Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
67921/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725538128326230016/this-video-go…

Tää on niin ihana! :)

Niin onnellinen hymy!

Vierailija
67922/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, joka postasit tämän tänne aiemmin ja kerroit tausta tarinan artisteista. Olen tutustunut artisteihin ja tykästynyt paljon. Lil Peepin tarina koskettaa. Nyt tämä on minunkin shippi anthem, kiitos 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67923/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lista ja häälista vielä elossa?

Mulla on häälista tallessa, varmaan muillakin. Kertokaa jos haluatte nähdä sen? Varmaan puuttuu taas nimiä ja esineitä sieltä.😂

Ainaki Antti Tuisku ja Pamsun poistetut tissit on kuulutettu tässä välissä. Varmaan muitakin mutta nuo jäi mieleen. 😅

Vierailija
67924/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko, että B ja K ovat soulmates tai twin flames

Vierailija
67925/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on häälista tallessa, varmaan muillakin. Kertokaa jos haluatte nähdä sen? Varmaan puuttuu taas nimiä ja esineitä sieltä.😂

Ainaki Antti Tuisku ja Pamsun poistetut tissit on kuulutettu tässä välissä. Varmaan muitakin mutta nuo jäi mieleen. 😅

Minä otin Andrew Lambroun Kyproksen hunkin maajoukkueen ja cameltoen lisäksi.

T. Nymfomaani

Vierailija
67926/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta, että Klla oli se only fans tili. Enempää en avaa.

Minäkin näin eilen unta Ksta! 🤩 VIHDOIN! 😂 Johan sitä on tässä koitettu manifestoida henkilökohtaisesti mutta ei vielä ennen viime yötä ole onnistunut. Koetan vielä Bn saada sinne niin sitten ois vaan samo mi se spava. 😇 (Ihan kiltti uni oli viimeöinen niin en ala sitä tänne nyt kuvailemaan. Mutta alku kuitenkin. 😅)

Vierailija
67927/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 poistettua kuvaa Instasta.

Riipput*ssit

Nuo on the lista ei häälista kamaa. Minä päivitän.

T. Listan pitäjä

Vierailija
67928/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olinkin eilen Krisin kanssa silleen kello aamu viisi.

Vierailija
67929/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nymfomaani

Ne Apiksen pojat vois kyllä kans joku ottaa. Jos voi ottaa useamman, mä voisin ottaa sen uuden (?) söpön kitaristin. Mikä sen nimi on?

T: Matin morsian

Ps. Mattiki varmaan tykkäis.

Vierailija
67930/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tulin kurkkaamaan mikä meno, ja täällä onkin tällainen meno tänään. Nyt voi siis hyvillä mielin jättää palstailun väliin ja lähteä ulos nauttimaan auringosta. Toivottavasti kaikki, joilla näyttää olevan vähän huono päivä tänään, tekisi samoin. Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Tulin myös kurkkaamaan, että mikä meno täällä on. Sen verran ankea, että taidan mennä tästä taas laittamaan miestä seinälle. Hyvää sunnuntain jatkoa. T: viisugay

Eikai vaan taas Kukkista?

Ei. Tällä kertaa mukaan lähti yks Make ja Pena. T: viisugay

https://64.media.tumblr.com/83442b33ee90857380fe43c386aceaf7/4915f6c144…

Tää kuva on niin huippu! Mikä tämän kuvan nimi olis, jos pitäis valita :D

Olisko kuvan nimeksi "Maken ja Penan ikuinen kesäloma"?

Make ja Pena näyttävät olevan valmista kamaa seinälle. Toivottavasti eivät löydä tätä keskustelua tai jos löytävät, niin ovat huumori miehiä.😂

😂😂

Toivotaan!

Vierailija
67931/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kun minä en näe Krisissä mitään seksuaalista. Kaunis joo, mutta jotenkin sukupuoleton. Sellainen neutri, näihin muihin verrattuna näyttää ihan lapselta.

