Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jos K hankkii sen Onlyfans-tilin, sillä menee kyllä kaikki mahikset Behmiin. Voisi olla Bojanillekin aika kova pala.
Tai sitten Bojanilla olisi joku muu paikka aika kova. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni gallup, että voimme kartoittaa porukan fiiliksiä ristiriitaisesta Slovenian matkasta. Jos K menee, koska matka tapahtuu?
Yläpeukku: nyt alanneella tauolla
Alapeukku: elokuun lopun tauollaCast your vote! 💚💚💚
Alanneella tauolla? Kävitkö edes peruskoulua loppuun? Se on: alkaneella
Tässä julkinen anteeksipyyntöni: voi kamala, miten kehtaan kirjoittaa omaa äidinkieltäni väärin! Anteeksi kaikki lukijat tästä häpeällisestä virheestä! Olen vain alhainen biologian maisteri, jolla kielioppi on hukassa! Sitokaa minut häpeäpuuhun ja kivittäkää!
Olen vähän järkyttynyt, että täällä on toinenkin biologi linjoilla.
T, biologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K hankkii sen Onlyfans-tilin, sillä menee kyllä kaikki mahikset Behmiin. Voisi olla Bojanillekin aika kova pala.
Ne hankkii sen yhdessä Bojanin kanssa.
No Bojan pääsee vaikuttamaan sisältöön, niin pysyy ehkä paremmin hyvä maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni gallup, että voimme kartoittaa porukan fiiliksiä ristiriitaisesta Slovenian matkasta. Jos K menee, koska matka tapahtuu?
Tässä julkinen anteeksipyyntöni: voi kamala, miten kehtaan kirjoittaa omaa äidinkieltäni väärin! Anteeksi kaikki lukijat tästä häpeällisestä virheestä! Olen vain alhainen biologian maisteri, jolla kielioppi on hukassa! Sitokaa minut häpeäpuuhun ja kivittäkää!
T, biologi
Onko teillä edes ihmisen biologia hallussa?🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä katsoon mitä Jokerit on päivittäneet insta profiilin tietoihin 🔥
Tarkoitatko sitä, että uusi kappale tulossa pian?
Jokerit kertoi jo viisuissa, että uusi biisi ilmestyy elokuussa!
Joo, se on ollut tiedossa. Kysyin vain, että mitä päivitystä kyseinen kommentoija tarkoittaa. Joskus ne linkit olisi oikeasti kivoja.
Se New song coming soon on nyt lisätty sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo käynyt täällä vähään aikaan, mut nyt pakko oli tulla fiilisteleen et KOHTAHAN jokerit tulee jo suomeen, jee! Ketkä menossa/tulossa kattomaan? <3
Olen menossa kahden muun kanssa. Kukaan meistä ei kuuntele heidän musiikkiaan 😬 ostin liput viisuhuumassa, mutta kai sinne nyt sitten on mentävä 😅 eiköhän siitä ihan kivaa tule, kun on kivat kaverit mukana
Tämä onkin mielenkiintoinen ilmiö ja saa nähdä, mihin suuntaan se johtaa. Jääkö osa suomalaisista Jokereiden musiikin ystäviksi ja tulevatko he myös tulevaisuudessa keikkailemaan tänne?
Uskoisin, että monelle tästä jää ihan pysyvä kiinnostus bändiin, jos musatyyli ei olennaisesti muutu. Muutenkin tuntuu että tän vuoden viisut oli ehkä jonkinlainen käännekohta eurooppalaisten kielten asemassa. Englannin valta-asema on vähän muuttunut, ja se on nyt enemmän sellainen yhteinen kieli, jolla toisiamme ymmärretään, mutta sitä saa puhua myös murtaen ja aika huonostikin. Kuitenkaan englanti ei enää olekaan vaatimus musamenestykselle, vaan pienilläkin kielillä, kuten nyt vaikka suomella tai sloveenilla, voi saada valtavan määrän striimauksia ja vakaan fanikunnan oman maan rajojen ulkopuolella. Måneskin oli jo varmasti yksi merkki tästä kehityksestä, mutta italia on kyllä sen verran iso ja tunnettu kieli, ettei se voitto vielä yksistään ollut ihan selkeä vedenjakaja. Enkä siis tarkoita että vain euroviisut olisivat tässä se ainoa olennainen juttu, vaan varmasti moni yhtaikainen seikka Ukrainan sodasta ja pandemiasta lähtien ovat muuttaneet käsityksiä kansallistunteesta, eurooppalaisuudesta, äidinkielistä yms. ja viisuissa se sitten todentuu yhdellä aika näkyvällä tavalla. Pidän tästä kehityksestä ja toivon että se jatkuu.
Sen sijaan siitä en pidä, että en pääse jokereitten keikoille. Olen kuitenkin päättänyt olla katkeroitumatta enkä aio valittaa vaikka joku sellainen lipun sai, joka ei edes kuuntele heidän musaa. Viihdettä saa kuluttaa tosi erilaisilla vaikuttimilla, eikä Bojanin pyllyn pyöritys ole mitenkään huono syy mennä keikalle.
