Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mua naurattaa vieläkin se sju sex coming 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis vaihtoehtoa tullut lausumiselle. Kiitti kaverit teistä olikin hyötyä 😂
Tässä lopullinen vastaus (lausutaan "Natse"):
Kiitos!
Mutta mikä h-lvetin Titanic pipo Bojanilla on? Isolla lukee "make it count" 😆 Kohdassa 2.09. Kuolen... viskiähän siinä mainostetaan, mutta ihan ekana ei tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään
Se toinen on se radiojuontaja, jonka haastattelussa jokerit olivat. Se kuva oli selvästi otettu ihan sen käärijän ja bojanin sylivideon takia, ja tuo tyyppi sitten teki siitä before and after version, koska hän on myös koomikko ja tuon oli mitä ilmeisimmin tarkoitus olla hauska juttu.
Mammat tulkitsee sen traagisena rakkaustarinan loppuna, jossa Boitsu sanoo et se on siinä sitten!💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään
Se toinen on se radiojuontaja, jonka haastattelussa jokerit olivat. Se kuva oli selvästi otettu ihan sen käärijän ja bojanin sylivideon takia, ja tuo tyyppi sitten teki siitä before and after version, koska hän on myös koomikko ja tuon oli mitä ilmeisimmin tarkoitus olla hauska juttu.
Yhtä "hauska" kuin se Kärden parturintylytys.. ehkä he todella ovat jossain oudossa universumin synkroniassa, nyt molemmat laittaa tylytystä. Jooh.
Ilmeeni kun näin postauksen: Ooh Kärtsä siellä 😍 kunnes After: 😨 Tää oli tässä?
Ku Käärijä ei oo huomionu ollenkaan uusia ulkomaisia seuraajiaan ja stooritkin on nykyään suomeksi, mulle tulee sellanen olo, että se tarvitsi niitä faneja vaan voittaakseen. Nyt näyttää, ettei sillä oo kiinnostusta keikkailla ulkomailla, eikä se tarvi enää ulkomaisia fanejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat tulkitsee sen traagisena rakkaustarinan loppuna, jossa Boitsu sanoo et se on siinä sitten!💔
Niin tulkitsen. Nyyh. Onko muita tulkintoja? Voit raottaa viisauttasi kun sitä näemmä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha eilen spotifyn maailman top50 listalla 7. ! Mitä täällä hoku höpötti eilen, että on tippunut sijoitus. Eka suomenkielinen biisi noin korkealla.
trollit vaan trollaillee menenään niitä ei kannata uskoo tai huomioda millään tavalla
Tottahan tuo on, että CCC on tippunut Spotify global top 200 ja Spotify Britti top 50 kuunnelluimpien listalta. Hieno saavutus oli päästä niille, mutta nopeasti tuli tippuminen. Spotify global viral -listalla CCC on nyt kuudes. Jokin aika sitten oli siellä ykkösenä, joten pikkuhiljaa alkaa tippumaan sielläkin.
Viraalilistan pointtihan on se, että siellä on tämän hetken kuumimmat ja eniten nousussa olevat biisit, eivätkä suoraan kuunnelluimmat. Kuunnelluimmissa voi roikkua vaikka ikuisesti, mutta viraalilistalla ei, kun se ei ole sen pointti. Ts. minusta kuudeskin sija viraalilistalla on tässä vaiheessa varsin kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha eilen spotifyn maailman top50 listalla 7. ! Mitä täällä hoku höpötti eilen, että on tippunut sijoitus. Eka suomenkielinen biisi noin korkealla.
trollit vaan trollaillee menenään niitä ei kannata uskoo tai huomioda millään tavalla
Tottahan tuo on, että CCC on tippunut Spotify global top 200 ja Spotify Britti top 50 kuunnelluimpien listalta. Hieno saavutus oli päästä niille, mutta nopeasti tuli tippuminen. Spotify global viral -listalla CCC on nyt kuudes. Jokin aika sitten oli siellä ykkösenä, joten pikkuhiljaa alkaa tippumaan sielläkin.
Viraalilistan pointtihan on se, että siellä on tämän hetken kuumimmat ja eniten nousussa olevat biisit, eivätkä suoraan kuunnelluimmat. Kuunnelluimmissa voi roikkua vaikka ikuisesti, mutta viraalilistalla ei, kun se ei ole sen pointti. Ts. minusta kuudeskin sija viraalilistalla on tässä vaiheessa varsin kova.
