Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vaikuttaa vähän jo siltä, että Jokerien "maailmanvalloitusta" ja valtavaa suosiota on liioiteltu aika vahvasti. Heidän musiikkiaan kuunnellaan ja striimataan tällä hetkellä lähinnä Sloveniassa. Pojat ovat varmasti teinityttöjen mielestä söpöjä, mutta kun se musiikki on niin onnetonta ja biisit muistuttaa toisiaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Wwwerewolf1/status/1684293465088073731?t=sJx5DppSfc…
Onks toi oikeesti Jere?
Ei ole. On vaan hiukset samantyyppiset.
Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.
Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%. Ja laita linkki, jos löydät!
No eihän se tossa ekassa ole. On vaan löytynyt kyseinen video missä liian saman näköinen tyyppi, niin eihän sitä oo voinut jättää hyödyntämättä. Epäilen että olis tossa reilipätkässäkään, äkkiäkös noi haalarit vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Heinolan konsertissa ollut.
Varmasti oli huippu keikka. Laita infoa, kun ehdit, kyllä me maltetaan odottaa.😊
No niiiin, vihdoin sitä raporttia 😄
OLI. IHAN. PARASTA. IKINÄ.
Oli tosiaan mun eka Käärijän keikka. Olin toki jo varautunut että tulee olemaan eeppistä, mutta eihän siihen luonnonvoimaan oikeasti voi etukäteen varautua! Ihan tajuton energia ja karisma. Ja se, miten heti alkutahdeista tuntui että tämä on tosiaan meidän kaikkien yhteinen juttu - esiintyjän ja yleisön. En ole ikinä ollut keikalla, missä yleisöä osallistetaan samalla lailla. Todellanin koen nyt kuuluvani Käärijän perheeseen 💚💚💚
K oli koko keikan ajan jotenkin ihan älyttömän hyväntuulinen ja hymyileväinen, sanoikin jossain välissä tuntevansa olonsa kotoisaksi. Yllätysmomenttina lavalla käväisi myös the Urheilujätkä itse 😄 Kantsii käydä katsomassa Urheilucastin IG-stoorit, siellä tosi kivoja klippejä ja mm. settilista!
Toinen ylläri oli, että tanssijat oli mukana! Jotenkin olin ajatellut ettei noin pienille festareille ois otettu tanssijoita mukaan, mutta mitä vielä, saatiin kirsikaksi kakun päälle hemmetin kuumat CCC:t. Ja kuuma oli kyl koko keikka, kaikin puolin. Eikä vähiten koska K 🔥🔥🔥
Kannatti mennä pikkufestareille, tunnelma oli katossa ja pääsi jonottamatta lavan lähelle. Näillä endorfiineilla porskutankin hyvän tovin. 🤩
Kiitos! Tuosta tunnelmasta ja yhdessäolemisesta on niin huippua kuulla. Se on niin mahtavaa, miten K saa luotua tuon yhteyden yleisöön ja saa sekä antaa energiaa yhdessä yleisön kanssa.
Kyllä, siinä todellakin kulkee energiaa kumpaankin suuntaan 💚
Täällä muuten kun taas puhutaan siitä, minkä ikäisenä ei muka voisi enää mennä keikoille, niin eilisen perusteella voin sanoa että ei ole kuulkaa iällä mitään merkitystä! Itse olen lähes viisikymppinen, ja yleisössä oli paljon mua nuorempia, mutta paljon myös samanikäisiä ja vanhempia. Ei siellä ketään muitten iät kiinnosta, kun ollaan yhteisen asian äärellä 😄
Tuli heiluttua hiki hatussa, saa nähdä miten jumissa kroppa kohta on...
Ja vielä toinen huomio: K näytti todella hyvältä, en olisi mistään lisäkiloista tms todellakaan huolissani. Valokuvat vääristää. Hän upea! 🥵
Joo koko viikon kestävä Käärijän hinkkaus listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi oikeesti Jere?
Oon jossain kyllä nähnyt oikean Jeren laskuvideon, jossa vetää reilillä suksilla. Missähän se oli? Jos löydän niin linkkaan. Kyllä se osaa.
Jere on hottis muutenkin, mutta jos se oikeasti vielä laskeekin noin niin sen kuumuus kyllä nousi mun silmissä 100%. Ja laita linkki, jos löydät!
No eihän se tossa ekassa ole. On vaan löytynyt kyseinen video missä liian saman näköinen tyyppi, niin eihän sitä oo voinut jättää hyödyntämättä. Epäilen että olis tossa reilipätkässäkään, äkkiäkös noi haalarit vaihtuu.
Älä sano noin, kun toi on vain mielipide. Voit sanoa, että sun mielestä ei ole, mutta sun mielipiteesi ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wait what? Onko twitterissä sitten ollut jotain K:takin koskevaa p****njauhantaa? Käyn kyllä päivittäin basic hastagit lukaisemassa, mut niissä on musta kyl fiilistelty vaan.
