Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61201/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Luluxan fanitaide, jossa Jere ja Bojan ovat sylikkäin, vielä täällä. Toivottavasti, sillä se on ihana, ihan paras kaikista!

Minusta myös se, että Jere oli tykännyt fanin tekemästä kuvasta, jossa Jere ja Bojan suutelevat, oli aivan ihanaa! 

Vierailija
61202/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

Mun mielrstä se on väärin lasta kohtaan. Suomessa eivät onneksi noin vain saa.

Anteeksi mitä? Kyllä Suomessa saa homopari esimerkiksi adoptoida ja onneksi näin! Tai yksinelävä mies myös, siinä missä nainenkin.

Saa, mutta prosessi taitaa olla niin haastava, että harva mitään lasta saa. Harvalle lapselle kun halutaan valita kaksi isää. Lienevät sitten ainakin jotain vanhempia lapsia, mitään vauvoja heille ei todellakaan anneta.

Ja metsään meni taas. Vai pöllikö tuttavapariskuntani heidän kuusi kuukautisensa jostain kadunkulmasta?

Suomessa? Asuvatko tuttavasi jenkeissä?

Eivät, kun Suomessa. Eikä ollut perheensisäinen adoptio, jos alat siitä seuraavaksi jankuttaa. Lapsi voi myös hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61203/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkaa ikävöineelle ja muille tuplaaja-jankkaajille Härtsä tiktok :)

https://www.tiktok.com/@paidatonkiehuja/video/7263802044148944161?is_fr…

Vierailija
61204/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jukka. Voisin mennä hänen kanssa pötköttömään. K on jo päässyt.

Vierailija
61205/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan Jukka ja muut! 😅 Kuinkahan pitkä tuo Jukka muuten on? Miksi me ei siitä olla jankattu?

Vierailija
61206/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jukka. Voisin mennä hänen kanssa pötköttömään. K on jo päässyt.

Mä voisin mennä Allun kans.

Vierailija
61207/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan Jukka ja muut! 😅 Kuinkahan pitkä tuo Jukka muuten on? Miksi me ei siitä olla jankattu?

Kukaan ei ole vielä innostunut tähän mennessä oikein keskustelemaan kanssani Jukasta!

Vierailija
61208/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä hauskasti tehty tuo pituusjuttu että ovat vähän eri lailla omissa sängyissään ja saa illuusiota aikaan.

Vierailija
61209/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se Luluxan fanitaide, jossa Jere ja Bojan ovat sylikkäin, vielä täällä. Toivottavasti, sillä se on ihana, ihan paras kaikista!

Minusta myös se, että Jere oli tykännyt fanin tekemästä kuvasta, jossa Jere ja Bojan suutelevat, oli aivan ihanaa! 

Mulla on ollut sivu auki koko päivä, sitä on niin ihana katsella 😍

https://64.media.tumblr.com/2d1cca93ed544dc4b1b59018f0d75025/e7778fec2a…

Vierailija
61210/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B yrittää hälventää myös näitä gay-tulkintoja noilla lapsihaavepuheilla. Vaikka toki siis myös miesparit voivat saada lapsia, en sitä tarkoita.

Mun mielrstä se on väärin lasta kohtaan. Suomessa eivät onneksi noin vain saa.

Anteeksi mitä? Kyllä Suomessa saa homopari esimerkiksi adoptoida ja onneksi näin! Tai yksinelävä mies myös, siinä missä nainenkin.

Saa, mutta prosessi taitaa olla niin haastava, että harva mitään lasta saa. Harvalle lapselle kun halutaan valita kaksi isää. Lienevät sitten ainakin jotain vanhempia lapsia, mitään vauvoja heille ei todellakaan anneta.

Ja metsään meni taas. Vai pöllikö tuttavapariskuntani heidän kuusi kuukautisensa jostain kadunkulmasta?

Suomessa? Asuvatko tuttavasi jenkeissä?

Eivät, kun Suomessa. Eikä ollut perheensisäinen adoptio, jos alat siitä seuraavaksi jankuttaa. Lapsi voi myös hyvin.

Niitä on kuitenkin tehty hyvin vähän.

https://yle.fi/a/3-12604371?utm_source=social-media-share&utm_medium=so…

Perheen ulkopuolinen adoptio on todella harvinainen homomiehille kuitenkin. Monista maista ei luovuteta lapsia heille, vaikka Suomessa ois millaiset lait.

Vierailija
61211/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole vielä innostunut tähän mennessä oikein keskustelemaan kanssani Jukasta!

Minä voin alkaa! Urheilujätkä kutsui sitä jossain Vaalan kostajaksi, ja vaikka millä muullakin nimellä stooreissaan on välillä ollut. Siis muut on tägätty aina oikein mutta Jukalla on jotain tyyliin @vaalanpikkusorsa. Mikähän se niiden yhteys on? 🤔

Vierailija
61212/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin kyllä nyt oikeesti hirveän surulliseksi tuon yhen miesparit ei saa saada vauvoja -kirjoittajan takia. Miten jollain voi oikeesti vieläkin, 2023 vuoden Suomessa olla tollanen mielenmaailma. 😢

Toivon totisesti että olet trolli.

