Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tuolla aiemmin oli puhetta siitä, että miehet näyttävät kiinnostuksensa ns. puolustamalla reviiriään eli omimalla sen ihmisen josta on kiinnostunut. Tämä vihdoin avasi mulle sitä kommenttia mitä ihmettelin pitkään. Eli kun Slovenian pojilta kysyttiin suosikki biisi/edustajaa tms. kun se yksi totesi, että saako sanoa Käärijä vai syökö Bojan mut. Se oli niin kummallisesti sanottu, ihan kun ei saisi olla samaa suosikkia varsinkin kun koko bändi tuli K:n kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän leikkimielisyys, poikamaisuus ja elämänilo tuhoutuu Myrtsisumakkikuristajaköynnöksen liian tiukassa puristuksessa.
Edes tukkaa saa leikkauttaa rauhassa.
Minä myös tykkäsin molempien kundien hymystä.Bojanilta sitä vielä joskus näkee, mutta Kärtsäriltä ei.Sen live-keikan jälkeen hymy on jotenkin hyytynyt.Mikä lienee syynä?
Mä en ole nähnyt sitä Bojanillakaan sitten viisujen? Paitsi siinä puppy videossa hieman. Molemmat on tällä hetkellä ihme tosikkoja ja tuntuu vanhenneen kymmenellä vuodella.
Naureskelihan bojan livessäkin eilisessä haastattelussa
Mikä live eilen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo on että K leikillään tylyttää työntekijöitään? Nyt parturia ja aiemmin sitä meikkaajaa. Vitsi on mutten ihan tavoita. Mikä homma?
Suht tyhmä video nyt kyllä..ei voi mitään..
Voi vain miettiä miten nämä tämäntyyppiset kärtsän stoorit näyttäytyvät ulkomaisten fanien silmissä.
Kärtsärin suomenkieliset videot on melkein aina otsa kurtussa tehtyjä. Viisuissa oli ihan eri meininki, toki sielläkin oli niitä tarkoituksellisia kulmien alta otettuja kuvia. Mutta ei tuu hyvä fiilis ja Kärtsäri vaikuttaa v*ttuuntuneelta ja kovanaamalta niinkuin joku jo sanoi. Vaikka vitsi toi parturijuttu oli olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän leikkimielisyys, poikamaisuus ja elämänilo tuhoutuu Myrtsisumakkikuristajaköynnöksen liian tiukassa puristuksessa.
Edes tukkaa saa leikkauttaa rauhassa.
Minä myös tykkäsin molempien kundien hymystä.Bojanilta sitä vielä joskus näkee, mutta Kärtsäriltä ei.Sen live-keikan jälkeen hymy on jotenkin hyytynyt.Mikä lienee syynä?
Mä en ole nähnyt sitä Bojanillakaan sitten viisujen? Paitsi siinä puppy videossa hieman. Molemmat on tällä hetkellä ihme tosikkoja ja tuntuu vanhenneen kymmenellä vuodella.
Naureskelihan bojan livessäkin eilisessä haastattelussa
Jos tota tämän hetkistä pönötystä ja väkisin naureskelua pitää ihan samana kuin Bojanin olemusta viisu aikoina niin.. huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
TikTokissa on käyttäjän "Franjcic" melko kuumottava pätkä JokerOutin tuoreesta keikasta Zagrebissa. Bojanista siis käytännössä..
Ja tena nimisellä kans, missä B pyörähtelee. Meinaa tälläki täti-ihmisellä 💥🔥
Onneksi Käärijä-pakotus näyttää loppuneen Joker Outin instassa. En tiedä voisko he jotenkin olla yksityisesti kavereita tai niin että pystyisivät tavata toisiaan kun heti alkaisi shippausjutut taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tuo on että K leikillään tylyttää työntekijöitään? Nyt parturia ja aiemmin sitä meikkaajaa. Vitsi on mutten ihan tavoita. Mikä homma?
Suht tyhmä video nyt kyllä..ei voi mitään..
Voi vain miettiä miten nämä tämäntyyppiset kärtsän stoorit näyttäytyvät ulkomaisten fanien silmissä.
