Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.5. kaikki näytti vielä olevan hyvin, silloin oli Serbian aamu-tv:n haastattelu, jossa Bojan kertoi tulevansa Suomeen kesäkuun alussa. Sen jälkeen on kyllä tapahtunut jotain dramaattista.
Tulee sellainen olo, että tuo tyttis voikin olla syynä hiljaiseloon.Jos hän on kieltänyt, että Käärijä ei saa pitää mitään yhteyttä Bojaan.Käärijähän jossain haastattelussa kertoi, että hän ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja siksi yleensä tekee, niin kuin toivotaan.Tulikohan tuosta tyttiksestä jo liian omistushaluinen mustis, tiedä häntä.
Tuli. Jos hän ei ehdi edes pissata rauhassa ku pitää juosta Jeren videolle näyttään kuka on kuka, tää on niin selvä peli. Sääliksi käy Jereä voi sentään. Näinhän ne mustasukkaset tyttöystävät aina toimii ja pilaa kaiken hyvän. Jeren pitäs nyt vaan pitää päänsä Bojanin suhteen. Bojan on kuitenkin se ykkönen ja Marttamuratti kulissia.
Aivan ihme spelulaatioita toisten vessakäynneistä, haloo. Pitääkö siellä vessassa kuunnella, että koska toinen puhuu muuten vaan ja koska stooriin. Ei ole totta tämmönen päätelmien kehittely.
Ja vaikka olisi mustis, niin mitä sitten. Aika harva tuossa tilanteessa ei tuntisi epävarmuutta uuden kumppanin rinnalla, joka on yhtäkkiä yllättäen noussut jäätävän isoksi staraksi.
No mieti nyt itsekin hetki tota viimeistä videoo. Ei voi olla niin vaikeaa pysyä kameralta piilossa muutamaa sekunttia 😅
Jos ei kestä toisen julkisuutta, ehkä olis parempi sitten vaan antaa toisen olla ja loistaa valokeilassa, yksin. Sitten muutaman vuoden päästä koittaa uudestaan josko pahin fanitus olis mennyt ohitse eikä muut himoitsis ihan niin kovasti sitä omaa poikaystävää.
Vierailija kirjoitti:
Mut miettikää sitä upeeta hetkeä kun nää kaks tapaavat lopulta taas toisensa. Varmaan aluksi vähän hämmentävää, mutta hyvin pian kaikki on kuten oli ennen.
Se vapautunut olo, mikä valtaa molemmat. Se onni ja rakkaus ja se, että saa olla täysin oma itsensä toisen seurassa. Toisen hymy, mitä ajateltu kaikki nää päivät ja viikot, odotettu, ja kosketukset ja ne kahdenkeskiset pikku jutut.
mä pahoin pelkään, että se ei mee näin. Viisut olivat kuin se "kesäleiri", tätä sanaa Bojan itse käytti. Samat jutut ei toimi, kun leiri loppuu. sori
Vierailija kirjoitti:
Mut miettikää sitä upeeta hetkeä kun nää kaks tapaavat lopulta taas toisensa. Varmaan aluksi vähän hämmentävää, mutta hyvin pian kaikki on kuten oli ennen.
Se vapautunut olo, mikä valtaa molemmat. Se onni ja rakkaus ja se, että saa olla täysin oma itsensä toisen seurassa. Toisen hymy, mitä ajateltu kaikki nää päivät ja viikot, odotettu, ja kosketukset ja ne kahdenkeskiset pikku jutut.
Siis hyvässä ystävässä parasta on se, että välissä voi olla pitkä aika ja juttu jatkuu ihan siitä samasta mihin viimeksi jäi. Itse näin lapsuuden ja teiniajan parhaimman kaverini todella pitkästä aikaa ja oikeasti, kuinka luonnollisesti heti halaamaan ja välittömästi naurettiin vatsat kippurassa uusille ja vanhoille jutuille. Ihan kun oltaisiin taas oltu parikymppisiä, nelkyt+ mammojen sijaan.
