Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
6701/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan tylsä, koska kuulun 100% Bojan-leiriin. 😀 Muista bändiläisistä ei ole sen kummempaa mielipidettä.

Sama täällä. Muista tyypeistä näen hyviä puoliaan, mutta ne ei kosketa mua mitenkään. Joku Bojanista loistaa, mitä muissa ei ole, mutta en osaa sanoa mitä se on. Onko se jonkunlainen avoimuus. Siinä itkuvideossa ainoa, joka itkee, mutta bändistä lähtevä tyyppi taisikin olla Bojanille erityisen läheinen.

Vierailija
6702/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Before after B:llä. Onko jo uudet taimet itämässä siis??

Jos olisikin niin mielestäni ei kannattaisi näin nopeasti heittää Kärtsää tunkiolle, ainakaan julkisesti. Ihan vaan siksi että jos heti niin läheinen kaveruus katkeaa niin väkisinkin Bojanin viisu ajan touhuista tulee tosi opportunistinen fiilis.

Mä tulkitsin tämän postauksen heti niin, että no nyt se on sitten KB kokonaan kuopattu virallisesti. Mutta laittaisko Bojan julkisesti asiasta tuollaisen postauksen. Onko tämä kuitenkin jotain outoa huumoria.

Ja se postaus liittyy Käärijään koska?

Before (Käärijän kuva), after (av-mamman kuva). Asia ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni into shipata heitä lähti ihan siksi että osa faneista on niin ääliöitä että tunkevat sitä kokoajan artistien somessa heidän naamalleen ja kyllä, se voi alkaa väsyttää heitä. Fantasiat fantasiana

Vierailija
6704/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lausun Nakke!

Mulla se on Nase.

Nais... 👌 Tolla lähtisin liikenteeseen. 

Vierailija
6705/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan tylsä, koska kuulun 100% Bojan-leiriin. 😀 Muista bändiläisistä ei ole sen kummempaa mielipidettä.

Sama täällä. Muista tyypeistä näen hyviä puoliaan, mutta ne ei kosketa mua mitenkään. Joku Bojanista loistaa, mitä muissa ei ole, mutta en osaa sanoa mitä se on. Onko se jonkunlainen avoimuus. Siinä itkuvideossa ainoa, joka itkee, mutta bändistä lähtevä tyyppi taisikin olla Bojanille erityisen läheinen.

Ihanaa kun B ja K on kumpikin tuollaisia jotka tuntevat ja näyttävät sen

Vierailija
6706/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin (en tajua miten tää taipuu) katseessa on jotain eroottista 😀 Rumpalin mainitsen koska ei ole vielä. Tykkään söpön tuuheasta tukastaan. Ja kiva hymy. Tekis mieli jatkaa muidenkin kehumista mutta antaa olla.

Jure olisi kivemman näköinen ilman sitä outoa neuvostoliiton hiustyyliä. Olen nähnyt hänestä vanhempia kuvia jossa on lyhyemmät hiusket ja heti näytti paljon kiinnostavemmalta.

Neuvostoliiton, joopajoo. Jos ei kelpaa niin pidän itse hyvänäni 🧐

Vierailija
6707/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää ei voi lukea uutisiakaan normaalisti. Esim tämä tuli vastaan Ylen sivuilla: "Eurooppalaisen ruusun tulevaisuus pelottaa suomalaisia kukkakauppiaita". Hmmm... :D

Varo ettei toi kuvittelu valtaa sun päätäs kokonaan. Pidä muutaman päivän tauko.

Mistä sulle saatais huumorintajua?

Sarkasmi on lajini.

"Vitsit"kin naurattais, mutta ne on täällä niin kuivia.

Vierailija
6708/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.

Vierailija
6709/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on äärimmäisen valloittava hymy ja intensiivinen katse. Myös tuo mainitsemasi tunteiden avoin näyttäminen lisää hänen kiehtovuuttaan.

Vierailija
6710/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanilla on kyllä ollut niin kryptisiä videoita (tai siltä ne on vaikuttaneet), että kävi kyllä mielessä nyt kun tuon katsoin, että voikohan tämänkin takana jokin hidden message... että 'eteenpäin mennään'. No vid du

Vierailija
6711/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut varmaan melkoinen matka Käärijällä julkisuuden maailmassa. Otetaan ne keväänkin kohut pelkästä someseurarauksista alkaen. Nyt omaa idolia yritetään canceloida minkä ehtivät. Näkynyt myös suosion varjopuolet. Ykistuisyys menee. Voihan olla että hän kaipaa aikaa kun saa vain olla rauhassa, nyt on iso ulkolainenkin fanikunta ja hänen tekojaan seurataan kokoajan.

Luulen, että 1 iso syy sille, että postailee vähemmän. Joka ainia stoori screenrecordataan eteenpäin Youtubeen ja selostetaan puhki. Hän on nyt uudella maaperällä eikä se ehkä tunnukaan omalta, underdog ajat ovat mennyttä. Kaipaan niitä aikojam

Vierailija
6712/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Nace lausutaan? Luulen et niin vaikeasti, että tulis lempinimi keksiä jos olis enemmän käyttöä.

Natse.

Vierailija
6713/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on kyllä ollut niin kryptisiä videoita (tai siltä ne on vaikuttaneet), että kävi kyllä mielessä nyt kun tuon katsoin, että voikohan tämänkin takana jokin hidden message... että 'eteenpäin mennään'. No vid du

Toisaalta hyvä, että pääsee eteenpäin, eikä jää roikkuun. Kärtsältä ku ei näytä tulevan enää vastakaikua. Ei enää ees faneilleen.

Vierailija
6714/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyyppi tykkää ilmeisesti rivien välistä viestinnästä antamalla aina tällaisia vähän kryptisiä viestejä somessa. Toki saattaa vain hakea huomiotakin tällä viestintätyylillä

Vierailija
6715/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vaihtoehtoa tullut lausumiselle. Kiitti kaverit teistä olikin hyötyä 😂

Vierailija
6716/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa aina eksaktin vastauksen.

Vierailija
6717/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lopullinen vastaus (lausutaan "Natse"):

Vierailija
6718/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä taas tulkitsette vähän liikaa? Eihän toi edes ollut B itse tekemä juttu vaan jonkun fanin.

Vierailija
6719/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta hyvä, että pääsee eteenpäin, eikä jää roikkuun. Kärtsältä ku ei näytä tulevan enää vastakaikua. Ei enää ees faneilleen.

Niinpä. Ja voi jatkaa toivottavasti vaan privaatisti kaveruuttaan sitten ilman että kaveruutta kokoajan nostetaan valokeilaan. Toki ihmiset tulee olemaan kiinnostuneita tästä parivaljakosta.

Vierailija
6720/123801 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se before on toisen tyypin stoorista, B on sen suoraan kopsannut omaansa. Mikä juttu se nyt sitten on, ei selvinnyt mulle alkuperäisestäkään

Se toinen on se radiojuontaja, jonka haastattelussa jokerit olivat. Se kuva oli selvästi otettu ihan sen käärijän ja bojanin sylivideon takia, ja tuo tyyppi sitten teki siitä before and after version, koska hän on myös koomikko ja tuon oli mitä ilmeisimmin tarkoitus olla hauska juttu.

Ketju on lukittu.