Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61181/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää kyllä tuo Boitsun haikailu lasten perään, kun muilla Jokereilla lähinnä uraan liittyviä haaveita. Ehkä on tosi perhekeskeinen ihminen kuitenkin.

Semmoinen bulkkivastaus. Ei voi sanoa että tulevaisuudessa toivottavasti pötköttelen formulalakanoissa vantaalaisen pottatukan vieressä.

En ole lukenut sitä haastattelua mutta onhan tuo lapset jne vastaus sellainen perus. Lapset ja oma talo ja saada tehdä mukavaa työtä ja raha-asiat ja terveys kunnossa jne. Niin minäkin olisin nuorena vastannut mutta eipä sitten koskaan tullutkaan oikeaa halua saada lapsia. Ja muutenkin mieli on kyllä muuttunut monessa asiassa verrattuna siihen mitä nuorena on miettinyt. Enkä sitä sano etteikö nuo voisi olla oikeita toiveita B kohdalla.

Mä en koskaan ajatellut nuorena, että noi ois mun tavoitteitani, vaan elää henkisesti rikas ja mielenkiintoinen elämä.

Mitä mun elämäni olikin, kunnes sain lapset :D

Vierailija
61182/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo.. Bojanin ilmeet <3. Mielellään vaan näkisin sillä jotain muuta päällä tuossa tilanteessa kuin nuo viisuvaatteet. Ei millään pahalla. 😊

Mä en ymmärrä niitten viisuvaatteita. Janilla näyttää olevan joku silkkipyjama päällä. Mutta noi Bojanin ilmeet, huh 🥵 Tykkäsin Bojanin dinnerdate videon outfitistä 👌

Silkkiä ne tais ollakin ja ainakin osalla oli jotain perinnepitsejä koristeena. Vissiin ihan paremman väen vaatesuunnittelijan luomuksia.

Just taannoin kattelin sen instasta niitä kuvia joissa JO on sen jonkun kuumailmapallon sisällä kuvattavana. Vaatteet on hmmm...mielenkiintoiset mutta mikä helkatin tarve on ollut kihartaa kaikkien päät?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61183/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

Mun mielrstä se on väärin lasta kohtaan. Suomessa eivät onneksi noin vain saa.

Sorit vaan sulle mutta minulla ja miehelläni on lapsi ja ihan biologinen .

t. Palstahomo

Vierailija
61184/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinenkin agentti (sen saimaannorpan lisäksi) menossa Puumalaan!

Vierailija
61185/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkis mee. Me tarvitaan sulta säännöllinen keikkaraportti tai tulee viekkarit.

Olen näköjään juuri sähköpostiin kilahtaneen tilausvahvistuksen mukaan menossa. Voi tätä elämää.

Etkö sinä voisi kulkea jo K:n keikkabussilla paikasta A paikkaan B?

No siis, kyllä se kävisi ihan hyvin.

Vierailija
61186/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

t. Palstahomo

Se on ehkä vähän eri asia. Vaikka kannattaisin silloinkin äidin läsnäoloa jollain systeemillä ekat vuodet.

Vierailija
61187/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kukkis, nähdään siellä.

Vierailija
61188/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO on palkittukin siitä tyylistään.

Vierailija
61189/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä oikeasti häärijä söpö?

On nimenomaan ja melkein pelkästään söpö. Fanikuvissa semmoinen napponen ja K kanssa sitten kyllä vähän jotain muutakin välillä.

Vierailija
61190/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Palstahomo

Se on ehkä vähän eri asia. Vaikka kannattaisin silloinkin äidin läsnäoloa jollain systeemillä ekat vuodet.

Yrität varmaan vaan trollata,mutta esimerkiksi adoptoidun lapsen biologinen äiti voi ihan hyvin olla kuollut / vankilassa / kykenemätön huolehtimaan lapsesta. Eikö tällöin ole parempi skenaario, että sillä lapsella on rakastava perhe?

Vierailija
61191/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Kyllä Suomessa saa homopari esimerkiksi adoptoida ja onneksi näin! Tai yksinelävä mies myös, siinä missä nainenkin.

Saa, mutta prosessi taitaa olla niin haastava, että harva mitään lasta saa. Harvalle lapselle kun halutaan valita kaksi isää. Lienevät sitten ainakin jotain vanhempia lapsia, mitään vauvoja heille ei todellakaan anneta.