Ei vaan se on ihan todellisuutta. Adoptiossa etsitään lapselle sopivin koti, ei se ole mikään shippaajien kotileikki, niin kuin tämä ketju, vaan yleensä jonossa on heteropareja, jotka katsotaan sopivammiksi lapselle. Varsinkin pienten kohdalla näin halutaan toimia. Siis en ole alalla, mutta luen lehtiä.

No sieltähän se tuli luet lehtiä. Ja miten edes kehtaat verrata adoptiota shippaukseen.

Minä elän puolisoni ja lapsemme kanssa varmasti ihan samanlaista elämää kuin hetero paritkin. Se on oikeaa elämää ei mitään leikkiä. Toivon todellakin,että olet trolli eikä kukaan nykyään ajattelisi noin. Jopa minun mummoni on nykyaikaisempi käsityksineen kuin sinä. Jospa tutustuisit vaikka yhteen ei hetero pariskuntaan ja kuulisit heiltä heidän ajatuksiaan.

t. Palstahomo

Vierailija
61213/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole nyt aikaa lähteä mihinkään Italiaan! Herranjestas.

- K

Vierailija
61214/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin alkaa! Urheilujätkä kutsui sitä jossain Vaalan kostajaksi, ja vaikka millä muullakin nimellä stooreissaan on välillä ollut. Siis muut on tägätty aina oikein mutta Jukalla on jotain tyyliin @vaalanpikkusorsa. Mikähän se niiden yhteys on? 🤔

Eikö se ollut syntyjään Vaalasta?

Vierailija
61215/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herraisä haluaisin olla tuo Amaya ja Janilla punaiset kynnet

https://www.instagram.com/reel/Cvj2t8ytZ3z/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo.. Bojanin ilmeet <3. Mielellään vaan näkisin sillä jotain muuta päällä tuossa tilanteessa kuin nuo viisuvaatteet. Ei millään pahalla. 😊

Mä en ymmärrä niitten viisuvaatteita. Janilla näyttää olevan joku silkkipyjama päällä. Mutta noi Bojanin ilmeet, huh 🥵 Tykkäsin Bojanin dinnerdate videon outfitistä 👌

Niinpä onkin Janilla vähän sellanen 80-luvun (?) papparaisten kiiltävä teryleenipyjama. Siinä on varmaan sellanen sepalusaukkokin. Voi hyvänen. 😀

Vierailija
61216/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sivu auki koko päivä, sitä on niin ihana katsella 😍

https://64.media.tumblr.com/2d1cca93ed544dc4b1b59018f0d75025/e7778fec2a…

Minusta varsinkin tuo Bojanin ilme on ihana, on niin onnellinen pää Kärtsän rinnalla.

Vierailija
61217/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittoi linkin B:n näihin kuviin aikaisemmin tänään. on kyllä hot hot! 🔥🔥

Näistä sais K ihanat verhot 😂

https://www.tumblr.com/rbf451/724395365451874304/at-wkrwglca-sezana-slo…

Vierailija
61218/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut syntyjään Vaalasta?

Joo Jukka on mutta pointti oli se että miksi Urheilujätkä pitää sitä niin erikoisena? 🤔 Urheilujätkä on Heinolasta.

Vierailija
61219/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole nyt aikaa lähteä mihinkään Italiaan! Herranjestas.

- K

No nyt putosin. 😂😂

Vierailija
61220/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Niinpä. Näin se minullakin oli. Ja löysin itseni jo sieltä eturivistäkin. Ja oli muuten hauskaa.

Oon kyllä käynyt baareissa ja klubileikoilla ,introvertti minäkin ,mutta Kärsä on saanut tekemään ihan uusia juttuja ,kuten ajamaan Kotkaan keikalle yksin ,ja joo ,eturivissä siellä ...

Voi kun vielä joskus itsekin pääsis ja tää rahatilanne joskus helpottaisi, ettei jää kokonaan näkemättä ja keikkoja olisi jossain lähempänä. Ei ole koskaan ennen kenenkään keikat näin kiinnostaneet.

Toivotaan että pääset! Mä en ole kanssa ollut yhdelläkään ja tuossa eilen tuli jo silmäiltyä Pakkahuoneen lippuja. K18 kyllä kiinnostaisi elementtinä enemmän. Jännä kaveri kyllä tuo K. Jotenkin luulis että meihin introvertteihin vetoaisi vielä normaalia vähemmän keikka, jonka artisti etsii yleisöstä uhreja välispiikeilleen. Eikä mitä. Hirvee keikkakutina päällä.

Joo K18 keikat kiinnostaisi juuri elementtinä enemmän,  kortittomana ja autottomana hankalaa jos kaukana. Lähipiiri ei tätä innostusta oikein ymmärrä. Koskaan ennen ei ole ollut keikalle lähtöön näin kovaa tarvetta. Täytyy vaan silmäillä sopivia keikkoja, jos kohdalle sattuu.

Ketju on lukittu.