Jos ja kun tämä parivaljakko on ystävystynyt niin kuin näyttää, niin ei siinä mitään hämmennystäkään ole, pelkkää iloa. Sitä outoutta olisi, jos siellä taustalla olisikin jotain muuta kuin kaverillisia tunteita. Mun toiveeni on, että toivottavasti ovat samalla linjalla, että joko kumpikin kavereita tai sitten kummallakin jotain muuta myös. Muuten särkyy sydän joltain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.5. kaikki näytti vielä olevan hyvin, silloin oli Serbian aamu-tv:n haastattelu, jossa Bojan kertoi tulevansa Suomeen kesäkuun alussa. Sen jälkeen on kyllä tapahtunut jotain dramaattista.
Tulee sellainen olo, että tuo tyttis voikin olla syynä hiljaiseloon.Jos hän on kieltänyt, että Käärijä ei saa pitää mitään yhteyttä Bojaan.Käärijähän jossain haastattelussa kertoi, että hän ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja siksi yleensä tekee, niin kuin toivotaan.Tulikohan tuosta tyttiksestä jo liian omistushaluinen mustis, tiedä häntä.
Tuli. Jos hän ei ehdi edes pissata rauhassa ku pitää juosta Jeren videolle näyttään kuka on kuka, tää on niin selvä peli. Sääliksi käy Jereä voi sentään. Näinhän ne mustasukkaset tyttöystävät aina toimii ja pilaa kaiken hyvän. Jeren pitäs nyt vaan pitää päänsä Bojanin suhteen. Bojan on kuitenkin se ykkönen ja Marttamuratti kulissia.
Jos ei halua pahoittaa kenenkään mieltä, pahoittaa kuitenkin Bojanin. Kärtsän avautuminen julkisesti Bojanista ei varmaan mustasukkaista ilahduta. Kieltojen asettaminen on kyllä surkea alku suhteelle.
Vaikka tyttis ei hymyile kuvissa, niin ei se tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla kiva, empaattinen jne. En ole itsekään mikään hymytyttö. Käärijällä ja Bojanilla on varmaan tällä hetkellä tärkeämpääkin mietittävää, kuin heidän keskinäinen kaveruus. Osa somen kommenteista on jo minusta ajojahtia. Fiilistely on kivaa, mutta rajansa kaikella. T: toinen ahkeraliisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä pahoin pelkään, että se ei mee näin. Viisut olivat kuin se "kesäleiri", tätä sanaa Bojan itse käytti. Samat jutut ei toimi, kun leiri loppuu. sori
Itse asiassa "kesäleirit"minäkin muistan erittäin hyvin.Viimeiseltä leiriltä jäi loppuelämän tarina, se puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään puutarhanhoitoon liittyvistä kommenteista, mutta minusta tuollainen spekulointi ylittää jo hyvän maun rajan täysin. Tämä ketju poistuu oikeasti kohta, jos te kirjoittelette noin ilkeään sävyyn tyttöystävästä. Olkoot julkisuuden henkilö tai ei, niin julmaa tuo silti on. Mä mielummin keskityn katselemaan Bojanista ja Joker outista tehtyjä videoita.
Joo varmaan parempi, että ei käsitellä häntä ollenkaan.
Miten menee sanat uuteen biisiin "Kellotettu Kusihätä"? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kesäleireillä on oma tunnelmansa, kuin kuplassa eläisi. Paluu arkeen voi olla joskus tuollaisen jälkeen aika masentavaa. Minulla on onneksi pari kaveria jäänyt elämääni tälläisen kesäleirin jäljiltä ja joskus vieläkin muistellaan niitä aikoja. Tehdään vieläkin yhdessä hauskoja asioita ja juttu jatkuu siitä, mihin se edelliskerralla jäi. Sitä on se tosi ystävyys. En kuitenkaan ole julkkis, heillä oman lisänsä tuovat somen paineet ja kiireiset aikataulut jne.
Vierailija kirjoitti:
Miten menee sanat uuteen biisiin "Kellotettu Kusihätä"? 😆
mullon rakko joka sanoo hey girl sun on pakko
mennä kuvaan ukon joka tuo koht rahatukon
Vierailija kirjoitti:
Saikohan nuo Bojanin uusimman Instastoryn fanit backstagepassin??!!
Mitä tarkoitat?
