Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61161/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Niinpä. Näin se minullakin oli. Ja löysin itseni jo sieltä eturivistäkin. Ja oli muuten hauskaa.

Oon kyllä käynyt baareissa ja klubileikoilla ,introvertti minäkin ,mutta Kärsä on saanut tekemään ihan uusia juttuja ,kuten ajamaan Kotkaan keikalle yksin ,ja joo ,eturivissä siellä ...

Voi kun vielä joskus itsekin pääsis ja tää rahatilanne joskus helpottaisi, ettei jää kokonaan näkemättä ja keikkoja olisi jossain lähempänä. Ei ole koskaan ennen kenenkään keikat näin kiinnostaneet.

Toivotaan että pääset! Mä en ole kanssa ollut yhdelläkään ja tuossa eilen tuli jo silmäiltyä Pakkahuoneen lippuja. K18 kyllä kiinnostaisi elementtinä enemmän. Jännä kaveri kyllä tuo K. Jotenkin luulis että meihin introvertteihin vetoaisi vielä normaalia vähemmän keikka, jonka artisti etsii yleisöstä uhreja välispiikeilleen. Eikä mitä. Hirvee keikkakutina päällä.

Vierailija
61162/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo.. Bojanin ilmeet <3. Mielellään vaan näkisin sillä jotain muuta päällä tuossa tilanteessa kuin nuo viisuvaatteet. Ei millään pahalla. 😊

Mä en ymmärrä niitten viisuvaatteita. Janilla näyttää olevan joku silkkipyjama päällä. Mutta noi Bojanin ilmeet, huh 🥵 Tykkäsin Bojanin dinnerdate videon outfitistä 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61163/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Lokakuun Tullikamarin pakkahuone tulee varmaan olemaan aika kova!

Oon vähän haaveillut tästä, mutta on ikärajaton.

Oon menossa tonne Pakkahuoneelle. Ajattelin, että parempi ikärajaton kuin ei keikkaa ollenkaan. Ei sinne kait ihan niitä päiväkoti-ikäisiä kuitenkaan roudata.

Mutta teinit ei aina oikein osaa käyttäytyä, ja niitä siellä tulee olemaan.

Vierailija
61164/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa myös Pakkahuone, koska ilmeisesti minut ja K on tehty samaan paikkaan - eli klubeille. Ikärajattomuus vähän mietityttää, koska sen mukaisen shown joutuu artistina tietysti myös esittämään. Ja silti, mä olen meinannut ostaa lipun jo monta kertaa.

- Kukkapaita

Vierailija
61165/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös Pakkahuone, koska ilmeisesti minut ja K on tehty samaan paikkaan - eli klubeille. Ikärajattomuus vähän mietityttää, koska sen mukaisen shown joutuu artistina tietysti myös esittämään. Ja silti, mä olen meinannut ostaa lipun jo monta kertaa.

- Kukkapaita

Mites ne Logomon pikkujoulut? Vieläkö niihin on lippuja?

Vierailija
61166/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myrde ja jerekään kauaa voi lykätä lapsentekoa, myrdekin lähentelee kolmeakymppiä.

Ei niillä mikään hoppu vielä ole, hyvin voivat odottaa Jeren 5v suunnitelman toteutumista ensin.

Hedelmällisyys alkaa vähetä 35 ikävuoden jälkeen. Ei kannattais odotella sinne saakka.

t. Kätilö

Kun sain ekani 35 vuotiaana, olin kuulemma jo ensisynnyttäjien riskiryhmää ikäni puolesta teoriassa

Vierailija
61167/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kontaktoida Pakkahuone ja pyytää kahta keikkaa, lisäisivät yhden ikärajattoman samalle päivälle

Vierailija
61168/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkis mee. Me tarvitaan sulta säännöllinen keikkaraportti tai tulee viekkarit.

Vierailija
61169/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkapaita

Mites ne Logomon pikkujoulut? Vieläkö niihin on lippuja?

Yes! Tänne mulla on jo lippu permannolle. 😂 En viettäisi missään mieluummin pikkujoulua.

- Kukkis

Vierailija
61170/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kontaktoida Pakkahuone ja pyytää kahta keikkaa, lisäisivät yhden ikärajattoman samalle päivälle

*siis yhden k18

Vierailija
61171/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan taas parhaimpia kommentteja talteen, kun näyttää poistuvan pikavauhtia.

Vierailija
61172/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo.. Bojanin ilmeet <3. Mielellään vaan näkisin sillä jotain muuta päällä tuossa tilanteessa kuin nuo viisuvaatteet. Ei millään pahalla. 😊

Mä en ymmärrä niitten viisuvaatteita. Janilla näyttää olevan joku silkkipyjama päällä. Mutta noi Bojanin ilmeet, huh 🥵 Tykkäsin Bojanin dinnerdate videon outfitistä 👌

Silkkiä ne tais ollakin ja ainakin osalla oli jotain perinnepitsejä koristeena. Vissiin ihan paremman väen vaatesuunnittelijan luomuksia.

Vierailija
61173/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään juuri sähköpostiin kilahtaneen tilausvahvistuksen mukaan menossa. Voi tätä elämää.

Vierailija
61174/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas on viestien poistelija vauhdissa kun sivut vaan pomppii. Mikä sun ongelma on? Etkö yhtä päivää voi olla poissa täältä? Jos se eilinen tykitys alkaa niin se on tämän yhden n a t s i n syytä. Täällä ei voi olla niin että yksi henkilö päättää mitä ja kuka tänne saa kirjoittaa. Jos olet se housu jankkaaja niin lopeta ole kiltti.

Lauantain toiveuusinta:

Taas on aika muistuttaa tästä ilmeisesti ainoasta mahdollisuudesta saada mielivaltaiset viestien poistot loppumaan. Ylläpito pitää saada paremmin kontrolloiduksi toiminnoksi, jolloin yksittäiset ihmiset eivät pääse vaikuttamaan keskustelun sisältöön poistamalla muiden viestejä omien päähänpistojensa mukaan.

Antakaa palautetta viestien turhista poistoista palstan ylläpidolle:

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Vierailija
61175/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poistui mutta uudestaan

Kyllä taas on viestien poistelija vauhdissa kun sivut vaan pomppii. Mikä sun ongelma on? Etkö yhtä päivää voi olla poissa täältä? Jos se eilinen tykitys alkaa niin se on tämän yhden n a t s i n syytä. Täällä ei voi olla niin että yksi henkilö päättää mitä ja kuka tänne saa kirjoittaa. Jos olet se housu jankkaaja niin lopeta ole kiltti.

Vierailija
61176/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

Mun mielrstä se on väärin lasta kohtaan. Suomessa eivät onneksi noin vain saa.

Vierailija
61177/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään juuri sähköpostiin kilahtaneen tilausvahvistuksen mukaan menossa. Voi tätä elämää.

Etkö sinä voisi kulkea jo K:n keikkabussilla paikasta A paikkaan B?

Vierailija
61178/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

Anteeksi mitä? Kyllä Suomessa saa homopari esimerkiksi adoptoida ja onneksi näin! Tai yksinelävä mies myös, siinä missä nainenkin.

Vierailija
61179/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tänään IG-liveä?

Vierailija
61180/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä lapselle on rakastavat vanhemmat/rakastava vanhempi, ei vanhemman sukupuoli.

Ketju on lukittu.