Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61261/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n vaatteista euroviisuissa on tietoa bändin instassa: 

https://www.instagram.com/reel/CsjjwkxNqA4/utm_source=ig_web_copy_link&…

Damir Ponorelii oli ne suunnitellut ja toimii kai tarvittaessa muutenkin jonkinlaisena tyylikonsulttina bändille. Tuolla aiemmin linkatulla videolla oli osalla eri vaatetus, mutta mun mielestä ne finaalissa olleet oli todella hienot, erottuivat hyvin muista ja niihin oli käytetty perinteistä slovenialaista idrija-pitsiä. Ihan kiva idea tuoda esille maansa käsityöperinnettä samalla kun esiintyvät.

Ja joo, kiinnitän välillä liikaakin huomiota näihin ulkomusiikillisiin juttuihin. Toivon näkeväni sekä B:n että Janin Suomessa niissä valkoisissa pitsipaidoissa, B:n siinä läpinäkyvässä ja Janin tässä, joka sopii hänen tummiin hiuksiinsa upeasti: https://i.pinimg.com/originals/3a/ab/fe/3aabfec03ac03759f75e2b656c45a09…

Vierailija
61262/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis mee. Me tarvitaan sulta säännöllinen keikkaraportti tai tulee viekkarit.

Olen näköjään juuri sähköpostiin kilahtaneen tilausvahvistuksen mukaan menossa. Voi tätä elämää.

Etkö sinä voisi kulkea jo K:n keikkabussilla paikasta A paikkaan B?

No siis, kyllä se kävisi ihan hyvin.

Paikkaan B minäkin haluan kulkea. Se A voisi jäädä välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61263/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestejä poistuu, mikä tää Italiajuttu oli?

En mee Italiaan! En varmaan mene! En mene!

- Kärtsä

Vierailija
61264/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunteet menee päivittäin laidasta toiseen. Hervottomista pyrskähdyksistä yhtäkkiä valtavaan huoleen. Perhonen lennähti maasta lähelle kasvoja ja sanoin mielessäni metulji 🦋 ja taas alkoi soida:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Vierailija
61265/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestejä poistuu, mikä tää Italiajuttu oli?

En mee Italiaan! En varmaan mene! En mene!

- Kärtsä

Hyvä Kärtsä, tee mikä itsestä tuntuu parhaalta!

Vierailija
61266/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunteet menee päivittäin laidasta toiseen. Hervottomista pyrskähdyksistä yhtäkkiä valtavaan huoleen. Perhonen lennähti maasta lähelle kasvoja ja sanoin mielessäni metulji 🦋 ja taas alkoi soida:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

On se niin ihana, taitava ja lahjakas! Miten se on voinu jo parikymppisenä tehdä niin syvällisiä tekstejä ja tulkita, niinku elämänkokemusta ois kymmeniä vuosia!

Vierailija
61267/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys hyvät estronaudat, gayt, jankkaajat, ankeuttajat, röllit ja muut!

Olen täällä lurkkinut taustalla jo jonkin aikaa ja vihdoinkin uskallan viestitellä jotain. Viestien poistattamisista ja vänkäämisistä huolimatta tämä ketju on tuonut mulle paljon iloa: etenkin The Lista on saanut mut huutonauramaan liian monesti... En ole myöskään somessa, joten kiitän kaikkia Twitter/X- ja IG-materiaalin postaamisesta tänne (puhumattakaan kaikennäköisestä Tumblr-rietastelusta, köhöm).

Anyway, olen nyt viime aikoina innostunut piirtelemään vähän fanitaidetta K:sta ja loin ihan jopa Tumblr-tilin, että voin niitä ihmisten ilmoille julkaista. Huomioh uoraan nyt vähän eli tässä mun eilen valmiiksi saama piirustus: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/724822587644018688/ihana-jere?s…; (vähän kyllä jänskättää jakaa tää täällä, koska olen esim. Luluxan kaltaisen taiteilijan rinnalla tylsä räpeltäjä)

Ei muuta, pus pus!

- Jossu

P.S. Olen menossa Logomon Pikkujouluille :)

Vierailija
61268/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009579557.html

Tässä K kertoo olleensa hieman ilkeä nuorena.

