Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
67961/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kenen katsetta pelkäisin eniten, Käärijän vai jonkun Jokerin.

Kaikkien muiden katseen luultavasti kestäisin, mutta Bojanin katseesta takuulla lakoaisin.

Vierailija
67962/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan saisin pidettyä itseni kasassa Jokereiden edessä, mutta K:n katse 👀 siinä ehkä menee minun rajani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67963/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Tui tui tui.

Jan: What are you doing?

B: Nothing.

Jan: Are you kissing your little Jere again?

B: No.

Jan: Bojan?

N: Yes.

Vierailija
67964/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: Tui tui tui.

Jan: What are you doing?

B: Nothing.

Jan: Are you kissing your little Jere again?

B: No.

Jan: Bojan?

N: Yes.

Ei N vaan B 😂

Vierailija
67965/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai te keikalle menijät olette varautuneet, että tälläistäkin saattaa olla luvassa https://twitter.com/imaginethat92/status/1684536812461785088

Vierailija
67966/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien muiden katseen luultavasti kestäisin, mutta Bojanin katseesta takuulla lakoaisin.

Kun muista kuvan, jossa K tuijotti Tukholman juhannuskeikqlla sitä kaljupäistä miestä about 1å senttimetrin etäisyydeltä, olen kyllä jokseenkin varma, että sellaista katsetta (ja etäisyyttä) en kestäisi kovin pitkään.

Vierailija
67967/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin äänestin elokuun loppua, mutta haluaisin nähdä sen reissun jo nyt 😭 tilanne oli 0-39, eli aika yksimielisiä (harvinaisuus kaksikielisyyden sijaan tällä palstalla) olemme

Vierailija
67968/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tekosyy tuijottaa yksityishenkilöä koko keikan ajan kun ei uskalla silmiin katsoa.

Vierailija
67969/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N : Jere has posted new pictures with some woman. She is very pretty. Need to go give them a like.

B : Really... woman? Well I don"t mind then.

N : Oh he has some pictures with some guys from band called Apulanta too.

Bojan ? Did you hear? Where you went?

Bojan frantically dialing his phone face red ready to scream .

-

So sweet & funny :-)

Vierailija
67970/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut nähnyt tätä aiemmin.. ihana ihana symppis K!!!

https://www.tumblr.com/lhma/725537093551620096?source=share

Ei näyyyy

Vierailija
67971/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

If K. looked at me, I would be enchanted for a whole month. I couldn't think of anything else.

Vierailija
67972/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut nähnyt tätä aiemmin.. ihana ihana symppis K!!!

https://www.tumblr.com/lhma/725537093551620096?source=share

Ei näyyyy

https://www.tumblr.com/korvessa/725530669983367168/the-time-when-k%C3%A…

Vierailija
67973/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan virkata pikku Bojanin ja pikku Kärtsyn ja antaa ne sitten keikoilla toisilleen. Pitäkööt hulluna mutta aivan sama 🤣

Vierailija
67974/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisin varmaan muut jotenkin, mutta K ja Kris. Niiden katseet ois vaikee, K lla on vielä tosi intensiivinen katse.

Vierailija
67975/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo käynyt täällä vähään aikaan, mut nyt pakko oli tulla fiilisteleen et KOHTAHAN jokerit tulee jo suomeen, jee! Ketkä menossa/tulossa kattomaan? <3

Olen menossa kahden muun kanssa. Kukaan meistä ei kuuntele heidän musiikkiaan 😬 ostin liput viisuhuumassa, mutta kai sinne nyt sitten on mentävä 😅 eiköhän siitä ihan kivaa tule, kun on kivat kaverit mukana

Tämä onkin mielenkiintoinen ilmiö ja saa nähdä, mihin suuntaan se johtaa. Jääkö osa suomalaisista Jokereiden musiikin ystäviksi ja tulevatko he myös tulevaisuudessa keikkailemaan tänne?

Uskoisin, että monelle tästä jää ihan pysyvä kiinnostus bändiin, jos musatyyli ei olennaisesti muutu. Muutenkin tuntuu että tän vuoden viisut oli ehkä jonkinlainen käännekohta eurooppalaisten kielten asemassa. Englannin valta-asema on vähän muuttunut, ja se on nyt enemmän sellainen yhteinen kieli, jolla toisiamme ymmärretään, mutta sitä saa puhua myös murtaen ja aika huonostikin. Kuitenkaan englanti ei enää olekaan vaatimus musamenestykselle, vaan pienilläkin kielillä, kuten nyt vaikka suomella tai sloveenilla, voi saada valtavan määrän striimauksia ja vakaan fanikunnan oman maan rajojen ulkopuolella. Måneskin oli jo varmasti yksi merkki tästä kehityksestä, mutta italia on kyllä sen verran iso ja tunnettu kieli, ettei se voitto vielä yksistään ollut ihan selkeä vedenjakaja. Enkä siis tarkoita että vain euroviisut olisivat tässä se ainoa olennainen juttu, vaan varmasti moni yhtaikainen seikka Ukrainan sodasta ja pandemiasta lähtien ovat muuttaneet käsityksiä kansallistunteesta, eurooppalaisuudesta, äidinkielistä yms. ja viisuissa se sitten todentuu yhdellä aika näkyvällä tavalla. Pidän tästä kehityksestä ja toivon että se jatkuu.

