Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60681/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wait what? Onko twitterissä sitten ollut jotain K:takin koskevaa p****njauhantaa? Käyn kyllä päivittäin basic hastagit lukaisemassa, mut niissä on musta kyl fiilistelty vaan.

Aiemmin kommentoin, kun yritettiin myös hänestä perättömiä juoruja levittää ja siitä v itun saksalaisesta teinitytöstä. Nykyistä tilannetta en tiedä.

En ole törmännyt mihinkään negatiiviseen Twitterissä, pelkkää hehkutusta on ja hyvä niin.

Mä luulin, että ne tyypit siellä twitterissä pelkää, että K suuttuu B hen kohdistuvista kirjoittelusta. Mutta ei siis siitä ollut kyse.

Vierailija
60682/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Heinolan konsertissa ollut.

Varmasti oli huippu keikka. Laita infoa, kun ehdit, kyllä me maltetaan odottaa.😊

No niiiin, vihdoin sitä raporttia 😄

OLI. IHAN. PARASTA. IKINÄ.

Oli tosiaan mun eka Käärijän keikka. Olin toki jo varautunut että tulee olemaan eeppistä, mutta eihän siihen luonnonvoimaan oikeasti voi etukäteen varautua! Ihan tajuton energia ja karisma. Ja se, miten heti alkutahdeista tuntui että tämä on tosiaan meidän kaikkien yhteinen juttu - esiintyjän ja yleisön. En ole ikinä ollut keikalla, missä yleisöä osallistetaan samalla lailla. Todellanin koen nyt kuuluvani Käärijän perheeseen 💚💚💚

K oli koko keikan ajan jotenkin ihan älyttömän hyväntuulinen ja hymyileväinen, sanoikin jossain välissä tuntevansa olonsa kotoisaksi. Yllätysmomenttina lavalla käväisi myös the Urheilujätkä itse 😄 Kantsii käydä katsomassa Urheilucastin IG-stoorit, siellä tosi kivoja klippejä ja mm. settilista!

Toinen ylläri oli, että tanssijat oli mukana! Jotenkin olin ajatellut ettei noin pienille festareille ois otettu tanssijoita mukaan, mutta mitä vielä, saatiin kirsikaksi kakun päälle hemmetin kuumat CCC:t. Ja kuuma oli kyl koko keikka, kaikin puolin. Eikä vähiten koska K 🔥🔥🔥

Kannatti mennä pikkufestareille, tunnelma oli katossa ja pääsi jonottamatta lavan lähelle. Näillä endorfiineilla porskutankin hyvän tovin. 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60683/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wait what? Onko twitterissä sitten ollut jotain K:takin koskevaa p****njauhantaa? Käyn kyllä päivittäin basic hastagit lukaisemassa, mut niissä on musta kyl fiilistelty vaan.

Aiemmin kommentoin, kun yritettiin myös hänestä perättömiä juoruja levittää ja siitä v itun saksalaisesta teinitytöstä. Nykyistä tilannetta en tiedä.

En ole törmännyt mihinkään negatiiviseen Twitterissä, pelkkää hehkutusta on ja hyvä niin.

Mä luulin, että ne tyypit siellä twitterissä pelkää, että K suuttuu B hen kohdistuvista kirjoittelusta. Mutta ei siis siitä ollut kyse.

No siis todennäköisesti, koska osa näistä Twiiteistä on poistunut mystisesti yön aikana. Mutta alunperin kyse tosiaan oli tosta peilikuvasta.

Vierailija
60684/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.

Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.

Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.

Joo kaikki mukaan vaan jotka kynnelle kykenee 😊👍

Täällä vielä yks 50+ joka harkitsee Turun keikalle lähtöä ja liittyy mielellään seuraan jos pääsee harkintavaiheesta eteenpäin. Työ vaan meinaa ikävästi rajoittaa harrastuksia.

Eilen illalla tulikin paljon kannustavia viestejä meille vanhemmille keikkaa harkitseville. Koitetaan palata asiaan syyskuussa, jos jotain yhteistä voisi suunnitella. Hyvä tietää, että 50+ porukkaa on tulossa, tai ainakin harkinnassa. Kiitos kaikille rohkaisijoille!

Oon nyt 50v. enkä tarvitse nuorempien rohkaisua keikoilla käymiselleni. Sehän on vaan just makeeta, jos vanhemmatkin ihmiset diggaa, eivätkä ole jumahtaneet stana mihinkään kiikkustuoleihin kuuntelemaan iskelmää.