Vierailija
61269/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kukkahattu. On vähän typerää että Bojan ei ole puhunut julkisuudessa seksuaalisesta suuntauksestaan mutta moni silti olettaa automaattisesti Bojanin pitävän miehistä eli on bi/pan/homo. Ymmärrän shippauksen koska se on vain shippaus ja videoiden välillä suorastaan väreilee, mutta en osaa sanoa kuinka tavallista sekään olisi Bojanille. Tästä on tullut hieman raskasta shippausta, kun tyyliin jokainen Bojanin miespuolinen ystävä katsotaan potentiaalisena kumppanina. Täytyy ruotia tausta läpi. Bojan ja Kärtsä ovat kumpikin tuoneet esille, että tämä kyseinen shippaus ei heitä ollenkaan haittaa.

Toiseen asiaan. Toivottavasti Bojanilla on olemassa jonkinlainen hoitokontakti, että saa apua paniikkikohtauksiin ja ajatuksiinsa. Niistä helposti kasvaa suurempia järviä jos asioita ei käy puimassa läpi. Kuitenkin tilanne vaikuttaa julkisuuteen kerrottujen asioiden perusteella muuttuneen vasta tänä vuonna.

Vierailija
61270/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Niinpä. Näin se minullakin oli. Ja löysin itseni jo sieltä eturivistäkin. Ja oli muuten hauskaa.

Oon kyllä käynyt baareissa ja klubileikoilla ,introvertti minäkin ,mutta Kärsä on saanut tekemään ihan uusia juttuja ,kuten ajamaan Kotkaan keikalle yksin ,ja joo ,eturivissä siellä ...

Voi kun vielä joskus itsekin pääsis ja tää rahatilanne joskus helpottaisi, ettei jää kokonaan näkemättä ja keikkoja olisi jossain lähempänä. Ei ole koskaan ennen kenenkään keikat näin kiinnostaneet.

Toivotaan että pääset! Mä en ole kanssa ollut yhdelläkään ja tuossa eilen tuli jo silmäiltyä Pakkahuoneen lippuja. K18 kyllä kiinnostaisi elementtinä enemmän. Jännä kaveri kyllä tuo K. Jotenkin luulis että meihin introvertteihin vetoaisi vielä normaalia vähemmän keikka, jonka artisti etsii yleisöstä uhreja välispiikeilleen. Eikä mitä. Hirvee keikkakutina päällä.

Joo ei se haittaa mua introverttiäkään yhtään ,Kotkassa eturivissä olin riemuissani ,kun Kärsä hetken poseerasi mun kameralle micmacin aikana ,filmin taso ei valitettavasti kauhean hyvä niin jaoin sen vaan mun fabossa ,enkä yllättäen pelännyt yhtään sitä ,että se ois ottamut roastauskohteekseen...ei ottanut,onneksi kuitenkaan 😅,mutta lyhyen hetken poseerasi ,ja siitä tuli hyvä mieli 💚💚

Vierailija
61271/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä lurkkinut taustalla jo jonkin aikaa ja vihdoinkin uskallan viestitellä jotain. Viestien poistattamisista ja vänkäämisistä huolimatta tämä ketju on tuonut mulle paljon iloa: etenkin The Lista on saanut mut huutonauramaan liian monesti... En ole myöskään somessa, joten kiitän kaikkia Twitter/X- ja IG-materiaalin postaamisesta tänne (puhumattakaan kaikennäköisestä Tumblr-rietastelusta, köhöm).

Anyway, olen nyt viime aikoina innostunut piirtelemään vähän fanitaidetta K:sta ja loin ihan jopa Tumblr-tilin, että voin niitä ihmisten ilmoille julkaista. Huomioh uoraan nyt vähän eli tässä mun eilen valmiiksi saama piirustus: https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/724822587644018688/ihana-jere?s…; (vähän kyllä jänskättää jakaa tää täällä, koska olen esim. Luluxan kaltaisen taiteilijan rinnalla tylsä räpeltäjä)

Ei muuta, pus pus!

