Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Markin stoorissa lehmiä laitumella. Oisko siinä pientä vinkkiä?
Lukeeko Mark tätä palstaa ja vihjaa jotain e-nautojen suuntaan?
Mark if you read this we order butt pictures.
And a hoodie picture from the boys thank you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perämieskin oppinut noi kielihommat
https://www.instagram.com/p/Cvt8I9FNmLD/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Hyvät hampaat, ei näytä olevan reikiä. Enkä erota lähikuvasta paikkojakaan. Tästä saa joku itselleen hyvän puolison. T: hammaslääkäri
Ai niin, tärkein vielä. Hyvin muodostunut, siisti ja puhdas kieli. Liikeradat normaalit ja vikkelät. Juren tuleva puoliso on onnekas. T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.
Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.
Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.
- eriOn meitä useita, mutta ei yhtä kiihkeitä.
Mikä on housukuva? AI se K top Häärijä bottom pyllistyskuva
Vai onko housukuva enemmänkin se seuraava postaus, se boyfriend?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tietysti paikalla rentouttamassa B:tä, joka muuten meinaisi jatkuvasti hokea paniikissa: "it's a bit sharp. A tiny bit." Näin biisit saadaan mukavasti ja tunteella purkkiin. Tauoilla käydään syömässä ja istumassa iltaa. :)
Bojan vaikutti kyllä ahdistuneelta tuossa siteeraamassasi pätkässä. No jos K sta hyötyä on, niin mikäs siinä. Voisi vaikka keitellä kahvia pojille. Itselle vaan ensimmäisenä tuli mieleen, että K vie Bojanin viimeisetkin voimat ja keskittymiskyvyn.
Tää on vähän erikoinen käsitys, mikä monella tuntuu olevan. B varmaan itse tietää asian parhaiten, mutta "viimeisten voimien vieminen" on aika yleistävä ilmaus. Voi tehdä ihan hyvääkin.
Täällä saa olla tosi tarkkana, miten kirjoittaa. Myönsin kommentissani, että K sta voi olla hyötyä. Lisäksi tuo mun liioittelu ilmaus ' vie viimeisetkin voimat' oli vähän niinkuin tarkoitettu humoristiseksi.
Tämä palsta on toiminut myös hyvänä paikkana harjoitella varsinkin sarkastista ja humoristista kirjoittamista. Mikä toimii, mikä uppoaa muihin ja ymmärretäänkö vitsit ja sarkasmi ja lähteekö juttu lentoon.
Monesti on kyllä ollut niinkin päin että en ole tajunnut mitä tarkoitetaan ennen kuin olen lukenut jonkun jutun useampaan kertaan joten kai tämä käy myös luetunymmärtämisharjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studio 7 kuvia
https://www.instagram.com/p/CvuCbk-ojcm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Jokerit tekee yhteistyötä Lasse Kurjen kanssa ja nyt bongasin kuvasta jo Esko Valtaojan.🙈
Kuvat on vuoden vanhoja, joten Esko on sit ollut jengissä jo jonkin aikaa.
Janin salarakas?
Käärijänvihreä pullo bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Käärijänvihreä pullo bongattu!
Harmi, että sekin on vanha kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on tietysti paikalla rentouttamassa B:tä, joka muuten meinaisi jatkuvasti hokea paniikissa: "it's a bit sharp. A tiny bit." Näin biisit saadaan mukavasti ja tunteella purkkiin. Tauoilla käydään syömässä ja istumassa iltaa. :)
Bojan vaikutti kyllä ahdistuneelta tuossa siteeraamassasi pätkässä. No jos K sta hyötyä on, niin mikäs siinä. Voisi vaikka keitellä kahvia pojille. Itselle vaan ensimmäisenä tuli mieleen, että K vie Bojanin viimeisetkin voimat ja keskittymiskyvyn.
Tää on vähän erikoinen käsitys, mikä monella tuntuu olevan. B varmaan itse tietää asian parhaiten, mutta "viimeisten voimien vieminen" on aika yleistävä ilmaus. Voi tehdä ihan hyvääkin.
Ne on näitä ihmisiä, jotka kuvittelee, että J tarvitsee itselleen jatkuvasti viihdyttäjän, eikä osaa olla rauhassa yhtään. En tiedä, mistä tämä käsitys on tullut (ja toivottavasti kukaan ei vastaa, että viisuajoilta, jossa ihmisen kaikki tilat on aivan äärimmäisiä).
Tarvitsee jatkuvasti vierelleen ainakin seurustelukumppanin. Siinä mielessä ei osaa olla yksin.
Onneksi Sloveniassa ei varmasti tarvitse yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa olla tosi tarkkana, miten kirjoittaa. Myönsin kommentissani, että K sta voi olla hyötyä. Lisäksi tuo mun liioittelu ilmaus ' vie viimeisetkin voimat' oli vähän niinkuin tarkoitettu humoristiseksi.
Lisään vielä omaan kommenttiin, että toivon K olevan nyt Sloveniassa.
Trolli on aloittanut. taas :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studio 7 kuvia
https://www.instagram.com/p/CvuCbk-ojcm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Jokerit tekee yhteistyötä Lasse Kurjen kanssa ja nyt bongasin kuvasta jo Esko Valtaojan.🙈
Janin salarakas?
Miten sattuikaan, että joku mainitsi täällä Eskon ja Janin, molemmat minun suosikkeja. Mä voisin kyllä kuunnella Eskon ja Janin keskusteluja tai jotain yhteistä podcastia elämästä, avaruudesta, musiikista, filosofiasta jne. Kaksi samanhenkistä älykköä kohtaa, mutta molemmat toisivat mukaan oman sukupolvensa näkemyksiä. Se Janin ääni vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin verkkaistahan täällä nyt on.
Jos K on nyt tai vähän myöhemmin Sloveniassa, missä hän yöpyy? Bojanin ja Martinin luonako?Ei siis voi tietää, kunhan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku taas massapostannut viestejä?
Saamme uuden jokereiden dokumentin 6 päivän päästä, jossa B laulamssa ccc ja possujuna jakson
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studio 7 kuvia
Ihan uskottavaa! Eläkeläisellä on aikaa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos K on nyt tai vähän myöhemmin Sloveniassa, missä hän yöpyy? Bojanin ja Martinin luonako?Ei siis voi tietää, kunhan pohdin.
Kai se voi yöpyä siellä tai hotellissakin. Tai sitten Martin itse voi varmaan myös, koska tosiaan ei siellä vakituisesti asu, vaan on vierailulla kesän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku taas massapostannut viestejä?
Reilun tunnin olen tässä ollut ja ainakaan sinä aikana ei ole massapostitettu eikä viestejä lähtenyt.