Mä osaa Padamin jo ulkoa. Petyn, jos he eivät esitä sitä, koska laulaisin mukana. T: vähän varttuneempi keikalle menijä

Vierailija
60685/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…

Onks toi oikeesti Jere?

Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.

Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.

Se oli tämä, siinä on alussa tuo nyt jaettu video ja sitten jatkuu Kärtsän omalla. Hänen ig-stooristaan:

https://www.tumblr.com/tagged/21.2.2023?sort=top

Vierailija
60686/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.

Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%.  Ja laita linkki, jos löydät!

Vierailija
60687/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.

Vierailija
60688/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti oli huippu keikka. Laita infoa, kun ehdit, kyllä me maltetaan odottaa.😊

Oli tosiaan mun eka Käärijän keikka. Olin toki jo varautunut että tulee olemaan eeppistä, mutta eihän siihen luonnonvoimaan oikeasti voi etukäteen varautua! Ihan tajuton energia ja karisma. Ja se, miten heti alkutahdeista tuntui että tämä on tosiaan meidän kaikkien yhteinen juttu - esiintyjän ja yleisön. En ole ikinä ollut keikalla, missä yleisöä osallistetaan samalla lailla. Todellanin koen nyt kuuluvani Käärijän perheeseen 💚💚💚

K oli koko keikan ajan jotenkin ihan älyttömän hyväntuulinen ja hymyileväinen, sanoikin jossain välissä tuntevansa olonsa kotoisaksi. Yllätysmomenttina lavalla käväisi myös the Urheilujätkä itse 😄 Kantsii käydä katsomassa Urheilucastin IG-stoorit, siellä tosi kivoja klippejä ja mm. settilista!

Toinen ylläri oli, että tanssijat oli mukana! Jotenkin olin ajatellut ettei noin pienille festareille ois otettu tanssijoita mukaan, mutta mitä vielä, saatiin kirsikaksi kakun päälle hemmetin kuumat CCC:t. Ja kuuma oli kyl koko keikka, kaikin puolin. Eikä vähiten koska K 🔥🔥🔥

Kannatti mennä pikkufestareille, tunnelma oli katossa ja pääsi jonottamatta lavan lähelle. Näillä endorfiineilla porskutankin hyvän tovin. 🤩

Kiitos🙏 Näitä on ihana lukea. Niistä tulee niin hyvälle mielelle.

Vierailija
60689/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.

Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.

Täällä vielä yks 50+ joka harkitsee Turun keikalle lähtöä ja liittyy mielellään seuraan jos pääsee harkintavaiheesta eteenpäin. Työ vaan meinaa ikävästi rajoittaa harrastuksia.

Eilen illalla tulikin paljon kannustavia viestejä meille vanhemmille keikkaa harkitseville. Koitetaan palata asiaan syyskuussa, jos jotain yhteistä voisi suunnitella. Hyvä tietää, että 50+ porukkaa on tulossa, tai ainakin harkinnassa. Kiitos kaikille rohkaisijoille!

Oon nyt 50v. enkä tarvitse nuorempien rohkaisua keikoilla käymiselleni. Sehän on vaan just makeeta, jos vanhemmatkin ihmiset diggaa, eivätkä ole jumahtaneet stana mihinkään kiikkustuoleihin kuuntelemaan iskelmää.

Mä osaa Padamin jo ulkoa. Petyn, jos he eivät esitä sitä, koska laulaisin mukana. T: vähän varttuneempi keikalle menijä

Padam pitäisi kyllä ehdottomasti soittaa! Tehkää kylttejä. :) (Vaikka harmillisesti en itse näille keikoille pääsekään, kun vaikutan silloin jo muualla kuin Suomessa.)

Vierailija
60690/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%.  Ja laita linkki, jos löydät!

Köpin ja Vikin haastattelussa minkä tekivät UMKn jälkeen puhu että tykkää laskea ja että tarttis ostaa uudet sukset mutta ei oo varaa. Vitsailivat sitte että tän kesän jälkeen muute on kyllä varaa.

Vierailija
60691/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.

Mutta auto jää on enemmän K n osuutta kuitenkin. Jos joku yhteisbiisi tulisi Sloveniassa, se olisi enemmänkin varmaan feat. Käärijä, eli suht pieni osuus.

