Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.
Eikös se oo että tänään on kaks keikkaa ja huomenna yksi? Kun siis mun käsittääkseni huomenna pitäis olla Rovaniemellä Simerockissa. Tänään päivällä Turussa ja illalla jossain muualla? Ite mietin vähän että saisinko tuonne Simerockkin kammettua itteni, ois myös Kuumaa siellä. 🤔
-Oulun vahvistus (ei-Jukka)
Oulun vahvistus, muista ostaa lippu Ouluhalliin K:n keikalle 18.11. Vahinko, että kolmatta esiintyjää ei ole ilmoitettu. Jokin Slovenian vahvistus olisi suurempi asia kuin lottovoitto, mutta näille perukoille ei taida saada Portion Boysta kummenpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tanssioille tapahtuu, kun katri on ttk:oossa ja Matti alkaa valmistautua seuraavin umk
Luulen että tanssijat on vaan tämän kesän juttu. Bolerokin jää varmaan kohta pois.
Oon miettinyt sitäkin, että olis kiva nähdä vähän uusia esiintymisasuja Kn päällä. Mitähän sen päällä vois nähdä? Kireähköjä mustia farkkuja? Joku helposti revittävä nappipaita? KUKKAPAITA?
Nahka kyllä pukee häntä harvinaisen hyvin, että ehkä uusia versioita nahkahousuista sitten, kun nykyiset lopullisesti menettävät otteensa ja valahtavat nilkkoihin? Ja paitaahan ei tarvitse edes miettiä, for obvious reasons 😄
Mahtaako talvikausi onnistua kokonaan ilman paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kertoo mitään Sloveniasta Turussa?
Hän yleensä lörpöttelee kaikenmoista.. Saattaa käydä ilmi että oli Suomessa, jos viittaa viime viikkoon mitenkään.. pysytään kuulolla!
En kyllä aivan satasella menis luottamaan nyt vähään aikaan yhtään mihinkään, mitä lörpöttelee. 😅
mihin sitten pitäisi luottaa? palstan mammojen tunteeseen, että kävi Sloveniassa?
Ei se ole tunne, vaan Tarot-kortit, heiluri ja meedio vahvistivat asian.
Siis en ole ikinä uskonut näihin, mutta pakko ihmetellä, mikä hinku ihmisillä on pilkata sitä, mihin joku toinen uskoo.
Täällähän piti kaikilla olla oikeus ilmaista mielipiteensä ja huumorinsa, mutta nähtävästi se on sallittu vain tietyn huumorin omaaville. Toi oli sentään hauska läppä verrattuna jatkuviin alapää juttuihin. En ole silti koskaan ennen kommentoinut tästä asiasta tai pyytänyt niitä poistettavaksi, koska hyppään niiden juttujen yli. Niin täällä usein käsketään tekemään, joten mikset sinä tee niin. Myös väärinymmärryksiä tulee ja sille ei voi mitään. Lopetetaan kuitenkin se toistemme moralisointi ja ei päätetä muiden puolesta, että mikä on sallittua ja mikä ei.
Itse "uskon2 noihin heilureihin, tarotteihin ja näkijöiden kykyihin, mutta ei minulle tulisi mieleenkään loukkaantua huumorista niitä kohtaan! Tai edes arvostelusta. Ymmärrän ihan täysin, miksi osa ihmisistä ei tajua niitä lainkaan. Ilman ns. omaa kokemusta nehän kuulostavatkin täysin v a t i p ä i s e l t ä touhulta!
Kyllä tämä kolmen kuukauden palstailu tässä ketjussa ja merkkien odottaminen sekä instojen tuijottaminen vasta vatipäistä onkin.🤣 Miten sitä voikin seota kahden miehen väleistä näin totaalisesti. Varmaan parin vuoden kuluttua ihmettelen, että mikä mulla oli vuoden 2023 kesällä ja päädyn tulokseen, että varmaan joku Koronan omituinen, kummallisia haluja herättävä jälkioire.
Koronan harvinainen jälkioire listalle. Hyvä että löytyi syy meidän käytökselle.
Ei voi johtua koronasta, koska en ole sairastanut sitä, ja silti roikkunut kaikissa ketjuissa alusta asti 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän tanssioille tapahtuu, kun katri on ttk:oossa ja Matti alkaa valmistautua seuraavin umk
Luulen että tanssijat on vaan tämän kesän juttu. Bolerokin jää varmaan kohta pois.
Oon miettinyt sitäkin, että olis kiva nähdä vähän uusia esiintymisasuja Kn päällä. Mitähän sen päällä vois nähdä? Kireähköjä mustia farkkuja? Joku helposti revittävä nappipaita? KUKKAPAITA?
