Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63621/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Also related to the Kukkis lore: at some point in the summer (the ho moerotic K era, RIP?) K would flirt with, look at or positively comment on attractive male members in the first rows of the audience, and rumor has it at least some of them looked Bojan-esque, so for a while we talked about Bojan-esque men, and wearing a floral shirt could potentially boost the Bojan-icity of one's looks. :P

Vierailija
63622/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuEfm70sptA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tää on kyllä niin hämmentävä kuva. Toi suu? What's with the upper lip?

Näyttääköhän se tuolta sängyssä K:n kanssa..

🥵

Näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63623/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa Kukkiksesta puhua tommosia törkysiä.

Kukkis huoli eilen kaikki muut paitsi minut. Aina-Aitokin varmaan kelpaisi, mutta minä en.😭

Sussa ei ole mitään vikaa! Kyllä sinä kelpaat juuri noin. Sattui vaan väsyttämään ja just oikealla hetkellä tarjosit pehmeän pedin.

- Kukkis

Sun takia olen edelleen neitsyt.😭

Vierailija
63624/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥵

Suu näyttää siltä, että jotain on harjoiteltu myös Janin ja yksityishenkilön kanssa. On sitten yllätystä Jerelle, kun formulalakanoihin päästään. Taitava Boika!

Vierailija
63625/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Ct1_vpEAwv3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kris näyttää niin nuorelta tässä.

ihan ehdottomasti mun lempivideo Krisistä ja myös sille niin sopivat vaatteet. Ei näytä niin jäykältä ja ujolta (tiedän, ettei ole mutta antaa sellaisen vaikutelman) kuin muissa videoissa (paitsi ne kännivideot mutta niissä on jotenkin just sellainen hihittelevä pikkupoika).

Vierailija
63626/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa listaa jos joku haluaa kääntää sen. Itse en kyllä kykene 🤣

OSA 1

TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,

#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,

Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU

Vierailija
63627/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 2

Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania, Helan Heikki,Nacen tuleva vaimo listalle omasta pyynnöstään,kaksin käsin ulokkeista tarttuminen, liitoksistaan hajoava horny jail jonka kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme, vanhojen kuvien kuolaaminen, Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
63628/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka laitoit sen tetristä tuhannen sonnin voimilla niin onko se sulla jossain muualla tallessa? Että saadaan se takaisin jos poistuu, yritin nimittäin itsekkin etsiä sitä aiemmin mutta ei löytynyt.

Vierailija
63629/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥵

🤤Tuosta suusta ei ohi lennä ....🤫

Herran isä sentään. Hän on nähnyt 50 cm pitkän yksityishenkilön ja nyt raukka luulee, että kaikilla miehillä on sellainen.

Vierailija
63630/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥵

Ihan selvästi valmiina ottamaan vastaan jotain suurta.

Vierailija
63631/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, terveisiä vaan Suomenlinnasta. Meillä oli Matin kanssa kuumat päiväkahvit tässä helteessä. Matti voi ihan hyvin. Valitteli vaan, että on vähän yksinäistä siellä kaiken hulabaloon jälkeen. Toivoi, että jos joku siellä Suokissa päin taas liikkuu, niin kävis moikkaileen. Tämä varmaan ok myös Matin morsiamelle näin ennen häitä.

Kun olin menossa lautalle, niin vastaan tuli nuorten joukko. Yhtäkkiä kuulin vaan sanan Bulbasaur. Siitä seurasi sellainen tahaton kääntyminen nuoriin päin😁 Hellekö se tätä päätä sekottaa...

Vierailija
63632/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis huoli eilen kaikki muut paitsi minut. Aina-Aitokin varmaan kelpaisi, mutta minä en.😭

Sussa ei ole mitään vikaa! Kyllä sinä kelpaat juuri noin. Sattui vaan väsyttämään ja just oikealla hetkellä tarjosit pehmeän pedin.

- Kukkis

Mä en kestä miten ihana sä oot (en oo se petiä tarjonnut mut ihailija kylläkin). 🥰 Missä tommosia Kukkiksia kasvaa?

Suurkaupungin sykkeessä! Ja perheessä, missä opetettiin, että kaikesta pitää voida puhua avoimesti, eikä maailmaa tarvii pelätä. 💚

- Kukkis

Vierailija
63634/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Mä en kestä miten ihana sä oot (en oo se petiä tarjonnut mut ihailija kylläkin). 🥰 Missä tommosia Kukkiksia kasvaa?

