Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61321/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko muuten, että K voisi oikeasti saada kutsun linnan juhliin? On ollut iso ilmiö tänä vuonna, mutta onko niin iso, että kutsu Saulilta tulee?

Kyllä uskon, että saa. On sitä ns. pienemmilläkin meriiteillä artistit sinne kutsuja saanut. Se olisi kyllä ihana näky, kun K ja B astelisi linnaan käsi kädessä.

Harmi että B:llä on keikka Hollannissa. :P

Vierailija
61322/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko muuten, että K voisi oikeasti saada kutsun linnan juhliin? On ollut iso ilmiö tänä vuonna, mutta onko niin iso, että kutsu Saulilta tulee?

Kysymys on lähinnä siitä, kenen kanssa tulee ja mitä (härskiä) laittaa päälle.

Tekikö Muurimäki viime vuonna balettitanssija Atten pinkin puvun? Koska jotain yhtä räväyttävää, mutta eri tyylistä luulen syntyvän K:llekin, jos linnan juhliin menee. Jotain mustaa missä nahkaa ja neonvihreää mausteena?

🥵🥵🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61323/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen kysymys tosiaan on, kenen kanssa sinne linnaan astelee...

Yksin? Tai jonkun läheisen ystävänsä kuten Jessen? Jos haluaa pitää tyttöystävän poissa julkisuudessa niin ei mene hänen kanssaan.

Vierailija
61324/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin? Tai jonkun läheisen ystävänsä kuten Jessen? Jos haluaa pitää tyttöystävän poissa julkisuudessa niin ei mene hänen kanssaan.

Jos tyttis on kuvioissa, tuskin malttaa luopua once-in-a-lifetime -mahiksesta.

Vierailija
61325/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne saa mennä ystävän kanssa, vaikka pari julkkista näin onkin tehnyt.

Vierailija
61326/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö oman pojan ikäisen henkilön palvomisen hyväksyttävämmäksi, jos ajattelee, että hän on vanha sielu. Ikivanha, jopa vanhempi kuin minä. Siis Bojanista puhun tietysti.🤔👑

Saahan sitä palvoa ihan ketä haluaa, minkä sitä tunteilleen mahtaa. 🙂

Vierailija
61327/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, että saa. On sitä ns. pienemmilläkin meriiteillä artistit sinne kutsuja saanut. Se olisi kyllä ihana näky, kun K ja B astelisi linnaan käsi kädessä.

Ei taida aika riittää sellaisiin käänteisiin, että tämä toteutuisi. Prinssi kyllä hurmaisi ihan kaikki Jennistä alkaen. Voi miten henkeviin keskusteluihin voisivat päätyä Jenni ja B.👑

Vierailija
61328/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inspiroiduin myös ostamaan lipun tonne Logomon pikkujouluihin kiitos ketjun. Itse asiassa ihan kiva nähdä ja kuulla Erikaakin vaikka K & Kuumaa on ne pääjutut. Jos tää ketju vielä pihisee lähempänä ajankohtaa niin saatan huudella etkoseuraa lasilliselle varsinkin jos joku muukin on menossa "by myself". 😊

Vierailija
61329/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän miten Jere kutsun tulkitsee. CCC:n biisin takana on kuitenkn pääosin eri miehet kuin hän itse ja jos kokee, että kutsun on saanut Käärijä niin ehkä haluaa jakaa sen menestyksen jonkun kanssa, joka on ollut osa samaa tarinaa?

Vierailija
61330/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä koronan aikainen Rumba-haastattelu jo ollut täällä?

https://www.rumba.fi/uutiset/koko-ajan-kehitytaan-muttei-unohdeta-miksi…

Vierailija
61331/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että K menee yksin

Vierailija
61332/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttis on kuvioissa, tuskin malttaa luopua once-in-a-lifetime -mahiksesta.

Sehän olisi ihan hyvä hetki tuoda tyttis esiin, eiköhän tuo "esitän sinkkua"-vaihe ala olla aikansa elänyt. Ja luulisin että tyttis haluaisi kovasti mennä, kukapa ei jos kutsu tulisi.

Vierailija
61333/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inspiroiduin myös ostamaan lipun tonne Logomon pikkujouluihin kiitos ketjun. Itse asiassa ihan kiva nähdä ja kuulla Erikaakin vaikka K & Kuumaa on ne pääjutut. Jos tää ketju vielä pihisee lähempänä ajankohtaa niin saatan huudella etkoseuraa lasilliselle varsinkin jos joku muukin on menossa "by myself". 😊

Mä jään yöksi sinnw todennäköisesti ja voisin oikeasti kyllä harkita tätä.

- Kukkis

Vierailija
61334/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää kyllä tuo Boitsun haikailu lasten perään, kun muilla Jokereilla lähinnä uraan liittyviä haaveita. Ehkä on tosi perhekeskeinen ihminen kuitenkin.

