Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60661/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos komea kapteenimme reagoinut K:n eiliseen kuvaan?

Vierailija
60662/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ois vähän eri asia, että K seuraa Twitteriä, kuin että ilmoittais lukevansa päivittäin tätä ketjua tai vastais jollekulle tänne (mitä ei voi edes todistaa).

Minusta ois vähän eri asia vähän vauhkoontua siitä, jos tapahtuisi, kuin tuosta 🙄

En kyllä tiedä hillitsiskö se kirjoitteluni laatua, jos joku laittaisi linkin K:lle tähän ketjuun ja se vastaisi käyvänsä lukemassa 😆

Kun kuitenkin tässä anonyymejä ollaan. Enkä oo kirjoittanut mitään, mitä erityisemmin häpeäisin, vaikka se lukisikin. Mutta eihän se kaikki vitsailu ole varsinaisesti sinne päin avoimesti osoitettu. . .

Twitter on minusta vähän eri asia, kun esim. Hesarikin sieltä aika paljon siteeraa asioita ja on eri tavalla täysin julkinen (ihmiset monet siellä omilla nimillään jne). Tällä palstalla ei ole kukaan.

Ehkä mä vähän tounaisin alas tätä omaa ääneenfantasiointia Käärijän hikisen mahan nuolemisesta. (Siis ne arvetkin 😮💨😜). Siis jos se lukis näitä.

T yksi niistä lääkäreistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60663/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos komea kapteenimme reagoinut K:n eiliseen kuvaan?

Jos tarkotat sitä levinneet meikit-selfietä ni sehän oli stooreissa, joten ei näy meille reaktiot.

Vierailija
60664/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitteristä huomenna!

Twitterin valtasi viime yönä pakokauhu ja moni pisti tilinsä lukkoon. Koska nyt K tietää twitteristä. Se mitä hän tietää jäi vähän arvoitukseksi.

K peiliselfie on muuten hot. 🔥🔥🔥

Miten he voivat edes kuvitella, että K ei tietäisi mitä twitterissä kirjoitellaan. Huvikseen kerran ajattelin, että pitäisikö K n käydä ärähtämässä näille tyypeille, niin osaisivat olla. Sitten ajattelin, että sekin varmaan kääntyisi B tä vastaan.

Vierailija
60665/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Kn eilinen twitterin räjäyttänyt kuva on? Vai mikä hässäkkä nyt on menossa? Täytyis lähtee asioille, mutta eihän tästä taas mitään tule.

Vierailija
60666/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…

Onks toi oikeesti Jere?

Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.

Vierailija
60667/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Kn eilinen twitterin räjäyttänyt kuva on? Vai mikä hässäkkä nyt on menossa? Täytyis lähtee asioille, mutta eihän tästä taas mitään tule.

Kn stooreissa IGssä.

Vierailija
60668/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.

Vierailija
60669/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se peiliselfie levinneillä meikeillä. Sitä lookkiahan twitteristit ja moni muukin alusta on hekumoinut pitkään, monessa ficissäkin herkuteltu aiheella.

Vierailija
60670/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se peiliselfie levinneillä meikeillä. Sitä lookkiahan twitteristit ja moni muukin alusta on hekumoinut pitkään, monessa ficissäkin herkuteltu aiheella.

Mitä ne siis siitä kirjoitti twitterissä ja miksi tilejä piti sulkea. Häh mä oon ihan pihalla.

Vierailija
60671/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta 😊

Luluxan ihana fanitaide pojista tuokoon hyvää tuulta ketjuumme.

Olisi mukavaa jos voitaisiin olla ihmisiksi tänään, kivoja toisillemme ja vietettäisiin ilmoista huolimatta hyvä päivä.

https://twitter.com/luluxa_lux/status/1687567130839965697

Minusta tämä on yksi luluxan parhaimmista. Siihen on saatu aito tunnelma mukaan. On ne muutkin olleet upeita, mutta tässä on jotakin erityistä.

Vierailija
60672/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Wau, jos on. Kyllähän se kovasti Jereltä näyttää, aww, mä en kestä. Missähän ne on olleet laskettelemassa tossa ja kenen kanssa? Ja milloin? 😊

Pitääkö tähän nyt kans sanoa, että Jere osaa ihan kaikkea? Sanon 😌

Vierailija
60673/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta 😊

Luluxan ihana fanitaide pojista tuokoon hyvää tuulta ketjuumme.

Olisi mukavaa jos voitaisiin olla ihmisiksi tänään, kivoja toisillemme ja vietettäisiin ilmoista huolimatta hyvä päivä.

https://twitter.com/luluxa_lux/status/1687567130839965697

Minusta tämä on yksi luluxan parhaimmista. Siihen on saatu aito tunnelma mukaan. On ne muutkin olleet upeita, mutta tässä on jotakin erityistä.

Kyllä! Useimmat muut ovat tuntuneet turhan muovisilta, mutta tämä on ihana.

Vierailija
60674/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siis siitä kirjoitti twitterissä ja miksi tilejä piti sulkea. Häh mä oon ihan pihalla.

Siis siellä puhuttiin vaan K n uudesta selfiestä, mutta tietyille paskanjauhamis tileille tuli samalla paniikki, että K voi nähdä myös heidän twiitit. Voi kuulkaa, eiköhän se ja aika moni muu ole jo nähnyt.

Vierailija
60675/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJg8nuKe/

Tässä Käärijä puhuu niistä kuvien ottamisesta ja pyytämisestä silloin kun on vapaalla.