Nahka kyllä pukee häntä harvinaisen hyvin, että ehkä uusia versioita nahkahousuista sitten, kun nykyiset lopullisesti menettävät otteensa ja valahtavat nilkkoihin? Ja paitaahan ei tarvitse edes miettiä, for obvious reasons 😄
Jep! Mustat nahkakuteet sen mustan tukan ja sinisten silmien kanssa 🔥🔥🔥
Tietenkin haluaisin nähdä hänet kukkahepeneissä sen kontrastin vuoksi.. ehkä näemme näitä hepeneitä tulevissa musiikkivideoissa 👀 niitä odotan!
Ehtiikö Muraali valmistua ennen jokereiden suomen keikkoja, jos vaikka haluavat mennä katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.
Mua ei lohduta pelkkä keikkailu, paitsi jos välispiikeissä on jotain paljastuksia :D
Ja siis pidän tosi todennäköisenä, että K oli jo Sloveniassa, nythän sillä on aktia webinaarissa, niin ehtisikö Sloveniaan?
Voi ei, itse en usko että kävi siellä jo.. tai toivonkin, koska eihän siitä mitään iloa meille ollut, jos kävi kaksi päivää keskellä kiireistä työviikkoa D: Oliko se webinaari 18.8? Webinaariin voi osallistua mistä vain, mutta jotenkin en näkisi hänen suunnitelleen reissua juuri siihen päälle.. perhana.. Meneeköhän reissu syyskuulle...
Eiksös se ole 15.8. se akti
Mikä tää kookosrasvajuttu on? Tiiviisti olen käynyt täällä, mutta mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän yleensä lörpöttelee kaikenmoista.. Saattaa käydä ilmi että oli Suomessa, jos viittaa viime viikkoon mitenkään.. pysytään kuulolla!
En kyllä aivan satasella menis luottamaan nyt vähään aikaan yhtään mihinkään, mitä lörpöttelee. 😅
mihin sitten pitäisi luottaa? palstan mammojen tunteeseen, että kävi Sloveniassa?
Siis en ole ikinä uskonut näihin, mutta pakko ihmetellä, mikä hinku ihmisillä on pilkata sitä, mihin joku toinen uskoo.
Täällähän piti kaikilla olla oikeus ilmaista mielipiteensä ja huumorinsa, mutta nähtävästi se on sallittu vain tietyn huumorin omaaville. Toi oli sentään hauska läppä verrattuna jatkuviin alapää juttuihin. En ole silti koskaan ennen kommentoinut tästä asiasta tai pyytänyt niitä poistettavaksi, koska hyppään niiden juttujen yli. Niin täällä usein käsketään tekemään, joten mikset sinä tee niin. Myös väärinymmärryksiä tulee ja sille ei voi mitään. Lopetetaan kuitenkin se toistemme moralisointi ja ei päätetä muiden puolesta, että mikä on sallittua ja mikä ei.
Itse "uskon2 noihin heilureihin, tarotteihin ja näkijöiden kykyihin, mutta ei minulle tulisi mieleenkään loukkaantua huumorista niitä kohtaan! Tai edes arvostelusta. Ymmärrän ihan täysin, miksi osa ihmisistä ei tajua niitä lainkaan. Ilman ns. omaa kokemusta nehän kuulostavatkin täysin v a t i p ä i s e l t ä touhulta!
Kyllä tämä kolmen kuukauden palstailu tässä ketjussa ja merkkien odottaminen sekä instojen tuijottaminen vasta vatipäistä onkin.🤣 Miten sitä voikin seota kahden miehen väleistä näin totaalisesti. Varmaan parin vuoden kuluttua ihmettelen, että mikä mulla oli vuoden 2023 kesällä ja päädyn tulokseen, että varmaan joku Koronan omituinen, kummallisia haluja herättävä jälkioire.
No siis, mulla tämä somessa roikkuminen on kyllä ihan vakavastikin puhuen korona-ajan sosiaalisen eristyneisyyden jälkioire. En mä tälleen 50+ olis muuten ikinä edes keksiny että somessa voi tällaista harrastaa, jos ei olis yhtäkkiä ollut aivan aikaa ja liian vähän sosiaalista elämää. 2021 viisuista ja BC:stä se lähti, nyt tarvis jonkun tulla tädille näyttään miten täältä pääsee pois. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, mulla tämä somessa roikkuminen on kyllä ihan vakavastikin puhuen korona-ajan sosiaalisen eristyneisyyden jälkioire. En mä tälleen 50+ olis muuten ikinä edes keksiny että somessa voi tällaista harrastaa, jos ei olis yhtäkkiä ollut aivan aikaa ja liian vähän sosiaalista elämää. 2021 viisuista ja BC:stä se lähti, nyt tarvis jonkun tulla tädille näyttään miten täältä pääsee pois. 😂
aivan liikaa aikaa siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä on ok olettaa, että K oli siellä, mutta eihän sitä nyt niin voi suhtautua, että uskoo jo asian varmaksi. Tai silloin myöntää olevansa pöhköpää, jolta ei yleensäkään faktoja irtoa.
