Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
66101/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjautua äsken lapseni wilmaan, mutta tulin vahingossa tänne.

Vierailija
66102/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän myöhässä tän kanssa, hidas sytytys... Muttamutta. Onko niin, että K:n stooreissa Aktia-webinaarista ja "musaa on tehty" sillä ei oo vasemmasaa kädessä niitä kolmea sormusta? Vai onko taas joku peilikuva hämää- juttu? Vai pitääkö yleensäkin niitä vaan keikoilla tmv?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66103/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K juo lonkeroa, ei kaljaa.

Vielä pahempi. Järkyttävä sokerimäärä ja turvottaa suolistossa ikävästi. Juoppohan se on.

Nykyinen Käärijä kyllä näyttää siltä että maistuu hapan liian hyvin. Näkyy naamasta ja kropasta.

Mitään naamasta näy. Partamuoti sais ehkä olla sentin parin lyhyempi.

Vähän taitaa näkyä. K oli tosi freesi viisujen aikoihin.

No näkyy paljonkin. Enää muisto vain se entinen timmi ja komea mies. Nyt tilalla vain pöhöttynyt juoppo. K:n valokuvaajavelikin päivitteli omassa instassaan jo sen Malediivien reissun jälkeen, että K on lihonut melkoisesti sillä reissulla, mutta kyllähän tuo pöhöttyminen on jatkunut vielä pitkään sen reissun jälkeenkin.

Käärijä saa tulla kiinteyttämään itseään kiihkeällä mattopainilla vaikka mun kaa, missä ja milloin sille ikinä vaan sopii. Autan mielelläni.

T.Anette Avulias

Tai meille. Voimme alastomana pyöriä kookosrasvassa. K taitaa tykätä siitä.

👅🔥🔥

Enpä vielä vuodenvaihteessa osannut odottaa, että kiihkeärytminen kookosrasvassa pyöriminen lyhyenlännän pottatukkaisen lonkeromahan kanssa on hartain toiveeni elokuisena iltana, herran vuonna 2023. 😍

Oijoijoi. 😋 Kiitos uudesta fantasiasta !

Vierailija
66104/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän myöhässä tän kanssa, hidas sytytys... Muttamutta. Onko niin, että K:n stooreissa Aktia-webinaarista ja "musaa on tehty" sillä ei oo vasemmasaa kädessä niitä kolmea sormusta? Vai onko taas joku peilikuva hämää- juttu? Vai pitääkö yleensäkin niitä vaan keikoilla tmv?

Peilikuvajutska

Vierailija
66105/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan viestiä kirjoittaessa muistat kumpaan oot kirjoittamassa 😅

Vierailija
66106/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On peilikuvana. Vasemmalla pitää puhelinta (tatuointi on vasemman rinnan päällä)

Vierailija
66107/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat Jokerit

https://twitter.com/linkaluvsyouu/status/1689753040583106560?t=tCIXXGOn…

Kris on kyllä niin supermodel tossakin! Kuvaukselliset kasvot.

Apua toi Bojanin silmänisku 💞 Menen hieman heikoksi niistä

Vierailija
66108/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan

The Listakin alkaa olla niin pitkä että kohta se pitäisi linkittää tänne jostain toisesta paikasta.

Listaa ei tartte tehdä päivittäin. Ehkä pari kertaa vko riittää.

Vierailija
66109/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan

The Listakin alkaa olla niin pitkä että kohta se pitäisi linkittää tänne jostain toisesta paikasta.

Listaa ei tartte tehdä päivittäin. Ehkä pari kertaa vko riittää.

Eikä jokaista kummin kaiman lempinimen sivumainintaa siihen. Inflaatio uhkaa

Vierailija
66110/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.

