Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
66081/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova, Bojan on lukenut koulussa 4 vuotta latinaa.

No tietenkin, mitäpä hän ei osaisi :D

Big deal! I studied Latin for 5 years...he is not the only one. It's pretty common in Balkan countries.

Vierailija
66082/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalle tarvitaan taiteilijan, kapteenin, perämiehen, risteilyemännän ja papin lisäksi projektipäällikkö tekemään tiiviit ja selkeät koosteet joka ilta päivän tapahtumista niille matkustajille, jotka on olleet horny jailissa, maanneet krapulassa tai matkapahoinvoivina hytissä, olleet päivän turreilemassa satamassa tai muuten vaan estyneenä seuraamaan päivän tapahtumia täysipainoisesti.

Koontiin ainakin uudet listalle päätyneet asiasanat ja selitykset, tuoreet kuulutukset ja varmaankin päivän aikana laitetut linkit eri... ööh... ohjelmanumeroihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66083/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan

Vierailija
66084/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova, Bojan on lukenut koulussa 4 vuotta latinaa.

No tietenkin, mitäpä hän ei osaisi :D

Big deal! I studied Latin for 5 years...he is not the only one. It's pretty common in Balkan countries.

Oh, yes... it's kind of pity that it's not in Finland. Although we have obligatory swedish, so that's there in the way. If one wanted to study any other language that english back in my days, english started only at 8th grade!! 

Now it's possible to start english and e.g. spanish by the 4th grade, but english has taken so much space during the decades, that many think they only need english. Which is a pity.

Swedish starts at 6th grade now (or I guess you can choose it first before english in some areas). 

Vierailija
66086/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti me tarvittaisiin arkisto/säilytyspaikka parhaille jutuille että kaikki helmet ei hukkuisi tänne massaan

The Listakin alkaa olla niin pitkä että kohta se pitäisi linkittää tänne jostain toisesta paikasta.

Vierailija
66087/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon parhaita juttuja on myös poistettu, eli eivät ikävä kyllä ole enää mistään saatavilla.

Vierailija
66088/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset palstaficit pitäisi kyllä saada arkistoitua.

Vierailija
66090/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.

Eikös se oo että tänään on kaks keikkaa ja huomenna yksi? Kun siis mun käsittääkseni huomenna pitäis olla Rovaniemellä Simerockissa. Tänään päivällä Turussa ja illalla jossain muualla? Ite mietin vähän että saisinko tuonne Simerockkin kammettua itteni, ois myös Kuumaa siellä. 🤔

-Oulun vahvistus (ei-Jukka)

Oulun vahvistus, muista ostaa lippu Ouluhalliin K:n keikalle 18.11. Vahinko, että kolmatta esiintyjää ei ole ilmoitettu. Jokin Slovenian vahvistus olisi suurempi asia kuin lottovoitto, mutta näille perukoille ei taida saada Portion Boysta kummenpaa.

Ohhoh! Kiitos vinkistä, en ollutkaan ko. tapahtumaa huomannut! Pitääpä heti lähtä ostoksille. Hitto nyt pitää kyllä alkaa manifestoimaan tuota Slovenian vahvistusta sinne, mä mitään PBtä välttis jaksais nyt ku siellä on näköjään jo TB. 😅

Vierailija
66091/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1689883576790081537

Persutkin jäi kakkoseksi.

Vierailija
66092/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi K:n valitsema on loppujen lopuksi parempi

Vierailija
66093/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/nouroblem/status/1689930588763918336?s=20&nbsp;

mä menisin

Ihmisillä on pohjaton mielikuvitus. Ihailen, kun ihmiset keksivät kaikkea tällaista kivaa.

Vierailija
66094/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan, että on vihdoin K:n keikkapäivä! Ja huomenna kaksi <3 ehkä saamme jotain postauksia itse K:lta ja hänen lähipiiristään + keikkaklipit, että jaksamme ensi viikon keikkatauon. Minua jännittää se ensi viikko, koska haluaisin että K menisi Sloveniaan, mutta en halua pettyä :D Onko jokereilla keikkaa ensi viikolla? Heillä on kyllä pitkä tauko... ainakin ehtivät tehdä musiikkia.

Eikös se oo että tänään on kaks keikkaa ja huomenna yksi? Kun siis mun käsittääkseni huomenna pitäis olla Rovaniemellä Simerockissa. Tänään päivällä Turussa ja illalla jossain muualla? Ite mietin vähän että saisinko tuonne Simerockkin kammettua itteni, ois myös Kuumaa siellä. 🤔

Illalla Jalasjärvellä Aukusti-festivaalilla.

Vierailija
66095/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä ainakaan vessajonossa!

Vierailija
66096/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä ainakaan vessajonossa!

Siis oli tarkoitus kertoa, missä tätä ketjua ei kannata lukea. Toisen kirjoittajan lainaus unohtui. 

Vierailija
66097/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku koostaa listan näistä pikkupaikkakunnista ja hauskoista tapahtumien nimistä missä K tänä kesänä esiintynyt😂

Vierailija
66098/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi jollekin terapeutille markkinarako, kun erikoistuisi siihen, että miten voi vieroittua tästä ketjusta. Jos/kun alkaa haittaamaan muuta elämää. Itsehän en tietenkään mistään hinnasta halua luopua näistä paikoin lennokkaista jutuista. Mitä ihmettä edes tekisin kaikella sillä vapautuvalla ajalla. Joka viikko tulee joku raportti, että olen roikkunut puhelin kädessä taas tunnin kauemmin kuin edellisellä 😆

Vierailija
66099/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat Jokerit

https://twitter.com/linkaluvsyouu/status/1689753040583106560?t=tCIXXGOn…

Kris on kyllä niin supermodel tossakin! Kuvaukselliset kasvot.

Vierailija
66100/123801 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku koostaa listan näistä pikkupaikkakunnista ja hauskoista tapahtumien nimistä missä K tänä kesänä esiintynyt😂

Rautalampi, Nuapuri Pop -festivaali kirkonkylän huoltoaseman pihassa. Ohjelmassa esimerkiksi Huutokauppakeisari ja "koko kansan suosikki" Käärijä".

Ketju on lukittu.