Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.
Luulen, että 1 iso syy sille, että postailee vähemmän. Joka ainia stoori screenrecordataan eteenpäin Youtubeen ja selostetaan puhki. Hän on nyt uudella maaperällä eikä se ehkä tunnukaan omalta, underdog ajat ovat mennyttä. Kaipaan niitä aikojam
Siis joo jokikinen Kärtsyn päivitys viisujen aikaan löytyy tyyliin Youtubesta. Ei hitto! Sitten niillä on vielä sielläkin ollut ihan kohtalaisen paljonkin katsojakertoja.
Onko tämä muuten ensimmäinen kerta, kun suomalaiseen artistiin kohdistuu näin voimakasta fanitusta, että ulkomaita myöten seurataan tyyliin jokaista ilmettä ja kaikki postataan uudelleen ympäri somea pari minuuttia julkaisun jälkeen? Kaikki aiemmat suomalaiset ulkomailla suositut artistit taitavat olla ajalta ennen somea (paitsi ehkä ALMA?). Että ei taida Suomesta löytyä kohtalotovereita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa vieläkin se sju sex coming 😂
Onneksi en oo julkisella paikalla nyt.
Coming... are you?
Buhaha jäittepä ruotsalais salaviestinnästä kiinni. "Tätä ei tuu kukaan tajuamaan" 😂
Ne ei tajunnu, että meki ollaan kielinaisia!
Uskoisin että käärijällä on vaan kiirettä. Ensin viisut ja sitten heti loma ja ei ole vielä saanut hommattua ketään hoitamaan somea puolestaan jotta voi itse keskittyä muihin juttuihin.
Kyllä Gretaki tietää:
Thunberg kommentoi, että Ruotsi ottaa viisut liian tosissaan ja Suomea edustaneen Käärijän olisi pitänyt voittaa.
Jos Ruotsi lähettää Loreenin kaltaisen esityksen, se ei ole Euroviisujen hengen mukaista. Euroviisuihin sopiva esitys oli esimerkiksi Suomen esitys, jonka olisi pitänyt voittaa, Thunberg kommentoi Helsingin Sanomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.
Luulen, että 1 iso syy sille, että postailee vähemmän. Joka ainia stoori screenrecordataan eteenpäin Youtubeen ja selostetaan puhki. Hän on nyt uudella maaperällä eikä se ehkä tunnukaan omalta, underdog ajat ovat mennyttä. Kaipaan niitä aikojam
Siis joo jokikinen Kärtsyn päivitys viisujen aikaan löytyy tyyliin Youtubesta. Ei hitto! Sitten niillä on vielä sielläkin ollut ihan kohtalaisen paljonkin katsojakertoja.
Onko tämä muuten ensimmäinen kerta, kun suomalaiseen artistiin kohdistuu näin voimakasta fanitusta, että ulkomaita myöten seurataan tyyliin jokaista ilmettä ja kaikki postataan uudelleen ympäri somea pari minuuttia julkaisun jälkeen? Kaikki aiemmat suomalaiset ulkomailla suositut artistit taitavat olla ajalta ennen somea (paitsi ehkä ALMA?). Että ei taida Suomesta löytyä kohtalotovereita :D
Eiköhän noita ole muitakin joiden perään kuolataan. Esim. Blind channelin pojat. Saattaa kyllä olla ainoa tässä mittakaavassa joka tekee suomenkielistä musiikkia ja jonka somesisältökin on ollut tähän asti pääasiassa suomenkielistä .
Minusta tää on tosi lapsellinen ketju 🙄
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että käärijällä on vaan kiirettä. Ensin viisut ja sitten heti loma ja ei ole vielä saanut hommattua ketään hoitamaan somea puolestaan jotta voi itse keskittyä muihin juttuihin.
Uskoin näin myös. Käärijä lähti viisujen jälkeen melkein heti lomalle ja nyt on varmaan aika paljon asioita joista pitää päättää ja sopia levy-yhtiön ja yhteistyötahojen kanssa; uusi musiikki, oheis krääsä, kesän jälkeiset keikat yms.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tää on tosi lapsellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään
Se toinen on se radiojuontaja, jonka haastattelussa jokerit olivat. Se kuva oli selvästi otettu ihan sen käärijän ja bojanin sylivideon takia, ja tuo tyyppi sitten teki siitä before and after version, koska hän on myös koomikko ja tuon oli mitä ilmeisimmin tarkoitus olla hauska juttu.