Vierailija
60692/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitteristä huomenna!

Twitterin valtasi viime yönä pakokauhu ja moni pisti tilinsä lukkoon. Koska nyt K tietää twitteristä. Se mitä hän tietää jäi vähän arvoitukseksi.

K peiliselfie on muuten hot. 🔥🔥🔥

Johtu mistä hyvänsä, niin h elvetin hyvä K!

En ole nauttinut mistään niin paljon kuin eilisestä twitter pakokauhusta minkä yksi fani sai vahingossa aikaan. Tämä fani oli sanonut Jerelle twitterin räjähtäneen kun hän julkaisi selfien. Mikä oli totta. Jere olikin vastannut hänelle (En tiedä tarkkaan mitä.) Fani oli sitten kirjoittanut twitteriin "KÄÄRIJÄ TIETÄÄ TWITTERISTÄ." Pakokauhu oli valmis. Porukat oikesti luuli että Jere on twitterissä. 😂

Mun mielestä se oli vaan joku käärijän kommentti tyyliin twitter on hurja paikka tms. Ei siis ollenkaan sellainen että olisin sen perusteella kuvitellut käärijän olevan itse twitterissä, mutta nuoriso tulkitsi niin että heidät on nyt nähty.

Vierailija
60693/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Padam pitäisi kyllä ehdottomasti soittaa! Tehkää kylttejä. :) (Vaikka harmillisesti en itse näille keikoille pääsekään, kun vaikutan silloin jo muualla kuin Suomessa.)

Kyltit on ihania siihen asti, kunnes joudut jumiin sellaisen taakse keikalla etkä näe mitään muuta edessäsi, kun sen pahvin lavan sijaan.

Vierailija
60694/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se tili on viime yönä myös poistettu, missä kiivaasti jaettiin Rekon ajojahtia ainakin aiemmin. Mun mielestä juoruili myös B n takahuonejuttuja. Se, jolla oli ns. suomalainen nimimerkki, mutta ei ollut suomalainen. Nytkö vasta tulee mieleen oikeesti että joku K voi nähdä tälläisiäkin viestejä.

Minusta K voisi poistaa omista seuraajistaan kaikki ne, jotka tunnistetaan Bojanin kiusaajiksi😄 tämä on siis huumoria, vai onko.

Vierailija
60695/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Se oli tämä, siinä on alussa tuo nyt jaettu video ja sitten jatkuu Kärtsän omalla. Hänen ig-stooristaan:

Ja siis tossa reilivideossa ei näy kasvoja, mutta on sama haalari kuin tässä, jossa näkyy kasvot

Vierailija
60696/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Laskeeko se ite siinä ihan ekassa videossa myös? Noi perään laitetut oli huumorimielessä tehtyjä vaikka näyttää se osaavan niissäkin missä ei pelleile.

Vierailija
60697/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö toivoa myös, että esitettäisiin makuuasennossa.🙂

Vierailija
60698/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tuosta tunnelmasta ja yhdessäolemisesta on niin huippua kuulla. Se on niin mahtavaa, miten K saa luotua tuon yhteyden yleisöön ja saa sekä antaa energiaa yhdessä yleisön kanssa.

Vierailija
60699/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Wau, jos on. Kyllähän se kovasti Jereltä näyttää, aww, mä en kestä. Missähän ne on olleet laskettelemassa tossa ja kenen kanssa? Ja milloin? 😊

Pitääkö tähän nyt kans sanoa, että Jere osaa ihan kaikkea? Sanon 😌

Luulen ,että on ,mutta on toosi vanha video ,varmaan joskus kun vasta aloitteli Käärijähommia .Kaikenlaisia promovideoitahan se on tehnyt

..

Onko se sulle jotenkin heikennys asiaintilaan, että on vanha video? Eiks ne ole just aika mielenkiintoisia?

Vierailija
60700/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivon että tää ei olisi nyt se jeren sloveniareissun paikka. JO on studiolla varmaan ihan täystyöllistettyinä, eivätkä varmasti koko viikkoa hinkkaisi yhtä feat käärijää. Siellä se itsekseen katselisi kun tulvan jälkiä siivotaan ja b ois koko ajan turhautunut kun kokisi olevansa väärässä paikassa sekä studiossa että kn kanssa ollessaan.

Ketju on lukittu.