Vaikka täällä nyt kiellettiin puhumasta tyttiksestä, niin kyllä mä häntä sympatiseeraan. Vaikka kuinka olisi ollut tukemassa UMK osallistumista jne. Niin ei heistä kumpikaan taatusti uskonut tällaista jättisuosiota. Ehkä jotain Bessin tai Eerikan kaltaista, niin että pääsee keikkailemaan ja saa tienattua elantonsa musiikilla. Yhtäkkiä kaveri onkin Euroopan suosituimpia, faneja on muutama miljoona ja tuhansia naisia (ja miehiä) tarjolla. Kyllä tosta nyt menee pää sekaisin niin artistilta itseltään kuin siltä puolisoltakin. Ei taatusti ole helppoa kummallakaan. Ja ainakin itse tuntisin sata varmasti jonkinlaista mustasukkaisuutta, jos ei muusta niin siitä, että yhteinen aika vähenee eikä voi enää olla niin vapaasti kuin ennen. Artistin pitää myös huomioida yleisönsä ja faninsa vaikka kuinka olisi puoliso kotona, niin äkkiäkös siitä kitkaa syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän leikkimielisyys, poikamaisuus ja elämänilo tuhoutuu Myrtsisumakkikuristajaköynnöksen liian tiukassa puristuksessa.
Edes tukkaa saa leikkauttaa rauhassa.
Minä myös tykkäsin molempien kundien hymystä.Bojanilta sitä vielä joskus näkee, mutta Kärtsäriltä ei.Sen live-keikan jälkeen hymy on jotenkin hyytynyt.Mikä lienee syynä?
Mä en ole nähnyt sitä Bojanillakaan sitten viisujen? Paitsi siinä puppy videossa hieman. Molemmat on tällä hetkellä ihme tosikkoja ja tuntuu vanhenneen kymmenellä vuodella.
Joo oon kans pistäny merkille ton ihme "rupsahtamisen" molemmilta. Komeita molemmat siis edelleen on mut näyttää kuin viisuista olisi kulunut vuosia aikaa eikä pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän leikkimielisyys, poikamaisuus ja elämänilo tuhoutuu Myrtsisumakkikuristajaköynnöksen liian tiukassa puristuksessa.
Minä myös tykkäsin molempien kundien hymystä.Bojanilta sitä vielä joskus näkee, mutta Kärtsäriltä ei.Sen live-keikan jälkeen hymy on jotenkin hyytynyt.Mikä lienee syynä?
Mä en ole nähnyt sitä Bojanillakaan sitten viisujen? Paitsi siinä puppy videossa hieman. Molemmat on tällä hetkellä ihme tosikkoja ja tuntuu vanhenneen kymmenellä vuodella.
Tällaista iloa ja energiaa, naurua äänessä ja loistetta silmissä, ei tosiaan ole kummankaan videoissa viisujen jälkeen näkynyt:
On tykkäys Käärijältä Bojanin uusimpaan kuvaan
Viisuviikolla niillä oli ammattimeikkaajat mukana. Siksi näyttävät nyt "rupsahtaneilta". Eikä edes näytä. Molemmat ihania edelleen.
"Vaikka ei hymyile kuvissa, niin ei se tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla kiva, empaattinen jne."
Ihan yleisesti ottaen oli kenestä tahansa kyse: Ehkä se ei ole pelkkä ilme, vaan esim. keskarit jne. jotka vaikuttaa melkos paljon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sille oli liikaa kun Bojan paljasti videoissa kärtsän rakkaudentäyteiset viestit ja nyt on tiukan kehityskeskustelun paikka.
Ei vaan oikeesti, eihän se tyttöystävä siellä vessassa voi tietää milloin poikkis päättää aloittaa kuvaamisen! Ei ole mitään reviirin merkkaamista tulla pois huussista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naureskelihan bojan livessäkin eilisessä haastattelussa
Mitä liveä tarkoitat?Katsoin Bojanin eilisen haastattelun siitä mitään ymmärtämättä. En enää pysy perässä minkä maan TV, olikohan Serbia. Siinä puhuttiin euroviisuista, K onneksi vaan vilahti nopeasti jossain videolla. Lopuksi oisko ollut puheena Bojanin suku. Kyllä häntä siinä nauratti. Löytyisiköhän jo käännös.
Instassa oli jollain fanitilillä käännös tuosta serbian haastattelusta. Jostain syystä en olekaan tallentanut sitä, mutta ihan hyväntuulinen ja rento bojan siinä oli.
Ei ole enää shippausta, vaan törkeää mustamaalausta. T: ahkeraliisa, joka ei hyväksi tällaista