Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
681/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen aamu-TV:n haastattelukin oli jollekin liikaa.😂 Sehän oli täysin asiallinen ja Jere oli tosi ihana ja valoisa siinä.

Vierailija
682/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Jokerman hassusti hämmentyy tuosta homoläpästä.

Mitä Käärijä sanoo tuossa lopussa? We only have one hotel room, one bed and one..?

En onnistu kuulemaan. Sitten hihittelevät sille mitkä se onkaan 🥹

Eikö hän sano siinä, että one cup of tea, ja sitten alkaa nauraa, koska teekupilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Näin olen itse käsittänyt. :D

ois voinu olla one cup of glögi 😂:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa myös se, että ei Käärijä ja Bojan tyhmiä ole senkään suhteen, etteivätkö he tajuaisi, miten miellyttää sateenkaariväkeen kuuluvia fanejaan. Kyllä he pelin hengen ymmärtävät ja ovat siinä mukana.

Joku sanoi toisessa ketjussa että Loreen on seks.vähemmistöjen joku mama mutta Käärijä on daddy. Seksikäs sellainen vielä! 😂

Vierailija
684/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J31okerit ja Wild youth tapaavat Irlannissa. Kesäkuun alussa konsertti. Conor🤔

Luulisi että nämä keikat on päätetty jo aikoja sitten. Sama Käärijällä.

Joker Outin keikkakalenteri päivittyy koko ajan. Sinne tulee lisää ulkomaiden keikkoja. Ehkäpä Suomeenkin.

Vierailija
685/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin keikkakalenteri päivittyy koko ajan. Sinne tulee lisää ulkomaiden keikkoja. Ehkäpä Suomeenkin.

Se olisi kiva.

Vierailija
686/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamu-TV:n haastattelukin oli jollekin liikaa.😂 Sehän oli täysin asiallinen ja Jere oli tosi ihana ja valoisa siinä.

Miksi täältä poistuu linkkejä? Mä laitoin sen ihanan Twitter-kombilaation, jossa oli Kuumaan biisi Anna mulle mitä vaan ja ihania hetkiä taltioituina pojista, niin se poistettiin!? Miksi? 

On onneksi jonkun lainaamassa kommentissa ‍🔥:n kera

Vierailija
687/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulis suomeen siis ihan senki takia että musta ois ihanaa päästä jokereiden keikalle ja ehkä Jereki sinne tulla tupsahtais 😂

Vierailija
688/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kärtsy ei vedä perähikiän keikkaa vaan vaan hällekin on parit ulkomaan esiintymiset kuten Joker outilla.

Vierailija
689/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin tänne jo joskus aiemmin että itseäni vähän häiritsee onko tämä koko Bojan juttu vain nuoren miehen opportunismia, kun hän (mielestäni yli innokkaasti) kaveerasi ja flirttasi sinne sun tänne viisujen aikana. Ja alan kallistua kyllä siihen suuntaan valitettavasti että luultavasti Bojan näki vain fanien suosikki Käärijässä hyvän mahiksen edistää omaa uraansa.

Vierailija
690/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kirjoitin sen "tapahtui viisukeväänä" -tarinan, mut se on vissiin poistettu nyt? Onpa erikoista, mut ainakin muutama sen ehti lukea.

Älä luovuta. Toivottavasti se on sulla tallessa.

Laittakaa ne tarinat sinne fanficci-sivuille, ei tänne.

Kaikki fanficit suoraan AO3:een (Archive of Our Own). Sinne voi laittaa myös suomeksi kirjoituksia. AO3:een pitää "anoa" käyttäjätiliä, eli menee muutama päivä ja ne luovat sinulle tilin sinne ja sen jälkeen voit tuutata sinne fanficejä vaikka 500 päivässä :D Ei maksa mitään, eikä AO3 myy sun tietoja markkinointifirmoille. Kaikki tarinat sallittuja, ei ole rajaa tai määritelmiä, että mitä saa julkaista. Moni ulkomaalainen lukee ficejä sieltä kielenkääntäjän avulla. Itsekin saan säännöllisesti viestejä, että mun äidinkieli on ranska/venäjä/kiina/espanja. Jos tulee suosittu fanfic, fanit voivat pyytää lupaa kääntää sen omalle äidinkielelleen ja julkaista luvallasi muualla. Minun tarinoita on käänetty fanien toimesta mm. kiinaksi ja venäjäksi, ja julkaistu esim. kiinalaisessa Weibossa.

Wattpad on toinen, mutta siellä on vähemmän lukijaporukkaa kuin AO3:ssa ja ymmärtääkseni myrkyllisempi ilmapiiri. En siis suosittele sitä itse ensisijaiseksi julkaisualustaksi.