Sama. Tuntuu kuin puukkoa haavassa kierrettäisiin, kun joku menee keikalle, kun tuli nyt huumassa ostettua. Itsellä ei mahd. Haaveilen ihmeestä, esim. että yhtäkkiä teleporttaisin itseni B:n jalkojen juureen eturiviin😥😢😭🥺🥹
Kiinnostaisiko sua Tavastian K18-keikka? Mulla on toinen lippu, ja pyysin mukaan kaveria, jota ei oikeasti kiinnosta, ja mietin, pitäiskö peruuttaa sen osalta, kun se ei varmaan oikeasti haluais edes tulla. Ehtona lipulle ois kuitenkin osallistuminen jonotukseen ajoissa, kun haluan ekaan/tokaan riviin, ja jonotukseen tarvii apua, koska vessatauotta ei pysty tarpeeksi pitkään olemaan... Siihen tarkoitukseen tuon kaverinikin lähinnä pyysin, jos nyt ihan raadollisen rehellinen olen.
Mikä se Kaivohuoneella käytössä ollut numerointi oli? Onko yleinen nykyisin? Oliko K:n Tavan keikalla sitä?
Monelta ne numeroi suhteessa ovien aukeamiseen? Monelta yleisesti ottaen pitää palata että pääsee sisään numeronsa mukausesti vai onko se vain vessataukoa / eväidenhakua varten?
Ei se numerointi ala, kun max. puoltoista tuntia ennen sisäänpääsyä. Jos ennen tätä poistut jonosta vessaan, niin sitten siirryt jonon hännille (poikkeus on kaveri, jos sattuu olemaan pitämässä paikkaa). Numerointi ei ole yleinen systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hankkii sen yhdessä Bojanin kanssa.
No Bojan pääsee vaikuttamaan sisältöön, niin pysyy ehkä paremmin hyvä maku.
Siellä tulee olemaan aerial sirkustemppuja silkkiliinoilla ja akrobatiaa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo käynyt täällä vähään aikaan, mut nyt pakko oli tulla fiilisteleen et KOHTAHAN jokerit tulee jo suomeen, jee! Ketkä menossa/tulossa kattomaan? <3
Olen menossa kahden muun kanssa. Kukaan meistä ei kuuntele heidän musiikkiaan 😬 ostin liput viisuhuumassa, mutta kai sinne nyt sitten on mentävä 😅 eiköhän siitä ihan kivaa tule, kun on kivat kaverit mukana
Tämä onkin mielenkiintoinen ilmiö ja saa nähdä, mihin suuntaan se johtaa. Jääkö osa suomalaisista Jokereiden musiikin ystäviksi ja tulevatko he myös tulevaisuudessa keikkailemaan tänne?
Uskoisin, että monelle tästä jää ihan pysyvä kiinnostus bändiin, jos musatyyli ei olennaisesti muutu. Muutenkin tuntuu että tän vuoden viisut oli ehkä jonkinlainen käännekohta eurooppalaisten kielten asemassa. Englannin valta-asema on vähän muuttunut, ja se on nyt enemmän sellainen yhteinen kieli, jolla toisiamme ymmärretään, mutta sitä saa puhua myös murtaen ja aika huonostikin. Kuitenkaan englanti ei enää olekaan vaatimus musamenestykselle, vaan pienilläkin kielillä, kuten nyt vaikka suomella tai sloveenilla, voi saada valtavan määrän striimauksia ja vakaan fanikunnan oman maan rajojen ulkopuolella. Måneskin oli jo varmasti yksi merkki tästä kehityksestä, mutta italia on kyllä sen verran iso ja tunnettu kieli, ettei se voitto vielä yksistään ollut ihan selkeä vedenjakaja. Enkä siis tarkoita että vain euroviisut olisivat tässä se ainoa olennainen juttu, vaan varmasti moni yhtaikainen seikka Ukrainan sodasta ja pandemiasta lähtien ovat muuttaneet käsityksiä kansallistunteesta, eurooppalaisuudesta, äidinkielistä yms. ja viisuissa se sitten todentuu yhdellä aika näkyvällä tavalla. Pidän tästä kehityksestä ja toivon että se jatkuu.
Sen sijaan siitä en pidä, että en pääse jokereitten keikoille. Olen kuitenkin päättänyt olla katkeroitumatta enkä aio valittaa vaikka joku sellainen lipun sai, joka ei edes kuuntele heidän musaa. Viihdettä saa kuluttaa tosi erilaisilla vaikuttimilla, eikä Bojanin pyllyn pyöritys ole mitenkään huono syy mennä keikalle.
Sama. Tuntuu kuin puukkoa haavassa kierrettäisiin, kun joku menee keikalle, kun tuli nyt huumassa ostettua. Itsellä ei mahd. Haaveilen ihmeestä, esim. että yhtäkkiä teleporttaisin itseni B:n jalkojen juureen eturiviin😥😢😭🥺🥹
Kiinnostaisiko sua Tavastian K18-keikka? Mulla on toinen lippu, ja pyysin mukaan kaveria, jota ei oikeasti kiinnosta, ja mietin, pitäiskö peruuttaa sen osalta, kun se ei varmaan oikeasti haluais edes tulla. Ehtona lipulle ois kuitenkin osallistuminen jonotukseen ajoissa, kun haluan ekaan/tokaan riviin, ja jonotukseen tarvii apua, koska vessatauotta ei pysty tarpeeksi pitkään olemaan... Siihen tarkoitukseen tuon kaverinikin lähinnä pyysin, jos nyt ihan raadollisen rehellinen olen.
