Olen 47-vuotias nainen ja kävin yksin ulkomailla
Kävin yksin Skotlannissa ja olen 47-vuotias nainen. Sain itse päättää asioista kun kävin yksin ulkomailla.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt luulet olevasi joku sankarimatkailija, kun tänne kirjoittelet? Tuo on ihan normaalia. Moni sinkku matkustaa yksin.
Mutta sain itse päättää asioista. Olen siis 47-vuotias nainen ja kuten jo aiemmin kerroin kävin yksin ulkomailla!
Sitten naama lehteen ja torille kansajuhla pystyyn.
Mutta oliko sulla Munsalan kansallispuku päällä reissussa?
No voihan wau. Pitääkö tehdä oikein aaltoja vain riittääkö aplodit?
Niin kävit jo eilisessä ketjussasi. Lakkaa spämmäämästä!
Hei, minäkin olen 47-vuotias nainen ja kävin juuri yksin Skotlannissa! En tosin saanut päättää kaikesta tekemästäni koska kyseessä oli työmatka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin ilkeä, kuten jo aiemmin kerroin kävin yksin ulkomailla Skotlannissa ja oli kivaa kun sain itse päättää kaikesta et varmaan ole koskaan käynyt ulkomailla?????
Eikö sulla ole yhtään ystävää, kun yksin matkustit? Parastahan matkoilla on se, kun voi kaverin kanssa jakaa uusia kokemuksia ja kommentoida näkemäänsä.
Tällä jankuttajalla ei ole kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se joka yhdessä ketjussa kertoi käyneensä Skotlannissa. Kerroin asian ensin omana viestinä ja sitten kommentoin samasta asiasta jollekin toiselle. Tästähän joku sekosi aivan täysin ja alkoi tämä vainoaminen. Alkoi siinä ketjussa rähistä mulle kun oikein kaksi kertaa kerroin asiasta. Aivan kuin missään muussa ketjussa ei kukaan olisi ikinä tehnyt noin.
Nyt tuo sekopää tekee tällaisia aloituksia ja eilen jo yksi poistui. On siis joku tyhmä trolli jolla meni täysin tunteisiin mun kirjoittelu. Ilmiantakaa nämä aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Tällä jankuttajalla ei ole kaikki kunnossa.
Ei olekaan koska sekosi eilen aivan täysin mun kirjoittelusta. Spämmäsi ensin yhdessä ketjussa ja sitten teki oman aloituksen. Ilmiantakaa tällaiset aloitukset.
Edunvalvojasi ei lähtenyt mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole yhtään ystävää, kun yksin matkustit? Parastahan matkoilla on se, kun voi kaverin kanssa jakaa uusia kokemuksia ja kommentoida näkemäänsä.
Eikä ole vaan yksin on mukava matkustaa. Ei se siitä kerro onko ystäviä vai ei. Haloo.
Ja nyt luulet olevasi joku sankarimatkailija, kun tänne kirjoittelet? Tuo on ihan normaalia. Moni sinkku matkustaa yksin.