- Jossu

Ihanaa, kun uskaltauduit palstalle ja tullessasi toit mitä kauneimman piirustuksen.

Olen samoilla linjoilla kanssasi, että olen kesän aikana saanut niin paljon iloa sekä energiaa palstalta. Saa nähdä miten töihin palautuminen maanantaina sujuu.

Kiitos niin paljon sanoista ja taiteesta. Loistavaa, kun olet myös tuleva agentti.

Vierailija
61272/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli tänään aikaisemmin ehdotus K fanitaide kuvaksi. Tää on vielä parempi, näkyy molemmat käsivarret.

Ja upea kuva tosiaan tulis, kun kasvojen ilmettä ja asentoa hieman muuttais.

https://64.media.tumblr.com/4058a299e08b4e69c0600f3eb9ed1e92/b0d47c9ce9…

Voin ehkä yrittää piirustaa tän, K:n käsivarret ja torso on nimittäin tässä aika🔥 Olin kyllä aikeissa aloittaa piirtää jotain ihan muuta eli joudun nyt sitten arpomaan, että kumman teen ensin...

- Jossu

Vierailija
61273/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee paljon myös työtä Kärden eteen Mikke ja vaimo. En oikeen pidä tuosta arvostelusta täällä ja miksi se fitness tausta pitää vetää esiin? Tekeekö se hänestä huonomman? Tuo fitness se vasta kuria ja työtä vaatiikin. Pitäkööt someansa miten haluaa, ei varmaan kuulu meille kellekään.

Oon miljoonan sivun takamatkalla, mutta komppaan tätä! Etenkin Mikke vaikuttaa niin symppistyypiltä ja on tehnyt melkoisesti duunia veljensä eteen, niin ei tarvi kyllä yhtään alkaa (edes) täällä arvostelemaan! 😌

Siis Mikke on aivan ihanan oloinen tyyppi ja vaikuttaa olevan niin aito, sekä iso sydän. Muutaman kerran oon jutellut että siihen pohjaan vaan tämän mielipiteeni.

Kyllä ,nyt kyllä odotan sitä q&a osiota Mikeltä ,minkä lupasi taannoin....

Vierailija
61274/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, pus pus!

- Jossu

Mä haluan tästä taulun! Kaukana on räpeltämisestä. Hauskat pikkujoulut meille varmasti on tulossa.

- Kukkis

Vierailija
61275/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä sain pestyä koneellisen pyykkiä, imuroitua, ruoankin laitettua ja syötyä! Vielä on siis toivoa 😅 Nyt voi taas palstailla. T. Se viideltä herännyt

Vierailija
61276/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee paljon myös työtä Kärden eteen Mikke ja vaimo. En oikeen pidä tuosta arvostelusta täällä ja miksi se fitness tausta pitää vetää esiin? Tekeekö se hänestä huonomman? Tuo fitness se vasta kuria ja työtä vaatiikin. Pitäkööt someansa miten haluaa, ei varmaan kuulu meille kellekään.

Oon miljoonan sivun takamatkalla, mutta komppaan tätä! Etenkin Mikke vaikuttaa niin symppistyypiltä ja on tehnyt melkoisesti duunia veljensä eteen, niin ei tarvi kyllä yhtään alkaa (edes) täällä arvostelemaan! 😌

Mulle on tullut Mikestä ja K:stä sellainen fiilis, että Mikke on ollut aina se, joka pelastaa Kärtsän vaikeista tilanteista. Isoveli kirjaimellisesti, vaikka ei ole juuri Kärtsää pidempi.

Kärtsä on sanonut olleensa nuorena jopa ilkeä, enkä ollenkaan epäile, etteikö hän olisi tuolla uholla ja verbaliikalla onnistunut saattamaan itseään kiipeliin mennen tullen. Sitten tuli aina isoveli ja pelasti pikku-Jeren.

Hirmu läheisiltä niiden välit vaikuttavat. Ja ylipäätään koko Pöyhösen perheen välit.

Musta tässä klipissä Miken ilme kertoo kaiken sen mitä Jeren isoveljenä olo on

Jossain näin tuosta pidemmän version ja siinähän Mikke poistui paikalta kun ei enää kestänyt olla siinä.