Sen sijaan siitä en pidä, että en pääse jokereitten keikoille. Olen kuitenkin päättänyt olla katkeroitumatta enkä aio valittaa vaikka joku sellainen lipun sai, joka ei edes kuuntele heidän musaa. Viihdettä saa kuluttaa tosi erilaisilla vaikuttimilla, eikä Bojanin pyllyn pyöritys ole mitenkään huono syy mennä keikalle.

Vierailija
67976/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
67977/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

But the Maneskin, to be more appreciated abroad, have written many songs in English.

Vierailija
67978/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo käynyt täällä vähään aikaan, mut nyt pakko oli tulla fiilisteleen et KOHTAHAN jokerit tulee jo suomeen, jee! Ketkä menossa/tulossa kattomaan? <3

Olen menossa kahden muun kanssa. Kukaan meistä ei kuuntele heidän musiikkiaan 😬 ostin liput viisuhuumassa, mutta kai sinne nyt sitten on mentävä 😅 eiköhän siitä ihan kivaa tule, kun on kivat kaverit mukana

Tämä onkin mielenkiintoinen ilmiö ja saa nähdä, mihin suuntaan se johtaa. Jääkö osa suomalaisista Jokereiden musiikin ystäviksi ja tulevatko he myös tulevaisuudessa keikkailemaan tänne?

Uskoisin, että monelle tästä jää ihan pysyvä kiinnostus bändiin, jos musatyyli ei olennaisesti muutu. Muutenkin tuntuu että tän vuoden viisut oli ehkä jonkinlainen käännekohta eurooppalaisten kielten asemassa. Englannin valta-asema on vähän muuttunut, ja se on nyt enemmän sellainen yhteinen kieli, jolla toisiamme ymmärretään, mutta sitä saa puhua myös murtaen ja aika huonostikin. Kuitenkaan englanti ei enää olekaan vaatimus musamenestykselle, vaan pienilläkin kielillä, kuten nyt vaikka suomella tai sloveenilla, voi saada valtavan määrän striimauksia ja vakaan fanikunnan oman maan rajojen ulkopuolella. Måneskin oli jo varmasti yksi merkki tästä kehityksestä, mutta italia on kyllä sen verran iso ja tunnettu kieli, ettei se voitto vielä yksistään ollut ihan selkeä vedenjakaja. Enkä siis tarkoita että vain euroviisut olisivat tässä se ainoa olennainen juttu, vaan varmasti moni yhtaikainen seikka Ukrainan sodasta ja pandemiasta lähtien ovat muuttaneet käsityksiä kansallistunteesta, eurooppalaisuudesta, äidinkielistä yms. ja viisuissa se sitten todentuu yhdellä aika näkyvällä tavalla. Pidän tästä kehityksestä ja toivon että se jatkuu.

Sen sijaan siitä en pidä, että en pääse jokereitten keikoille. Olen kuitenkin päättänyt olla katkeroitumatta enkä aio valittaa vaikka joku sellainen lipun sai, joka ei edes kuuntele heidän musaa. Viihdettä saa kuluttaa tosi erilaisilla vaikuttimilla, eikä Bojanin pyllyn pyöritys ole mitenkään huono syy mennä keikalle.

Sama. Tuntuu kuin puukkoa haavassa kierrettäisiin, kun joku menee keikalle, kun tuli nyt huumassa ostettua. Itsellä ei mahd. Haaveilen ihmeestä, esim. että yhtäkkiä teleporttaisin itseni B:n jalkojen juureen eturiviin😥😢😭🥺🥹

Vierailija
67979/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I would like to see K. live, but I don't think he will come to Italy soon.

Vierailija
67980/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni gallup, että voimme kartoittaa porukan fiiliksiä ristiriitaisesta Slovenian matkasta. Jos K menee, koska matka tapahtuu?

Yläpeukku: nyt alanneella tauolla

Alapeukku: elokuun lopun tauolla

Cast your vote! 💚💚💚

Alanneella tauolla? Kävitkö edes peruskoulua loppuun? Se on: alkaneella

Ketju on lukittu.