierailija
68786/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68787/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm ei ole oikeasti lyhyt Euroopassa! Tylsä haastattelukysymys 😒

Vierailija
68788/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno animaatio Siitä viis -biisille.. on tässä fandomissa taitavaa porukkaa!

https://www.tumblr.com/taidotonheiluja/725708740927668224?source=share

Vierailija
68789/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep... miesten egot on niin väsyttäviä. B näytti loppua kohden vähän kiusaantuneelta, pitääkö siitä pituudesta hänelle jankuttaa? Ja on oikeassa, 178 cm on aika keskipituinen, ei pitkä, ei lyhyt. 

Vierailija
68790/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, missä päin Eurooppaa mennään. Esim. Alankomaissa 178-senttinen mies on aika lyhyt, samoin jossain LIettuassa ja Latviassa. Myös Islannissa miehet ovat kohtalaisen pitkiä. Kris on puoliksi hollantilainen, ja se näkyy muun muassa mitassa. 

Olen itse 179 (nainen), ja kun olen vieraillut sekä Liettuassa, Latviassa että Alankomaissa, olen kyllä tuntenut itseni lyhyeksi sikäläisten naisten rinnalla. Miehistä nyt tietysti puhumattakaan.

Jokin aika sitten luin jostain lehdestä (Hesari?) juttua eri maalaisten keskipituudesta, ja sen mukaan hollantilaiset ovat maailman pisin kansa. Suomalaisten miesten keskipituus on nykyisin melko tarkkaan 180. 

Vierailija
68791/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simerockista... K sanoo että ensi kuussa uutta musaa 👀👀👀👀👀👀 en malta odottaa! Rakastan K:n musan soundia, ja ehkä näemme uutta tuotantoa livenäkim esim. EU-kiertueella 🥹

Jännästi sanoo kohdassa "ens kuussa tulee uutta musaa. ja se onkin semmonen juttu, että voi... ,(😅jos haluu kuulla, niin melkein kuin...Bojan")..sitten ääni sekottuu... Tietysti se sanoi "pojat" tms. Mut oishan se ihanaa!💚💙

Vierailija
68792/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta Balkanilla ja Etelä-Euroopassa ollaan lyhyempiä, ei voi verrata Pohjois-Eurooppaan ja Suomessakin on paljon 177-180cm miehiä

Vierailija
68793/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa se päissään.

Vierailija
68794/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68795/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa se päissään.

Ihanasti päissään ja sotkusena, rakastan!

Vierailija
68796/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... miesten egot on niin väsyttäviä. B näytti loppua kohden vähän kiusaantuneelta, pitääkö siitä pituudesta hänelle jankuttaa? Ja on oikeassa, 178 cm on aika keskipituinen, ei pitkä, ei lyhyt. 

Äskettäin törmäsin toiseenkin haastatteluun, jossa B tä kiusattiin samasta asiasta. Toivottavasti hänellä itsellään ei ole ongelmaa tästä asiasta, vaikka siitä ongelman muut yrittää tehdä. B on kuitenkin se hurmaavin, eivät ne häntä pidemmät tyypit🙂

Vierailija
68797/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta musaa kuullaan jo lauantaina yhden biisin verran.

Totta! Mutta en tiedä tuleeko se heti spotifyihin, ja julkaistaanko musavideo samalla jne. Tuossa videossa hän sanoo, että ensi kuussa tulee "uutta musaa"... viittaakohan tuohon stadionilla esitettävään biisiin, että se virallisesti julkaistaan ensikuussa, vai olisiko tulossa useampi biisi..? :) Haluan musiikkivideon! Nyt Warner voisi antaa vähän enemmän budjettia K:lle toteuttaa mahtavia videoita... Hän on niin kuvauksellinen, että mulle riittäisi vain tuijottaa K:ta koko videon ajan :D

Luulen että juuri hyvälaatuisiin musavideoihin ym. kivaan kamaan ollaan Kärtsän tiimistä budjetoitu CCC:stä tullutta rahaa! Muistan hämärästi yhden pian viisujen jälkeen haastattelun K:n kanssa jossa kysyivät mihin aikoo striimauksesta tulevat rahat käyttää, ja hän tais sanoa että osa menee  heti vältämättöniin keikkailutarpeisiin (taisi managerin palkkaamisen ym. mainita esimerkkinä) mutta että on iloinen siitä, että ne rahat antavat myös mahdollisuuden hänen tiimilleen toteuttaa projekteja joita ei ennen pystytty rahapuutteesta tekemään.

Luulisi siis että ainakin yksi noista projekteista johon aikovat rahat käyttää on ammattimaiset musavideot! :D

Vierailija
68799/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiähän nuo jutut ois päivitetty. Tyyliin nyt on kuulkaas kolmio Vantaalla, on huone fanikrääsälle, oikein parveke ja paikka pyykinpesukoneelle jne. mutta ei vielä hirsitaloa järven rannalla/mökkiä Levillä/saarta Kreikassa. Katsos denssiä, kiitos oon taas pari euroa lähempänä tavoitetta. K keksii kyllä paremmat.

Itse odotan uusia juttuja ja onhan niitä tullutkin roppakaupalla. Enkä jaksa täälläkään mitään happyhappyjoyjoy kokoajan vaan saa sitä kritisoidakkin.

Mun mielestä taas tän ketjun koko idea on kyllä juurikin happyhappyjoyjoyfunfun. Ei FIILISTELYketjuun tarvitse tulla kritisoimaan yhtään ketään, ei K:ta, ei B:tä, ei lähipiiriä eikä myöskään toisia palstailijoita. 

Itse näen, että täällä olisi tarkoitus fiilistellä positiivisessä hengessä näitä kahta ihanaa tyyppiä, ja toki siinä sivussa voi fiilistellä välillä vähän muitakin ja heitettä vitsejä ja hauskoja läppiä, mutta kaikenlainen nega voitaisi täällä unohtaa.

Itse taas näen eron käytöksen tms kritisoimisen ja esim. ulkonäön haukkumisen välillä. Jälkimmäistä en tee koskaan ihan tietoisestiikkaan.

Vierailija
68800/123801 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saanut huomattavasti kuittia lyhyydestäni naisilta, mutta en koskaan miehiltä. Tuohon miesten egoihin viitaten.

- alle 170cm mies

Ketju on lukittu.