Aiemmin kommentoin, kun yritettiin myös hänestä perättömiä juoruja levittää ja siitä v itun saksalaisesta teinitytöstä. Nykyistä tilannetta en tiedä.
En ole törmännyt mihinkään negatiiviseen Twitterissä, pelkkää hehkutusta on ja hyvä niin.
Mä luulin, että ne tyypit siellä twitterissä pelkää, että K suuttuu B hen kohdistuvista kirjoittelusta. Mutta ei siis siitä ollut kyse.
Enemmän toi paniikki liittyi niiden K:ta koskeviin thirsty twiitteihin. Enemmän paskaa K:stä täällä on spämmitty kuin Twitterissä, mm. ulkonäköön liittyvää ikävää kommentointia, joista suurin osa on onneksi taidettu poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo koko viikon kestävä Käärijän hinkkaus listalle.
Huom. feat. Käärijän hinkkaus!
Se on jo sen verran etäännytetympi termi, että voi rennommin puhua, vaikka Jere lukisikin tätä ketjua :)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin voisin vähän hinkata tota feat. Käärijää.
Te pilaatte Käärijän maineen näillä typerillä jutuillanne ja vihjailuilla.
Ei varmasti ole tullut mieleenkään, kuinka paljon tästäkin ketjusta on häipynyt ihmisiä ja syytä voi vaan miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi oikeesti Jere?
Wikipediassa, että nuorena harrastanut freestylelaskettelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole tullut mieleenkään, kuinka paljon tästäkin ketjusta on häipynyt ihmisiä ja syytä voi vaan miettiä.
Äää, toi oli mun eka tuhmempi kommenttini ketjuun! Se koski feat. Käärijää, joka kuulosti vain hahmona tosi mielenkiintoiselta! Ei kun siis syntymässä olevana biisinä 😌
😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Heinolan konsertissa ollut.
Varmasti oli huippu keikka. Laita infoa, kun ehdit, kyllä me maltetaan odottaa.😊
No niiiin, vihdoin sitä raporttia 😄
OLI. IHAN. PARASTA. IKINÄ.
Oli tosiaan mun eka Käärijän keikka. Olin toki jo varautunut että tulee olemaan eeppistä, mutta eihän siihen luonnonvoimaan oikeasti voi etukäteen varautua! Ihan tajuton energia ja karisma. Ja se, miten heti alkutahdeista tuntui että tämä on tosiaan meidän kaikkien yhteinen juttu - esiintyjän ja yleisön. En ole ikinä ollut keikalla, missä yleisöä osallistetaan samalla lailla. Todellanin koen nyt kuuluvani Käärijän perheeseen 💚💚💚
K oli koko keikan ajan jotenkin ihan älyttömän hyväntuulinen ja hymyileväinen, sanoikin jossain välissä tuntevansa olonsa kotoisaksi. Yllätysmomenttina lavalla käväisi myös the Urheilujätkä itse 😄 Kantsii käydä katsomassa Urheilucastin IG-stoorit, siellä tosi kivoja klippejä ja mm. settilista!
Toinen ylläri oli, että tanssijat oli mukana! Jotenkin olin ajatellut ettei noin pienille festareille ois otettu tanssijoita mukaan, mutta mitä vielä, saatiin kirsikaksi kakun päälle hemmetin kuumat CCC:t. Ja kuuma oli kyl koko keikka, kaikin puolin. Eikä vähiten koska K 🔥🔥🔥
Kannatti mennä pikkufestareille, tunnelma oli katossa ja pääsi jonottamatta lavan lähelle. Näillä endorfiineilla porskutankin hyvän tovin. 🤩
Kiitos! Tuosta tunnelmasta ja yhdessäolemisesta on niin huippua kuulla. Se on niin mahtavaa, miten K saa luotua tuon yhteyden yleisöön ja saa sekä antaa energiaa yhdessä yleisön kanssa.
Kyllä, siinä todellakin kulkee energiaa kumpaankin suuntaan 💚
Täällä muuten kun taas puhutaan siitä, minkä ikäisenä ei muka voisi enää mennä keikoille, niin eilisen perusteella voin sanoa että ei ole kuulkaa iällä mitään merkitystä! Itse olen lähes viisikymppinen, ja yleisössä oli paljon mua nuorempia, mutta paljon myös samanikäisiä ja vanhempia. Ei siellä ketään muitten iät kiinnosta, kun ollaan yhteisen asian äärellä 😄
Tuli heiluttua hiki hatussa, saa nähdä miten jumissa kroppa kohta on...