Enemmän säväyttää jopa viisi vuotta nuorempi pikkuveljensä. Voi luoja - nyt kyllä hävettää 😊😊

Vierailija
67932/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä JO ja K klippejä viisuista. Noita joitakin klippejä en edes ollut nähnyt, kuten Janin ja K:n halaus..

https://www.tumblr.com/korvessa/725544051110182912/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…

Vierailija
67933/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tulin kurkkaamaan mikä meno, ja täällä onkin tällainen meno tänään. Nyt voi siis hyvillä mielin jättää palstailun väliin ja lähteä ulos nauttimaan auringosta. Toivottavasti kaikki, joilla näyttää olevan vähän huono päivä tänään, tekisi samoin. Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Tulin myös kurkkaamaan, että mikä meno täällä on. Sen verran ankea, että taidan mennä tästä taas laittamaan miestä seinälle. Hyvää sunnuntain jatkoa. T: viisugay

Make ja Pena näyttävät olevan valmista kamaa seinälle. Toivottavasti eivät löydä tätä keskustelua tai jos löytävät, niin ovat huumori miehiä.😂

😂😂

Toivotaan!

Mä en uskalla Jokereiden keikalla katsoa minnekään. Hitsi jos oikeasti musta löytyisi kuva tumblr:stä, jossa tuijotan suu auki Janin yksityishenkilöä.

Vierailija
67934/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli taas vauhdissa. Viestinsä ovat todella törkeitä. Pitäisikö ilmoittaa noista eteenpäin, muualle kuin tämän palstan modelle?

Vierailija
67935/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nymfomaani

Ne Apiksen pojat vois kyllä kans joku ottaa. Jos voi ottaa useamman, mä voisin ottaa sen uuden (?) söpön kitaristin. Mikä sen nimi on?

Pauli, on jo vuosia ollu Apiksen keikoilla kitaristina :)

Vierailija
67936/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä JO ja K klippejä viisuista. Noita joitakin klippejä en edes ollut nähnyt, kuten Janin ja K:n halaus..

https://www.tumblr.com/korvessa/725544051110182912/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…

Siinä yhdessä kaukaa kuvatussa ja suttuisessa videossa se oli vissiin juuri Jan joka lähti ensimmäisenä ja yksinään lohduttamaan K kun tulokset tulivat.

Vierailija
67937/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Toivotaan!

Mä en uskalla Jokereiden keikalla katsoa minnekään. Hitsi jos oikeasti musta löytyisi kuva tumblr:stä, jossa tuijotan suu auki Janin yksityishenkilöä.

Mun taas varmaan pitää ottaa joku kestohymy päälle, ku mun perusilmeellä näytän siltä etten haluis olla koko keikalla :D Tosin eiköhän ne pojat aiheuta kestohymyn ilman et sitä tarvii väkisin vääntää :D

Vierailija
67938/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kun minä en näe Krisissä mitään seksuaalista. Kaunis joo, mutta jotenkin sukupuoleton. Sellainen neutri, näihin muihin verrattuna näyttää ihan lapselta.

Enemmän säväyttää jopa viisi vuotta nuorempi pikkuveljensä. Voi luoja - nyt kyllä hävettää 😊😊

Kris on tietyllä tapaa saman tyyppinen kuin Luke Black tai Jann. Kauniit ja eteeriset kasvot, mutta androgyyni. Sellainen a-seksuaalisen oloinen. Ymmärrän, jos et viehäty tämän tyyppisistä miehistä, mutta minä taas viehätyn. Minusta he ovat kuumia.

Vierailija
67939/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nymfomaani

Pauli, on jo vuosia ollu Apiksen keikoilla kitaristina :)

Thänks! (Meikämuori on nähny Apiksen viimeksi livenä ennen tätä kesää Tuukka-aikana 👵🏻)

Vierailija
67940/123801 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris on tietyllä tapaa saman tyyppinen kuin Luke Black tai Jann. Kauniit ja eteeriset kasvot, mutta androgyyni. Sellainen a-seksuaalisen oloinen. Ymmärrän, jos et viehäty tämän tyyppisistä miehistä, mutta minä taas viehätyn. Minusta he ovat kuumia.

Hänhän sanoi jossain haastattelussa, että haluaisi kokeilla mallin töitä. Huippumiesmallit ovat kyllä just Krisin tyyppiä, eteerisiä ja androgyynejä.

Että siitä vaan. Ei huono idea.

Ketju on lukittu.