Voi hyvänen aika tätä klippiä, mielikuvitus alkaa laukata... 🙈

Vierailija
61277/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut Mikestä ja K:stä sellainen fiilis, että Mikke on ollut aina se, joka pelastaa Kärtsän vaikeista tilanteista. Isoveli kirjaimellisesti, vaikka ei ole juuri Kärtsää pidempi.

Kärtsä on sanonut olleensa nuorena jopa ilkeä, enkä ollenkaan epäile, etteikö hän olisi tuolla uholla ja verbaliikalla onnistunut saattamaan itseään kiipeliin mennen tullen. Sitten tuli aina isoveli ja pelasti pikku-Jeren.

Hirmu läheisiltä niiden välit vaikuttavat. Ja ylipäätään koko Pöyhösen perheen välit.

Musta tässä klipissä Miken ilme kertoo kaiken sen mitä Jeren isoveljenä olo on

Jossain näin tuosta pidemmän version ja siinähän Mikke poistui paikalta kun ei enää kestänyt olla siinä.

Voi hyvänen aika tätä klippiä, mielikuvitus alkaa laukata... 🙈

En pysty kattoo tota, myötähäpeä on liian suuri. xD

Vierailija
61278/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla kukkahattu. On vähän typerää että Bojan ei ole puhunut julkisuudessa seksuaalisesta suuntauksestaan mutta moni silti olettaa automaattisesti Bojanin pitävän miehistä eli on bi/pan/homo. Ymmärrän shippauksen koska se on vain shippaus ja videoiden välillä suorastaan väreilee, mutta en osaa sanoa kuinka tavallista sekään olisi Bojanille. Tästä on tullut hieman raskasta shippausta, kun tyyliin jokainen Bojanin miespuolinen ystävä katsotaan potentiaalisena kumppanina. Täytyy ruotia tausta läpi. Bojan ja Kärtsä ovat kumpikin tuoneet esille, että tämä kyseinen shippaus ei heitä ollenkaan haittaa.

Toiseen asiaan. Toivottavasti Bojanilla on olemassa jonkinlainen hoitokontakti, että saa apua paniikkikohtauksiin ja ajatuksiinsa. Niistä helposti kasvaa suurempia järviä jos asioita ei käy puimassa läpi. Kuitenkin tilanne vaikuttaa julkisuuteen kerrottujen asioiden perusteella muuttuneen vasta tänä vuonna.

Varmaan johtuu tuo B:n suuntautumisoletus ihan siitä että se katsoo ja tuntuu kohtelevan miehiä ihan eri tavalla kuin naisia. Voi olla toki että yrittää välttää yhtään mitään sopimatonta käytöstä naisia kohtaan kun eletään sellaista aikaa että kaikesta voi nousta kohuja. Mutta en ole nähnyt mitään pätkää missä se samalla lailla tuijottaisi jotain naista "rakastuneella" ilmeellä kuin esim. Krisiä välillä ja Kärtsää ikään kuin häkeltyneesti. Tuossa pätkässä missä Amaya on, vaikka B:n ilmeet on ihanat niin ne on esitysilmeet.

Vierailija
61279/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, pus pus!

- Jossu

Mä haluan tästä taulun! Kaukana on räpeltämisestä. Hauskat pikkujoulut meille varmasti on tulossa.

- Kukkis

En kestä, itse Kukkis tykkää mun taiteesta 😍 Tätä piirustusta oli kyllä niin mukavaa tehdä, etten tiedä raaskinko siitä luopua. Katotaan, hellynkö joulukuuhun mennessä 😉

- Jossu

Vierailija
61280/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin on ärsyttävää jos miespuolisen artistin arvellaan automaattisesti olevan hetero ja jokaisen seurassa näkyvän naisen oletetaan olevan potentiaalinen kumppani. Heidän ei oletetakaan puhuvan julkisesti seksuaalisesta suuntautumisestaan vaan pidetään automaationa että ovat heteroita. Jostain syystä homoksi arvailtuja tai tiedettyjä vaaditaan kertomaan siitä julkisesti.

Ketju on lukittu.