Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61141/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika onko tullut joku uusi bojanin haastattelu? Missä?! Ei näköjään voi palstalta olla pois edes sen aikaa että kuskaa lapsen harrastukseen!

Vierailija
61142/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61143/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoa lauantaita.

Kattelin just tiktokista Kaivohuoneen keikalta pätkää, jossa K juttelee sen Hillen kanssa yleisössä. Aluksi tulee puhe kärtsämäiseen tyyliin makuuhuoneesta. K kertoo, ettei hänellä ole makuuhuonetta, vaan patja parvekkeella.

Tällä keikalla kuultiin myös käsittääkseni ensimmäistä kertaa ainakin pitkään aikaan siitä viis..

1+1=...

Linkkiä tähän?

Vierailija
61144/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas toi K n uusi stoori.

No tuota. Muistatteks te sen meidän tilauksen parin illan takaa?

Yks K levinneillä meikeillä kiitos.

Tämä tilaus toimi eilen illalla. Mitäs tänään toivotaan?

Kuva hiestä kimaltelevasta selästä ja pörrösistä hiuksista kiitos ja mielellään kädet ylhäällä.

Käykö tämä ? 😋😋😋😋

https://www.instagram.com/reel/CvkBgYJtsa-/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
61145/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla on jo yks Baby eli B on jo isäpuoli. Söpö on baby!😍

https://www.tumblr.com/smallblueangelsblog/724815946589552640/shhhhh-ba…

Vierailija
61146/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nyt kerran tapetilla on munien koot, niin pakko sanoa että parhainta s e k s i ä olen saanut pienikokoisemmilta kuin isoilta. Isot luottaa jostain syystä kokoonsa. Pienet taas osaa käyttää sitä. Sori Jan. 🤷🏻

Vahva sama. Ne jotka ajattelee, että niillä on pienehkö on opetelleet käytyämään käsiä ja kieltä ihan eri levelille kuin isommat.

Sen yhden kielivideon perusteella, Janilla on tuskin mitään vaikeuksia siinäkään asiassa. Jos joku pahastuu tästä kommentista, niin ihan itse on sitä levittänyt.

Vierailija
61147/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

On kyllä puhunut lapsihaaveistaan jo paljon aikaisemmin.

No niin on, mutta jos nyt toistelee asiaa joka ikisessä haastattelussa mitä taas muut eivät tee, vaikka varmaan ainakin jotkut jokereista myös toivovat lapsia jossain vaiheessa. Toki B varmasti aidosti on perhekeskeinen, ja miettikää hänet sellaisen nappisilmäisen mini-Bojanin kanssa!

Onkohan sanonut 3-4 haastattelussa, ri siis jokaisessa.

Vierailija
61148/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattelin yks päivä Parkkosen Kohta sataa -videota ja mietin että mitenhän K hoitais homman. Siitä jos sais pienen videopätkän, kiitos.

Äh, ollaanko me koitettu manifestoida Peteä Kn poikkislistalle? Ois kyllä melko hot.

Mulle sopis Pete ja Benjamin euroviisuihin, Saana ja Katri tanssijoina. Koreografiassa tytöt luulee saavansa pojat, mutta kappaleen lopuksi pojat valitseekin toisensa. Ois tummaa ja vaaleeta...😂

Mulle kävis Pete yksistäänkin viisuihin. Siinä on jo tarpeeksi kuumuutta 🥵

Vierailija
61149/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Niinpä. Näin se minullakin oli. Ja löysin itseni jo sieltä eturivistäkin. Ja oli muuten hauskaa.

Oon kyllä käynyt baareissa ja klubileikoilla ,introvertti minäkin ,mutta Kärsä on saanut tekemään ihan uusia juttuja ,kuten ajamaan Kotkaan keikalle yksin ,ja joo ,eturivissä siellä ...

Voi kun vielä joskus itsekin pääsis ja tää rahatilanne joskus helpottaisi, ettei jää kokonaan näkemättä ja keikkoja olisi jossain lähempänä. Ei ole koskaan ennen kenenkään keikat näin kiinnostaneet.