Suurkaupungin sykkeessä! Ja perheessä, missä opetettiin, että kaikesta pitää voida puhua avoimesti, eikä maailmaa tarvii pelätä. 💚

- Kukkis

💚

Vierailija
63635/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, terveisiä vaan Suomenlinnasta. Meillä oli Matin kanssa kuumat päiväkahvit tässä helteessä. Matti voi ihan hyvin. Valitteli vaan, että on vähän yksinäistä siellä kaiken hulabaloon jälkeen. Toivoi, että jos joku siellä Suokissa päin taas liikkuu, niin kävis moikkaileen. Tämä varmaan ok myös Matin morsiamelle näin ennen häitä.

Kun olin menossa lautalle, niin vastaan tuli nuorten joukko. Yhtäkkiä kuulin vaan sanan Bulbasaur. Siitä seurasi sellainen tahaton kääntyminen nuoriin päin😁 Hellekö se tätä päätä sekottaa...

Joo on ihan ok! Jos Matti on onnellinen, minäkin olen! Itse olen tosiaan estynyt. 😢

T: Matin morsian

Vierailija
63636/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Sun takia olen edelleen neitsyt.😭

Hyi

Vierailija
63637/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka laitoit sen tetristä tuhannen sonnin voimilla niin onko se sulla jossain muualla tallessa? Että saadaan se takaisin jos poistuu, yritin nimittäin itsekkin etsiä sitä aiemmin mutta ei löytynyt.

Täältä tulee

Awww ... juoksevat toistensa syliin lentokentällä ja eivät irrota otettaan hetkeksikään

Tarvitaan koko JO, että pojat saadaan käänneltyä ja väänneltyä auton takapenkille .

Siellä pojat kasaa niinkuin tetristä tätä pariskuntaa takapenkille. Yksityishenkilö voi toimia tunkkina.

N: Jere let go of Bojan

J: No!

N: Bojan let go of Jere

B: No!

N: Just a few seconds.

J&;B: No!

N: Jan help us out

No niin aletaanpa autoa purkamaan.

Ensin takaovet auki. Jos kohteet ovat liimautuneet toisiinsa yritetään heidät ujuttaa ovesta yhtenä levynä. Jos irroitus on pakko tehdä voi yrittää Janin tunkkia väliin.

B : What was that it hurts ?

J : It was my private person you need to let go of Jere .

B : No

N: Well then we use private person. Jan do something.

Jan vääntää tuhannen sonnin voimalla, mutta eivät irtoa. No sitten viedään levynä.

Pojat olalle ja hissiin autosta. Jan menee portaita koska painoraja tulee yksityishenkilön kohdalla vastaan.

Nace tukee kaksikkoa hississä joiden huulet ovat liimautuneet toisiinsa. Hissin oven avautuessa Jan odottaa ja taas kaksikko olalle.

Minne tämä pariskunta nyt laitettaisiin pojat miettivät. No sänky varmaan paras paikka, mutta miten näiltä saa ullovaatteet pois.

Rakastavaiset näkevät silmäkulmastaan sängyn ja muuta ei tarvita. Vaatteet lentelevät.

Nace ja Jan poistuvat ja huikkaavat mennessään, nähdään viikon päästä . Liian pian huutaa kaksikko ennenkuin sulavat toistensa syliin.

Vierailija
63638/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Ct1_vpEAwv3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kris näyttää niin nuorelta tässä.

ihan ehdottomasti mun lempivideo Krisistä ja myös sille niin sopivat vaatteet. Ei näytä niin jäykältä ja ujolta (tiedän, ettei ole mutta antaa sellaisen vaikutelman) kuin muissa videoissa (paitsi ne kännivideot mutta niissä on jotenkin just sellainen hihittelevä pikkupoika).

Missä ton alkuperäinen on!? 🤩 Oli ihana!

Vierailija
63639/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mitään uutta ei tänään ole tullut Bojanin ja Kärtsärin osalta ilmi?

T. Työharjoittelun tänään aloittanut ja täysin jyrän alle jäänyt ihmisriekale

Vierailija
63640/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä niin kotoisen sekasta ja hullua porukkaa. 🤭

Ketju on lukittu.