Semmoinen bulkkivastaus. Ei voi sanoa että tulevaisuudessa toivottavasti pötköttelen formulalakanoissa vantaalaisen pottatukan vieressä.

En ole lukenut sitä haastattelua mutta onhan tuo lapset jne vastaus sellainen perus. Lapset ja oma talo ja saada tehdä mukavaa työtä ja raha-asiat ja terveys kunnossa jne. Niin minäkin olisin nuorena vastannut mutta eipä sitten koskaan tullutkaan oikeaa halua saada lapsia. Ja muutenkin mieli on kyllä muuttunut monessa asiassa verrattuna siihen mitä nuorena on miettinyt. Enkä sitä sano etteikö nuo voisi olla oikeita toiveita B kohdalla.

Mä en koskaan ajatellut nuorena, että noi ois mun tavoitteitani, vaan elää henkisesti rikas ja mielenkiintoinen elämä.

Mitä mun elämäni olikin, kunnes sain lapset :D

Mulla on sattumoisin tuollainen tulevaisuudenvisio ylhäällä, kun kirjoitin kaverin päiväkirjaan 24-vuotissynttäreinäni, minkälainen ihminen olen 30-vuotiaana. Ykkösenä oli, että olen valmistunut ja töissä vakisuhteessa. Kakkosena, että olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta (tai ainakin yksi ja toinen tulossa). Kolmantena oli sitten näitä elämyksellisempiä haaveita matkoista ja muista kokemuksista.

30-vuotispäivänäni olin valmistunut mutta pätkätöissä, olin naimisissa mutta vasten tahtoani lapseton. Olin kyllä matkustanut ja kokenut mutta kun se suurin haave oli sillä hetkellä hyvin toteutumaton, niin ei ollut ihan huippufiilis. Sitten taas 35-vuotiaana nauratti tuo kolmenkympin kriisi, kun siinä vaiheessa sitten oli yksi lapsi ja toinen tulossa ja vakituinen työsuhde. Mutta sitä ei vain osannut kuvitella, että kuudessa vuodessa ei asiat toteutuisi tuosta vaan.

Vierailija
61335/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestejä poistuu, mikä tää Italiajuttu oli?

Kuristajaviikuna on Instan mukaan menossa Italiaan tapaamaan bestistään. Nyt jännätään, mitä tekee Kääryle. Ehtiikö poikien reissulle Sloveniaan?

Johan se pari sivua sitten ilmoitti, ettei mene Italiaan ainakaan.

Miksi ihmeessä K menisi Italiaan? Kun on tärkeämpääkin menoa, kuten esim. oman rakkaan tapaaminen Sloveniassa. 

Vierailija
61336/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on lähinnä siitä, kenen kanssa tulee ja mitä (härskiä) laittaa päälle.

Tekikö Muurimäki viime vuonna balettitanssija Atten pinkin puvun? Koska jotain yhtä räväyttävää, mutta eri tyylistä luulen syntyvän K:llekin, jos linnan juhliin menee. Jotain mustaa missä nahkaa ja neonvihreää mausteena?

Kyllä muistaakseni teki ja oonkin aika varma, että suunnittelee myös K:n asun (ja K todellakin kutsutaan tuonne, ihmettelen suuresti jos näin ei tapahdu). Ehkä tosiaan variaatio frakista/smokista mustalla ja/tai vihreällä nahalla, kenties jopa bolerosta tuttuja niittejä/piikkejä yksityiskohtina?

Kunhan vaan ei oo perustylsä frakki/smokki/puku, vaikka kyllähän K näyttää hyvältä myös perinteisemmissä lookeissa (se valkoinen puku 🤍)

- Jossu

Vierailija
61337/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole tiennytkään. Oon ollut siinä luulossa, että saa ottaa vaikka äitinsä mukaan. Vähän hölmöä, koska ei kaikki suhteet ole aina muutenkaan "määriteltävissä".

Vierailija
61338/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän miten Jere kutsun tulkitsee. CCC:n biisin takana on kuitenkn pääosin eri miehet kuin hän itse ja jos kokee, että kutsun on saanut Käärijä niin ehkä haluaa jakaa sen menestyksen jonkun kanssa, joka on ollut osa samaa tarinaa?

Käsittääkseni ne kutsut laitetaan nimellä sekä itse kutsutulle, että mahdolliselle avecille, joksi ainakin jossain vaiheessa tulkittiin vain virallinen puoliso.

Vierailija
61339/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin ton B:n dueton Ladon kanssa uudelleen, se on hyvä, näistä duetoista naisten kanssa en tykkää, ei jotenkin sovi niiden kanssa/tunne puuttuu? Niinkuin tässä on puhuttu

Vierailija
61340/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä varmaan saa porukan kasaan Logomon The Pikkujouluetkoille. :D Aika moni taisi olla ostanut lipun/liput.

Ketju on lukittu.