Vierailija
61150/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

On kyllä puhunut lapsihaaveistaan jo paljon aikaisemmin.

No niin on, mutta jos nyt toistelee asiaa joka ikisessä haastattelussa mitä taas muut eivät tee, vaikka varmaan ainakin jotkut jokereista myös toivovat lapsia jossain vaiheessa. Toki B varmasti aidosti on perhekeskeinen, ja miettikää hänet sellaisen nappisilmäisen mini-Bojanin kanssa!

Kärtsän ja Bojanin lapsesta tulee kyllä niin kaunis. 😍

Iskän siniset silmät ja isin hymy <3

Mä näin tän jo sieluni silmin. Ja muistan kun oma nappisilmäpoika oli kaukalossa ostoskärryissä ja kassajonossa eräs rouva katsoi ja sanoi että no mikäs ihana nappisilmä se siellä. Voin niin kuvitella pikkunappisilmä Bojanin 😍

Vierailija
61151/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä oikeasti häärijä söpö?

Vierailija
61152/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika onko tullut joku uusi bojanin haastattelu? Missä?! Ei näköjään voi palstalta olla pois edes sen aikaa että kuskaa lapsen harrastukseen!

https://www.instagram.com/reel/Cvj74wOtCE5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
61153/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsubs

Mä mielestäni luin tästä käännöksen jo aiemmin, ehkä sit ton subsin twitterissä tms. Kun mielestäni siinä ois vielä lopuksi ollut jotain että sit se konsertti peruttaisiin flunssan takia.

Vierailija
61154/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä oikeasti häärijä söpö?

Hahmona Häärijä on mun mielestä kuin Mr Bean eli täysin seksuaaliton. Mutta se tyyppi siellä hahmon takana sitten taas on musta tosi hyvännäköinen etenkin, kun tukka on vähä eri lailla stailattu.

Vierailija
61155/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsubs

Mä mielestäni luin tästä käännöksen jo aiemmin, ehkä sit ton subsin twitterissä tms. Kun mielestäni siinä ois vielä lopuksi ollut jotain että sit se konsertti peruttaisiin flunssan takia.

Ainakin kuva tuosta tilanteesta oli Twitterissä jo ainakin muutama päivä sitten, siinä sanottiin että kuvassa on vain yksi mies, joka osaa pukeutua. :P

Vierailija
61156/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myrde ja jerekään kauaa voi lykätä lapsentekoa, myrdekin lähentelee kolmeakymppiä.

Ei niillä mikään hoppu vielä ole, hyvin voivat odottaa Jeren 5v suunnitelman toteutumista ensin.

Hedelmällisyys alkaa vähetä 35 ikävuoden jälkeen. Ei kannattais odotella sinne saakka.

t. Kätilö

Tyttis on jonkun verran K:ta nuorempi eli ei kiirettä tuohon ikäpyykkiin.

Vierailija
61157/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Jukkaa.

Vierailija
61158/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo.. Bojanin ilmeet

Vierailija
61159/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myrde ja jerekään kauaa voi lykätä lapsentekoa, myrdekin lähentelee kolmeakymppiä.

Lapsia ei tehdä niitä saadaan. Itse sain adoption kautta. Olisikin vaan niin helppoa tehdä.

Tiedän kyllä hyvin, olen itse lapseton, enkä omasta halustani. Tarkoitin, että yrittämistä ei kannata lykätä.

Vierailija
61160/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Lokakuun Tullikamarin pakkahuone tulee varmaan olemaan aika kova!

Oon vähän haaveillut tästä, mutta on ikärajaton.

Oon menossa tonne Pakkahuoneelle. Ajattelin, että parempi ikärajaton kuin ei keikkaa ollenkaan. Ei sinne kait ihan niitä päiväkoti-ikäisiä kuitenkaan roudata.

Ketju on lukittu.