En usko yhdenkään tässä ketjussa uskovan tätä satavarmaksi. Kiva vaihtoehtohan se on.
Olisi se kiva jos olisi ollut Sloveniassa mutta itse en usko ilman todisteita. Mutta nämä spekulaatiot on olleet kyllä hauskoja, niistäkin saanut kivasti hupia :D
Jep! Arvostan hauskoja spekulaatioita, mutta jotkut vaikuttavat jo päättäneen, että reissu tapahtui, ja kaikenmoista vänkäämistä on nähty. Jos/kun ilmenee, että K oli Suomessa, niin porukka taas pettyy, kun omat päätelmät olivat väärässä. Vielä on mahdollisuuksia K:n matkalle, odotetaan ja katsotaan :)
T: se ei-aito
En oikein usko, että nyt kävi. Onko ensi viikko mahdollinen. Ja sitten kun ja jos menee, pitää parta siistiä tai ajaa kokonaan pois.
T. Partajankkaaja
B tuli ennalta sovitusti Suomeen kesäkuussa ja K:n ollut alusta asti määrä mennä elokuussa Sloveniaan vastavierailulle. Ovat tienneet ja sopineet ajankohdat jo aikaa sitten. Tuolloin kun puhuivat julkisesti näistä reissuista, ei vielä ollut tällaista kaoottista tilannetta somessa jne. Eivät osanneet odottaa mitä tuleman pitää.
Jokerit tienneet tekevänsä musiikkia ja olevansa studiossa tiettyinä päivinä. Varmasti sovittu K:n kanssa aikataulut yhteisen biisin tekemiselle ja äänittämiselle.
K on kunnioittanut B:n somehiljasuutta eikä ole postannut mitään tästä visiitistä eikä muustakaan, ehkä sopimus myös estää. Uusi, yhteinen biisi julkaistaan jossain vaiheessa.
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö Muraali valmistua ennen jokereiden suomen keikkoja, jos vaikka haluavat mennä katsomaan
"Muraalin arvioidaan valmistuvan syyskuun loppupuolella." Eli voi olla siinä ja siinä ehtiikö valmistua ennen Jokerien Suomen keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Mustat nahkakuteet sen mustan tukan ja sinisten silmien kanssa 🔥🔥🔥
Tietenkin haluaisin nähdä hänet kukkahepeneissä sen kontrastin vuoksi.. ehkä näemme näitä hepeneitä tulevissa musiikkivideoissa 👀 niitä odotan!
Ai niin musiikkivideoitakin tulee yleensä! Tässähän on paljon odottamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muute tuon muraali-uutisen yhteydessä seuraavan tekstin:
Tiedotteessa mainitaan, että Käärijä on saanut myös oman postilaatikon Vantaan kaupungintalolle. Postilaatikkoon voi viedä fanipostia, joka toimitetaan artistille kuukausittain.
No nyt ainaki menee sitte viestit perille. 😅
Käärijä alkaa varmaan kohta olla Joulupukkiin rinnastettavissa oleva hahmo. Saadaankohan me sitte jouluksi Käärijän kuuma linja? 🤤
Periaatteessa ihana idea, mutta toisaalta mun mielikuvissa toi Käärijän kuuma linja on varattu vain yhdelle henkilölle, jolta se voi aina kysyä, onko tämä ollut naughty vai nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan harvinainen jälkioire listalle. Hyvä että löytyi syy meidän käytökselle.
Ei voi johtua koronasta, koska en ole sairastanut sitä, ja silti roikkunut kaikissa ketjuissa alusta asti 🤔
Minä sairastin koronan täysin oireettomana, ilman testiä en tietäisi sairastaneeni sitä. No mutta jälkioireet on nähtävästi sitäkin pahemmat.😅
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei saisi olla täältä päivääkään pois, koska heti menee joku tärkeä juttu ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että K käyttää kookosrasvaa aurinkovoiteena. Auts! En tiedä mihin kommentointiin nyt viittasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei saisi olla täältä päivääkään pois, koska heti menee joku tärkeä juttu ohi.
Joo oon ollut elokuun alusta lähtien vähemmän paikalla, ja monet The Listan kakkososan jutut menneet ihan ohi 😢
Täytyy vielä lisätä, että tämä Turun agentti ei itse pääse ihan paikan päälle, mutta minulla on siellä kätyri.