Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mitään uutta ei tänään ole tullut Bojanin ja Kärtsärin osalta ilmi?
T. Työharjoittelun tänään aloittanut ja täysin jyrän alle jäänyt ihmisriekale
Ei. Paitsi että E ja M lähteneet Italiaan, K ilmeisesti Suomessa fanikuvan perusteella.
Eiks se jäänyt vähän auki, oliko E menossa sinne?
Eli itseasiassa siinä tapauksessa M:nkin meno nyt vähän epävarmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CuEfm70sptA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää on kyllä niin hämmentävä kuva. Toi suu? What's with the upper lip?
Näyttääköhän se tuolta sängyssä K:n kanssa..
🥵Ihan selvästi valmiina ottamaan vastaan jotain suurta.
Tai sit jotain joka lentää hieman ennalta arvaamattomasti ilmojen halki
Sinä olet kyllä niin kultsi puppeli mussukka, joka tätä Listaa ylläpidät💚🧡💛! Kiitos ja syvä kumarrus.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän laiteta taas häälista tähän väliin.
Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):
Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, Benedict, vara-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, Loverpoolin pihviravintolan penkit, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää.
OMG SOS! Kukaan ei oo vielä varannu Urheilujätkää! Se kuitenki tienaa yli 400k vuodessa! Mä tahon sen ku oon vähän tällanen sosiaalinen pyrkyri ja tuun alemmasta sosiaaliluokasta enkä ees oo sitä amistakaan käyny niin se sopis kuin nenä päähän mulle.
Toi Lista on kyllä parasta hupia. Sen kun läpi aina välillä lukasee, ni avot.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kyllä niin kultsi puppeli mussukka, joka tätä Listaa ylläpidät💚🧡💛! Kiitos ja syvä kumarrus.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Kukkis 😕
Kyllä me täältä takaisin tullaan! Ollaan vaan pari päivää juhlimassa synttäreitä. Ja katotaan josko löydettäis JOn studio, jos päästäis vaikka fiittaamaan seuraavalle levylle.
Hyvää syntymäpäivää.
- Kukkis
Kiitos! 😘
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon kiva että tykkäätte 🧡💛💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta K:n insta ei välitä hänelle ilmoituksia.
Siltäkin varalta, että maineeni Instatietäjänä nyt tuhoutuu, kysyn, että mistä tuon voi kukaan muu kuin tilinomistaja itse tietää? (Siis sen, ettei ilmoitukset mene perille)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltäkin varalta, että maineeni Instatietäjänä nyt tuhoutuu, kysyn, että mistä tuon voi kukaan muu kuin tilinomistaja itse tietää? (Siis sen, ettei ilmoitukset mene perille)
Miten niin maineesi? Oot täällä palstalla anonyymi, jos et ole tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon kiva että tykkäätte 🧡💛💚
No ei tykätä, pitää olla v a j a k k i, jos tota edes vilkaisee.
Rakastan listaa!!!
Mutta ei sitä voi kyllä kääntää millekään kielelle! Se on ku james joycen odysseus, silkkaa tajunnanvirtaa ja täynnä viittauksia.
Ai, että puhelinkoppi kostopaidassa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin maineesi? Oot täällä palstalla anonyymi, jos et ole tajunnut.
Tällä palstalla on myös runsaasti sarkasmia. Minkä toki oletkin selvästikin tajunnut.
Mutta varsinaiseen kysymykseen sinulla ei taida olla vastausta? 🙏
Lista: Jan. Bojan. Jure/Nace (jaettu sija). Kris. Erotiikka on elämäntyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sille lähettää viestin, tulee vastaus että viestiä ei ole nöhty koska on hiljainen tila päällä.
Ja me tiedetään se täällä nyt koska twitterteini lähetti sille rakkausviestin ja otti kuvakaappauksen tuosta vastauksesta
Hei v a jakki va ti pää!
Miks tulit takas?
Vierailija kirjoitti:
Lista: Jan. Bojan. Jure/Nace (jaettu sija). Kris. Erotiikka on elämäntyyli.
Bojan, Kris, Jan, Nace/Jure.
Elämä on laiffii.
En voi uskoa että olen lukenut tätä settiä 3187 sivua ja itse asiassa paljon enemmän koska poistot. Kerrotteko kavereille missä jamassa olette? Peukku ylös Joo ne tietää, Peukku alas vain kuolleen ruumiini yli tunnustaisin.
Hyvää yötä. Varovasti huomenna, jos se myrsky saapuukin.
- Kukkis