Mammat tulkitsee sen traagisena rakkaustarinan loppuna, jossa Boitsu sanoo et se on siinä sitten!💔
Niin tulkitsen. Nyyh. Onko muita tulkintoja? Voit raottaa viisauttasi kun sitä näemmä on.
Pyyhi kyyneleesi, se ei ollut bojanin omaa tuotantoa.
Mullakin sydän löi muutaman epätahdin, kunnes tajusin. Ei saisi näin säikytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoin näin myös. Käärijä lähti viisujen jälkeen melkein heti lomalle ja nyt on varmaan aika paljon asioita joista pitää päättää ja sopia levy-yhtiön ja yhteistyötahojen kanssa; uusi musiikki, oheis krääsä, kesän jälkeiset keikat yms.
Enpä nyt tiedä kuitenkaan. Lomatunnelmat kertoi vähän muusta. Vaikka eihän asia minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noita ole muitakin joiden perään kuolataan. Esim. Blind channelin pojat. Saattaa kyllä olla ainoa tässä mittakaavassa joka tekee suomenkielistä musiikkia ja jonka somesisältökin on ollut tähän asti pääasiassa suomenkielistä .
Blind Channel hoitaa itse somensa. Joel on käsittääkseni ottanut siitä vastuun. Tekeekin sen todella hyvin. Samoin myös oman somensa.
Nyt tuli kärtsältäkin before after päivitys tiktokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään
Se toinen on se radiojuontaja, jonka haastattelussa jokerit olivat. Se kuva oli selvästi otettu ihan sen käärijän ja bojanin sylivideon takia, ja tuo tyyppi sitten teki siitä before and after version, koska hän on myös koomikko ja tuon oli mitä ilmeisimmin tarkoitus olla hauska juttu.
Yhtä "hauska" kuin se Kärden parturintylytys.. ehkä he todella ovat jossain oudossa universumin synkroniassa, nyt molemmat laittaa tylytystä. Jooh.
Ilmeeni kun näin postauksen: Ooh Kärtsä siellä 😍 kunnes After: 😨 Tää oli tässä?
Niin no, se juontaja ei nyt varmaan ajattele käärijästä erityisesti mitään, kunhan halusi vaan ikuistaa itsensä bojanin kanssa vastaavassa tunnetussa asennossa. Sehän on käytännössä mainosta sen omalle ohjelmalle. On aika perussettiä laittaa jakoon ne stoorit joissa itse on, joten bojaninkaan päivityksissä ei tässä kohtaa varmaankaan ole mitään hankalia koodeja murrettavana.
Älkää tuoko liikaa sitä järkeä tähän ketjuun, noita Bojanin tunnetilojen tulkintoja on niin hupaisa lukea. Lähtee loputkin huvit tästä ketjusta.
Katsoin tai siis kuuntelin taas äsken sen koiranpentuviestin.🙃🔥
Mä osaan jo jokaisen au-henkäyksen ulkoa, mutta täytyy sitä silti aina välillä katsoa
Vierailija kirjoitti:
Prkl ku säikähin. Se ois kyllä jo tarkottanu jotain, jos K ois laittanu sen saman ku B.
Puppy-videon au-huokauksilla on kyllä aikamoinen vaikutus 🤩😍🔥toinen on se pätkä missä K syöttää B:lle kakkua ja B avaa suunsa kakistelematta ja syö toisen kädestä 💧
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ketju vauvapalstalla, mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Puppy-videon au-huokauksilla on kyllä aikamoinen vaikutus 🤩😍🔥toinen on se pätkä missä K syöttää B:lle kakkua ja B avaa suunsa kakistelematta ja syö toisen kädestä 💧
Mitä, onko K syöttänyt B:tä, olen nähnyt vaan toisinpäin! Linkkiä kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko K syöttänyt B:tä, olen nähnyt vaan toisinpäin! Linkkiä kehiin!
Joo tälle linkkiä. Mullakin mennyt ohi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti meni 10K tykkäystä rikki.
Tätä matskua lisää kiitos, niin fanit arvostaa! :)
Katsoin tai siis kuuntelin taas äsken sen koiranpentuviestin.🙃🔥