Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä kerrostalossa

Vierailija
12.04.2024 |

Olen asunut ikäni maalla ja nyt pakkomuutto kerrostaloon. Mitä ihmettä siellä voi sitten tehdä?? Olen tottunut olemaan hyvinä ilmoina koko päivän melkein ulkona puutarhan parissa puuhastellen. Sadepäivinä lämmitän taloa ja teen puutöitä. Välillä TVtä katselen. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita parvekkeelle pientä hyötytarhaa jos on parveke. Käy lenkillä, puistossa, kirjastossa. Hanki harrastus

Vierailija
2/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ja työmatkoihin menee päivä klo 6-16. Eipä tuon jälkeen muuta edes jaksa tehdä kun löhötä sohvalla kunnes pitää taas mennä nukkumaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kumppani ja harrastatte k18 toimintaa 

Vierailija
4/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäys 🧐👵🏻

Vierailija
5/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuen kaupungista, mutta varsinkin monessa isommassa, on siirtola- ja/tai vuokrapalstapuutarhoja. Toki näihin voi olla jonoa, mutta varmasti vuosittain pientä vaihtuvuutta on... 

Tai kuten joku jo ehdotti, aloita uusi harrastus. 

Vierailija
6/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuuntelem, kun naapuri pieree ja vittuilee seinän läpi. itse bilettää täysiä ja joskus hiljaisuuden aikaan.  rapusaa haisee kuso ja paska. jos itse laittaa oven kiinni joskus klo 11 aikaan tai tiputtaa avaimet lattialle alkaa seinien paukutus jostain. nautings. 

Vierailija
7/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap, itse masennuin kun jouduin kerrostaloon:( Lähinnä siksi koska tiedostan naapureiden läsnäolon 24/7. Ei ole helpottanut ainakaan parissa vuodessa. 

Vierailija
8/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kaupungeissa vuokrataan viljelypalstoja, hanki sellainen niin voit jatkaa puutarhaharrastusta.

Vierailija
9/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta osuus jostain pienkerrostalosta pihoineen, niin töitä riittää. Meillä eläkeläisnaapuri hoitaa puutarhaa ja me maksetaan siitä hänelle pimeästi. Sillä on siellä omat istutuket myös. 

Vierailija
10/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kudon, ompelen, luen, käyn uimassa ja lenkillä ja vapaehtoishommissa ja toki mökillä pääsen puuhastelemaan ulkona.

Vierailija
11/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen koiran kanssa 2-3 tuntia päivässä, muuten soitan sähköpianoa, otan lautunteja ja harrastan maalausta. 

Tietysti katson myös telkkaria ja kuuntelen äänikirjoja. 

Vierailija
12/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrostalo, rivitalossa saat puuhastella yllinkyllin. Pihahommat yleensä talkoovuoroin, ja osa ei niistä piittaa. Joten saat leikellä ja kolata. Takapihalle teet pikkupuutarhan. 

Vierailija
13/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelu - silloin aika kuluu kuin siivilä.

Vierailija
14/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kysymystä. Töihin menee suurin osa päivästä ja eihän maalla ole muuta kuin vaan lisätyötä, eli pakkotekemistä. Kerrostalossahan juuri se on hyvä kun ei tarvitse tehdä mitään kun voi vaan OLLA

Vierailija
15/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa, jos kerrostaloasunnossasi olisi tosi iso parveke. Se on kuin pieni piha. Sinne voi aina mennä haukkaamaan raitista ilmaa. 

Vierailija
16/16 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänpä toisinpäin, mitä tekemistä maalla voi tehdä mitä kerrostalossa ei voi? Vastaus ei ole puutarhan hoito, sitäkin voi tehdä vaikka asuu kerrostalossa