Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6681/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janin (en tajua miten tää taipuu) katseessa on jotain eroottista 😀 Rumpalin mainitsen koska ei ole vielä. Tykkään söpön tuuheasta tukastaan. Ja kiva hymy. Tekis mieli jatkaa muidenkin kehumista mutta antaa olla.

Jure olisi kivemman näköinen ilman sitä outoa neuvostoliiton hiustyyliä. Olen nähnyt hänestä vanhempia kuvia jossa on lyhyemmät hiusket ja heti näytti paljon kiinnostavemmalta.

Vierailija
6682/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä tulkitsee aika suorasukaisesti postauksia ja kommentteja. Ei tosimaailma kyllä ihan niin yksinkertainen ole, että yhdestä rai kahdestakaan stoorista voisi varmuudella päätellä asian x, y ja z.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että haastattelussa Käärijä itse sanoi että hänessä on Jeren ja Käärijän lisäksi liekki-puoli joka haluaa tyyliin vaan sanoa "ei, en jaksa, nyt haluan vaan olla, nyt en suostu".

Sallitaan se Jerelle. Hän tekee minkä parhaaksi näkee ja mihin voimavarat riittää.

Erittäin hyvin sanottu!

Vierailija
6684/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan että haastattelussa Käärijä itse sanoi että hänessä on Jeren ja Käärijän lisäksi liekki-puoli joka haluaa tyyliin vaan sanoa "ei, en jaksa, nyt haluan vaan olla, nyt en suostu".

Sallitaan se Jerelle. Hän tekee minkä parhaaksi näkee ja mihin voimavarat riittää.

Tokihan varmaan kannattaisi palkata joku manageri/somentekijä jne kuitenkin.

Samaa mieltä. Uskon, että Kärtsäri hyötyisi suuresti somevastaavasta. Hänen vahvuuksiaan on musiikin esittäminen livenä, ei somen tekeminen (eikä tarvitsekaan!).

Vierailija
6685/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa täällä tulkitsee aika suorasukaisesti postauksia ja kommentteja. Ei tosimaailma kyllä ihan niin yksinkertainen ole, että yhdestä rai kahdestakaan stoorista voisi varmuudella päätellä asian x, y ja z.

He elävät niistä postauksista.

Vierailija
6686/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Uskon, että Kärtsäri hyötyisi suuresti somevastaavasta. Hänen vahvuuksiaan on musiikin esittäminen livenä, ei somen tekeminen (eikä tarvitsekaan!).

Olen tässä eri mieltä koska hassuttelu/meemimateriaali keväällä oli erittäin hyvää itsensä promoa. Onnistui paremmin kuin Lortsu.

Mutta ehkä hän hyötyisi jostakin joka auttaisi häntä somen ammattimaisemmasta teosta ja auttaisi selkeyttämään suuntaa sen suhteen

Vierailija
6688/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä eri mieltä koska hassuttelu/meemimateriaali keväällä oli erittäin hyvää itsensä promoa. Onnistui paremmin kuin Lortsu.

Mutta ehkä hän hyötyisi jostakin joka auttaisi häntä somen ammattimaisemmasta teosta ja auttaisi selkeyttämään suuntaa sen suhteen

Toisaalta iso osa tuosta hassuttelumateriaalista oli muilla tileillä (umk, photomikke, muut kilpailijat, yms). Nyt kun Kärtsä on omillaan, niin mielestäni tämä on sellainen asia, jonka osittainen ulkoistaminen voisi olla fiksua.

Vierailija
6689/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei voi lukea uutisiakaan normaalisti. Esim tämä tuli vastaan Ylen sivuilla: "Eurooppalaisen ruusun tulevaisuus pelottaa suomalaisia kukkakauppiaita". Hmmm... :D

Varo ettei toi kuvittelu valtaa sun päätäs kokonaan. Pidä muutaman päivän tauko.

Vierailija
6690/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tämän illan keikasta vielä Ä-klubilla...sehän ei mikään iso tila ole, joten intiimiä tunnelmaan luvassa. Jääköhän Käärijä juttelemaan ihmisten keikan jälkeen kanssa? Saako yhteiskuvia?

Vierailija
6691/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää ei voi lukea uutisiakaan normaalisti. Esim tämä tuli vastaan Ylen sivuilla: "Eurooppalaisen ruusun tulevaisuus pelottaa suomalaisia kukkakauppiaita". Hmmm... :D

Varo ettei toi kuvittelu valtaa sun päätäs kokonaan. Pidä muutaman päivän tauko.

Mistä sulle saatais huumorintajua?

Vierailija
6692/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Ja vielä kun toisen osapuolen nimi suomennettuna on ilmeisesti kukkakauppias😄😄🌹

Vierailija
6693/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Before after B:llä. Onko jo uudet taimet itämässä siis??

Jos olisikin niin mielestäni ei kannattaisi näin nopeasti heittää Kärtsää tunkiolle, ainakaan julkisesti. Ihan vaan siksi että jos heti niin läheinen kaveruus katkeaa niin väkisinkin Bojanin viisu ajan touhuista tulee tosi opportunistinen fiilis.

Mä tulkitsin tämän postauksen heti niin, että no nyt se on sitten KB kokonaan kuopattu virallisesti. Mutta laittaisko Bojan julkisesti asiasta tuollaisen postauksen. Onko tämä kuitenkin jotain outoa huumoria.

Vierailija
6694/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisikin niin mielestäni ei kannattaisi näin nopeasti heittää Kärtsää tunkiolle, ainakaan julkisesti. Ihan vaan siksi että jos heti niin läheinen kaveruus katkeaa niin väkisinkin Bojanin viisu ajan touhuista tulee tosi opportunistinen fiilis.

Mä tulkitsin tämän postauksen heti niin, että no nyt se on sitten KB kokonaan kuopattu virallisesti. Mutta laittaisko Bojan julkisesti asiasta tuollaisen postauksen. Onko tämä kuitenkin jotain outoa huumoria.

Ja se postaus liittyy Käärijään koska?

Vierailija
6695/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Nace lausutaan? Luulen et niin vaikeasti, että tulis lempinimi keksiä jos olis enemmän käyttöä.

Oon miettinyt samaa! Mielessäni lausun sen Nassena :D

Vierailija
6696/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se postaus liittyy Käärijään koska?

Koska videolla on Käärijä?

Vierailija
6697/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lausun Nakke!

Vierailija
6698/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lausun Nakke!

Mulla se on Nase.

Vierailija
6699/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Ja vielä kun toisen osapuolen nimi suomennettuna on ilmeisesti kukkakauppias😄😄🌹

Luulin ensin että tällä tarkoitettiin sitä yhtä hullua 😅 omanlainen kukkakauppias hänkin, tekee kaikkensa että ihmiset ostaa kukkasensa.

Vierailija
6700/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neis

Ketju on lukittu.