Tälleen siis 31 vuoden fanficien kirjoittamisen ja lukemisen rintaäänellä :) Pitäkää hauskaa kirjoittaessa! Ja tietysti muistetaan se kultainen sääntö, että alkuperäisten tarinoiden kirjoittajia, luojia ja tässä tapauksessa oikeita ihmisiä ja heidän managereita ei mennä härkkimään, että "omg lue tää, lue tää, kato mitä mä tein!!"

Muuten kirjoituskenttä on vapaa!

Vierailija
691/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tosikkoja tässäkin ketjussa. Ei ole itseltä pois eikä noilta artisteiltakaan pois tuo fanifiktio, luulisin että päinvastoin. En itse harrasta sitä mutta en ymmärrä miksi joku tulee tällaiseen keskusteluun pöyristymään.. Minkä ikäisiä te pöyristyjät olette?

Ne on varmaan katkeria keski-ikäsisiä omasta seksuaalisuudestaan epävarmoja henkilöitä, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään, kuin pahoittaa mieltään kaikesta.

Itse olen 26 ja järkyttynyt tämän ketjun törkeyksistä. Itse lienette vielä ala-asteikäisiä juttujen tason perusteella.

Noita törkeyksiä kirjoittaa ainoastaan trollit.

Vierailija
692/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen euroviisuedustajan Käärijän Cha cha cha on Britannian kuudenneksi myydyin single tällä viikolla, kertoo virallista myyntilistaa julkaiseva The Official Chart Company.

Suomenkielistä musiikkia ei ole myydyimpien levyjen brittilistalla näin korkealla ennen nähty.

Britannian virallinen lista koostuu latausten, cd- ja vinyylilevyjen sekä ääni- ja videostriimausten myynnistä.

Vierailija
693/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun jutut on kuin ala-arvoisesta Hertta-sarjasta..Pojat heittää selvästi hervotonta läppää lämminhenkisesti ja huumorilla, miten sokea täytyy olla jos ei tuota näe?

Vierailija
694/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hesari on poistanut ig-tililtään Käärijän haastattelun, missa sanoo I love you jne Bojalle? Tuskin Bojan sitä ainkaan ole käskenyt poistaa.

Vierailija
695/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hesari on poistanut ig-tililtään Käärijän haastattelun, missa sanoo I love you jne Bojalle? Tuskin Bojan sitä ainkaan ole käskenyt poistaa.

Ehkä Käärijä on lukenut tämän keskustelun ja sitä on alkanut ahdistaa

Vierailija
696/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä v boja, joku kääryleen pano?

Vierailija
697/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETKÖ YMMÄRRÄ MITEN AHDISTAVAA TÄMÄ KESKUSTELU ON? aivan sairasta tekstiä ja toivottavasti poistetaan kokonaan.

Vierailija
698/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole poistettu, se on reelseissä.

Vierailija
699/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tänne jo joskus aiemmin että itseäni vähän häiritsee onko tämä koko Bojan juttu vain nuoren miehen opportunismia, kun hän (mielestäni yli innokkaasti) kaveerasi ja flirttasi sinne sun tänne viisujen aikana. Ja alan kallistua kyllä siihen suuntaan valitettavasti että luultavasti Bojan näki vain fanien suosikki Käärijässä hyvän mahiksen edistää omaa uraansa.

Olisi tosi surullista K:n kannalta, kun on vielä noin julkisesti kertonut Bojanin olleen parasta, mitä viisuissa tapahtui. Toisaalta kertoisiko K yksityiskohtaisesti heidän tutustumisestaan, jos ei tietäisi, että B on edelleen kuvioissa mukana. Toisaalta K taitaa olla sellainen, että kertoisi kuitenkin. Bojan on kyllä hyötynyt paljon Käärijän kanssa kaveeraamisesta. Keitä muita B yritti kuin Noaa ja Conoria?

Vierailija
700/123801 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun jutut on kuin ala-arvoisesta Hertta-sarjasta..Pojat heittää selvästi hervotonta läppää lämminhenkisesti ja huumorilla, miten sokea täytyy olla jos ei tuota näe?

Ei täällä kukaan ole sokea, paitsi sinä. Jos luet vähänkin tätä ketjua, niin sun pitäisi huomata, että kommentit on fiktionia ei faktaa. Toivottavasti myös ymmärrät sen, että tänne pesiytyy myös trolleja. Sellaisia Jonne 14 vee tyyppejä, jotka alatyylisesti kirjoittelevat toisen sairaudesta ja heittävät homofobista läppää. Se ei ole fanfiktionia ja sellaiset kommentit ei ole normaaleja. Täällä oli eilen illalla todella fiksua porukkaa ja he tahtoivat vaan fiilistellä K&B:n ystävyydellä.

Ketju on lukittu.