Kärtsärin suomenkieliset videot on melkein aina otsa kurtussa tehtyjä. Viisuissa oli ihan eri meininki, toki sielläkin oli niitä tarkoituksellisia kulmien alta otettuja kuvia. Mutta ei tuu hyvä fiilis ja Kärtsäri vaikuttaa v*ttuuntuneelta ja kovanaamalta niinkuin joku jo sanoi. Vaikka vitsi toi parturijuttu oli olevinaan.
On kyllä onnistunut ainakin minun kiinnostukseni hävittämään. Viisujen jälkeisessä Bojan sisältöisessä haastattelussa oli ihan eri ihminen. Niissä varmaan oli vielä Bojanin vaikutus nähtävissä. Oisko mahdollista, että saanut palautetta liiasta Bojan -hehkutuksesta. Tällaista muodonmuutosta huonompaan suuntaan harvoin näkee. Mies on ihan kadottanut ja kovettanut itsensä. Ei apua. Mikä tuhosi ihanat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta antaa vaa hyvän merkin siitä ettei Jere ole mikään tahdoton tossukka myrkkymuratin puristuksessa toi, että heti kun huomasi että naikkonen saattaisi näkyä kun ovi aukeaa, niin itse kääntää kameran kulmaa tarpeeksi ettei varmasti näy mitään. Samaa teki lomavideoillakin, eli hän ei selvästi halua henkilöä tuoda julkisuuteen.
Ihme peliä noilla, jos näin on. Voikohan ajatuksen voimalla saada jotain katoamaan.
Voihan sitä väkisin yrittää änkeä mutta siinä samalla Kärtsä voi vaan menettää hermonsa ja jättää koko leidin
Melko outoa, että Seiska-lehti ei ole jahdannut tätä pariskuntaa, jos siis ovat pari .Ne, kun eivät jätä kohupareja rauhaan (tai julkkista). Ja, kun Kärtsärillä vielä lukee nimi auton kyljessä, niin ei luulisi olevan kovin vaikea tehtävä.
Sekin kuva, joka oli Seiskassa(siinä jutussa mainittiin muutto),niin sadan metrin päästä otettu kuva ja naapurin "Leenakin" siinä olisi voinut olla.Kovin erillään siinä myös kävelivät.Bojanin kanssa sentään kulkivat kaulakkain, vissi ero.
Luulen että johtuu siitä, että käytännössä koko kansa on rakastunut Kärtsäriin ja hänen yksityisyyyttä loukkava juorulehti lynkattaisiin. Ehkä juorutoimittajatkin tavallaan haluvat suojella symppis-Jereä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpäs mitä 7.6. on ruotsiksi.. siis nuo numerot..
Ja coming vielä siihen perään.
And the code is broken. Hyvää työtä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta antaa vaa hyvän merkin siitä ettei Jere ole mikään tahdoton tossukka myrkkymuratin puristuksessa toi, että heti kun huomasi että naikkonen saattaisi näkyä kun ovi aukeaa, niin itse kääntää kameran kulmaa tarpeeksi ettei varmasti näy mitään. Samaa teki lomavideoillakin, eli hän ei selvästi halua henkilöä tuoda julkisuuteen.
Ihme peliä noilla, jos näin on. Voikohan ajatuksen voimalla saada jotain katoamaan.
Voihan sitä väkisin yrittää änkeä mutta siinä samalla Kärtsä voi vaan menettää hermonsa ja jättää koko leidin
Melko outoa, että Seiska-lehti ei ole jahdannut tätä pariskuntaa, jos siis ovat pari .Ne, kun eivät jätä kohupareja rauhaan (tai julkkista). Ja, kun Kärtsärillä vielä lukee nimi auton kyljessä, niin ei luulisi olevan kovin vaikea tehtävä.
Sekin kuva, joka oli Seiskassa(siinä jutussa mainittiin muutto),niin sadan metrin päästä otettu kuva ja naapurin "Leenakin" siinä olisi voinut olla.Kovin erillään siinä myös kävelivät.Bojanin kanssa sentään kulkivat kaulakkain, vissi ero.
Luulen että johtuu siitä, että käytännössä koko kansa on rakastunut Kärtsäriin ja hänen yksityisyyyttä loukkava juorulehti lynkattaisiin. Ehkä juorutoimittajatkin tavallaan haluvat suojella symppis-Jereä ja hyvä niin.