Mikä se Kaivohuoneella käytössä ollut numerointi oli? Onko yleinen nykyisin? Oliko K:n Tavan keikalla sitä?
Monelta ne numeroi suhteessa ovien aukeamiseen? Monelta yleisesti ottaen pitää palata että pääsee sisään numeronsa mukausesti vai onko se vain vessataukoa / eväidenhakua varten?
Ai onko siellä joku vuoronumerosysteemi? Voisko asiaa paremmin tuntevat valistaa boomeria... Mä ihan kuvittelin, että siellä on oltava jonossa koko ajan / joku pitämässä paikkaa jos käy vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä katsoon mitä Jokerit on päivittäneet insta profiilin tietoihin 🔥
Tarkoitatko sitä, että uusi kappale tulossa pian?
Jokerit kertoi jo viisuissa, että uusi biisi ilmestyy elokuussa!
Joo, se on ollut tiedossa. Kysyin vain, että mitä päivitystä kyseinen kommentoija tarkoittaa. Joskus ne linkit olisi oikeasti kivoja.
Se New song coming soon on nyt lisätty sinne
Kiitos. T: instaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, biologi
Onko teillä edes ihmisen biologia hallussa?🤭
Jompikumpi taisi taannoin selittää vauvasiemenet erittäin ymmärrettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
But the Maneskin, to be more appreciated abroad, have written many songs in English.
Mutta voitto tuli italiaksi!
Tämä on muuten yksi syy, miksi toivoin suomen voittoa. Arvostan, kun kappale lauletaan omalla kielellä.
Tähän mennessä ilmoitettuja K:n Elokuun ja Syyskuun konsertteja:
PE 18.8.2023 Tuusula Krapin Puutarhajuhlat
PE 18.8.2023 Espoo Tapiola Festivaali
LA 19.8.2023 Helsinki Helsinki Olympiastadion
KE 23.8.2023 Valkeakoski Hotelli Waltikka
TO 24.8.2023 Helsinki The Eurovision Cruise 2023, Silja Symphony
PE 25.8.2023 Kokkola Kokkolan Venetsialaiset
LA 26.8.2023 Kalajoki Jukupark Venetsialaiskarnevaalit
PE 1.9.2023 Varkaus Z-One
LA 2.9.2023 Harjavalta Harjavalta Live
Pe 29.9. SEINÄJOKI Rytmikorjaamo
La 30.9. KUUSAMO Rukan Karaokekarnevaalit 2023
Vierailija kirjoitti:
Made in Italy kirjoitti:
But the Maneskin, to be more appreciated abroad, have written many songs in English.
Mutta voitto tuli italiaksi!
Mutta maailmanvalloitus enkuksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta ne numeroi suhteessa ovien aukeamiseen? Monelta yleisesti ottaen pitää palata että pääsee sisään numeronsa mukausesti vai onko se vain vessataukoa / eväidenhakua varten?Ai onko siellä joku vuoronumerosysteemi? Voisko asiaa paremmin tuntevat valistaa boomeria... Mä ihan kuvittelin, että siellä on oltava jonossa koko ajan / joku pitämässä paikkaa jos käy vessassa.
Tavastialla ei kyllä ikinä ole mun käymillä keikoilla ollut.
Vierailija kirjoitti:
La 30.9. KUUSAMO Rukan Karaokekarnevaalit 2023
Mistä katsot näitä? Seinäjoki ja kuusamo oli mulle uudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kai te keikalle menijät olette varautuneet, että tälläistäkin saattaa olla luvassa https://twitter.com/imaginethat92/status/1684536812461785088
Olen varautunut.
T .Kärde
Kärsy Finnairilla on lentotarjous Ljubljanaan 97 euroa. Kai sulla satanen on ja jos ei niin voin lainata. Anna mennä.
T. LasseLasse on kyllä ihana kun se on niin kannustava aina!
Meidän yhtiössä pidetään huolta artistin henkisestä ja varsinkin fyysisestä hyvinvoinnista. Räjähtää tuo poika kohta pakkohan tässä on jo puuttua asiaan.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La 30.9. KUUSAMO Rukan Karaokekarnevaalit 2023Mistä katsot näitä? Seinäjoki ja kuusamo oli mulle uudet.
Ne oli mullekin uudet.
Ticketmaster.fi, Lippu.fi ja Tiketti.fi hakuun Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725538128326230016/this-video-go…
Onkohan Blle vielä toi k pikku nukke
Totta kai on. Se on samassa paikassa, kun kaksi t-paitaa ja yksi nahkahanska 😂
Onko K lla vastaavasti mitään Bojanilta.