Vierailija
61192/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinenkin agentti (sen saimaannorpan lisäksi) menossa Puumalaan!

More the merrier! Loistavaa, kai sultakin infoa saa huomenissa? 😊

Vierailija
61193/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Palstahomo

Sinä et näköjään tiedä oikeasti näistä asioista mitään joten sinun kanssasi on turha vääntää.

Rakkaudella, Palstahomo suloisen pojan ylpeä isä

Vierailija
61194/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Palstahomo

Yrität varmaan vaan trollata,mutta esimerkiksi adoptoidun lapsen biologinen äiti voi ihan hyvin olla kuollut / vankilassa / kykenemätön huolehtimaan lapsesta. Eikö tällöin ole parempi skenaario, että sillä lapsella on rakastava perhe?

Voi toki olla, mutta puhuin suunnitellusta bio-isyydestä sekä täysin ulkopuolisesta adoptiosta. Mutta adoptio, jossa kumpikaan ei ole biologinen isä taitaa olla käytännössä melko mahdotonta, tai onko se lapsi sitten joku 5-6-vuotias helposti.

Vierailija
61195/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Kyllä Suomessa saa homopari esimerkiksi adoptoida ja onneksi näin! Tai yksinelävä mies myös, siinä missä nainenkin.

Saa, mutta prosessi taitaa olla niin haastava, että harva mitään lasta saa. Harvalle lapselle kun halutaan valita kaksi isää. Lienevät sitten ainakin jotain vanhempia lapsia, mitään vauvoja heille ei todellakaan anneta.

Ja metsään meni taas. Vai pöllikö tuttavapariskuntani heidän kuusi kuukautisensa jostain kadunkulmasta?

Vierailija
61196/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin kyllä nyt oikeesti hirveän surulliseksi tuon yhen miesparit ei saa saada vauvoja -kirjoittajan takia. Miten jollain voi oikeesti vieläkin, 2023 vuoden Suomessa olla tollanen mielenmaailma. 😢

Toivon totisesti että olet trolli.

Vierailija
61197/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tästä hulluudesta pääsee eroon? Mun pitäis imuroida, pestä pyykkiä, opiskella, laittaa ruokaa. Niin täällä olen ollut aamuviidestä.

Valitettavasti laivalta ei ole edelleenkään ulospääsyä.

Ei ole ei. Jopa kaiken toivonsa asian suhteen heittäneet tai herneen nenäänsä vetäneetkin ovat jääneet jostain liepeestä kiinni laivan rakenteisiin eivätkä näköjään pääse irtautumaan.

Vierailija
61198/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin kyllä nyt oikeesti hirveän surulliseksi tuon yhen miesparit ei saa saada vauvoja -kirjoittajan takia. Miten jollain voi oikeesti vieläkin, 2023 vuoden Suomessa olla tollanen mielenmaailma. 😢

Toivon totisesti että olet trolli.

Ei vaan se on ihan todellisuutta. Adoptiossa etsitään lapselle sopivin koti, ei se ole mikään shippaajien kotileikki, niin kuin tämä ketju, vaan yleensä jonossa on heteropareja, jotka katsotaan sopivammiksi lapselle. Varsinkin pienten kohdalla näin halutaan toimia. Siis en ole alalla, mutta luen lehtiä.

Vierailija
61199/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Palstahomo

Sinä et näköjään tiedä oikeasti näistä asioista mitään joten sinun kanssasi on turha vääntää.

Rakkaudella, Palstahomo suloisen pojan ylpeä isä

Kyllä tiedän, en tajua miksi homot koittavat esittää, että nyt on kaikki hyvin ja miehet voivat vain valita adoptoida itselleen lapsen jostain. Ei toteudu. Eri asia, jos löytyy nainen, joka haluaa auttaa, mutta silloinkin on minusta vähän huono valinta lapsen kannalta, että pientä vauvaa hoitaa kaksi miestä.

Suomessa on sen verran hyvin sentään asiat, että mies/miehet voivat adoptoida lapsen. Olen omaa mahdollista tulevaisuutta silmällä pitäen ottanut kyllä hyvin asiasta selvää, älä huoli.

- Kukkis

Vierailija
61200/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja metsään meni taas. Vai pöllikö tuttavapariskuntani heidän kuusi kuukautisensa jostain kadunkulmasta?

Suomessa? Asuvatko tuttavasi jenkeissä?

Ketju on lukittu.