Ja vielä toinen huomio: K näytti todella hyvältä, en olisi mistään lisäkiloista tms todellakaan huolissani. Valokuvat vääristää. Hän upea! 🥵
Keikalla käyneenä +40V täysin samaa mieltä kanssasi! Se karisma livenä on käsittämätön, eikä todellakaan ole turvonnut tms. miltä kuvissa ehkä joskus näyttää. Menkää itse katsomaan ja kokemaan jos ette usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on trollit ja ankeuttajat sekä poikien ulkonäköä ym. ikävästi kommentoineet, jotka täältä väkeä karkoittavat. Lisäksi on nämä viestien poistattajat, jotka mielivaltaisesti poistavat asialliset/fiksut/ihanat viestit.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miten raskasta Boitsulla on ollut, niin varmaan muu bändi antaisi hänen hinkata yhtä feat. Käärijää vaikka viikon. :)
(Menee varmaan listalle tämä hinkkaus.)
Voi vitsi, mä oon kyllä saanut jotain muutakin listalle, mutta silloin oon ollut selkeästi yksityishenkilön vietävissä. Nyt yritin kirjoittaa ihan asiallisesti, kunniasanalla!
Mitähän tästä päivästä vielä tulee 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on porukkaa kaikonnut, kun kukaan ei jaksa jatkuvaa trollausta ja viestien poistoa. Ja osa varmaan myös kyllästyi K:n ja B:n shippaukseen, kun kävi ilmi, että ovat vain kavereita. Nuo Käärijän hinkkaus jne hauskat jutut on se mikä ainakin minut pitää täällä palstaa lukemassa.
Alun alkaenkin lähes 300 palstalaista oli sitä mieltä, ettei koko fiilistely- eli shippausketjua olisi tarvinnut edes perustaa. Toki yli 400 oli ketjun kannalla. Mutta nykyään taitaa olla jäljellä parhaimmillaankin ehkä kymmenkunta innokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on porukkaa kaikonnut, kun kukaan ei jaksa jatkuvaa trollausta ja viestien poistoa. Ja osa varmaan myös kyllästyi K:n ja B:n shippaukseen, kun kävi ilmi, että ovat vain kavereita. Nuo Käärijän hinkkaus jne hauskat jutut on se mikä ainakin minut pitää täällä palstaa lukemassa.
Ja nyt lähti vielä lisää jengiä, kun tajusivat, että Bojan asuu Martinin kanssa. Osa siksi, että heitä rauhoittaa ajatus siitä, että Bojanilla on noin hyvä ystävä noin lähellä tukena ja osa varmaan siksi, että lisäävät edelliseen vielä jotain muutakin. . .
Itsellänikin shippi-näkökulma muuttui tuon ajatuksen myötä, kun ensin uskoin, että ovat kunnon pariskunta. Ihmettelin sitten vähän koko kevättä. . .
Kunnes tajusin, että no ei ne oo, mutta koska se ajatus rauhoitti minut lähes täysin (kun ei tarvii enää surra, että miksi K ei tee mitään), niin tajusin, että voinhan vähän käyttää kyseistä mielikuvaa apuna irrottautuakseni tästä jutusta.
Täällä olen nyt ihan vain heittämässä huulta minäkin.
Ja siis tiedän, että mielipiteeni on jäljellä olevien mielestä epäsuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jutut oli paljon hauskempia ja söpömpiä vielä joskus kuukausi sitten, mut ehkä poistelu tappoi sen keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi oikeesti Jere?
Wikipediassa, että nuorena harrastanut freestylelaskettelua
Do dii.
Olipa hot 🔥 pätkä Jerestä nuorempana kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on trollit ja ankeuttajat sekä poikien ulkonäköä ym. ikävästi kommentoineet, jotka täältä väkeä karkoittavat. Lisäksi on nämä viestien poistattajat, jotka mielivaltaisesti poistavat asialliset/fiksut/ihanat viestit.
Tuskin. Shippaus ei taida kiinnostaa suuria massoja eikä ulkonäkökeskeinen hehkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.
Jotenkin toivon että tää ei olisi nyt se jeren sloveniareissun paikka. JO on studiolla varmaan ihan täystyöllistettyinä, eivätkä varmasti koko viikkoa hinkkaisi yhtä feat käärijää. Siellä se itsekseen katselisi kun tulvan jälkiä siivotaan ja b ois koko ajan turhautunut kun kokisi olevansa väärässä paikassa sekä studiossa että kn kanssa ollessaan.
Pysähdyin hetkeksi tuohon hinkkaa yhtä feat Käärijää -kohtaan. Joo. Hitto nyt on vasta aamu.
😂 No korjataan sen verran että yksi kyllä hinkkaisi sitä koko viikon mutta se ei välttämättä ole koko bändin taiteellinen visio.
Tää on ehdottomasti mun taiteellinen visio!