Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Häärijä ja Eve bongattu merch kojulta! Sekä joku nainen, mutta ei ole mielestäni M eikä Suvi.
Vierailija kirjoitti:
Tän päivän manifestoinnit on jo tuottanut tulosta, mutta valitettavasti toteuttajana on Häärijä eikä Käärijä. Mutta vielä on iltaa jäljellä...
Me ei muistettu spesifioida että kenen housut piti olla auki. 🤦🏻😂
Toi K:n vika stoori 🙈 Antaako tää vihjettä H:n ammatista?
Täällä valitetaan miten viestejä poistatetaan. Mä en edes tiedä miten se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä samaa jo, kun näin sen kuvan mihin Häärijän veli oli tägännyt sen (ja sittemmin poisti tägäyksen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä samaa jo, kun näin sen kuvan mihin Häärijän veli oli tägännyt sen (ja sittemmin poisti tägäyksen).
Jos on opettaja/opiskelee opettajaksi, ei varsinaisesti mikään ihme, ettei halua nimeään tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Häärijä ja Eve bongattu merch kojulta! Sekä joku nainen, mutta ei ole mielestäni M eikä Suvi.
Missä se koju sijaitsee?
T. 🦭
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuota heittäytymistä! H K:n aveciksi linnan juhliin :D
Luuletteko muuten, että K voisi oikeasti saada kutsun linnan juhliin? On ollut iso ilmiö tänä vuonna, mutta onko niin iso, että kutsu Saulilta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko muuten, että K voisi oikeasti saada kutsun linnan juhliin? On ollut iso ilmiö tänä vuonna, mutta onko niin iso, että kutsu Saulilta tulee?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on opettaja/opiskelee opettajaksi, ei varsinaisesti mikään ihme, ettei halua nimeään tietoon.
Mää oon itse toiselta ammatiltani ope, ja voin kyllä sanoo, että en pystyis mitään alusvaatekuvia julkiseen Instaani postaamaan. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on lähinnä siitä, kenen kanssa tulee ja mitä (härskiä) laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu tulee satavarmasti
Vierailija kirjoitti:
Olisin todella ihmeissäni ja pettynyt, jos ei K:lle kutsua lähtis! Eihän tämmöistä kansaa yhdistävää ilmiötä olla nähty varmaan ikinä. Enkä edes aloita siitä, mitä K on tehnyt Suomi-kuvalle, miten nostanut suomenkieltä esiin... Että juu, aloitan mellakan jos K:ta ei nähdä linnassa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskon, että saa. On sitä ns. pienemmilläkin meriiteillä artistit sinne kutsuja saanut. Se olisi kyllä ihana näky, kun K ja B astelisi linnaan käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on lähinnä siitä, kenen kanssa tulee ja mitä (härskiä) laittaa päälle.
Tekikö Muurimäki viime vuonna balettitanssija Atten pinkin puvun? Koska jotain yhtä räväyttävää, mutta eri tyylistä luulen syntyvän K:llekin, jos linnan juhliin menee. Jotain mustaa missä nahkaa ja neonvihreää mausteena?
Tekeekö oman pojan ikäisen henkilön palvomisen hyväksyttävämmäksi, jos ajattelee, että hän on vanha sielu. Ikivanha, jopa vanhempi kuin minä. Siis Bojanista puhun tietysti.🤔👑
Ja toinen kysymys tosiaan on, kenen kanssa sinne linnaan astelee...
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti!
Tuo on kyllä hyvä kun videon kuvaajalla (K?) on selkeästi vaikeuksia pitää kameraa paikoillaan kun naurattaa niin kovasti. 😂😂😂