Kiitos linkistä. Antaisipa ihmiset K olla rauhassa kun on vapaalla.

Vierailija
60676/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.

Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.

Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.

Joo kaikki mukaan vaan jotka kynnelle kykenee 😊👍

Täällä vielä yks 50+ joka harkitsee Turun keikalle lähtöä ja liittyy mielellään seuraan jos pääsee harkintavaiheesta eteenpäin. Työ vaan meinaa ikävästi rajoittaa harrastuksia.

Eilen illalla tulikin paljon kannustavia viestejä meille vanhemmille keikkaa harkitseville. Koitetaan palata asiaan syyskuussa, jos jotain yhteistä voisi suunnitella. Hyvä tietää, että 50+ porukkaa on tulossa, tai ainakin harkinnassa. Kiitos kaikille rohkaisijoille!

Vierailija
60677/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Miten niin ei ole? Minusta on. Minä vuonna hän otti sen tatuoinnin?

Vierailija
60678/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan! Lennättimen kopit. Oonkohan liian vanha Turun keikalle syyskuussa, kun tällaista muistan. Toisaalta, ehkä jokerit on ihan tyytyväisiä, jos paikalla on hillittyä? vanhempaa vuosikertaa äidillisin? ajatuksin.

Eikö just Harry Stylesin keikalla joku vanhempi lady pidellyt kylttiä "I'm too old to be Harry's fan" ja Harry oli touhtuneena todennut NEVER! Olen varma, että he rakastaa sitä, että on kaikenikäisiä faneja.

Hei, voin tulla messiin, koska minun kaverit ei oo JO faneja ja siis eivät oo kuulletkaan niistä.No, minä olen, koska "rakastan"heitä.Ja en ole myöskään teini, mutta viehättävä aikuinen nainen ja menen keikalle.

No niin, löytyisikö Turun Logomoon vielä muitakin sopivasti innostuneita naisia ja(myös) miehiä mukaan.Sitä oikeasti toivoisin, jos näin onnekkaasti kävisi.

Täällä myös yksi keski-ikäinen tulossa yksin Turun keikalle toiselta paikkakunnalta ja keikkaseura kelpaisi oikein mainiosti 😊

Minä myös! 🙋🏼 Tosin en tiedä olenko hillitty.

Mä oon jo 60, ette varmaan mua halua mukaan. Voi kun kaikenikäiset voisivat ilman häpeää käydä millä tahansa keikoilla. Tekisi mieli nähdä jokerit livenä, kun nyt kuitenkin olen seurannut heidän tekemisiään.

Tottakai lähdet! Mitä hävettävää siinä on, että nauttii musiikista? Olis aivan hirveän ahdistavaa, jos keikoilla voisi käydä vaan parikyt vuotta, ja sitten pitäisi lopettaa, vaikka puoli elämää jäljellä.

Joo kaikki mukaan vaan jotka kynnelle kykenee 😊👍

Täällä vielä yks 50+ joka harkitsee Turun keikalle lähtöä ja liittyy mielellään seuraan jos pääsee harkintavaiheesta eteenpäin. Työ vaan meinaa ikävästi rajoittaa harrastuksia.

Eilen illalla tulikin paljon kannustavia viestejä meille vanhemmille keikkaa harkitseville. Koitetaan palata asiaan syyskuussa, jos jotain yhteistä voisi suunnitella. Hyvä tietää, että 50+ porukkaa on tulossa, tai ainakin harkinnassa. Kiitos kaikille rohkaisijoille!

Oon nyt 50v. enkä tarvitse nuorempien rohkaisua keikoilla käymiselleni. Sehän on vaan just makeeta, jos vanhemmatkin ihmiset diggaa, eivätkä ole jumahtaneet stana mihinkään kiikkustuoleihin kuuntelemaan iskelmää.

Vierailija
60679/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitteristä huomenna!

Twitterin valtasi viime yönä pakokauhu ja moni pisti tilinsä lukkoon. Koska nyt K tietää twitteristä. Se mitä hän tietää jäi vähän arvoitukseksi.

K peiliselfie on muuten hot. 🔥🔥🔥

Johtu mistä hyvänsä, niin h elvetin hyvä K!

Ymmärsivät, että kannattaa lopettaa, tai K tulee ja sitten ei kenelläkään ole kivaa.

Kaikki luottaa jo siihen, ettei K näe instassa hänelle tulevia viestejä, ja sitten onnistuu näkemään just jonkun Twitteriin liittyvän. 😅 Mahtavaa.

Twitteriläinen oli kommentoinut sen eiliseen postaukseen instassa, että Twitter räjähti siitä kuvasta. Ja K oli sitten lukenut tämän viestin.

Ja aika monta aiheeseen liittymätöntä Twiittiä, esimerkiksi klassinen luonnonkasvit käyttäjä katosi mystisesti viime yönä. Siis tämä paljon p askaa jauhanut.

Se vaihtoi nimeä pari kertaa. Löytyy nyt kirsikankukat-handlella, nimi on lyhentynyt puoleen.

Vierailija
60680/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi oikeesti Jere?

Wau, jos on. Kyllähän se kovasti Jereltä näyttää, aww, mä en kestä. Missähän ne on olleet laskettelemassa tossa ja kenen kanssa? Ja milloin? 😊

Pitääkö tähän nyt kans sanoa, että Jere osaa ihan kaikkea? Sanon 😌

Luulen ,että on ,mutta on toosi vanha video ,varmaan joskus kun vasta aloitteli Käärijähommia .Kaikenlaisia promovideoitahan se on tehnyt

..

Ketju on lukittu.