Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63301/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monellako K:n keikalla oot ollu ja montako niistä ilmaisia?

No sanoin jo aiemmin mutta vastaan tähänkin kun en eritellyt oliko maksullisia vai ei. Siis kolmella maksullisella keikalla olen ollut ja yks oli vielä aika kalliskin kun oli kahen päivän festarit, jonne lähinnä Kn takia ostin liput. Harmillisesti se ei kuitenkaan siellä koko päivää molempina päivinä esiintynyt. 😅😂 (No kävin mä kattoo niitä muitakin esiintyjiä sentään. 😉)

Vierailija
63302/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta yhdellä, mut maksoin 80e pelkästään K:n näkemisestä, festarikeikka siis. Ja joo tiiän, en oo järjissäni ollu enää pitkään aikaan :D Ja Pakkahuoneelle meen lokakuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63303/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdella maksullisella ja ainakin yksi maksullinen tulossa sekä yhdellä ilmaisella.

Vierailija
63304/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B haastis ja päällä Kärtsän paita 😍

https://www.tumblr.com/korvessa/724935999052038144/at-least-jere-taught…

Ikivanha.

Vierailija
63305/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille 💚

Tuli pidettyä palstalta tauko kun oikea elämä löi kunnolla kasvoille.

Lyhyesti, ystävän synnytys käynnistyi ihan liian aikaisin ja hänen miehensä oli siellä Kolumbiassa minun ukon kanssa. Heillä on myös 3, 8 ja 15 vuotiaat ja yli 70 vuotias abuelita. Minä sitten hyppäsin kylmiltäni äidin rooliin ja samalla huoli ystävästä ja vauvasta.

Kaikki tämä, työt siihen lisäksi. Nostan hattua teille kaikki äidit ja isät jotka tekevät tätä joka päivä. Tuntuu että itse en siihen pystyisi.

Vauvan tila ei ole enää kriittinen ja selviytyy lääkärien mukaan. Isä on nyt kotona ja heillä on myös ammattiapua. Minun ukko on vielä viikon reissussa.

Kahlasin viime yönä palstaa läpi ja haluaisin kiittää heitä jotka olivat laittaneet kivoja viestejä koskien minua Kiitos 💚 En ole jättänyt palstaa enkä aiokaan ja kyllä olen pari vuotta Kärtsyä vanhempi kun joku sitä kysyi.

Loppuun asti mennään laivalla tai ainakin niin kauan kuin tequilaa riittää. Shippiasioista ja poikien kuulumisista olen ajan tasalla kiitos näiden minun Espanjan tyttöjen.

Kiitos kaikille tästä palstasta, tänne on aina kiva tulla . Ja kukkapaita tarjoan tequilat jos tännepäin joskus tulet....tai tulkaa kaikki koko palsta niin pidetään bileet. 🤣

Ja häihin varaan itsellen Harryn koska Jan oli jo mennyt 😛

💚🌹🌹

Vierailija
63306/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tallella se viestiketju, missä poikia väännettiin lentokentällä taksiin ja tarvittiin Janin apua?

Vierailija
63307/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ruusurouva is back!

Sua on täällä jo kovin ikävöity. Hienoa, että kaverin perheellä on nyt kaikki ok.

Vierailija
63308/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Did you see my new story?

B: No...

N: Bojan, tell him!

K: How many times did you watch it?

B: Yes

Vierailija
63309/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille 💚

Lyhyesti, ystävän synnytys käynnistyi ihan liian aikaisin ja hänen miehensä oli siellä Kolumbiassa minun ukon kanssa. Heillä on myös 3, 8 ja 15 vuotiaat ja yli 70 vuotias abuelita. Minä sitten hyppäsin kylmiltäni äidin rooliin ja samalla huoli ystävästä ja vauvasta.

Kaikki tämä, työt siihen lisäksi. Nostan hattua teille kaikki äidit ja isät jotka tekevät tätä joka päivä. Tuntuu että itse en siihen pystyisi.

