Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kaksplussan on harmillisen hiljainen, muuten ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Käärijä olekaan postannut tänään Sloveniasta!!!!???? Mitäääh? Joku reppana sitäkin niiiin odotti.... Onko nyt lomapäivä pilalla?
puhetta oli elokuun loppusta viellä toivoo on
Vierailija kirjoitti:
Tää ja se kaksplussa ketju on ihan pas ka. Bye.
Hei älä mee, tai viet multa kaiken
Ilman sua elää en enää voi
älä mee, tai viet multa kaiken
Ethän mee, sä et jättää mua saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monellako K:n keikalla oot ollu ja montako niistä ilmaisia?
Oon ollut vasta yhdellä (Cafe Pori Jazz). Olin varautunut maksamaan tästä lystistä, mutta koska saavuin paikalle ajoissa, pääsin keikalle ilmaiseksi. Joulukuussa on sitten The Pikkujoulut, joka on maksullinen keikka. Nyt kyllä alkoi vähän myös houkutella tuo Kukkiksen mainostama risteilykeikka, mutta katotaan...
Ja tervetuloa takaisin Ruusurouva🌹Tämä ex-lurkkija on myös tykännyt sinun positiivisista viesteistä 💕
- Jossu
Hei Jossu kiva nähdä uusi kasvo palstalla 💚
Kukkapaita me todellakin vedetään kaksin käsin 🤣
Ja kaikille vielä kiitos jotka kommentoitte postiini 💚
Kysyisin vielä vähän tarkennusta noihin JO keikkojen perumisiin, että onko ulkomaan keikkoja peruttu? Etten vain ole missannut mitään.
💚🌹🌹Kööpenhaminan keikka peruttiin :(
Eihän heillä edes ollut siellä keikkaa.
Onkohan K studiolla syyskuun kun siihen ei ole paljoakaan keikkoja ilmoitettu? Ja miten ihmeessä tuun pärjäämään kun ei ole keikkakuvia ja pätkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Käärijä olekaan postannut tänään Sloveniasta!!!!???? Mitäääh? Joku reppana sitäkin niiiin odotti.... Onko nyt lomapäivä pilalla?
puhetta oli elokuun loppusta viellä toivoo on
Kannattaa käyttää energiaa sen toivomiseen. Petytpähän sitäkin pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K studiolla syyskuun kun siihen ei ole paljoakaan keikkoja ilmoitettu? Ja miten ihmeessä tuun pärjäämään kun ei ole keikkakuvia ja pätkiä?
Toivottavasti pitää myös vapaata silloin. Oliko tietoa toteutuuko Noa Kirelin keikka Tel Avivissa ja oliko K:n menosta vahvistusta?
Vierailija kirjoitti:
Et tulekaan pärjäämään, nautin jo nyt ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ja se kaksplussa ketju on ihan pas ka. Bye.
Hei älä mee, tai viet multa kaiken
Ilman sua elää en enää voi
älä mee, tai viet multa kaiken
Ethän mee, sä et jättää mua saa
Kunhan lupailee, ei se poistu kuitenkaan.
Joko tämä oli on se söpö
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3164149660842836971?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin veikata että elokuun lomareissut ja muut on siirretty syyskuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pitää myös vapaata silloin. Oliko tietoa toteutuuko Noa Kirelin keikka Tel Avivissa ja oliko K:n menosta vahvistusta?
Molempi parempi (onko tuttu sanonta, amikset?) Jos menee, saan nauraa kun inisette siitä, ja jos ei, tullee Jokereiden keikalle, elleivät sitten nekin peruunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan tammikuulle, niin sun tarvii pettyä vasta silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa ja Italiassa on silloin vielä lämmintä, jos sinne suunnalle sattuisi matkustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä oli on se söpö
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3164149660842836971?utm_source…
Oot jo viides joka sen postasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa ja Italiassa on silloin vielä lämmintä, jos sinne suunnalle sattuisi matkustamaan.
Kärtsä vois mennä Sloveniaan 18.-23.9.! Tai Israeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tulekaan pärjäämään, nautin jo nyt ajatuksesta.
Mä rakastan näitä sun kommentteja, ne tuo kivaa särmää tälle palstalle 😍 Älä vaan ikinä muutu!
Vierailija kirjoitti:
Näittekös tän?
https://twitter.com/tobesosun/status/1688559078967042048?s=46&t=oqCKIQf…
Varaudutaan radiohiljaisuuteen.
Oli syy tälle mikä tahansa, niin hyvä niin. Tuo raven oli muuten yksi niistä ajojahtilaisista ja sama poika, joka Bojanista postasi videon silloin aikanaan Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vois mennä Sloveniaan 18.-23.9.! Tai Israeliin.
Miksi hän menisi Sloveniaan juuri silloin, kun Jokerit on täällä?
Kööpenhaminan keikka peruttiin :(