Itse olen odotellut että milloin tuuli kääntyy. Valitettavasti se tulee tapahtumaan jossain kohdassa vaikka itse soisin että julkkiksetkin saisivat tietyn rauhan yksityiselämänsä suhteen varsinkin jos toinen osapuoli ei ole julkisuudessa ollenkaan.
Onkohan Käärijä maistanut Bojania? Tai toisin päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyispä vaan se symppis Jere vielä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa olisivat oppineet siitä Lordi-tapauksesta missä julkaisivat kuvan ilman maskia ja siitähän nousi iso haloo ja ihmiset käänsivät kaupoissa niitä Seiskan kansia nurinpäin jne. Lordi ainakin silloin nautti samanlaista kansansuosiota kuin Kärtsä nyt. Toivon todellakin että Käärijä saa olla rauhassa Seiskalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin oli puhetta siitä, että miehet näyttävät kiinnostuksensa ns. puolustamalla reviiriään eli omimalla sen ihmisen josta on kiinnostunut. Tämä vihdoin avasi mulle sitä kommenttia mitä ihmettelin pitkään. Eli kun Slovenian pojilta kysyttiin suosikki biisi/edustajaa tms. kun se yksi totesi, että saako sanoa Käärijä vai syökö Bojan mut. Se oli niin kummallisesti sanottu, ihan kun ei saisi olla samaa suosikkia varsinkin kun koko bändi tuli K:n kanssa toimeen.
Mullekin toi kommentti vähän avasi silmiä 😅 Tai en kyllä pysty vastaan väittämäänkään vaikka olen tämän shippailun suhteen kokoajan ollut kiikun kaakun. Että jos sen alkuperäisen kommentin kirjottanut homomies on edelleen linjoilla niin kerro mammoille lisää totuuksia tästä bromancesta 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit olla oikeassa.Harvinaista kyllä, sillä Seiska-lehti ei yleensä hienotunteisuutta osoita.Toisaalta hyvä, jos haluavat säästää Jereä.
Kakkaset marjat sanon minä, toi kommentti Jeren "tyttiksestä". Mikä ihme suojelukohde hän nyt on tässä maailmassa ja tällä palstalla yhtäkkiä? Naurettavaa jeesustelua nyt jollain.
Ei voi todistaa että se oli kenenkään tyttis ja jos ois ollut you go girl ! 😌
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on haukuttu Kärtsä kireäksi niin musta kyllä Bojan on ollut lähes yhtä outo. Ainoa minkä keksin missä vaikutti oikeasti rennon tyytyväiseltä oli se pentu video. Molemmat välillä on laittaneet jotain muka hauskaa tai vitsikästä ja sitten taantuneet takaisin tollaseen ihme murjotus vaihteeseen.
Ehkä molemmilla on euroviisujen jälkeinen masennus, burn out tai jotain? Tai sitten toistensa seurassa ovat parhaimmillaan ja siksi erillään vaikuttavat meidän silmään tosi vaisuilta? Voihan kai spekuloida senkin puolesta että kaipaa toisiaan, kun jännästi molemmat on tahoillaan tollasia kummallisia.
saman huomasin itekin jos ne sais aikataulut kohtamaan varmasti näkemisen jälkeen fiilis on eri
Vierailija kirjoitti:
Kakkaset marjat sanon minä, toi kommentti Jeren "tyttiksestä". Mikä ihme suojelukohde hän nyt on tässä maailmassa ja tällä palstalla yhtäkkiä? Naurettavaa jeesustelua nyt jollain.
Olen vaan itse sitä mieltä että niin kauan kuin ei itse ole lainkaan julkisuudessa niin jätetään rauhaan. Toisaalta yksikin julkinen esiintyminen tarkoituksella niin sitten on julkista riistaa. Tämä toivoisin koskevan mediaa. Täällä säännöt on lievemmät ja voi kirjoitella ilman oikeaa nimeä jos nyt löytää jotain kirjoittamisen arvoista noista muutamasta vilauksesta videoista.
TikTokissa on käyttäjän "Franjcic" melko kuumottava pätkä JokerOutin tuoreesta keikasta Zagrebissa. Bojanista siis käytännössä..