Vauvan tila ei ole enää kriittinen ja selviytyy lääkärien mukaan. Isä on nyt kotona ja heillä on myös ammattiapua. Minun ukko on vielä viikon reissussa.

Kahlasin viime yönä palstaa läpi ja haluaisin kiittää heitä jotka olivat laittaneet kivoja viestejä koskien minua Kiitos 💚 En ole jättänyt palstaa enkä aiokaan ja kyllä olen pari vuotta Kärtsyä vanhempi kun joku sitä kysyi.

Loppuun asti mennään laivalla tai ainakin niin kauan kuin tequilaa riittää. Shippiasioista ja poikien kuulumisista olen ajan tasalla kiitos näiden minun Espanjan tyttöjen.

Kiitos kaikille tästä palstasta, tänne on aina kiva tulla . Ja kukkapaita tarjoan tequilat jos tännepäin joskus tulet....tai tulkaa kaikki koko palsta niin pidetään bileet. 🤣

💚🌹🌹

Ihanaa, kun tulit. Meillä on ollut sua ikävä! 

Vierailija
63310/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille 💚

💚🌹🌹

Huh, onneksi olet täällä! Oli jo todella ikävä ihania, positiivisia juttujasi. Onneksi ystävälläsi siis nyt jo kaikki hyvin. Ja tervetuloa takaisin! Meno on aika villiä nyt.

Vierailija
63311/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B haastis ja päällä Kärtsän paita 😍

https://www.tumblr.com/korvessa/724935999052038144/at-least-jere-taught…

Ikivanha.

Taidat puhua itsestäsi.

Vierailija
63312/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä K uusin stoori? Näen vaan noi keikkastoorit..

Vierailija
63313/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille 💚

💚🌹🌹

Vilpitön ilahtuminen sen kunniaksi, ettet ole kokonaan kadonnut täältä. Pidän kaksin käsin kiinni tequilasta, jos sinne joskus löydän tieni. 💚

- Kukkis

Vierailija
63314/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten postattu, mutta eihän tämä uusi ole. Voi noita Bojanin silmiä😍

https://vm.tiktok.com/ZGJg5mYrr/

Vierailija
63315/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Häärijälle lähettää noi kaikki listat, jos hän kerta toteuttaa toiveita?😂 Pullonhenki-Häärijä.

Vierailija
63316/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä ja oli maksullinen. Toinen on vielä toivottavasti tulossa ja sekin maksullinen.

Vierailija
63317/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos kaikki ihanat 💚 teitäkin oli ikävä.

Meno on hyvä jos on villiä . Never stop the madness.🤣

Taistelen nyt itseni kanssa lennänkö Madridin keikalta Barcelonaan toiselle keikalle. Se olisi puolivälissä matkaa kotiin.Olettaen että saisin liput keikalle huomenna. Se maksaa vaan muutaman kympin se lento. Mutta olenko bändäri ja hullu jos menen molemmille 😛

💚🌹🌹

Vierailija
63318/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmiset suoltamaan tällaista soopaa sivu- ja tuntikaupalla? Ylivilkas hormonitoiminta? Helle? Vai ne sivupersoonat?

Mikä saa ihmisen lukemaan sivutolkulla kirjoituksia jotka on omasta mielestään soopaa? Helle? Oman elämän tylsyys? Masokismi?

Vierailija
63319/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunti sitten postattu, mutta eihän tämä uusi ole. Voi noita Bojanin silmiä😍

https://vm.tiktok.com/ZGJg5mYrr/

Rikollista toimintaa katkaista video siitä kohtaa, kun B on juuri alkamassa riisua itseään! 🤬

Vierailija
63320/123801 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä K uusin stoori? Näen vaan noi keikkastoorit..

Onko se tuo missä tähyilee taivaalle? Viestittää että lentokoneessa ollaan?

Ketju on lukittu.