Pidätkö vihreistä kuulista?
Oletko fani? Minä olen! Onko joku maistanut glögikuulia, miltä maistui? Onko jotain uusia kuulia tullut?
Kommentit (32)
Pidän vain niistä värillisistä kuulista. Skumppa tai glögikuuli en ole maistanut.
Antonio Flores on varmasti pitänyt.
Mä rakastan vihreitä kuulia 🥰 Ne kuuluu aina mun jouluun ja nykyään myös vihreäkuula-tortut 😋
En pidä, pelkää värjättyä sokeria.
Halloween kuulat oli yllättävän hyviä.
En pidä. En pidä mistään marmeladista.
Vierailija kirjoitti:
En pidä, ovat mielestäni aika karmeita. Värjättyä sokerihyytelöä keinoaromilla höystettynä.
Tämän karkin päärynämaku on ihan hyvä mielestäni. En haluaisi tietää että sekin on synteettistä. Toivottavasti se maku tulee oikeasti päärynästä. Yksi tynnyri jotain aitoa päärynäesanssia tuskin maksaisi liikaa ja sillä saisi ainakin viisi miljoonaa pallonpuolikasta yhteenliimattavaksi, veikkaan.
Olin joskus kesätöissä vihreiden kuulien puolittajana. Paskin homma ikinä.
skumppakuulat oli hyviä, samoin vihreät ja halloween kuulat. Glögikuulat oli ihan ok muttei mikään herkku.
En tykkää, en pidä muistakaan marmeladi-makeisista.
Kyllä tykkään, niitä on ihan pakko olla jouluna.
Pidän. Glögikuuliakin olen maistanut, mutta niistä en erityisemmin välittänyt. Glögiltä ne maistuivat. Suosikkimakuni on ihan se peruspäärynä. Toki monet muutkin maut ovat hyviä.
Puolisoni tykkää vihreistä kuulista, mutta syö niistä säästellen koska ovathan nuo melkoisen ylimakeita. Mä tykkään ostaa vaihteeksi Finlandiakuulia niin on vähän makuvariaatioita. Glögikuuliakin olen maistanut mutta en ole vielä päässyt testaamaan niitä shampanjakuulia.
Milloikas markkinoille tulevat siniset mustikkakuulat? Tai sinivalkoisten kuulien yhdistelmäpaketti?
Pidän, jouluherkku. Muuten en niitä syö.
Mä vasta vähän aikaa sitten huomasin, että Kettu-karkin makuista pihlajanmarja-marmeladiakin saa paistomarmeladina, ja jos löydän sitä, niin teen tänä jouluna kettu-torttuja 🦊
Ei. Tulee kylmät väreet kun ajatteleekin, miltä se tuntuu hampaissa ja miltä se kuula näyttää, kun siitä on puraistu.
Vierailija kirjoitti:
Mä vasta vähän aikaa sitten huomasin, että Kettu-karkin makuista pihlajanmarja-marmeladiakin saa paistomarmeladina, ja jos löydän sitä, niin teen tänä jouluna kettu-torttuja 🦊
Hyvä idea! Päälle sokeria.
En pidä, ovat mielestäni aika karmeita. Värjättyä sokerihyytelöä keinoaromilla höystettynä.