Eikös se oo että tänään on kaks keikkaa ja huomenna yksi? Kun siis mun käsittääkseni huomenna pitäis olla Rovaniemellä Simerockissa. Tänään päivällä Turussa ja illalla jossain muualla? Ite mietin vähän että saisinko tuonne Simerockkin kammettua itteni, ois myös Kuumaa siellä. 🤔

-Oulun vahvistus (ei-Jukka)

Illalla Jalasjärvellä Aukusti-festivaalilla.

Voisiko joku koostaa listan näistä pikkupaikkakunnista ja hauskoista tapahtumien nimistä missä K tänä kesänä esiintynyt😂

Rautalampi, Nuapuri Pop -festivaali kirkonkylän huoltoaseman pihassa. Ohjelmassa esimerkiksi Huutokauppakeisari ja "koko kansan suosikki" Käärijä".

Heinolan Multamäkifest, Puumalan Siltakemmakat, Jalasjärven Aukusti-festivaali, Rautalammen Nuapuri-pop, Raahen Kölifest, Nivalan Kapinafest, Koski TL Kosken Kohaus :D

Vierailija
66111/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warner music live mainostaa superstar agency ä K:n kuvan avulla 👀 varmaan saa K:n tilattua heidän kauttaan... Laitetaan kolehti pystyyn!

Vierailija
66112/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/anxious-witch/725300801416921088?source=share&nb…;

jopa Mikko meidän euroviisu kommentaattori shippaa heitä

Vierailija
66113/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.

Eikös se oo että tänään on kaks keikkaa ja huomenna yksi? Kun siis mun käsittääkseni huomenna pitäis olla Rovaniemellä Simerockissa. Tänään päivällä Turussa ja illalla jossain muualla? Ite mietin vähän että saisinko tuonne Simerockkin kammettua itteni, ois myös Kuumaa siellä. 🤔

-Oulun vahvistus (ei-Jukka)

Illalla Jalasjärvellä Aukusti-festivaalilla.

Voisiko joku koostaa listan näistä pikkupaikkakunnista ja hauskoista tapahtumien nimistä missä K tänä kesänä esiintynyt😂

Rautalampi, Nuapuri Pop -festivaali kirkonkylän huoltoaseman pihassa. Ohjelmassa esimerkiksi Huutokauppakeisari ja "koko kansan suosikki" Käärijä".

Heinolan Multamäkifest, Puumalan Siltakemmakat, Jalasjärven Aukusti-festivaali, Rautalammen Nuapuri-pop, Raahen Kölifest, Nivalan Kapinafest, Koski TL Kosken Kohaus :D

En kyllä olisi noista tapahtumista ollut ollenkaan tietoinen ilman Kärtsää🤭😂

Vierailija
66114/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika järkyttävää huomata lähettäneensä lapsen opettajalle viestiä pienistä piukoista pakaroista ja kuumista yksityishenkilöistä ja siitä, miten miestä laitetaan seinälle! Oikeasti mä kuolisin.

Vierailija
66115/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika järkyttävää huomata lähettäneensä lapsen opettajalle viestiä pienistä piukoista pakaroista ja kuumista yksityishenkilöistä ja siitä, miten miestä laitetaan seinälle! Oikeasti mä kuolisin.

Mut ehkä se opettajakin olis täällä 😂

Vierailija
66116/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurella todennäköisyydellä opettaja on yksi meistä, joten en näkisi suurta ongelmaa.

Vierailija
66117/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa muuten kiva kooste tuo! En ollutkaan kiinnittänyt huomiota, että Mikko puhui noin monta kertaa Bojanista.

Vierailija
66118/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ehkä se opettajakin olis täällä 😂

Ja sehään ei vois mitenkään paljastaa ymmärtävänsä mistä puhutaan!

Vierailija
66119/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa muuten kiva kooste tuo! En ollutkaan kiinnittänyt huomiota, että Mikko puhui noin monta kertaa Bojanista.

Mikko ootko paikalla?

Vierailija
66120/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, Mikkolik on shippaaja niin mikäs rooli Mikolle kehitellään laivalle jos Nace on kapteeni ja Jure perämies :D

Ketju on lukittu.