Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Muutenkin nykynuoret suhtautuu asiaan ihan eri tavoin kuin ennen. 90 luvulla vedettiin enemmän vielä viinaa, nykyään asia on toisinpäin. Suomessa tullaan jälkijunassa tuonkin suhteen. Olin heinäkuussa lomalla Hollannissa ja tuntuu, että siellä k on ihan laillista tietyissä asioissa ja tietyssä määrin.
Hollannissa kanna bis on itse asiassa aika epäcoolia eikä kovin suosittua, sitä pidetään turistien, amisten ja marokkolaisten juttuna, coolit valkoihoiset vetävät bilepillereitä.
Hohhoijaa, bilepillerit oli muotia 20-30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt vaan alkako jeesustella tosta pilven poltosta.
Tämä..eikä minua kiinnostaisi lukea jotain randomkeskustelua pilvestä fiilistelyketjussa, kiitos!
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
T: fani takarivissä.
Koriskuvassa eri sormus ku keikoilla, siviilisormus nöyttää ruusukullalta.
Ja muistakaa et Jokeripokerit on tosiaan pääosin vähän päälle parikymppisiä jannuja. Ihan perus nuorten miesten elämää jne ton kaiken muun ohella. Let it be.
Slovenia:
Cannabis-based drugs are legal for medicinal use, but not cannabis itself. Possession of any drug for personal use is decriminalized.
Mutta missä on meidän Kukkis, laivapapin luona? Ettei vaan K:n välispiikki ollut Kukkikselle :D
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
Hyvää yritystä oli fanilta päästä töihin :D Mutta perheyritys on varmasti hyvä konsepti, voi luottaa henkilöihin jotka on tuntenut vuosia <3
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on meidän Kukkis, laivapapin luona? Ettei vaan K:n välispiikki ollut Kukkikselle :D
Jos oli, Kukkis saattaa olla sairaalassa pyörtymisen ja shokin vuoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yritystä oli fanilta päästä töihin :D Mutta perheyritys on varmasti hyvä konsepti, voi luottaa henkilöihin jotka on tuntenut vuosia <3
Ja se on kyllä tullut huomattua, että on perheyritys.
Klo 19 tutkitaan mikroskoopilla sormuksia ja kynsilakan väriä. Huom! myös pilvenpoltto mainittu.
Vierailija kirjoitti:
En muista, että Kukkis olisi sanonut menevänsä tänään keikalle?
Käärijä on todellakin perheyritys. Vaikka se toivottaakin keikoilla aina (?) et tervetuloa Käärijän perheeseen. Et kaikki perheenjäsenet ei sit olekkaan samalla viivalla 🤔😭
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Vierailija kirjoitti:
Koriskuvassa eri sormus ku keikoilla, siviilisormus nöyttää ruusukullalta.
Ei ole eri sormus. Valaistus tekee. Olen 95% varma että sama.
T. Kultakaupan myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli, Kukkis saattaa olla sairaalassa pyörtymisen ja shokin vuoksi :D
Tai jos hän vihdoinkin saa kyytiä siltä toiselta ketjulaiselta.🤫
T: fani takarivissä.[/quote]
K oli derrassa? Siis missä?
Vierailija kirjoitti:
Klo 19 tutkitaan mikroskoopilla sormuksia ja kynsilakan väriä. Huom! myös pilvenpoltto mainittu.
Jotkut viettävät näin perjantai-iltaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Älkää nyt vaan alkako jeesustella tosta pilven poltosta.