Kärtsyhän oli viraalilistan kärjessä esim Usassa mutta sitten sinne nousi esim semmoinen tähti kun Tina Turner joka vastikään nukkui pois, joka on jo artistina ollut tasoa esiintyi aivan jättimäisille areenoille. Pidän tota Usan viraalilistan kärkeen pääsyä tosi hienona saavutuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä "hauska" kuin se Kärden parturintylytys.. ehkä he todella ovat jossain oudossa universumin synkroniassa, nyt molemmat laittaa tylytystä. Jooh.
Niin no, se juontaja ei nyt varmaan ajattele käärijästä erityisesti mitään, kunhan halusi vaan ikuistaa itsensä bojanin kanssa vastaavassa tunnetussa asennossa. Sehän on käytännössä mainosta sen omalle ohjelmalle. On aika perussettiä laittaa jakoon ne stoorit joissa itse on, joten bojaninkaan päivityksissä ei tässä kohtaa varmaankaan ole mitään hankalia koodeja murrettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tulkitsen. Nyyh. Onko muita tulkintoja? Voit raottaa viisauttasi kun sitä näemmä on.
Pyyhi kyyneleesi, se ei ollut bojanin omaa tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on kyllä ollut niin kryptisiä videoita (tai siltä ne on vaikuttaneet), että kävi kyllä mielessä nyt kun tuon katsoin, että voikohan tämänkin takana jokin hidden message... että 'eteenpäin mennään'. No vid du
Tai ehkä taas tulkitsette vähän liikaa? Eihän toi edes ollut B itse tekemä juttu vaan jonkun fanin.
Tätä ylitulkintaa on aika paljon liikkeellä. Kesäkuu vasta alkanut ja mitä vaan voi tässä kuussa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, se juontaja ei nyt varmaan ajattele käärijästä erityisesti mitään, kunhan halusi vaan ikuistaa itsensä bojanin kanssa vastaavassa tunnetussa asennossa. Sehän on käytännössä mainosta sen omalle ohjelmalle. On aika perussettiä laittaa jakoon ne stoorit joissa itse on, joten bojaninkaan päivityksissä ei tässä kohtaa varmaankaan ole mitään hankalia koodeja murrettavana.
Älkää tuoko liikaa sitä järkeä tähän ketjuun, noita Bojanin tunnetilojen tulkintoja on niin hupaisa lukea. Lähtee loputkin huvit tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en oo julkisella paikalla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ku Käärijä ei oo huomionu ollenkaan uusia ulkomaisia seuraajiaan ja stooritkin on nykyään suomeksi, mulle tulee sellanen olo, että se tarvitsi niitä faneja vaan voittaakseen. Nyt näyttää, ettei sillä oo kiinnostusta keikkailla ulkomailla, eikä se tarvi enää ulkomaisia fanejaan.
Aika karulta kuulostaa, mutta kieltämättä sellanen fiilis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coming... are you?
Buhaha jäittepä ruotsalais salaviestinnästä kiinni. "Tätä ei tuu kukaan tajuamaan" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on kyllä ollut niin kryptisiä videoita (tai siltä ne on vaikuttaneet), että kävi kyllä mielessä nyt kun tuon katsoin, että voikohan tämänkin takana jokin hidden message... että 'eteenpäin mennään'. No vid du
Toisaalta hyvä, että pääsee eteenpäin, eikä jää roikkuun. Kärtsältä ku ei näytä tulevan enää vastakaikua. Ei enää ees faneilleen.
Ehkä ei tule kärtsältä vastakaikua, mutta kaikki heidän mahdollinen viestittelynsä ei oli julkista. Joten emme tiedä suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika karulta kuulostaa, mutta kieltämättä sellanen fiilis tulee.
En oikein usko, että laskelmoisi. Eihän stooreja tule edes suomalaisille tällä hetkellä. Uskoisin, että pikemminkin jonkinlainen kriisi tai v tutus päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tuoko liikaa sitä järkeä tähän ketjuun, noita Bojanin tunnetilojen tulkintoja on niin hupaisa lukea. Lähtee loputkin huvit tästä ketjusta.
Niinpä :D tämän ketjun parasta antia! Oliko se uusi puutarhaketju jossain vai joko modet on senkin poistaneet, mokomat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coming... are you?
Buhaha jäittepä ruotsalais salaviestinnästä kiinni. "Tätä ei tuu kukaan tajuamaan" 😂
Onneksi me mammat ollaan hyviä ratkaisemaan koodeja! 😂
Siis joo jokikinen Kärtsyn päivitys viisujen aikaan löytyy tyyliin Youtubesta. Ei hitto! Sitten niillä on vielä sielläkin ollut ihan kohtalaisen paljonkin katsojakertoja.